Nee, blijf jij maar stil.quote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mag ik het zeggen, mag ik, mag ik ....![]()
![]()
![]()
Zoeen natte kip?quote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou, maar ik heb nu iets meer zin in k1p.
wij ook, waar ben je, hoer?quote:Op maandag 18 september 2006 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Kippie![]()
Dribbel![]()
Remlof![]()
Fraubiatch![]()
Dinges![]()
SOL![]()
Ik mis jullie![]()
Stairway is niet zo groot en we zijn makkelijk te herkennen, een grote groep rare mensen bij elkaar.quote:Op maandag 18 september 2006 22:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Lijkt me best leuk, maar ik ken geloof ik niemand van u allen in persoon.
Strax kom ik en dan blijkt achteraf dat ik de hele avond met het verkeerde gezelschap heb gezopen!
Werkenquote:
Mij niet?quote:Op maandag 18 september 2006 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Kippie![]()
Dribbel![]()
Remlof![]()
Fraubiatch![]()
Dinges![]()
SOL![]()
Ik mis jullie![]()
We staan in de buurt van de toilettenquote:Op maandag 18 september 2006 22:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stairway is niet zo groot en we zijn makkelijk te herkennen, een grote groep rare mensen bij elkaar.
Ik mis je ook lieffiequote:Op maandag 18 september 2006 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Kippie![]()
Dribbel![]()
Remlof![]()
Fraubiatch![]()
Dinges![]()
SOL![]()
Ik mis jullie![]()
Wij jou ook mop... de 29ste maken we alles goedquote:Op maandag 18 september 2006 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Kippie![]()
Dribbel![]()
Remlof![]()
Fraubiatch![]()
Dinges![]()
SOL![]()
Ik mis jullie![]()
Krijgen we jullie samen danquote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef moemoe het volgende:
pussy en ik zijn getint, zie je 2 bruintjes bij elkaar, dat zijn wij.
De 2 pindarotsjesquote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef moemoe het volgende:
Moest die woordkeuze nou, daar heb ik nu meteen trek in. Lang niet op.quote:
En dan even flapperen alsof ze willen vliegenquote:Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.wtfpeople.com/?lid=19732.
Ook weer een lekker blowtje gerookt?quote:Op maandag 18 september 2006 22:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moest die woordkeuze nou, daar heb ik nu meteen trek in. Lang niet op.
Geen dankquote:Op maandag 18 september 2006 22:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moest die woordkeuze nou, daar heb ik nu meteen trek in. Lang niet op.
Neh, heb wel honger, ik eet nu een hot dog.quote:Op maandag 18 september 2006 23:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ook weer een lekker blowtje gerookt?
ik jou meerquote:Op maandag 18 september 2006 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Kippie![]()
Dribbel![]()
Remlof![]()
Fraubiatch![]()
Dinges![]()
SOL![]()
Ik mis jullie![]()
Ik heb de laatste keer een half uur rond gelopen!quote:Op maandag 18 september 2006 22:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stairway is niet zo groot en we zijn makkelijk te herkennen, een grote groep rare mensen bij elkaar.
Ik droom wel eens over jullie samenquote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef moemoe het volgende:
ja om jou te pesten deden we net of we normale mensen warenquote:Op maandag 18 september 2006 23:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer een half uur rond gelopen!
Maar toen herkende ik Litso aan z'n shirt met avatar!![]()
Ik herkende jou anders meteen!quote:Op maandag 18 september 2006 23:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer een half uur rond gelopen!
Maar toen herkende ik Litso aan z'n shirt met avatar!![]()
Had ik niet achter je gezochtquote:Op maandag 18 september 2006 23:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik droom wel eens over jullie samen![]()
![]()
Toch knap dat jullie het een half uur hebben volgehouden!quote:Op maandag 18 september 2006 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
ja om jou te pesten deden we net of we normale mensen waren
was het een half uur jaquote:Op maandag 18 september 2006 23:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Toch knap dat jullie het een half uur hebben volgehouden!
quote:
omdat Paultjuhhh een TO ban heeft in ONZ, logisch toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat ik me opeens afvraag hè?
Waarom staat dit topic in GC?
Omdat toch.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat ik me opeens afvraag hè?
Waarom staat dit topic in GC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |