Zeg dan gewoon dat je ze bij de buren in de tuin flikkert...quote:Op maandag 18 september 2006 15:48 schreef itsme het volgende:
he getver. Ik heb zelf enorm veel van die joekels in mijn tuin.
Ik haal ze weg, sorry spin en zet ze een stukje verderop.![]()
Geographicquote:Op maandag 18 september 2006 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Hilde: "Wat leuk he, dit is net National Graphic"...
Ik denk dat Ma Tokkie gebaseerd is op Hilde...quote:Op maandag 18 september 2006 15:56 schreef arneaux het volgende:
Hilde is echt net ma Tokkie.
Volgens mij zei ze dat ook. Maar jullie hoorden alle drie graphic, dus ik zal het wel verkeerd verstaan hebben.quote:
Aan Jeroen kun je dat wel toevertrouwen.quote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef Sonique het volgende:
huh, milica kan niet zelf nomineren, maar moet iemand hebben die zegt op wie ze moet nomineren?
Lekker handig... Jeroen krijg zo wel even 100% meer macht bij het stemmen....
Hilde zei 'Graphic' en werd daarop door iemand gecorrigeerd met 'Geographic'...quote:Op maandag 18 september 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ook. Maar jullie hoorden alle drie graphic, dus ik zal het wel verkeerd verstaan hebben.
Ik heb dus niets gezegd, laat maar.
Dat was Rik, die verbeterde haarquote:Op maandag 18 september 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ook. Maar jullie hoorden alle drie graphic, dus ik zal het wel verkeerd verstaan hebben.
Ik heb dus niets gezegd, laat maar.
Ze zijn bezorgd dat iedereen uit hun groep systematisch wordt weggestemd door de anderen (begin er ook heel erg op te lijken) en om dus een beetje kans te maken moet er ook iemand uit de andere groep een keer genomineerd staan. Daarom willen ze 3 stemmen op dezelfde persoon uitbrengen. Een beetje dezelfde tactiek als de andere groep ook hanteert zegmaar.quote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef Sonique het volgende:
huh, milica kan niet zelf nomineren, maar moet iemand hebben die zegt op wie ze moet nomineren?
Lekker handig... Jeroen krijg zo wel even 100% meer macht bij het stemmen....
Etiënne vond Tijn toch zon goeie jongen?quote:Op maandag 18 september 2006 16:01 schreef Sonique het volgende:
Jeroen geeft voorbeelden aan Melica: 'of misschien Tijn? Ik weet van e10 dat hij op Tijn gaat stemmen.'
Melica: 'Oh ja?!'
(das meteen drie stemmen)
Zeker niet nee. Dan komt er nog iemand uit het Hilde groepje op de bank.quote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef Sonique het volgende:
Op Tijn stemmen heeft trouwens toch geen zin...
Mooiequote:Op maandag 18 september 2006 16:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/spider.jpg]afbeelding][/URL]
hihihiquote:Op maandag 18 september 2006 16:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/spider.jpg]afbeelding][/URL]
Whoehahahahahaquote:
Volgens mij wel.quote:Op maandag 18 september 2006 16:26 schreef marbe het volgende:
Heb ik iets gemist maar wat doet die tijdsaanduiding op het BB scherm 11.05.08? ZIjn dat de nog resterende slaapminuten van de vorige weekopdracht?
En ik had al gevraagd waarvoor die rode en gouden knop zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 16:26 schreef marbe het volgende:
Heb ik iets gemist maar wat doet die tijdsaanduiding op het BB scherm 11.05.08? ZIjn dat de nog resterende slaapminuten van de vorige weekopdracht?
quote:
't Lijkt wel een trend.quote:Op maandag 18 september 2006 16:38 schreef bbfakir het volgende:
Op Ned. 2 Fibromyalgie.
Heb je de caps van E10 en Sab ook gezien dat zij op hem ligt en hem af ligt te lebberen?quote:Op maandag 18 september 2006 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique vindt het wel weer genoeg en dirigeert haar naar de Tiroler Slaapkamer. Etiënne kruipt bij Sabrina in bed. Er wordt wat gekust, maar verder gaat het niet. Tot grote ontevredenenheid van Etiënne die weer uit bed kruipt en aan de nog wakkere Bewoners aangeeft dat hij niet tegen dronken mensen kan. Blijkbaar heeft hij een blauwtje gelopen, weer. Een paar uur later kruipt Sabrina uit bed om wat te gaan drinken. Monique volgt haar en zegt dat Sabrina heeft gezoend met Etiënne. Daar kan Sabrina zich niets van herinneren.
Bron: Talpa
Denk dat de regie heeft liggen pitten vanacht. Maar goed dat er caps van zijn van de handtastelijkheid van Etiënne, dus wij weten wel beter.
quote:Op maandag 18 september 2006 16:54 schreef Sonique het volgende:
weet je, alle gesprekken in het huis zijn nietszeggend.
Maar van al die gesprekken zijn die van de twee zusjes het leukst om naar te kijken omdat het oprecht is...
e10 was gewoon echt boos op Sabrina in de trant van 'opzouten met dat wijf'quote:Op maandag 18 september 2006 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique vindt het wel weer genoeg en dirigeert haar naar de Tiroler Slaapkamer. Etiënne kruipt bij Sabrina in bed. Er wordt wat gekust, maar verder gaat het niet. Tot grote ontevredenenheid van Etiënne die weer uit bed kruipt en aan de nog wakkere Bewoners aangeeft dat hij niet tegen dronken mensen kan. Blijkbaar heeft hij een blauwtje gelopen, weer. Een paar uur later kruipt Sabrina uit bed om wat te gaan drinken. Monique volgt haar en zegt dat Sabrina heeft gezoend met Etiënne. Daar kan Sabrina zich niets van herinneren.
Bron: Talpa
Denk dat de regie heeft liggen pitten vannacht. Maar goed dat er caps van zijn van de handtastelijkheid van Etiënne, dus wij weten wel beter.
Zijn inderdaad oprecht dom, maar wel lachen.quote:Op maandag 18 september 2006 16:54 schreef Sonique het volgende:
weet je, alle gesprekken in het huis zijn nietszeggend.
Maar van al die gesprekken zijn die van de twee zusjes het leukst om naar te kijken omdat het oprecht is...
So what? Staat toch dat hij niet tegen dronken vrouwen kan? Moet ie er ook met z'n poten afblijven.quote:Op maandag 18 september 2006 16:51 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Heb je de caps van E10 en Sab ook gezien dat zij op hem ligt en hem af ligt te lebberen?
Als je daarna wat probeert kan ik je niets kwalijk nemen.
Als je in die onschuldige blondjes act wil geloven moet je dat vooral doen. Maar geloof maar dat die 2 precies weten wat ze doen met de mannen in het huis.quote:Op maandag 18 september 2006 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
So what? Staat toch dat hij niet tegen dronken vrouwen kan? Moet ie er ook met z'n poten afblijven.
Beetje tegenstrijdig van E10 dan he? Zeggen niet tegen dronken vrouwen te kunnen, maar er wel handtastelijk bij doen.
Dan had hij niet in haar bed moeten kruipen, want ze was duidelijk dronken.
Toen hij uit bed stapte ging hij ook nog even "per ongeluk" op haar arm staan (of er tegenaan schoppen). En liep toen zonder een woord te zeggen de slaapkamer uit. Dan ben je toch wel heel kinderachtig bezig in mijn ogen.quote:Op maandag 18 september 2006 16:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
e10 was gewoon echt boos op Sabrina in de trant van 'opzouten met dat wijf'
tienvoud?quote:Op maandag 18 september 2006 17:01 schreef Sonique het volgende:
Hilde praat weer in meervoudt met zichzelf...
Puurheid.....? Met die siliconentietenquote:Op maandag 18 september 2006 16:58 schreef funkie-indo het volgende:
De zusjes zijn ook de positieve sfeerbepalers in het huis, vanwege hun puurheid!
En dan nog iets als je zo dronken wordt (sterk verhaal na 3 drankjes) dat je niet meer weet wat je doet dan moet je jezelf maar eens afvragen of dit wel zo slim is.quote:Op maandag 18 september 2006 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
So what? Staat toch dat hij niet tegen dronken vrouwen kan? Moet ie er ook met z'n poten afblijven.
Beetje tegenstrijdig van E10 dan he? Zeggen niet tegen dronken vrouwen te kunnen, maar er wel handtastelijk bij doen.
Dan had hij niet in haar bed moeten kruipen, want ze was duidelijk dronken.
Hoevaak lag hij nuchter bij haar in bed?quote:Op maandag 18 september 2006 17:04 schreef mazaru het volgende:
Bij een dronken vrouw in bed kruipen, is gewoon misbruik maken van een situatie.
Een echte vent heeft dat niet nodig, die kan ook een nuchtere vrouw verleiden.
So?quote:Op maandag 18 september 2006 17:06 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Hoevaak lag hij nuchter bij haar in bed?
Vast wel meer dan 1 keer
Nee, als Hilde blijft, dus 3 stemmen op MoniQue nl. moeder en dochter en Jeroen!quote:Op maandag 18 september 2006 17:06 schreef Mereltje het volgende:
Dus Milicia wil graag dat Jeroen op Monique gaat stemmen en zij gaat zelf op Tijn stemmen..
Waarbij aangetekend dat hij zegt juist een hekel aan dronken vrouwen te hebben. Dus hij is zo tegenstrijdig als de neten. Hoe je het ook wendt of keert, hij is fout bezig.quote:Op maandag 18 september 2006 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
So?
Daarom zou die dan ook bij haar mogen kruipen als ze bezopen is?
Nee dus!
Heeft E10 ook niet verteld dat hij een vriendin thuis heeft zitten, en Sabrina een vriend thuid heeft?quote:Op maandag 18 september 2006 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarbij aangetekend dat hij zegt juist een hekel aan dronken vrouwen te hebben. Dus hij is zo tegenstrijdig als de neten. Hoe je het ook wendt of keert, hij is fout bezig.
Met als nog kinderachtiger erbij, dat hij zogenaamd begon te snurken. Nádat ie al een blauwtje had gelopen en voor noppes in de woonkamer was gaan liggen, om op Sabrina te wachten.
Maar hoe sommige jongetjes doen als een vrouw dronken is hoor je hem niet over.quote:Op maandag 18 september 2006 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Hij zei trouwens niets dat hij een hekel aan dronken vrouwen heeft, maar een hekel aan hoe sommige vrouwen doen die dronken zijn.
Opzich wel moedig van je hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Hij zei trouwens niets dat hij een hekel aan dronken vrouwen heeft, maar een hekel aan hoe sommige vrouwen doen die dronken zijn.
Op de Talpasite staat duidelijk... Tot grote ontevredenenheid van Etiënne die weer uit bed kruipt en aan de nog wakkere Bewoners aangeeft dat hij niet tegen dronken mensen kan....quote:Op maandag 18 september 2006 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Dat heeft hij ja.... en ook dat het in beide gevallen niet zo heel serieus is. Ook de realtie van Sabrina niet volgens mij.quote:Op maandag 18 september 2006 17:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heeft E10 ook niet verteld dat hij een vriendin thuis heeft zitten, en Sabrina een vriend thuid heeft?
Dat zei hij ook, maar hij zei er achteraan dat hij die vrouwen bedoelde die dan heel erg overdreven aanstellerig gaan doen. Dat zijn ze dan op de talpa site weer even vergeten.quote:Op maandag 18 september 2006 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op de Talpasite staat duidelijk... Tot grote ontevredenenheid van Etiënne die weer uit bed kruipt en aan de nog wakkere Bewoners aangeeft dat hij niet tegen dronken mensen kan....
Vanavond E10 eruit. Want ik wil Hilde nog een weekje op karig noodrantsoen zien. Dan mag zij er volgende week van mij wel uit. Daarna Jeroen.quote:Op maandag 18 september 2006 17:19 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop toch zo dat Jeroen volgende week genomineerd staat
En dáárna Marliesquote:Op maandag 18 september 2006 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanavond E10 eruit. Want ik wil Hilde nog een weekje op karig noodrantsoen zien. Dan mag zij er volgende week van mij wel uit. Daarna Jeroen.
En dan kan het stoken van het andere groepje onderling gaan beginnen. Kijken of ze het dan nog zo met elkaar eens zijn, zoals nu.
Is het 1 niet het gevolg van het andere?quote:Op maandag 18 september 2006 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei hij ook, maar hij zei er achteraan dat hij die vrouwen bedoelde die dan heel erg overdreven aanstellerig gaan doen. Dat zijn ze dan op de talpa site weer even vergeten.
quote:Op maandag 18 september 2006 17:29 schreef Sonique het volgende:
Jeroen: 'je hebt mensen die zeker overkomen, maar dat niet zijn. Ik ben beide'
(?)
Die jongen stoot woorden uit zijn keel, die totaal onsamenhangend zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 17:29 schreef Sonique het volgende:
Jeroen: 'je hebt mensen die zeker overkomen, maar dat niet zijn. Ik ben beide'
(?)
Ik wil dat Marlies eerder gaat dan Jeroen. Marlies speelt een smerig spelletje.quote:Op maandag 18 september 2006 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanavond E10 eruit. Want ik wil Hilde nog een weekje op karig noodrantsoen zien. Dan mag zij er volgende week van mij wel uit. Daarna Jeroen.
En dan kan het stoken van het andere groepje onderling gaan beginnen. Kijken of ze het dan nog zo met elkaar eens zijn, zoals nu.
Zo consequent is E10 dus.quote:Op maandag 18 september 2006 04:03 schreef Stereotomy het volgende:
Etienne had een blauwtje bij Sabrina gelopen. Toen was hij boos in de woonkamer gaan zitten, waar Milica ook bij kwam zitten, en zei hij tegen Milica dat "Sabrina dood kon vallen" (sic) en "kon stikken" en dat het wat hem betreft "echt niet meer hoeft".
Toch kiest hij ervoor om terug de slaapkamer in te gaan en zijn eigen bed, onder die van Sabrina, te betreden.
[afbeelding]
Zie COS vanaf hier: [COS 278] Etienne is cool!
Je heb toch met elkaar, dan is het toch serieus, betekend toch niet meteen dat je met elke andere boerelul mag flikflooien.quote:Op maandag 18 september 2006 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft hij ja.... en ook dat het in beide gevallen niet zo heel serieus is. Ook de realtie van Sabrina niet volgens mij.
En dat weet jij zeker?quote:Op maandag 18 september 2006 17:32 schreef wolferl het volgende:
E10 heeft geen vriendin, al zegt ie van wel.
Ik ook nietquote:Op maandag 18 september 2006 17:35 schreef Marrije het volgende:
Scan, ik zag net een gaap van Sjaan, was net niet op tijd met cappen voor je gaaptopic![]()
Ik ben waarschijnlijk één van de enigen (Ebertmode: enigsten) die Marlies juist goed vindt spelen. Ik vind haar tactiek wel doortrapt en goed in elkaar zitten.quote:Op maandag 18 september 2006 17:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil dat Marlies eerder gaat dan Jeroen. Marlies speelt een smerig spelletje.
Of het is heel erg goed, of ze is idd zoals ze zich voordoet en van geen kwaad bewust...quote:Op maandag 18 september 2006 17:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk één van de enigen (Ebertmode: enigsten) die Marlies juist goed vindt spelen. Ik vind haar tactiek wel doortrapt en goed in elkaar zitten.
Los van of ze goed speelt of niet, ik vind haar zo ieeeeeeeeks, daar kijk je niet voor je plezier naar. Dus, graag eerder eruit dan Jeroen.quote:Op maandag 18 september 2006 17:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk één van de enigen (Ebertmode: enigsten) die Marlies juist goed vindt spelen. Ik vind haar tactiek wel doortrapt en goed in elkaar zitten.
Marlies zal er een keer op worden afgerekend. Janine echter niet op dit moment. (Terwijl die op het juiste moment doorhad: deze groep moet ik niet hebben, verliet het zinkende schip, en werd vriendjes met...diegenen waar je dat op dit moment mee moet zijn.) Wie doet het dan slimmer?quote:Op maandag 18 september 2006 17:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat verhaal over abortus was ook van a tot z gelogen.. zoiets ga je tog niet na 1 week aan de mensen vertellen waar je het minst mee heb..quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laten we iedereen eruit tiefen die voor opschudding kan zorgen. Ik stel voor dat we het huis uitruimen en alleen egbert, marcia en jeroen laten zitten, want DAT is pas lekker boeiend streamen en lekker kijkenquote:Op maandag 18 september 2006 17:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil dat Marlies eerder gaat dan Jeroen. Marlies speelt een smerig spelletje.
Sjaaaan (kleef aan)quote:Op maandag 18 september 2006 17:41 schreef Nightman het volgende:
[..]
Marlies zal er een keer op worden afgerekend. Janine echter niet op dit moment. (Terwijl die op het juiste moment doorhad: deze groep moet ik niet hebben, verliet het zinkende schip, en werd vriendjes met...diegenen waar je dat op dit moment mee moet zijn.) Wie doet het dan slimmer?
Nou ok, de zusjes mogen blijven, op zeker Sjaan en als het moet ook Tijn.quote:Op maandag 18 september 2006 17:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laten we iedereen eruit tiefen die voor opschudding kan zorgen. Ik stel voor dat we het huis uitruimen en alleen egbert, marcia en jeroen laten zitten, want DAT is pas lekker boeiend streamen en lekker kijken
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAA!
TOP!
![]()
![]()
Handtastelijk zijn met Sabrina, verschillende datums roepen waarop zijn vriendin jarig zou zijn.quote:
Gaat toch wel gebeuren ben ik bang. Etienne en Hilde gaan er vanavond en over een week wel uit.quote:Op maandag 18 september 2006 17:41 schreef versabommie het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laten we iedereen eruit tiefen die voor opschudding kan zorgen. Ik stel voor dat we het huis uitruimen en alleen egbert, marcia en jeroen laten zitten, want DAT is pas lekker boeiend streamen en lekker kijken
Toch gaan we daar weer naartoe dit jaar. Mensen die lastig of spraakmakend zijn worden genomineerd en dan moeten wij die eruit stemmen tegen wil en dank.quote:Op maandag 18 september 2006 17:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAA!
TOP!
![]()
![]()
Dat ie liegt weten we sowieso al, nog los van die vermeende vriendin.quote:Op maandag 18 september 2006 17:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Handtastelijk zijn met Sabrina, verschillende datums roepen waarop zijn vriendin jarig zou zijn.
Bij een dronken en slapende Sabrina liggen en een poging tot aanranding doen.
Sabrina vertellen dat ie verliefd op haar is.
Nooit een woord over haar zeggen, geen naam, geen leeftijd, slechts dat ze erop tegen zou zijn en dat ze op verschillende datums jarig is.
Alleen dit al brengt mij in een denk hoek, E10 ie een leugenaartje. Het zou hem sieren om de waarheid te vertellen, dan kan zelfs ik nog respect voor hem krijgen, dan zeg ik, E10 jij bent een echte vent. Nu niet, nu is hij niet meer dan een achterbaks leugenachtig viespeukje.
Het was net een paar weken hè. Dus nauwelijks echt serieus. Ik geloof absoluut wel dat hij een vriendin heeft, maar dus niet dat het serieus is.quote:Op maandag 18 september 2006 17:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Handtastelijk zijn met Sabrina, verschillende datums roepen waarop zijn vriendin jarig zou zijn.
Nooit een woord over haar zeggen, geen naam, geen leeftijd, slechts dat ze erop tegen zou zijn en dat ze op verschillende datums jarig is.
Neeee, niet Sjaanquote:Op maandag 18 september 2006 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat toch wel gebeuren ben ik bang. Etienne en Hilde gaan er vanavond en over een week wel uit.
Die week daarom kan Janine wel eens aan de beurt zijn.
wat lief!quote:
Op zeker sjaan? Wat is er dan zo boeiend? Sjaan is een irritant kutwijf die totaal niets kan vertellen, totaal niets inbrengt. Het enige wanneer je sjaan ziet is als ze verongelijkje kan spelen en met oprahknippende vingers een discussie kan verzieken..quote:Op maandag 18 september 2006 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ok, de zusjes mogen blijven, op zeker Sjaan en als het moet ook Tijn.
Je hebt een nieuwe favoriet, zie ik?quote:Op maandag 18 september 2006 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was net een paar weken hè. Dus nauwelijks echt serieus. Ik geloof absoluut wel dat hij een vriendin heeft, maar dus niet dat het serieus is.
Ik zag hem ook.quote:Op maandag 18 september 2006 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op S2 liep een klusjesman door het beeld met een ladder en meteen een geel oog.
quote:Op maandag 18 september 2006 17:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op zeker sjaan? Wat is er dan zo boeiend? Sjaan is een irritant kutwijf die totaal niets kan vertellen, totaal niets inbrengt. Het enige wanneer je sjaan ziet is als ze verongelijkje kan spelen en met oprahknippende vingers een discussie kan verzieken..
FUCK JANINE!
Ik sms me helemaal scheel als ik die er vandaag nog uit kan trappen!
en voor de links extremisten op het forum: heeft niets te maken met haar huidskleur, maar met de kleur van haar hart! Die is namelijk gifzwart!![]()
![]()
Bommie, doe 's rustig man! Je krijgt zo nog een hartaanval. Het is BB maar, hoor!quote:Op maandag 18 september 2006 17:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op zeker sjaan? Wat is er dan zo boeiend? Sjaan is een irritant kutwijf die totaal niets kan vertellen, totaal niets inbrengt. Het enige wanneer je sjaan ziet is als ze verongelijkje kan spelen en met oprahknippende vingers een discussie kan verzieken..
FUCK JANINE!
Ik sms me helemaal scheel als ik die er vandaag nog uit kan trappen!
en voor de links extremisten op het forum: heeft niets te maken met haar huidskleur, maar met de kleur van haar hart! Die is namelijk gifzwart!![]()
![]()
hey leker ding, kan jij niet uit hoofde van fok-bb-forum een brief op hoge poten schrijven dat er meer drank in da house moet ?quote:Op maandag 18 september 2006 17:48 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe favoriet, zie ik?![]()
Hou op. Als ik schrijf dat ik het met bepaalde dingen niet eens ben heb ik een nieuwefavorietquote:Op maandag 18 september 2006 17:48 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe favoriet, zie ik?![]()
Heb net mijn eerste werkdag achter de rug dus daar moet het forum voor boetenquote:Op maandag 18 september 2006 17:50 schreef Day het volgende:
[..]
Bommie, doe 's rustig man! Je krijgt zo nog een hartaanval. Het is BB maar, hoor!![]()
Iets zeg me dat jullie totaal niet on-topic posten!![]()
Ja hallo, heb je wel een beetje opgelet hoe Etienne is? Hij maakt halve verhalen af, is erg onsamenhangend en daarbij komt nog kijken dat hij nog niet zo lang met dat meisje heeft/had. Hij is geen leugenachtig mannetje.. heb je hem al op een leugen betrapt? Hij heeft zelfs gezegd dat hij rechts (en 1 keer extreem rechts), waar veel andere helemaal de achterkant van hun tong niet laten zien. J emoet niet zo alleen maar op hem letten, maar ook op andere, er zitten veel ergere tussen, maar volgens mij ben je daar blind voor.quote:Op maandag 18 september 2006 17:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Alleen dit al brengt mij in een denk hoek, E10 ie een leugenaartje. Het zou hem sieren om de waarheid te vertellen, dan kan zelfs ik nog respect voor hem krijgen, dan zeg ik, E10 jij bent een echte vent. Nu niet, nu is hij niet meer dan een achterbaks leugenachtig viespeukje.
Ik plaag je maar!quote:Op maandag 18 september 2006 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou op. Als ik schrijf dat ik het met bepaalde dingen niet eens ben heb ik een nieuwefavoriet![]()
![]()
Vreemde redenatie hou je er op na.
Nee, Etienne zal nooit een favoriet worden. In geen 100 jaar.
Maar moeten we zo'n type er niet juist inhouden?quote:Op maandag 18 september 2006 17:47 schreef versabommie het volgende:
![]()
Okee... weer dus. Sorry, maar dat kan ik niet meer zien tegenwoordig. Vooral niet als je de smiley erachter plaatst, die jij plaatste.quote:
Ongeveer een week geleden zei die nog tegen Sabrina dat iemand van BB tegen hem had gezegd dat er 2 blonde meiden in het huis kwamen waar hij het waarschijnlijk wel goed mee kon vinden,en dat hij bij binnenkomst wou liegen over zijn leeftijd.Die jongen liegt volgens mij alles aan elkaar vast.En waarom dacht zijn vader dat hij nog met hetzelfde meisje liep waar hij 5 jaar geleden wat mee had?Die wist ook niks van een nieuwe vriendin.quote:Op maandag 18 september 2006 17:53 schreef intoyou het volgende:
[..]
Ja hallo, heb je wel een beetje opgelet hoe Etienne is? Hij maakt halve verhalen af, is erg onsamenhangend en daarbij komt nog kijken dat hij nog niet zo lang met dat meisje heeft/had. Hij is geen leugenachtig mannetje.. heb je hem al op een leugen betrapt? Hij heeft zelfs gezegd dat hij rechts (en 1 keer extreem rechts), waar veel andere helemaal de achterkant van hun tong niet laten zien. J emoet niet zo alleen maar op hem letten, maar ook op andere, er zitten veel ergere tussen, maar volgens mij ben je daar blind voor.
2 meiden waar hij het goed mee kon vinden.. dat betekend toch niet vriendje/vriendinnetje?quote:Op maandag 18 september 2006 18:00 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ongeveer een week geleden zei die nog tegen Sabrina dat iemand van BB tegen hem had gezegd dat er 2 blonde meiden in het huis kwamen waar hij het waarschijnlijk wel goed mee kon vinden,en dat hij bij binnenkomst wou liegen over zijn leeftijd.Die jongen liegt volgens mij alles aan elkaar vast.En waarom dacht zijn vader dat hij nog met hetzelfde meisje liep waar hij 5 jaar geleden wat mee had?Die wist ook niks van een nieuwe vriendin.
dat zijn die twee nepparkieten van dat foute amsterdamse kroegje van gisteravondquote:Op maandag 18 september 2006 18:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sinds wanneer zitten er parkietjes in de keuken?
Hahahaquote:Op maandag 18 september 2006 18:12 schreef intoyou het volgende:
Semih tegen Etienne: Ik zal de volgende keer de helft apart houden, dan hoef je volgende week weer niet te tellen.
OE! die is hard. Weet niet hoe Etienne reageerde.
Heel erg veel berichten gaan over hem ja. Dat wordt leuk vanaf morgen.quote:Op maandag 18 september 2006 18:38 schreef LudoSanders het volgende:
E10 zit jullie wel hoog he?
Hey, beetje respect voor de Sjakenquote:Op maandag 18 september 2006 18:39 schreef T-lex het volgende:
als die sjaak er niet aan hangt.
Sorry sjaak, wil niet alle sjaken over 1 kam scheren. Zitten ook zeker goeie sjaken tussen.quote:Op maandag 18 september 2006 18:41 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Hey, beetje respect voor de Sjaken
Precies, Etjen eruit, Sa aan Tijn hangen, dat stimuleert de band van de zussen ookquote:Op maandag 18 september 2006 18:39 schreef T-lex het volgende:
Dag E10....![]()
ff allemaal Hilde naar 1010 sms'en.![]()
Sa is veel leuker als die sjaak er niet aan hangt...Heb me net weer rot gelachen toen ze met Tijn aant worstelen was. En gisteren was ook hilarisch toen E10 met Hilde ergens anders zat.![]()
Het is net Athilde de hun. (Athilla de hun) .quote:Op maandag 18 september 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde praat weer heel opgewekt en beweegt ook weer soepel. Eens kijken hoe ze straks is. Volgens mij krijgt ze omstreeks de live-uitzending weer hevige pijnen.
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 september 2006 18:41 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Hey, beetje respect voor de Sjaken
huh?quote:Op maandag 18 september 2006 18:50 schreef n1ek het volgende:
Eggie kan zijn sleutel terugverdienen met een kano. Kijken hoe hij stresst
Kano. Je bedoelt:quote:Op maandag 18 september 2006 18:50 schreef n1ek het volgende:
Eggie kan zijn sleutel terugverdienen met een kano. Kijken hoe hij stresst
ik bedoel alleen dit:quote:Op maandag 18 september 2006 18:52 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Kano. Je bedoelt:
- een koek
- een boot
- manier van zingen
?
Hahaha , de buddy van E10, applaus!!quote:Op maandag 18 september 2006 18:51 schreef Frank-NL het volgende:
Hilde trapt haar eigen dochter nog even de grond in nu het nog kan, pfff.
Herstel, nieuwe quote: HAhaha de buddy van E10, die scanman!!!quote:Op maandag 18 september 2006 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga echt bellen denk ik vanavond. Etienne moet absoluut blijven. Zonder hem hadden we vandaag echt nergens over kunnen lullen. Hilde zeikt alleen maar en belemmert Milica, dus misschien toch maar wat beltegoed opofferen.
Niet doen scan, das niet goed voor z'n Ego en je gaat zeker spijt krijgen.quote:Op maandag 18 september 2006 18:56 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
Herstel, nieuwe quote: HAhaha de buddy van E10, die scanman!!!
nanier van zingen heet zoiets niet KANONquote:Op maandag 18 september 2006 18:52 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Kano. Je bedoelt:
- een koek
- een boot
- manier van zingen
?
Canonquote:Op maandag 18 september 2006 19:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
nanier van zingen heet zoiets niet KANON![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:40 schreef puntoortje het volgende:
ik vind de gang op S 3 het mooist
jup ivm repetitie live uitzendingquote:Op maandag 18 september 2006 19:42 schreef Mike1964 het volgende:
4 keer de gang op de streams?
ah die ja vond mijn kanon er ook al raar uit zienquote:
Misschien dat hij ook verantwoordelijk is voor de streamlocksquote:
Soort dictator..welbekend bij E10quote:
welkom in de wereld van geluistechnicie ... niet zeiken maar BEUKENquote:Op maandag 18 september 2006 19:46 schreef scanman01 het volgende:
En waarom moest dit allemaal zo enorm snel???? Als die lul ze dat 5 minuten eerder zegt, hadden ze iets meer tijd gehad. Wat een waanzin alemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |