Tuurlijk alleen als IK me verveelquote:Op maandag 18 september 2006 21:03 schreef Undergod het volgende:
[..]
lijkt me leuk, maar alleen als jij je verveeld ok?
Yep, maar wij zijn niet zo hip dat we om na negen uur nog naar de appie gaan, das dat stoort ons niet zoquote:Op maandag 18 september 2006 22:58 schreef Q. het volgende:
Niet iedereen woont in het mooie verre oosten, Au3. Hier gaat alles (iig de AH) om 21:00 dicht.
Hmja, maar afgelopen zondag vervloekte ik dit provinciale oord wel weer toen ik NERGENS normaal boodschappen kon doen. Come on, Utrecht hoort toch bij de grote vier? Laat ze dan op z'n minst op zondag een supermarkt open doen.quote:Op maandag 18 september 2006 22:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dude, dit is niet Deventer of Staveren of Tiel ofzo hoor. Hier zijn de supermarkten gewoon open tot 10 uur. Zoals bijvoorbeeld de AH bij mij om de hoek. Van 8 tot 22 uur open. Ideaal.
En dát is dus de kracht van dit topicquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Spar op de Kanaalstraat. Wel duur, en je moet vroeg komen, anders zijn er dingen op, maar die is dus wel open op zondag.
I know, het gaat me ook niet om één maaltijd, maar meer om dingen als wc-papier, koffie, ontbijt... ik heb door de week meestal geen tijd. Ja, het is tragisch, maar ik ben zo'n burger geworden die weekboodschappen doet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:59 schreef zatoichi het volgende:
Ja en de AH op de Twijnstraat is ook altijd open op zondag; bovendien hoef je niet per sé op zondag je avg-tje naar binnen te werken; er zijn genoeg kroegjes restaurantje en afhaaltentjes waar je een goede maaltijd voor weinig geld kunt halen.
Kan dat niet op zaterdag dan?? Of valt dat bij jou ook nog onder je week en niet onder het weekend ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
I know, het gaat me ook niet om één maaltijd, maar meer om dingen als wc-papier, koffie, ontbijt... ik heb door de week meestal geen tijd. Ja, het is tragisch, maar ik ben zo'n burger geworden die weekboodschappen doet.![]()
Maar goed, Spar Lombok dus, of Twijnstraat.![]()
Meestal lukt het op zaterdag ook wel. Maar ik ben wel veel weg. Soms voor mijn werk, maar vaak genoeg ook voor leuke dingen hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:31 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Kan dat niet op zaterdag dan?? Of valt dat bij jou ook nog onder je week en niet onder het weekend ?![]()
Gezellig dichtbij dus. Ik woon in een zijstraat ervanquote:Op maandag 18 september 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
DennisMoore, die woont aan de Eysingalaan in de laatste flat. Naast het 'multi'culturele koffiehuis ook dus.
Loderlaan? Telderslaan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Gezellig dichtbij dus. Ik woon in een zijstraat ervan![]()
www.albert.nlquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:17 schreef Svyatagor het volgende:
I know, het gaat me ook niet om één maaltijd, maar meer om dingen als wc-papier, koffie, ontbijt... ik heb door de week meestal geen tijd. Ja, het is tragisch, maar ik ben zo'n burger geworden die weekboodschappen doet.![]()
Buiten de ring he. Leidsche Rijn is de Meern toch?quote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef Q. het volgende:
En de Leidsche Rijn hoort NIET bij Utrecht.
*kuch* Lunetten *kuch*quote:Op maandag 18 september 2006 22:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dude, dit is niet Deventer of Staveren of Tiel ofzo hoor. Hier zijn de supermarkten gewoon open tot 10 uur. Zoals bijvoorbeeld de AH bij mij om de hoek. Van 8 tot 22 uur open. Ideaal.
Vorig jaar was er nog eenr eferendum m.b.t. de koopzondagen. Wat mij betreft mogen de mensen die tegen stemden voor het vuurpeletonquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:02 schreef Svyatagor het volgende:
Hmja, maar afgelopen zondag vervloekte ik dit provinciale oord wel weer toen ik NERGENS normaal boodschappen kon doen. Come on, Utrecht hoort toch bij de grote vier? Laat ze dan op z'n minst op zondag een supermarkt open doen.![]()
I know, ik heb ook vóór gestemd. Niet omdat ik de dwangneurotische behoefte heb om per se op zondag te consumeren, maar ik wil in ieder geval de keuze hebben. Of laat ze iig een permanente koopzondag voor supermarkten instellen. Maar genoeg gezeurd hierover.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Buiten de ring he. Leidsche Rijn is de Meern toch?
[..]
*kuch* Lunetten *kuch*
De mijne is helaas slechts tot 8 ur 's avonds open. En na 6 uur hebben ze geen brood meer, de eikels.
[..]
Vorig jaar was er nog eenr eferendum m.b.t. de koopzondagen. Wat mij betreft mogen de mensen die tegen stemden voor het vuurpeleton
(niet echt serieus, ik vind koopzondagen niet zo gezellig, te veel provincialen)
Is er niet eentje aan de Amsterdamsestraatweg?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:03 schreef VoreG het volgende:
Zijn er eigenlijk avondwinkels in Utrecht, ik ben ze namelijk nog nooit tegengekomen
Zou best kunnen, ik heb er een tijdje gewoond, maar nog nooit gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Is er niet eentje aan de Amsterdamsestraatweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |