Mop ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij de mop?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef ericajax het volgende:
iemand nog een kaartje voor Ajax-Start vak 410 over?![]()
heb er zelf al 1, maar voor een vriend van me![]()
Ja, op Talpaquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:50 schreef X-fi het volgende:
Is morgen Ajax nog live te volgen?
www.ajax.nlquote:
zeg dat dan.quote:
Kan wel hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:51 schreef Simmertje het volgende:
Is er iemand van 410 die mij zondag op 410/409 kan loodsen? Vriend van mij die normaal mij op het vak loodst kan er pas om half 3 of later zijn. En heb geen zin helemaal boven in 410 te staan hehe, niet echt chille plek. Ik trakteer wel een biertje ofzo haha(ben er trouwens zaterdag ook tijdens die 410 dvd dinges)
Owja misschien dat wel even binnenlopen.Ishet bij het stadion of in het dorp ? Er liggen al weer 2 sixpacks in de koelkast voor het reisje morgen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is een cafe (van 'supporters') in waalwijk.
Het stadion ligt wel echt aan de buitenkant van het dorp dus is wel stukje lopen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan wel hoor.
Overigens ben ik morgen ook rond 18.30 in Waalwijk. Is er rond dat stadion nog wat te doen of ligt het ver van het 'centrum'? Heb geen idee eigenlijk.
Nou dat stadion ligt bijna tegen Drunen aan Robbie, en is toch echt wel een stukkie van het centrum....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Alles binnen Waalwijk is op loopafstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |