Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:45 schreef cwk het volgende:
Kom op jongens, ken je klassiekers. Ninja Scroll.
http://www.imdb.com/title/tt0211554/quote:Op woensdag 20 september 2006 22:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Deep
Deep Blue Sea
Sea of Love
Love Me (Dit is een pure gok dus die moet je maar nakijken of er een film bestaat met deze titel)
Me, Myself & Irene
quote:The code title for this film, used during production, was "Tights".
Ik kwam na even denken niet verder dan 3 en besloot toen dat ik het geen leuk spelletje vondquote:Op woensdag 20 september 2006 22:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgende keer moet je 10 vragen ofzo dan begint het een echte uitdaging denk ik te worden
Nu had ik hem nog redelijk snel gevonden
Hij was idd te makkelijk:quote:Op donderdag 21 september 2006 09:12 schreef Mark het volgende:
The Pink Panther
Return of the Pink Panther
The Pink Panther Strikes again
Revenge of the Pink Panther
Son of the Pink Panther
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
een collega hier riep: Williams Fields, correct?
Ach vooruit, laat ik soepel zijn: de beste man heet William Claude Dukenfield, maar werd bekend onder zijn artiestennaam W.C. Fieldsquote:Op donderdag 21 september 2006 09:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
serieus? Zie dat ik een s teveel getikt heb: William Fields moet het zijn...
Goed opgezochtquote:Op donderdag 21 september 2006 10:04 schreef Mennosson het volgende:
Destiny Turns on the Radio
The Coroilis Effect
Jackie Brown?? als je ten minste bedoelt waar hij niet in acteert
Ben erg benieuwd naar Hostel IIquote:Op donderdag 21 september 2006 10:07 schreef Mennosson het volgende:
Zeg! De menselijke Tarantino database zoekt niet op!
Ja, maar wat voor bestaande personen in het bijzonder....quote:Op donderdag 21 september 2006 10:12 schreef Mark het volgende:
Het zijn bestaande personen?
film niet gezien
Neequote:Op donderdag 21 september 2006 10:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
slachtoffers van moord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |