/jaloersquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:00 schreef Svyatagor het volgende:
IJsjes eten en aan de sluis zitten![]()
Dat is hiero:quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:03 schreef Undergod het volgende:
Bij deze dan ook een felicitatie onder voor behoud.![]()
Moet wel eerst opzoeken waar die bemuurde weerd zit, maar de anderen zijn enthausiast enthosiast enthousiast positief.
Nouja of het echt toffer is weet ik niet. Ik vind het Wilhelminapark heel tof om in te zitten als het een warme dag is. We hebben geen balkon, dus dan zit je hier iets minder natuurlijk. Aan de andere kant, aan de gracht zitten is ook lekker.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:34 schreef Q. het volgende:
Gefeliciteerd, Spek!Echt recht aan de Bemuurde Weerd zelf? Dat is nog veel toffer dan bij het Wilhelminapark.
Ja het is echt zestig meter van m'n vriendin vandaan. Verhuizen met een auto en een bak huren is zo wel een beetje knulligquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:44 schreef zatoichi het volgende:
Gefeliciteerd! We zullen elkaar vast nog vaak tegenkomen; als het mooi weer is, loop ik graag even langs il mulino. Ook heb je een goedkope kapper in de buurt zitten; Buch!
Nou ja ik hoef het je ook niet uit te leggen; je kent de buurt al...
Donderdag ofzo, ik ga niet in dezelfde fout vallen, eerst wachten tot we het contract ondertekend hebbenquote:Waar blijven de pics?
Ik wilde net zeggen, het is echt geweldig nuquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:44 schreef speknek het volgende:
Zelfs de lucht boven utrecht is prachtig.
Ja, wat een waanzinnig mooie rode lucht was dat! Ik ben er echt even voor op m'n balkon gaan staan kijken, al was het aan de andere kant van m'n flat eigenlijk mooier. Het duurde maar heel kort eigenlijk, een kwartier later was het weg en al bijna donker.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef VoreG het volgende:
Ik wilde net zeggen, het is echt geweldig nu
Inderdaad! Zat in de stad, bij een vriend op z'n dakterras een wok-to-go'tje naar binnen te smikkelen. Erg goeie avondquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef VoreG het volgende:
Ik wilde net zeggen, het is echt geweldig nu
Vlak bij grillroom de Pyramiden, beste shoarma van Utregquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:33 schreef ioko het volgende:
Leuk voor je Speknek, welkom in de buurt! (ik woon vlak achter het viaduct op de amsterdamsestraatweg)
Yep, das op loopafstand, maar er is sowieso belachelijk veel keus hier op de amsterdamsestraatweg voor take-away food. Ow, the temptationsquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vlak bij grillroom de Pyramiden, beste shoarma van Utreg![]()
Klopt, das een hele goeie, andere goede (late) shoarma tent ligt een stukje achter het viaduct rechts.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:15 schreef speknek het volgende:
Harem heeft lekkere Döner Dürüm. (vlak voor het viaduct)
Shoarma/pizzaboer aan het eind van mijn straat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
Weinig afhaal in Transwijk geloof ik....
Vind je? Ik vind het veels te bewolk en drukkend, te temperatuur is wel lekker, das waar....quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:30 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ben nu in de stad, wat een drukte wat een drukte, kinderwagens.
Wel fijn weer.
Ik doel op de temperatuur, ja. Gister was het wel echt onwijs lekker. Na school uren op 't terrasje van King Arthur gehangen met studiegenootjesquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het veels te bewolk en drukkend, te temperatuur is wel lekker, das waar....
En daarna buiten ineens de concentratie hoofddoekjes zien oplopen en merken dat je langs een LIDL looptquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:Ik wil verdwalen in de Konmar in Overvecht.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:37 schreef zatoichi het volgende:
Overigens mensen nog naar 90's now geweest gisteren? Ik was eerst ff eten bij de griek ernaast, maar had nog geen kaartje; blijkt dat hele feest praktisch uitverkocht te zijn... Gelukkig konden we kwart voor bij de kassa staan, dus is het nog wel gelukt.
Ik moet zeggen dat die feesten toch een stuk minder zijn, nu ze zo druk zijn. Het was echt te warm; en er lopen toch ook wel een hoop foute dertigers rond. Ook erg jammer dat het toch iedere keer weer precies hetzelfde is, terwijl er zoveel meer leuke en foute muziek was in de jaren 90. Maar verder heb ik me prima vermaakt!
Heb je het nou over het weer of over de wijk zelfquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:47 schreef releaze het volgende:
En een live groet vanuit het grijze bedrukkende Hoograven..
Ik las het te laat, maar had wel gewildquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:56 schreef Christine het volgende:
Zijn er nog Utrechtse fokkers die een downtime-biertje willen komen drinken vanavond?.
Ik lust geen bier.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:56 schreef Christine het volgende:
Zijn er nog Utrechtse fokkers die een downtime-biertje willen komen drinken vanavond?.
Misschien gaat het forum nog wel een keer down binnenkort.quote:Op zondag 24 september 2006 01:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik las het te laat, maar had wel gewild
Das goedquote:Op zondag 24 september 2006 11:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien gaat het forum nog wel een keer down binnenkort.
Ik ben laatst ook argeloos bij Hing Kee naar binnen gevallen (het is echt 20 meter van mijn huis), en idd, wat een goeie Chinees! Ik werd vooral blij toen ik na mijn bestelling daadwerkelijk kookgeluiden uit de keuken hoorde komen (sissende wok, chopchop op een hakblok), want bij de gemiddelde Chinees betwijfel ik nog wel eens of het eten bereiden meer behelst dan een paar drukken op een paar knoppen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Klopt, das een hele goeie, andere goede (late) shoarma tent ligt een stukje achter het viaduct rechts.
Maar mijn grootste favoriet is Hing Kee, het kleine chinese (kantonese) afhaalrestuarant vlak achter het viaduct (100 meter ofzo) rechts. Daar hebben ze echt chinees eten (ik ben er geweest, dus heb het kunnen checken). Kies het combinatiegerecht met cha siew (babi pangang, kantonese style) en ku lu yuk (of iets anders wat je lekker vind, met bami (in dit geval meer noedels dan de bami die je meestal krijgt) --> echt super!
![]()
Oh, thanx. Ik zag 'm laatst zitten en het ziet er wel gemoedelijk uit enzo. Maar als het geen goed eten is, laat maar zitten dan!quote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef speknek het volgende:
Over de Bemuurde Weerd gesproken, er zit daaro ergens een Curry 2 Carry. Die kan ik NIET aanraden. M'n vriendin en ik hebben van ongeveer 3 uur 's nachts elk half uur naar de wc gerend om te diarreen..
Dan krijg je wel je beweging.quote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef speknek het volgende:
Over de Bemuurde Weerd gesproken, er zit daaro ergens een Curry 2 Carry. Die kan ik NIET aanraden. M'n vriendin en ik hebben van ongeveer 3 uur 's nachts elk half uur naar de wc gerend om te diarreen..
Tja als je niet tegen de kruiden kan....quote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef speknek het volgende:
Ik vond die geroosterde eenden die voor 't raam hangen altijd een beetje vies, dus nooit naar binnen geweestquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:24 schreef ioko het volgende:
Maar mijn grootste favoriet is Hing Kee, het kleine chinese (kantonese) afhaalrestuarant vlak achter het viaduct (100 meter ofzo) rechts. Daar hebben ze echt chinees eten (ik ben er geweest, dus heb het kunnen checken). Kies het combinatiegerecht met cha siew (babi pangang, kantonese style) en ku lu yuk (of iets anders wat je lekker vind, met bami (in dit geval meer noedels dan de bami die je meestal krijgt) --> echt super!
![]()
Was nog in de stad zaterdag avond/nacht, geen Fokkers gezien!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:56 schreef Christine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |