uiteraardquote:
Ja dat je gaat komen op de meet, dan weten we zeker dat er meerdere mensen komen.quote:Op maandag 18 september 2006 20:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
uiteraard
is er nog iets wat ik moet zeggen?
een post of 50 geleden had ik dat al aangegeven.quote:Op maandag 18 september 2006 20:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja dat je gaat komen op de meet, dan weten we zeker dat er meerdere mensen komen.
PICS!quote:
PICS!quote:
Ik ben op mn werkquote:Op maandag 18 september 2006 20:35 schreef moemoe het volgende:
Nu jij Davie.
Bel de Stairway dat ze een paal klaarzetten.quote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef remlof het volgende:
paaldansen is net toegevoegd aan de geplande activiteiten hoor ik!
Toch je lul maar uit je broek?quote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef remlof het volgende:
paaldansen is net toegevoegd aan de geplande activiteiten hoor ik!
Jij toch ( Whi )quote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wie gaat er aan hangen/dansen dan?
Kom nou maar gewoon!!!quote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef Remco2002 het volgende:
* Remco2002 twijfelt weer eens. Heeft dan wel vakantie.
quote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef Remco2002 het volgende:
* Remco2002 twijfelt weer eens. Heeft dan wel vakantie.
Ik denk er over na en mocht het niks worden, dan vertrek ik weer. Laten we het zo houdenquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wie gaat er aan hangen/dansen dan?
OMG. Je hebt me gemist hequote:Op maandag 18 september 2006 21:15 schreef moemoe het volgende:
[..]Hoe
is
het
met
jou?
En deze keer echt komen!!!!
of zal ik er vast slingers aan hangen?quote:Op maandag 18 september 2006 21:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk ik geef er wel een slinger aan![]()
ok jongens, missie bereikt.quote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef Sebasser het volgende:
hoerentopic.
Whoppakeee.quote:Op maandag 18 september 2006 21:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ok jongens, missie bereikt.
dit topic kan dicht
Ja nu dus.quote:Op maandag 18 september 2006 21:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Ania komt zo op de radio!
Tuurlijk niet....niet zo negatief, gewoon komen..... wij zorgen wel voor jouquote:Op maandag 18 september 2006 22:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Lijkt me best leuk, maar ik ken geloof ik niemand van u allen in persoon.
Strax kom ik en dan blijkt achteraf dat ik de hele avond met het verkeerde gezelschap heb gezopen!
Je mag niet eens komen, je komt teveel in serieuze fora.quote:Op maandag 18 september 2006 22:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Strax kom ik en dan blijkt achteraf dat ik de hele avond met het verkeerde gezelschap heb gezopen!
Dat maakt helemaal niks uit hoor Sebasserquote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je mag niet eens komen, je komt teveel in serieuze fora.
Ik ken ook helemaal niemand, alleen van foto's die hier op het forum geplaatst worden!quote:Op maandag 18 september 2006 22:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nou, dan wens ik als compensatie een neukbeurt met jouquote:Op maandag 18 september 2006 22:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niks uit hoor Sebasser.
Hij's welkom.
Bleef jij maar eens weg, uit diverse fora.quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je mag niet eens komen, je komt teveel in serieuze fora.
Wat heb je te bieden?quote:Op maandag 18 september 2006 22:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, dan wens ik als compensatie een neukbeurt met jou [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |