Zeg dan gewoon dat je ze bij de buren in de tuin flikkert...quote:Op maandag 18 september 2006 15:48 schreef itsme het volgende:
he getver. Ik heb zelf enorm veel van die joekels in mijn tuin.
Ik haal ze weg, sorry spin en zet ze een stukje verderop.![]()
Geographicquote:Op maandag 18 september 2006 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Hilde: "Wat leuk he, dit is net National Graphic"...
Ik denk dat Ma Tokkie gebaseerd is op Hilde...quote:Op maandag 18 september 2006 15:56 schreef arneaux het volgende:
Hilde is echt net ma Tokkie.
Volgens mij zei ze dat ook. Maar jullie hoorden alle drie graphic, dus ik zal het wel verkeerd verstaan hebben.quote:
Aan Jeroen kun je dat wel toevertrouwen.quote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef Sonique het volgende:
huh, milica kan niet zelf nomineren, maar moet iemand hebben die zegt op wie ze moet nomineren?
Lekker handig... Jeroen krijg zo wel even 100% meer macht bij het stemmen....
Hilde zei 'Graphic' en werd daarop door iemand gecorrigeerd met 'Geographic'...quote:Op maandag 18 september 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ook. Maar jullie hoorden alle drie graphic, dus ik zal het wel verkeerd verstaan hebben.
Ik heb dus niets gezegd, laat maar.
Dat was Rik, die verbeterde haarquote:Op maandag 18 september 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ook. Maar jullie hoorden alle drie graphic, dus ik zal het wel verkeerd verstaan hebben.
Ik heb dus niets gezegd, laat maar.
Ze zijn bezorgd dat iedereen uit hun groep systematisch wordt weggestemd door de anderen (begin er ook heel erg op te lijken) en om dus een beetje kans te maken moet er ook iemand uit de andere groep een keer genomineerd staan. Daarom willen ze 3 stemmen op dezelfde persoon uitbrengen. Een beetje dezelfde tactiek als de andere groep ook hanteert zegmaar.quote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef Sonique het volgende:
huh, milica kan niet zelf nomineren, maar moet iemand hebben die zegt op wie ze moet nomineren?
Lekker handig... Jeroen krijg zo wel even 100% meer macht bij het stemmen....
Etiënne vond Tijn toch zon goeie jongen?quote:Op maandag 18 september 2006 16:01 schreef Sonique het volgende:
Jeroen geeft voorbeelden aan Melica: 'of misschien Tijn? Ik weet van e10 dat hij op Tijn gaat stemmen.'
Melica: 'Oh ja?!'
(das meteen drie stemmen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |