Ongemerkt is het niet helemaal in dit gevalquote:Op maandag 18 september 2006 20:52 schreef borisbanaan het volgende:
Zo kan die kutgeur ongemerkt ontsnappen enzo
bel haar op en vertel haar dat ze die deur dicht moet houdenquote:Op maandag 18 september 2006 22:14 schreef borisbanaan het volgende:
Ja, maar mijn zus kan alleen lullen tegen haar telefoon, tegen de rest van de familie kan ze alleen schreeuwen, kankeren en schelden![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
bel haar op en vertel haar dat ze die deur dicht moet houden
Goed gedacht!quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef Salsagirl het volgende:
Hou die deur dicht,kan ze zelf eens in die lucht zitten
dacht altijd dat wij meiden niet ehm poepte![]()
Je zegt het zelf al: je ma en je zus. Want inderdaad: wijven doen sowieso nooit de deur van de plee op slot. Heb je haast, ruk je de deur open en je broek naar beneden en merk je vervolgens dat je zit te schijten op de schoot van je vriendinquote:Op maandag 18 september 2006 20:52 schreef borisbanaan het volgende:
Mijn ma en zus hebben er een handje van.
Dude, dan moet je wel heeeel nodigquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:17 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: je ma en je zus. Want inderdaad: wijven doen sowieso nooit de deur van de plee op slot. Heb je haast, ruk je de deur open en je broek naar beneden en merk je vervolgens dat je zit te schijten op de schoot van je vriendin![]()
Geen groter genot dan de bevrijding als je het lekker lang ophoudtquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dude, dan moet je wel heeeel nodig
Dus jij gaat speliaal ophouden voor dat "bevrijdings" gevoelquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:22 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Geen groter genot dan de bevrijding als je het lekker lang ophoudt![]()
Wij hebben een slot op de pleedeurquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:17 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Wijven doen sowieso nooit de deur van de plee op slot. Heb je haast, ruk je de deur open en je broek naar beneden en merk je vervolgens dat je zit te schijten op de schoot van je vriendin![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:11 schreef McGilles het volgende:
Volgende keer ren je gewoon richting plee waar je zus zit te schijten, doe je je broek naar beneden en zeik je haar helemaal onder, onder het motto van "de plee was toch niet bezet want de deur was open"
Wouw, wij ook!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hebben een slot op de pleedeur![]()
Ik ben bang dat de zus van TS niet op school zitquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eerstvolgende keer dat je zusje met de deur open schijt gooi je de deur open, maak je een zooitje foto's van haar en mail je die rond op haar school.![]()
Gegarandeerd dat ze het dan voortaan wel uit haar hoofd laat!![]()
In een keer goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:12 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de zus van TS niet op school zit![]()
Ach ja, vrouwen.quote:Op maandag 18 september 2006 20:54 schreef borisbanaan het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af. Gelukkig is mijn vader normaal. Dat houdt het in evenwicht.
Ze schijten, en zeg niet dat het niet zo is want het levende voorbeeld daarvan is m,n vriendin.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:44 schreef Barcaconia het volgende:
Hoax, vrouwen poepen namelijk niet![]()
dus jouw vriendin poept in bed?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ze schijten, en zeg niet dat het niet zo is want het levende voorbeeld daarvan is m,n vriendin.![]()
,s nachts word ik bv niet alleen door haarzelf warm gehouden maar soms ook door een wegglippend poepje waar ze gemakkelijk een olifant mee omlegt.![]()
![]()
Toch hou ik van d,r![]()
![]()
![]()
Ze is behoorlijk stuk, denk ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
maar soms ook door een wegglippend poepje
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ze schijten, en zeg niet dat het niet zo is want het levende voorbeeld daarvan is m,n vriendin.![]()
,s nachts word ik bv niet alleen door haarzelf warm gehouden maar soms ook door een wegglippend poepje waar ze gemakkelijk een olifant mee omlegt.![]()
![]()
Toch hou ik van d,r![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |