Heb ze niet eens aanstaan. Dat komt vanavond wel weer.quote:Op maandag 18 september 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
3 poetsende mensen. Even het geluid op MUTE gezet
Hilde pauzeert regelmatigquote:Op maandag 18 september 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
3 poetsende mensen. Even het geluid op MUTE gezet
quote:Op maandag 18 september 2006 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Hilde doesjt, het schuim staat meteen op haar mond...
ik had bewust weggekenquote:Op maandag 18 september 2006 12:40 schreef MadMaster het volgende:
Scan, ik hoop dat je een cap hebt van Hilde met die douchemond op haar bek gericht.
Ik toen Milica Hilde's doos moest bekijken.quote:
Etjenquote:Op maandag 18 september 2006 12:42 schreef arneaux het volgende:
Maar wie willen we nou weg? Hilde of Etiënne?
Van Hilde valt imo niks meer te verwachten, dus exit.quote:Op maandag 18 september 2006 12:42 schreef arneaux het volgende:
e10 want ik erger me meer aan hildequote:Op maandag 18 september 2006 12:42 schreef arneaux het volgende:
Ik dacht dat we het er al over eens waren dat het duidelijk over Monique ging.quote:Op maandag 18 september 2006 12:47 schreef arneaux het volgende:
Oh. Sabrina hoeft niet meer te sterven denk ik.
quote:Op maandag 18 september 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het er al over eens waren dat het duidelijk over Monique ging.
quote:Op maandag 18 september 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het er al over eens waren dat het duidelijk over Monique ging.
]quote:Op maandag 18 september 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik schakel net weer in, waarom mag Sabrina stikken?
En sterven zelfs
Nee hoor.. Check dit verslag van een ander forum maar:quote:Op maandag 18 september 2006 12:52 schreef pullup het volgende:
Het ging duidelijk over Sabrina
Check Cos 278 pagina 10/11 maar
Bron?quote:Op maandag 18 september 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Check dit verslag van een ander forum maar:
"Milica is ook wakker en vraagt waarom E10 daarvoor ligt. E10 zegt dat ie geen zin heeft om op z'n kamer te slapen. Milica vraagt zich af wat er is gebeurd. E10 verteld tegen Milica dat ie schijtziek wordt van Sabrina. Ze sliep niet, pakte z'n hand vast toen ie de kamer op kwam en toe is ie maar even ernaast gaan liggen. () Totdat Monique er wat van zei. Wat Monique wil dat gebeurd, volgens E10 "Ik ben geen hond! Sterf maar! Stik er maar in!"
Ja dat zijn dus tegenstrijde mededelingen. maar op de cos waren meer mensen die het zo hoordenquote:Op maandag 18 september 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Milica is ook wakker en vraagt waarom E10 daarvoor ligt. E10 zegt dat ie geen zin heeft om op z'n kamer te slapen. Milica vraagt zich af wat er is gebeurd. E10 verteld tegen Milica dat ie schijtziek wordt van Sabrina. Ze sliep niet, pakte z'n hand vast toen ie de kamer op kwam en toe is ie maar even ernaast gaan liggen. () Totdat Monique er wat van zei. Wat Monique wil dat gebeurd, volgens E10 "Ik ben geen hond! Sterf maar! Stik er maar in!"
En dat 'ander forum' is onfeilbaarquote:Op maandag 18 september 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Suggest a few helpful dietary and behavioral changes to the patient. Instruct the patient to avoid caffeine and large evening meals; avoiding alcohol is also helpful.
bronquote:Some suggest that all alcohol must be avoided for at least 6 months; if the patient's symptoms are stable, he or she may consume no more than 2 alcoholic drinks a day. Remove tobacco, chemical-laden foods, refined sugars, white flour, aspartame, and monosodium glutamate (MSG). Case studies have shown worsening of symptoms when patients are challenged with aspartame and MSG and improvement when these were removed from the diet.
Nee.... ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat het niet vaststaat dat het over Sabrina ging.quote:Op maandag 18 september 2006 12:56 schreef demins het volgende:
[..]
En dat 'ander forum' is onfeilbaar![]()
Heb je de bron voor ons?quote:Op maandag 18 september 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee.... ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat het niet vaststaat dat het over Sabrina ging.
Gezien je medische kennis en persoonlijke ervaring, hoe schat je de situatie rondom Hilde in? Echt? Fake? Stelt ze zich aan?quote:Op maandag 18 september 2006 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een redelijk ongefundeerde mening over fibromyalgie. En daar hou ik niet zo van, bij mezelf. Dus ben ik op een gerespecteerde medische site wat research gaan doen betreffende fibromyalgie. Ik kan jullie deze twee stukjes tekst domweg niet onthouden
[..]
[..]
bron
Daarnet zei je nog dat we het er over eens waren dat het over Monique ging.quote:Op maandag 18 september 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee.... ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat het niet vaststaat dat het over Sabrina ging.
Ja hoi, das mijn verslag inderdaad. En hoewel het er niet duidelijk staat, zal het zo aanpassendit ging wel degelijk over Sabrinaquote:Op maandag 18 september 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 september 2006 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een redelijk ongefundeerde mening over fibromyalgie. En daar hou ik niet zo van, bij mezelf. Dus ben ik op een gerespecteerde medische site wat research gaan doen betreffende fibromyalgie. Ik kan jullie deze twee stukjes tekst domweg niet onthouden
[..]
[..]
bron
ik heb echt zo zielsveel medelij met dat kampmeisje nuquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoi, das mijn verslag inderdaad. En hoewel het er niet duidelijk staat, zal het zo aanpassen,m ging dit wel degelijk zeker over Sabrina![]()
Tja, als alcohol en rookwaren de symptonen ver-ergeren dan kan het idd wel zo zijn waarom Hilde nu zo een wrak is ;-)quote:Op maandag 18 september 2006 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
bron
Misschien is ze lid van de dierenbescherming?quote:Op maandag 18 september 2006 13:03 schreef Snoet123 het volgende:
Kijk nou hoe "zwaan kleef aan" alweer in positie achter sabrina staat.
Kusjes in haar nek geeft.....*brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Waarom geeft die doos hem nou nooooooooit eens een oplawaai![]()
Scan wat is de url van dat andere forum?quote:Op maandag 18 september 2006 13:02 schreef scanman01 het volgende:
Milica vertelt net dat het thuis ongeveer net zo erg is met haar moeder. Alleen zou ze daar niet anderhalf uur gaan pompen.
E10 moet opzouten...quote:Op maandag 18 september 2006 12:42 schreef arneaux het volgende:
ik heb vanacht gekeken e10 was erg aan het zwammen en ik mee tch echt te hebben gehoort dat sabrina dood kon vallenquote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoi, das mijn verslag inderdaad. En hoewel het er niet duidelijk staat, zal het zo aanpassendit ging wel degelijk over Sabrina volgens mij![]()
Okee, dan is dat ook weer opgehelderd. Zoals het er stond had het ook over Monique kunnen gaan. Vandaar dat ik twijfelde.quote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoi, das mijn verslag inderdaad. En hoewel het er niet duidelijk staat, zal het zo aanpassendit ging wel degelijk over Sabrina volgens mij![]()
Ik heb dit 'type' patiënt (wat klinkt dat onaardig) wel vaker gezien, maar dan eigenlijk vooral bij revalidatiearts of huisarts en elke keer ging het weer om aandoeningen die niet aan te tonen zijn. Fibromyalgie, chronisch vermoeidheidssyndroom, whiplash syndroom, multiple chemical sensitivity syndrome etc. Je krijgt een bepaald onaangenaam gevoel bij de theatrale presentatie van de klachten en dat maakt het allemaal direct ook ongeloofwaardig. Je ziet hier de reacties op Hilde haar gedrag. Terwijl Hilde misschien best pijn heeft, is iedereen tegen haar omdat ze zich zo overdreven presenteert met de pijn.quote:Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef arneaux het volgende:
Gezien je medische kennis en persoonlijke ervaring, hoe schat je de situatie rondom Hilde in? Echt? Fake? Stelt ze zich aan?
Omdat ze misschien wel in love is op 'm? Hebbe jullie in godsnaam geen ene letter verstaan van de woorden die ze gisteren in dat kringgesprek over hem sprak?quote:Op maandag 18 september 2006 13:03 schreef Snoet123 het volgende:
Kijk nou hoe "zwaan kleef aan" alweer in positie achter sabrina staat.
Kusjes in haar nek geeft.....*brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Waarom geeft die doos hem nou nooooooooit eens een oplawaai![]()
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik heb vanacht gekeken e10 was erg aan het zwammen en ik mee tch echt te hebben gehoort dat sabrina dood kon vallen
www.v-o-l.nlquote:Op maandag 18 september 2006 13:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Scan wat is de url van dat andere forum?
vind ik ook. Ik wil Hilde zien opknappen en afknappen op het rantsoenquote:
Niets mis meequote:Op maandag 18 september 2006 13:09 schreef Mereltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben ook aan het oefenen.. (alleen de kwaliteit is wat minder).
Nu ik het teruglas zo het zo inderdad opgepakt kunnen worden, vandaar dat ik het even aan zal passen om te verduidelijken.quote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, dan is dat ook weer opgehelderd. Zoals het er stond had het ook over Monique kunnen gaan. Vandaar dat ik twijfelde.
klopt ja en hij klonk zelf ook supper nuchterquote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef Snoet123 het volgende:
Jeroen moet nou toch ook vraagtekens gaan krijgen bij het kleffe gedrag van E10?
Gisteravond laat zat E10 tegenover Jeroen behoorlijk af te geven op het feit dat hij een hekel heeft aan dronken vrouwen.
Onee nu schat ik Jeroen te hoog in![]()
www.v-o-l.nlquote:Op maandag 18 september 2006 13:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Scan wat is de url van dat andere forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |