Heb ze niet eens aanstaan. Dat komt vanavond wel weer.quote:Op maandag 18 september 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
3 poetsende mensen. Even het geluid op MUTE gezet
Hilde pauzeert regelmatigquote:Op maandag 18 september 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
3 poetsende mensen. Even het geluid op MUTE gezet
quote:Op maandag 18 september 2006 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Hilde doesjt, het schuim staat meteen op haar mond...
ik had bewust weggekenquote:Op maandag 18 september 2006 12:40 schreef MadMaster het volgende:
Scan, ik hoop dat je een cap hebt van Hilde met die douchemond op haar bek gericht.
Ik toen Milica Hilde's doos moest bekijken.quote:
Etjenquote:Op maandag 18 september 2006 12:42 schreef arneaux het volgende:
Maar wie willen we nou weg? Hilde of Etiënne?
Van Hilde valt imo niks meer te verwachten, dus exit.quote:Op maandag 18 september 2006 12:42 schreef arneaux het volgende:
e10 want ik erger me meer aan hildequote:Op maandag 18 september 2006 12:42 schreef arneaux het volgende:
Ik dacht dat we het er al over eens waren dat het duidelijk over Monique ging.quote:Op maandag 18 september 2006 12:47 schreef arneaux het volgende:
Oh. Sabrina hoeft niet meer te sterven denk ik.
quote:Op maandag 18 september 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het er al over eens waren dat het duidelijk over Monique ging.
quote:Op maandag 18 september 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het er al over eens waren dat het duidelijk over Monique ging.
]quote:Op maandag 18 september 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik schakel net weer in, waarom mag Sabrina stikken?
En sterven zelfs
Nee hoor.. Check dit verslag van een ander forum maar:quote:Op maandag 18 september 2006 12:52 schreef pullup het volgende:
Het ging duidelijk over Sabrina
Check Cos 278 pagina 10/11 maar
Bron?quote:Op maandag 18 september 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Check dit verslag van een ander forum maar:
"Milica is ook wakker en vraagt waarom E10 daarvoor ligt. E10 zegt dat ie geen zin heeft om op z'n kamer te slapen. Milica vraagt zich af wat er is gebeurd. E10 verteld tegen Milica dat ie schijtziek wordt van Sabrina. Ze sliep niet, pakte z'n hand vast toen ie de kamer op kwam en toe is ie maar even ernaast gaan liggen. () Totdat Monique er wat van zei. Wat Monique wil dat gebeurd, volgens E10 "Ik ben geen hond! Sterf maar! Stik er maar in!"
Ja dat zijn dus tegenstrijde mededelingen. maar op de cos waren meer mensen die het zo hoordenquote:Op maandag 18 september 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Milica is ook wakker en vraagt waarom E10 daarvoor ligt. E10 zegt dat ie geen zin heeft om op z'n kamer te slapen. Milica vraagt zich af wat er is gebeurd. E10 verteld tegen Milica dat ie schijtziek wordt van Sabrina. Ze sliep niet, pakte z'n hand vast toen ie de kamer op kwam en toe is ie maar even ernaast gaan liggen. () Totdat Monique er wat van zei. Wat Monique wil dat gebeurd, volgens E10 "Ik ben geen hond! Sterf maar! Stik er maar in!"
En dat 'ander forum' is onfeilbaarquote:Op maandag 18 september 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Suggest a few helpful dietary and behavioral changes to the patient. Instruct the patient to avoid caffeine and large evening meals; avoiding alcohol is also helpful.
bronquote:Some suggest that all alcohol must be avoided for at least 6 months; if the patient's symptoms are stable, he or she may consume no more than 2 alcoholic drinks a day. Remove tobacco, chemical-laden foods, refined sugars, white flour, aspartame, and monosodium glutamate (MSG). Case studies have shown worsening of symptoms when patients are challenged with aspartame and MSG and improvement when these were removed from the diet.
Nee.... ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat het niet vaststaat dat het over Sabrina ging.quote:Op maandag 18 september 2006 12:56 schreef demins het volgende:
[..]
En dat 'ander forum' is onfeilbaar![]()
Heb je de bron voor ons?quote:Op maandag 18 september 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee.... ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat het niet vaststaat dat het over Sabrina ging.
Gezien je medische kennis en persoonlijke ervaring, hoe schat je de situatie rondom Hilde in? Echt? Fake? Stelt ze zich aan?quote:Op maandag 18 september 2006 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een redelijk ongefundeerde mening over fibromyalgie. En daar hou ik niet zo van, bij mezelf. Dus ben ik op een gerespecteerde medische site wat research gaan doen betreffende fibromyalgie. Ik kan jullie deze twee stukjes tekst domweg niet onthouden
[..]
[..]
bron
Daarnet zei je nog dat we het er over eens waren dat het over Monique ging.quote:Op maandag 18 september 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee.... ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat het niet vaststaat dat het over Sabrina ging.
Ja hoi, das mijn verslag inderdaad. En hoewel het er niet duidelijk staat, zal het zo aanpassendit ging wel degelijk over Sabrinaquote:Op maandag 18 september 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 september 2006 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een redelijk ongefundeerde mening over fibromyalgie. En daar hou ik niet zo van, bij mezelf. Dus ben ik op een gerespecteerde medische site wat research gaan doen betreffende fibromyalgie. Ik kan jullie deze twee stukjes tekst domweg niet onthouden
[..]
[..]
bron
ik heb echt zo zielsveel medelij met dat kampmeisje nuquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoi, das mijn verslag inderdaad. En hoewel het er niet duidelijk staat, zal het zo aanpassen,m ging dit wel degelijk zeker over Sabrina![]()
Tja, als alcohol en rookwaren de symptonen ver-ergeren dan kan het idd wel zo zijn waarom Hilde nu zo een wrak is ;-)quote:Op maandag 18 september 2006 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
bron
Misschien is ze lid van de dierenbescherming?quote:Op maandag 18 september 2006 13:03 schreef Snoet123 het volgende:
Kijk nou hoe "zwaan kleef aan" alweer in positie achter sabrina staat.
Kusjes in haar nek geeft.....*brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Waarom geeft die doos hem nou nooooooooit eens een oplawaai![]()
Scan wat is de url van dat andere forum?quote:Op maandag 18 september 2006 13:02 schreef scanman01 het volgende:
Milica vertelt net dat het thuis ongeveer net zo erg is met haar moeder. Alleen zou ze daar niet anderhalf uur gaan pompen.
E10 moet opzouten...quote:Op maandag 18 september 2006 12:42 schreef arneaux het volgende:
ik heb vanacht gekeken e10 was erg aan het zwammen en ik mee tch echt te hebben gehoort dat sabrina dood kon vallenquote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoi, das mijn verslag inderdaad. En hoewel het er niet duidelijk staat, zal het zo aanpassendit ging wel degelijk over Sabrina volgens mij![]()
Okee, dan is dat ook weer opgehelderd. Zoals het er stond had het ook over Monique kunnen gaan. Vandaar dat ik twijfelde.quote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoi, das mijn verslag inderdaad. En hoewel het er niet duidelijk staat, zal het zo aanpassendit ging wel degelijk over Sabrina volgens mij![]()
Ik heb dit 'type' patiënt (wat klinkt dat onaardig) wel vaker gezien, maar dan eigenlijk vooral bij revalidatiearts of huisarts en elke keer ging het weer om aandoeningen die niet aan te tonen zijn. Fibromyalgie, chronisch vermoeidheidssyndroom, whiplash syndroom, multiple chemical sensitivity syndrome etc. Je krijgt een bepaald onaangenaam gevoel bij de theatrale presentatie van de klachten en dat maakt het allemaal direct ook ongeloofwaardig. Je ziet hier de reacties op Hilde haar gedrag. Terwijl Hilde misschien best pijn heeft, is iedereen tegen haar omdat ze zich zo overdreven presenteert met de pijn.quote:Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef arneaux het volgende:
Gezien je medische kennis en persoonlijke ervaring, hoe schat je de situatie rondom Hilde in? Echt? Fake? Stelt ze zich aan?
Omdat ze misschien wel in love is op 'm? Hebbe jullie in godsnaam geen ene letter verstaan van de woorden die ze gisteren in dat kringgesprek over hem sprak?quote:Op maandag 18 september 2006 13:03 schreef Snoet123 het volgende:
Kijk nou hoe "zwaan kleef aan" alweer in positie achter sabrina staat.
Kusjes in haar nek geeft.....*brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Waarom geeft die doos hem nou nooooooooit eens een oplawaai![]()
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik heb vanacht gekeken e10 was erg aan het zwammen en ik mee tch echt te hebben gehoort dat sabrina dood kon vallen
www.v-o-l.nlquote:Op maandag 18 september 2006 13:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Scan wat is de url van dat andere forum?
vind ik ook. Ik wil Hilde zien opknappen en afknappen op het rantsoenquote:
Niets mis meequote:Op maandag 18 september 2006 13:09 schreef Mereltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben ook aan het oefenen.. (alleen de kwaliteit is wat minder).
Nu ik het teruglas zo het zo inderdad opgepakt kunnen worden, vandaar dat ik het even aan zal passen om te verduidelijken.quote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, dan is dat ook weer opgehelderd. Zoals het er stond had het ook over Monique kunnen gaan. Vandaar dat ik twijfelde.
klopt ja en hij klonk zelf ook supper nuchterquote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef Snoet123 het volgende:
Jeroen moet nou toch ook vraagtekens gaan krijgen bij het kleffe gedrag van E10?
Gisteravond laat zat E10 tegenover Jeroen behoorlijk af te geven op het feit dat hij een hekel heeft aan dronken vrouwen.
Onee nu schat ik Jeroen te hoog in![]()
www.v-o-l.nlquote:Op maandag 18 september 2006 13:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Scan wat is de url van dat andere forum?
In eeste instantie wil ik dat E10 vertrekt omdat ik hem helemaal zat ben.quote:Op maandag 18 september 2006 13:09 schreef mamapan het volgende:
[..]
vind ik ook. Ik wil Hilde zien opknappen en afknappen op het rantsoen![]()
Mwah je geeft iig wel de reden van de theatrale presentatie bij die klachten. Als mensen die klachten hebben, of beter klachten die niet waarneembaar of aantoonbaar zijn, maakt dat die mensen wellicht bang dat hun klachten niet onderkend worden. Ze hebben pijn maar in hun ogen zien anderen het misschien wel als schijnpijnen. Daarom leggen ze het er m.i. nogal dik op. In de hoop zo serieus genomen te worden. Migraine paste tot voor kort ook redelijk goed in dat rijtje.quote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dit 'type' patiënt (wat klinkt dat onaardig) wel vaker gezien, maar dan eigenlijk vooral bij revalidatiearts of huisarts en elke keer ging het weer om aandoeningen die niet aan te tonen zijn. Fibromyalgie, chronisch vermoeidheidssyndroom, whiplash syndroom, multiple chemical sensitivity syndrome etc. Je krijgt een bepaald onaangenaam gevoel bij de theatrale presentatie van de klachten en dat maakt het allemaal direct ook ongeloofwaardig. Je ziet hier de reacties op Hilde haar gedrag. Terwijl Hilde misschien best pijn heeft, is iedereen tegen haar omdat ze zich zo overdreven presenteert met de pijn.
Ik heb best veel patiënten gezien met klinisch duidelijke aandoeningen die gepaard gaan met veel pijn en niemand van die patienten gedraagt zich zo. Vooral met dat in je achterhoofd wordt Hilde haar vertoning zo treurig.
Maar ik ben hier niet deskundig in en gezien mijn redelijk sceptische houding richting fibromyalgie niet echt de meest objectieve persoon om te vragen![]()
Indeed! En tevens bewijst dit dat ze zijn pielemuisje nog steeds niet gezien of gevoeld heeft!quote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aanranden of niet, Sabbel is gewoon gek van die gast...zoveel is me wel duidelijk
Ja, dat klopt. Omdat er aan de buitenkant niets te zien is, gaan mensen soms hun gedrag aanpassen omdat ze bang zijn niet geloofd te worden. Hilde wordt hier door vrijwel niemand meer gelooft, terwijl ik denk dat ze wel echt iets heeft. Alleen is dat denk ik niet iets wat Hilde wil horen. Ook een kenmerk van veel van dit soort patiënten: zich snel aangevallen en niet serieus genomen voelen. Daar is moeilijk mee te praten.quote:Op maandag 18 september 2006 13:13 schreef versabommie het volgende:
Mwah je geeft iig wel de reden van de theatrale presentatie bij die klachten. Als mensen die klachten hebben, of beter klachten die niet waarneembaar of aantoonbaar zijn, maakt dat die mensen wellicht bang dat hun klachten niet onderkend worden. Ze hebben pijn maar in hun ogen zien anderen het misschien wel als schijnpijnen. Daarom leggen ze het er m.i. nogal dik op. In de hoop zo serieus genomen te worden. Migraine paste tot voor kort ook redelijk goed in dat rijtje.
ha.....hele volzinnen zonder stoken, of geintjes![]()
Ach ze wilde toch nog een keer iemand klaarbeffenquote:Op maandag 18 september 2006 13:17 schreef demins het volgende:
[..]
Indeed! En tevens bewijst dit dat ze zijn pielemuisje nog steeds niet gezien of gevoeld heeft!![]()
VAL JE ME NU AAN?quote:Op maandag 18 september 2006 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Omdat er aan de buitenkant niets te zien is, gaan mensen soms hun gedrag aanpassen omdat ze bang zijn niet geloofd te worden. Hilde wordt hier door vrijwel niemand meer gelooft, terwijl ik denk dat ze wel echt iets heeft. Alleen is dat denk ik niet iets wat Hilde wil horen. Ook een kenmerk van veel van dit soort patiënten: zich snel aangevallen en niet serieus genomen voelen. Daar is moeilijk mee te praten.
Hij stak heel even zijn hoofd om de hoekquote:Op maandag 18 september 2006 13:19 schreef wolferl het volgende:
Hij houdt het lang vol, E10, om niet in de badkamer te komen.
vind het knap dat hij aan de deur bleef staanquote:Op maandag 18 september 2006 13:20 schreef Snoet123 het volgende:
Daar is ie al.......
En ik heb een middag les gehad van deze man, dat kleurt ook je beeld natuurlijk: klik voor de geïnteresseerdequote:Op maandag 18 september 2006 13:19 schreef versabommie het volgende:
VAL JE ME NU AAN?![]()
geintje, ik mankeer nix denk ik...![]()
Soms is het best wel eens lastig dat je niet serieus genomen wordt als er aan de buitenkant niets te zien is. Je moest eens weten hoeveel commentaar ik krijg als ik gebruik maak van m'n gehandicaptenparkeerkaart. En toch weiger ik om me daardoor zieilig te gaan gedragen zodat mensen geloven dat er echt iets aan de hand is.quote:Op maandag 18 september 2006 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Omdat er aan de buitenkant niets te zien is, gaan mensen soms hun gedrag aanpassen omdat ze bang zijn niet geloofd te worden. Hilde wordt hier door vrijwel niemand meer gelooft, terwijl ik denk dat ze wel echt iets heeft. Alleen is dat denk ik niet iets wat Hilde wil horen. Ook een kenmerk van veel van dit soort patiënten: zich snel aangevallen en niet serieus genomen voelen. Daar is moeilijk mee te praten.
Hij zat haar meteen weer op de hielen (letterlijk en figuurlijk)quote:Op maandag 18 september 2006 13:25 schreef Snoet123 het volgende:
Zie die E10 met koffie en al de badkamer inrennen.
Hij wil natuurlijk Mich en Sem voorzijn
Zal ik dan toch gelijk hebben gehad?quote:Op maandag 18 september 2006 13:24 schreef Snoet123 het volgende:
Het lijkt wel of Mich der buikje groeit...
tja dan was ik te opquote:Op maandag 18 september 2006 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zat haar meteen weer op de hielen (letterlijk en figuurlijk)
Dat zou wel heel erg grappig zijnquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah je geeft iig wel de reden van de theatrale presentatie bij die klachten. Als mensen die klachten hebben, of beter klachten die niet waarneembaar of aantoonbaar zijn, maakt dat die mensen wellicht bang dat hun klachten niet onderkend worden. Ze hebben pijn maar in hun ogen zien anderen het misschien wel als schijnpijnen. Daarom leggen ze het er m.i. nogal dik op. In de hoop zo serieus genomen te worden. Migraine paste tot voor kort ook redelijk goed in dat rijtje.
klachten negeren omdat ze erger worden bij constatering.....weet niet wat ik ervan moet denken...quote:Op maandag 18 september 2006 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb een middag les gehad van deze man, dat kleurt ook je beeld natuurlijk: klik voor de geïnteresseerde
Net of ze ook wenkbrauwen onder haar ogen heeftquote:
En zo word je op een gegeven moment 'de MS patiënt' ipv wie je echt bent. Je bent meer dan je ziekte alleen, gelukkig maarquote:Op maandag 18 september 2006 13:25 schreef tandpasta het volgende:
Soms is het best wel eens lastig dat je niet serieus genomen wordt als er aan de buitenkant niets te zien is. Je moest eens weten hoeveel commentaar ik krijg als ik gebruik maak van m'n gehandicaptenparkeerkaart. En toch weiger ik om me daardoor zieilig te gaan gedragen zodat mensen geloven dat er echt iets aan de hand is.
Helaas zie ik het ook bij sommige MS-collega's dat ze zich gaan gedragen naar hun klachten om serieus genomen te worden.
We hadden vroeger een tafelkleed met zo'n moquote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 18 september 2006 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zo word je op een gegeven moment 'de MS patiënt' ipv wie je echt bent. Je bent meer dan je ziekte alleen, gelukkig maarEn mensen moeten niet oordelen op grond van wat ze denken te zien.
Nee, hij zegt dat artsen niet zo snel een stompzinnig stempeltje moeten zetten waar de patiënt niets aan heeft. Met de diagnose fibromyalgie schiet je helemaal niets op. Er moet gezocht worden naar een oplossing voor de problemen van de patiënt en fibromyalgie is een te makkelijke manier om je ervan af te maken.quote:Op maandag 18 september 2006 13:32 schreef versabommie het volgende:
klachten negeren omdat ze erger worden bij constatering.....weet niet wat ik ervan moet denken...
Joh, ze hadden die rolstoel dr een week eerder in moeten knallen, dan was ze inmiddels al in de fase dat ze geloofd dat ze m misschien wel nodig heeft ook. Vind ik overigens wel respectloos naar mensen toe die echt niet zonder kunnenquote:Op maandag 18 september 2006 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zo word je op een gegeven moment 'de MS patiënt' ipv wie je echt bent. Je bent meer dan je ziekte alleen, gelukkig maarEn mensen moeten niet oordelen op grond van wat ze denken te zien.
Ik heb er nog een in de schuur staan. Gelukkig weinig nodig gehad en ik hoop hem nooit meer nodig te hebben. Ze mag hem zo van me hebben.quote:Op maandag 18 september 2006 13:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Joh, ze hadden die rolstoel dr een week eerder in moeten knallen, dan was ze inmiddels al in de fase dat ze geloofd dat ze m misschien wel nodig heeft ook. Vind ik overigens wel respectloos naar mensen toe die echt niet zonder kunnen
Dat durft hij niet.....bang dat zn stoere imago aan diggelen gaatquote:Op maandag 18 september 2006 13:44 schreef wolferl het volgende:
Waarom kleed E10 zich niet aan in de badkamer, terwijl iedereen dat doet. Alleen omdat Sabrina erbij staat, want normaal als ie alleen is doet ie dat wel.
Nee hoor, de keren dat ik het heb gezien doet tie net zoals Semih, loopt tie rond met z'n handdoek om z'n middel.quote:Op maandag 18 september 2006 13:44 schreef wolferl het volgende:
Waarom kleed E10 zich niet aan in de badkamer, terwijl iedereen dat doet. Alleen omdat Sabrina erbij staat, want normaal als ie alleen is doet ie dat wel.
Wat denk jezelf???quote:Op maandag 18 september 2006 13:44 schreef wolferl het volgende:
Ja, een hele dikke steenpuistquote:Op maandag 18 september 2006 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er gaan ook nog steeds heel veel berichten over Hil en haar ziekte.quote:Op maandag 18 september 2006 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Al met al gaan nog steeds heel veel berichten op FOK over Etienne.
Dat is dus morgen allemaal voorbij als de mensen die hem eruit willen hun zin krijgen.
Eerst E10 er uit.quote:Op maandag 18 september 2006 13:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er gaan ook nog steeds heel veel berichten over Hil en haar ziekte.
Mbt je 2e zin:![]()
![]()
![]()
Dat is ook weer zo. Nou ja, dan maar constant over een ziekte lullen de komende week.quote:Op maandag 18 september 2006 13:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, en over Mon en Tijnquote:Op maandag 18 september 2006 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Nou ja, dan maar constant over een ziekte lullen de komende week.
denk dat Hilde vanaf nu alleen maar waanzinnig saai gaat wordenquote:Op maandag 18 september 2006 13:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mbt je 2e zin:![]()
![]()
![]()
Ik lig in een deuk als het zo is.quote:Op maandag 18 september 2006 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg grappig zijn![]()
Tuurlijk niet!quote:Op maandag 18 september 2006 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat Hilde vanaf nu alleen maar waanzinnig saai gaat worden![]()
Wat mij betreft is ze dat al een aardig tijdje. Ik moet er niet aan denken dat zij er vamnavnd in mag blljven.quote:Op maandag 18 september 2006 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zodra ze hoort dat ze mag blijven loopt ze als een kievitquote:Op maandag 18 september 2006 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
komt alleen maar bij haar klaagzang erbij ...wat weer betekend dat BB voor haar uitzonderingen gaat maken ...quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Ze krijgen een karig noodrantsoen, dus die krijgt zware afkickverschijnselen door gebrek aan nicotine en alcohol![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik klets liever over een handtastelijke tiener dan over iemand die bij elk miniscuul beweginkje kreunt en steunt.
zwijgen is goud zegt m weinig iddquote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef Snoet123 het volgende:
OMG die E10.
Vertelt dat hij (mocht hij eruit gaan vanavond) hij dan van de week een x voorbij komt rijden in zn auto en dan met muziek voorbij komt tussen 15.00u en 16.00u.
Maakt Sabrina terloops de opmerking : Maar jij hebt toch geen rijbewijs??
E10 : Ehmmm...tja ehhh......
Hij staat nu vol trots te vertellen dat hij weleens rijd......hij vindt zichzelf toch zoooo stoer he![]()
e10 kan tenminste nog dingen uit zijn duimen zuigen, bij Hilde zou dat niet verder komen dan oeh, auwquote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik klets liever over een handtastelijke tiener dan over iemand die bij elk miniscuul beweginkje kreunt en steunt.
HEAR HEAR!quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Vandaar dat Milica net nog zei dat het thuis net zo erg is met de pijn van Hilde?quote:Op maandag 18 september 2006 13:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zodra ze hoort dat ze mag blijven loopt ze als een kievit![]()
Maar het komt toch bij vlagen?quote:Op maandag 18 september 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat Milica net nog zei dat het thuis net zo erg is met de pijn van Hilde?
Nee, maar Milica zei ook dat ze thuis nooit anderhalf uur lang balonnen oppompt.quote:Op maandag 18 september 2006 13:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar het komt toch bij vlagen?
-edit- en wat ik me afvraag: heeft ze thuis ook een rolstoel?
Voor Mo moet het een wereldopdracht zijn geweest, zien hoe Hilde kapot gingquote:Op maandag 18 september 2006 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar Milica zei ook dat ze thuis nooit anderhalf uur lang balonnen oppompt.
hij schijt gewoon peuken dusquote:Op maandag 18 september 2006 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij zit e10 nu te vissen bij Sabrina of Barry echt in staat is m te hoeken (als in zijn droom)
JA!quote:Op maandag 18 september 2006 14:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij schijt gewoon peuken dus![]()
Wtf hij blijft er inderdaad nog mee bezig ook en dat midden in de kamerquote:Op maandag 18 september 2006 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Rik zit ongegeneerd met zijn jongeheer te spelen daar
Hand in de broek.
Volgens mij zat er ik er vannacht dan niet ver naastquote:Op maandag 18 september 2006 14:04 schreef Snoet123 het volgende:
E10 schijt volgens mij in zn broek voor die Barry.
Hij droomde dat hij naar Jenna ging om een kusje te geven namens Sabje.
Barry was daar ook en die was pissed op E10 en wilde hem van alles aandoen.
E10 was bang voor hem en begon in zn droom zelfs te huilen........![]()
Wat hoop ik dat deze droom werkelijkheid gaat worden !!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 04:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lijkt me lachen als hij praat in zijn slaap en een nachtmerrie krijgt over Barry:
"NEE BARRY NEE BARRY, ik zal het nooit weer doen Barry.... Ok Ok MENEER BARRY...![]()
Wilt u mijn mooie bling bling armband meneer Barry? Je mag mijn diadeem er dan ook wel bij, meneer Barry..."
Peuken?....Hillie ook weer blijquote:Op maandag 18 september 2006 14:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij schijt gewoon peuken dus![]()
Of nog een weekje over E10's lulletje lullen.quote:Op maandag 18 september 2006 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Nou ja, dan maar constant over een ziekte lullen de komende week.
wat ben ik blij dat ik op mijn werk geen streams kan kijkenquote:Op maandag 18 september 2006 14:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Wtf hij blijft er inderdaad nog mee bezig ook en dat midden in de kamer![]()
Helaas zijn de 2 mensen waar het meest over gesproken is, gfenomineerdquote:Op maandag 18 september 2006 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Al met al gaan nog steeds heel veel berichten op FOK over Etienne.
Dat is dus morgen allemaal voorbij als de mensen die hem eruit willen hun zin krijgen.
Nou, dat ding is toch nauwelijks aan de orde geweest hoor. Wél gaat het er steeds over wat Etienne allemaal flikt en niet flikt enz enzquote:Op maandag 18 september 2006 14:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of nog een weekje over E10's lulletje lullen.
quote:Op maandag 18 september 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dat ding is toch nauwelijks aan de orde geweest hoor. Wél gaat het er steeds over wat Etienne allemaal flikt en niet flikt enz enz
Van mij Marcia, Egbert of Rikquote:Op maandag 18 september 2006 14:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Helaas zijn de 2 mensen waar het meest over gesproken is, gfenomineerd
Ik denk dat beide ons de meeste stof tot gesprek hebben gegeven.
Van mij mag jeroen er uit. Of marcia![]()
Ja klopt, maar hij valt ook zo op, je kan hem niet ontlopen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dat ding is toch nauwelijks aan de orde geweest hoor. Wél gaat het er steeds over wat Etienne allemaal flikt en niet flikt enz enz
ik had het idee dat de meest dames hier op fok er toch echt de grootste lol er om hebbenquote:Op maandag 18 september 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 18 september 2006 14:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Helaas zijn de 2 mensen waar het meest over gesproken is, gfenomineerd
Ik denk dat beide ons de meeste stof tot gesprek hebben gegeven.
Van mij mag jeroen er uit. Of marcia![]()
Vannacht weer uren over hem lopen lullen hier op FOK. Als Etienne eruit is, denk ik echt dat het zomogelijk nog saaier gaat worden dan het al was. Ik moet er echt niet aan denken.quote:Op maandag 18 september 2006 14:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij valt ook zo op, je kan hem niet ontlopen.
Ja maar dat is ook zo met Hilde.quote:Op maandag 18 september 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vannacht weer uren over hem lopen lullen hier op FOK. Als Etienne eruit is, denk ik echt dat het zomogelijk nog saaier gaat worden dan het al was. Ik moet er echt niet aan denken.
quote:
jaja ja jaquote:Op maandag 18 september 2006 14:15 schreef neferhone het volgende:
van mij mag jeroen er uit; hij is saai heel afentoe heeft hij een blondjes uitspraak maar ja hij zegt niet veel dus is weinig om te lachen
Ja maar heb ik ooit gezegd dat E10 en/of Hilde eruit moet?quote:Op maandag 18 september 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vannacht weer uren over hem lopen lullen hier op FOK. Als Etienne eruit is, denk ik echt dat het zomogelijk nog saaier gaat worden dan het al was. Ik moet er echt niet aan denken.
Hoho, vergeet Egbert niet...quote:Op maandag 18 september 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Dames, Tijn naakt....
ik heb ook liever dat ze alle 2 blijven maar die keus is er helaas nietquote:Op maandag 18 september 2006 14:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar heb ik ooit gezegd dat E10 en/of Hilde eruit moet?
Van mij mag Marlies, Marcia en/of Egbert het pand verlaten. Die voegen totaal niks toe, in tegensteling tot E10 en in indere mate (op dat gezeur na) Hilde.
Maar dat neemt niet weg dat ik E10 graag volg, zij het negatief(meestal) zij het positief(gematigd)
Want hij doet zelf van die domme dingen, liegen, slijmen, alles recht lullen, de macho uithangen. etcetcetc/
En als we nou oproepen tot een bel & sms boycot? Niemand stemmen!quote:Op maandag 18 september 2006 14:20 schreef neferhone het volgende:
ik heb ook liever dat ze alle 2 blijven maar die keus is er helaas niet![]()
goed ideequote:Op maandag 18 september 2006 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als we nou oproepen tot een bel & sms boycot? Niemand stemmen!
Ik heb zaterdag al een keer gebeld (als test). Dus die staat alquote:Op maandag 18 september 2006 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als we nou oproepen tot een bel & sms boycot? Niemand stemmen!
Monique lijkt er in ieder geval totaal niet meer op. Die foto zal wel 167x door photoshop zijn gehaald.quote:Op maandag 18 september 2006 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Wanneer zou die foto gemaakt zijn? 3 Jaar geleden?
Lijkt me erger (lees: saaier worden) als Hilde eruit moet.quote:Op maandag 18 september 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of ze heeft de afgelopen jaren het erg moeilijk met Rob gehad.quote:Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique lijkt er in ieder gevaal totaal niet meer op. Die foto zal wel 167x door photoshop zijn gehaald.
Geeft maar weer aan dat JUIST vrouwen puur en alleen maar beperkt denken en vervolgens mannen er de schuld van geven. Ik heb hier nog niet zoveel commotie gezien over vrouwelijke geslachtsdelen. Het zijn altijd die enkel met hun clit denkende vrouwen die het forum vervuilen met hun sexpraat!quote:Op maandag 18 september 2006 14:13 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik had het idee dat de meest dames hier op fok er toch echt de grootste lol er om hebbenik wel in ieder geval
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan dat JUIST vrouwen puur en alleen maar beperkt denken en vervolgens mannen er de schuld van geven. Ik heb hier nog niet zoveel commotie gezien over vrouwelijke geslachtsdelen. Het zijn altijd die enkel met hun clit denkende vrouwen die het forum vervuilen met hun sexpraat!![]()
Ben blij dat wij mannen nog wat diepgang in huis hebben om dit door en door verdorven forum te redden!![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan dat JUIST vrouwen puur en alleen maar bepekrt denken en vervolgens mannen er de schuld van geven. Ik heb hier nog niet zoveel commotie gezien over vrouwelijke geslachtsdelen. Het zijn altijd die enkel met hun clit denkende vrouwen die het forum vervuilen met hun sexpraat!![]()
Ben blij dat wij mannen nog wat diepgang in huis hebben om dit door en door verdorven forum te redden!![]()
LOL... late reactiequote:
Janine vraagt het net aan haar : Wil je niet liever naar huis nu je zo bent?quote:Op maandag 18 september 2006 14:35 schreef scanman01 het volgende:
Hilde loopt er echt als een zombie rond. Ze moet er zelf toch ook geen zak meer aanvinden zo.
Ik zou er zelf absoluut niet tegen kunnen denk ik... en enorm chagrijnig zijn de hele dag.quote:Op maandag 18 september 2006 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Janine vraagt het net aan haar : Wil je niet liever naar huis nu je zo bent?
Nee hoor zegt Hilde, ik heb die pijn zo gewend in mijn leven...
Of ik net zoveel pijn heb als Hilde weet ik niet. Wel weet ik dat je een keus hebt: chagrijnig zijn en dus de hele dag alleen maar je pijn voelen. Of accepteren dat je pijn er is en gewoon doorgaan met de leuke dingen doen die mogelijk zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou er zelf absoluut niet tegen kunnen denk ik... en enorm chagrijnig zijn de hele dag.
Ik kan me niet voorstellen hoe het is om regelmatig echt zoveel pijn te hebben. Lijkt me verschrikkelijk.
Ik weet dat hij meer en in ieder geval gevarieerdere ergernis oproept dan Hilde.quote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Als is E10 zo zie met die koffer komt het volgende nummer bij me op.
Hit the road jack, and don't you come back no more, no more![]()
![]()
dan hoop ik ook wel voor jou!quote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet dat hij meer en in ieder geval gevarieerdere ergernis oproept dan Hilde.
Maar kan het toch echt niet opbrengen om ook maar een heel klein beetje te hopen dat hij blijft.
was mij ook al opgevallenquote:Op maandag 18 september 2006 14:59 schreef BorTheWolf het volgende:
Sabrina en Hilde over kinder namen. Allemaal van die kamper namen
Welliswaar een erg late ractie op deze post maar toch maar.quote:Op maandag 18 september 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies!! Zo doe ik dat ook, en bovendien wordt je niet uitgekotst door je omgeving door eeuwig geklaagquote:Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef tandpasta het volgende:
Of ik net zoveel pijn heb als Hilde weet ik niet. Wel weet ik dat je een keus hebt: chagrijnig zijn en dus de hele dag alleen maar je pijn voelen. Of accepteren dat je pijn er is en gewoon doorgaan met de leuke dingen doen die mogelijk zijn.
Hij mag van mij gaan.quote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet dat hij meer en in ieder geval gevarieerdere ergernis oproept dan Hilde.
Maar kan het toch echt niet opbrengen om ook maar een heel klein beetje te hopen dat hij blijft.
Jannes - Ga maar weg!quote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Als is E10 zo zie met die koffer komt het volgende nummer bij me op.
Hit the road jack, and don't you come back no more, no more![]()
![]()
Dat is al wel uitgepraat ondertussen.quote:Op maandag 18 september 2006 15:00 schreef PID61 het volgende:
[..]
Welliswaar een erg late ractie op deze post maar toch maar.
Dit verslag is niet correct. Het was Sab die dood kon vallen van E10. Eigen waarneming. Niet gekleurd door wie of wat dan ook.
Nu ga ik eerst weer verder lezen en reageer dan later mogelijk wel weer.
Ik heb het odt ook gelezen. Ik reageer normaal gesproken nooit voor ik alles gelezen heb.quote:Op maandag 18 september 2006 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is al wel uitgepraat ondertussen.
Zelfs degene die het stukje oorspronkelijk heeft geschreven heeft ondertussen toegegeven dat het er verkeerd stond.
De ouders van Tijn welquote:Op maandag 18 september 2006 15:04 schreef neferhone het volgende:
valentijn dat doe je kind toch niet aan
ik heb stuk gezien dus ging over sabrinequote:Op maandag 18 september 2006 15:10 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik heb het odt ook gelezen. Ik reageer normaal gesproken nooit voor ik alles gelezen heb.
Kon me nu echter niet inhouden.
Ik respecteer dat Scan altijd voor de underdog opkomt maar hier sloeg hij de plank zo mis dat ik me niet in kon houden.
Zal voortaan eerst weer alles lezen voor ik reageer............ Ik hoop trouwens dat iedereen dat doet.![]()
Het was wat ergerlijk dat ik het een keer meldde en scan 10 minuten later doodleuk neerpende dat WE het er over eens waren dat het om Monique ging.quote:Op maandag 18 september 2006 15:10 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik heb het odt ook gelezen. Ik reageer normaal gesproken nooit voor ik alles gelezen heb.
Kon me nu echter niet inhouden.
Ik respecteer dat Scan altijd voor de underdog opkomt maar hier sloeg hij de plank zo mis dat ik me niet in kon houden.
Zal voortaan eerst weer alles lezen voor ik reageer............ Ik hoop trouwens dat iedereen dat doet.![]()
Tis OffTopic maar vooruit.quote:Op maandag 18 september 2006 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was wat ergerlijk dat ik het een keer meldde en scan 10 minuten later doodleuk neerpende dat WE het er over eens waren dat het om Monique ging.
Vervolgens zet ik het nog een keer neer en hij gaf die link om zijn gelijk te bewijzen
Vervolgens komt degene die dat stukje heeft geschreven met excuses dat het er onduidelijk staat en je hoort scan er niet meer over.
quote:Op maandag 18 september 2006 15:29 schreef BorTheWolf het volgende:
Kan iemand ff een spin op Hilde gooien, wil er wel ff een sprintje zien trekken.
quote:Op maandag 18 september 2006 15:29 schreef BorTheWolf het volgende:
Kan iemand ff een spin op Hilde gooien, wil er wel ff een sprintje zien trekken.
dierenbeul !quote:Op maandag 18 september 2006 15:29 schreef BorTheWolf het volgende:
haha wedde dat ze hard kan lopenquote:Op maandag 18 september 2006 15:29 schreef BorTheWolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |