Een beetje zjroentje - pfap niveau.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat niks dan? Ik kom niet zoveel meer in VBL, alleen nog een beetje in het EPL topic.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef popolon het volgende:
[..]
alleen nog een beetje in het EPL topic.
Doel je op de mods of op hun clubkeuze's?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij levert goed werk. Aanzienlijk beter dan die andere flutmods.![]()
wilde het ook al even melden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef zjroentje het volgende:
Er mogen wel wat posts van mij verwijderd worden in het Ajax topic.
Donequote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef zjroentje het volgende:
Er mogen wel wat posts van mij verwijderd worden in het Ajax topic.
Het waren een aantal mislukte edits onder elkaar, wat eigenlijk 1 post had moeten voorstellen. Niks ernstigs, maar gewoon beter om het te verwijderen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Waren je posts zo slecht dan? Zjroentje?
Hallo, is daar iemand?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef Beschouw het volgende:
Twee voetbalonderschriften-topics geopend. De mijne kan wel dicht, was te laat.
Nee hoor want het moet Nederland-Albanië zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Done, done en done.
Ik vind het niet discrimenerend. Ookal zullen het inderdaad niet allemaal joden zijn, toch zijn de Israeliers over het algemeen joden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:03 schreef Roi het volgende:
[EK 2008 Kwalificatiegroep E]: Met Rusland en Engeland!
Discriminerend. Er voetballen ook trouwens 2 arabieren voor Israel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |