die laatstequote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef verliefdekloon het volgende:
gewoon naar duitsland uitgaan en dan leer je het snel.
crash-course duits:
willst du mich blasen? --> wil je met me dansen
du bist eine kleine schlampe --> jij bent een aardig meisje/dame
setz dich mal auf meiner stange --> neemt u plaats
darf ich dich in deiner augen spritzen --> mag ik de melk even
buck dich, jetzt mal boem boem in deiner kleine warme arsch --> mag ik je nummer, dan kunnen we nog een keer afspreken
sorry ik vertrouw een bedrijf met naam Muzzy niet.quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef Broekpaling het volgende:
Neem Muzzy!
Toonaangevend op het gebied van taalcursussen!![]()
Je krijgt een stel paupers op video die opperblij en sloom praten, succes verzekert!![]()
BBC was toch de leipo die die zooi verspreidt?quote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
sorry ik vertrouw een bedrijf met naam Muzzy niet.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef verliefdekloon het volgende:
gewoon naar duitsland uitgaan en dan leer je het snel.
crash-course duits:
willst du mich blasen? --> wil je met me dansen
du bist eine kleine schlampe --> jij bent een aardig meisje/dame
setz dich mal auf meiner stange --> neemt u plaats
darf ich dich in deiner augen spritzen --> mag ik de melk even
buck dich, jetzt mal boem boem in deiner kleine warme arsch --> mag ik je nummer, dan kunnen we nog een keer afspreken
mongool. iedereen gaat voor spaans tgenwoordig omdat het in is. stelletje meelopers zijn te dom om te schijten, laat staan beetje nadenken wat ze met de taal kunnen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:42 schreef BobbyB het volgende:
Wie wil er nu in godsnaam Duits leren?
wist je dat etiquette, manieren en hielenlikkerij heel hoog staat aangeschrven in duitslandquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
mongool. iedereen gaat voor spaans tgenwoordig omdat het in is. stelletje meelopers zijn te dom om te schijten, laat staan beetje nadenken wat ze met de taal kunnen.
duitsland heeft europas grootste en werelds derde economie (vs, japan). daarnaast is het de grootste exporteur ter wereld. 130 miljoen mensen spreken duits in europa. VOOR mij is de optelsom simpel. fuck je spaans/frans en loop naar de klote stelletje dom volk. enige wat je met je spaans kunt is later in dat 3e wereld land een kroket bestellen stelletje homos. waarom moet ik dat kut land respecteren als te laat zijn daar respect betekent. FUCK YOU asshole. i kies voor Punktlichkeit, ik kies duitsland.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
mongool. iedereen gaat voor spaans tgenwoordig omdat het in is. stelletje meelopers zijn te dom om te schijten, laat staan beetje nadenken wat ze met de taal kunnen.
duitsland heeft europas grootste en werelds derde economie (vs, japan). daarnaast is het de grootste exporteur ter wereld. 130 miljoen mensen spreken duits in europa. VOOR mij is de optelsom simpel. fuck je spaans/frans en loop naar de klote stelletje dom volk. enige wat je met je spaans kunt is later in dat 3e wereld land een kroket bestellen stelletje homos. waarom moet ik dat kut land respecteren als te laat zijn daar respect betekent. FUCK YOU asshole. i kies voor Punktlichkeit, ik kies duitsland.
quote:
quote:Toen was de maat vol. kheb het direct afgezet. een blaffende hond ingesproken door een mens. hoe zieliger kan het.
[..]
kijk die cursus van hem heeft iig wel duitse karaktertrekjes achter gelaten.quote:
Juist! Ik herinner me nog aan het volgende gesprek in de trein:quote:Op dinsdag 19 september 2006 07:56 schreef verliefdekloon het volgende:
[..]
wist je dat etiquette, manieren en hielenlikkerij heel hoog staat aangeschrven in duitsland![]()
Zoiets zei meneer Hitler ook en kijk eens wat voor macht hij kreeg, wie zijn er nou hier de meelopers?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |