Ken je de TV serie coupling van de BBC ?quote:Op maandag 18 september 2006 16:39 schreef Sitethief het volgende:
Allemaal tof,, zijn maar weinig cabaretiers die ik niet leuk vind, ook Engelse/Amerikaanse/Duitse cabaretiers gaan erin. Ja, ook in het Beiers of Keuls,
.
Die komt toch ook wel eens op Nederlandse televisie?quote:Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je de TV serie coupling van de BBC ?
Ondanks de geld zorgen?quote:Op maandag 18 september 2006 16:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Zwaffel, al plannen om op jezelf te gaan wonen? Of zit je net als Erik nog met het laatste jaar middelbare school?
Gaan studeren en zelfstandig gaan wonen is zo'n verademing, een van de beste moves die ik ooit heb gezet.
Dat is best een poosje.quote:Op maandag 18 september 2006 16:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
als ik het goed heb maar 3 delen![]()
Wel eens gezien ja, ik geniet heel snel van zelfs de flauwste humor,quote:Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je de TV serie coupling van de BBC ?
Ondanks de geldzorgen idd.quote:Op maandag 18 september 2006 16:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ondanks de geld zorgen?
Ik ga btw ook over 2 maandjes het huis uit,. Maar a zo eens op huis aan,
.
Ja, elke (werkdag)nacht dacht ik.quote:Op maandag 18 september 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die komt toch ook wel eens op Nederlandse televisie?
Valt wel mee, ik heb even een tijdje alle reeksen vermeden.quote:
De schande!quote:Op maandag 18 september 2006 16:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb even een tijdje alle reeksen vermeden.
En toen was ik vergeten dat Lesbeau der ook bij zat
Is dat niet leuk dan?quote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond bevrijdingsoptocht in Eindhoven. En ik moet meemarcheren met mijn harmonietje.
Ik wou eigenlijk gaan kijken en heel hard "tha erik!!!" roepen als je voorbij kwam.quote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond bevrijdingsoptocht in Eindhoven. En ik moet meemarcheren met mijn harmonietje.
quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zit hier braaf aan m'n roerbakgroenten.
Het is niet helemaal suikerloos, ik eet wel een paar normale boterhammen overdag op school.quote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met het suikerloze gebeuren? Of heb je dat opgegeven?
* maedel is net naar McD geweest![]()
wat heb je gegeten? mcchicken?quote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met het suikerloze gebeuren? Of heb je dat opgegeven?
* maedel is net naar McD geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |