quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
Zoontje (acht jaar) van een bekende van me heeft een brief geschreven naar Talpa, want aangezien hij om 20.00 uur naar bed moet en Ajax altijd als laatste wordt uitgezonden, mist hij iedere week de wedstrijd van zijn favoriete club. Dus wanneer Ajax voortaan eerder wordt uitgezonden, weten jullie hoe het komt.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
Zoontje (acht jaar) van een bekende van me heeft een brief geschreven naar Talpa, want aangezien hij om 20.00 uur naar bed moet en Ajax altijd als laatste wordt uitgezonden, mist hij iedere week de wedstrijd van zijn favoriete club. Dus wanneer Ajax voortaan eerder wordt uitgezonden, weten jullie hoe het komt.
Ik vond Klaasje vrij gefrustreerd overkomen, had ik niet achter hem gezocht eigenlijk..quote:
Interlandweekenden zijn kut, je mist Ajax dan, maar aan de andere kant zijn ze wel goed voor je relatie!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's een programma waar je u tegen zegtMaar die interlands mogen ze afschaffen
Haha,quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Interlandweekenden zijn kut, je mist Ajax dan, maar aan de andere kant zijn ze wel goed voor je relatie!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
Ga je ook heen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Ff kwijt, maar gevonden,
op naar Jong rkc
Bijzonder onaangename man dan?quote:
Ik heb ergens gelezen 12.000 tot 15.000. Daar zullen er niet bijster veel nog bij komen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef piertje2 het volgende:
Is er iets bekend over aantal verkochte kaartjes tegen Start??
En aantal supporters uit Noorwegen??
Ik gok 10 uit Noorwegenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef piertje2 het volgende:
Is er iets bekend over aantal verkochte kaartjes tegen Start??
En aantal supporters uit Noorwegen??
Als dan enz.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
lobont had gewoon in zijn doel moeten blijven, dan zat die niet.
Aanwezig..rond 18.45 ofzo in Waalwijk....quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als dan enz.![]()
Nog mensen hier die morgen gaan?
quote:Ajax wil hoger aandeel tv-gelden
Ajax is niet tevreden met de huidige verdeling van de televisiegelden van de Eredivisie. Commercieel directeur Maarten Fontein zegt vandaag in het AD dat hij dit bespreekbaar gaat maken als het huidige contract met Talpa afloopt.
"Met de verdeling in de eredivisie krijgen wij in verhouding te weinig. Als het contract met Talpa afloopt, moeten we dat bespreekbaar kunnen maken. Je zou eerst eens gedegen moeten onderzoeken wat de waarde is van het Ajax-merk ten opzichte van andere clubs."
"En op basis daarvan een faire verdeling maken, zonder de solidariteit uit het oog te verliezen. In de Eredivisie kun je drie teams van spelers samenstellen die zijn opgeleid bij Ajax. Ook dát is een investering van Ajax in het Nederlandse voetbal."
Je hebt vorige week niet gekeken? Zaten iets van 1000 noren in het stadion.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die Scnadinaviers nemen toch meestal wel wat mee? Maar Start zal wel een klein clubje zijn.
Niet echt op zitten letten, maar het was niet in hun eigen stadion toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je hebt vorige week niet gekeken? Zaten iets van 1000 noren in het stadion.
Klopt, de return overigens ook niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niet echt op zitten letten, maar het was niet in hun eigen stadion toch?
Da's ook geen stadion bedoel je?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, de return overigens ook niet.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, de return overigens ook niet.
Klopt, het is een multifunctionele evenementenhal welke wordt gehuurd door Ajax en ik ben er niet trots op.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Da's ook geen stadion bedoel je?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, het is een multifunctionele evenementenhal welke wordt gehuurd door Ajax en ik ben er niet trots op.
Maar met sommige minder leuke dingen moet je leren leven, dat zal jij als Feyenoord-supporter ook wel weten.
Goeie editquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, het is een multifunctionele evenementenhal welke wordt gehuurd door Ajax en ik ben er niet trots op.
Maar met sommige minder leuke dingen moet je leren leven, dat zal jij als Feyenoord-supporter ook wel weten.
Probleem is gewoon dat Ajax slecht de huurder is, net als bijvoorbeeld de Amsterdam Admirals en ID&T. Aangezien we de grootste huurder zijn, lijkt er nu toch iets mogelijk, maar dan verwacht ik alleen Amsterdam-gerelateerde dingen en geen Ajax-uitingen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:01 schreef PLAE@ het volgende:
het klinkt misschien dom. Maar maak eerst eens alle stoelen rood met ajax/kruizen erin etc. Dat maakt het zoveel mooier. Die stadions in Portugal met al die foute kleurtjes zien er toch ook niet vet uit?
Ik snap niet wie dat ooit heeft verzonnen![]()
Da's geen kattepis.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, van 1 tot 14 Oktober zit er weer zo'n kut gat inDaarna wel vette wedstrijden:
Ajax-Grunn
Uefa Cup?
010-Ajax
Ajax-ado
Heerenveen-Ajax
Ajax-psv
Uefa Cup?![]()
Ja, wilde niet lullig overkomen, maar stoeide wat met mijn woordkeuze.quote:
Als maken ze het alleen maar rood, dan nog is het 100x beter.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Probleem is gewoon dat Ajax slecht de huurder is, net als bijvoorbeeld de Amsterdam Admirals en ID&T. Aangezien we de grootste huurder zijn, lijkt er nu toch iets mogelijk, maar dan verwacht ik alleen Amsterdam-gerelateerde dingen en geen Ajax-uitingen.
Klopt, maar ik verwacht niet dat dit zal worden doorgevoerd. De concerten in de Amsterdam ArenA (zoals bijvoorbeeld ook Sensation Black etc.) worden bijvoorbeeld ook bezocht door Feyenoord- en ADO-supporters, waardoor men er niet echt een Ajax-stadion van zal (kunnen/willen) maken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als maken ze het alleen maar rood, dan nog is het 100x beter.
Het is wel zo dat vorig jaar met vuilniszakken is geprobeerd AFCAJAX op de eerste ring te krijgen.
Zo is het en niet andersquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:31 schreef piertje2 het volgende:
Wat maken we ons druk om een stadion, laten we eerst maar weer is gaan voetballen
lijkt mij totale onzin maar goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar ik verwacht niet dat dit zal worden doorgevoerd. De concerten in de Amsterdam ArenA (zoals bijvoorbeeld ook Sensation Black etc.) worden bijvoorbeeld ook bezocht door Feyenoord- en ADO-supporters, waardoor men er niet echt een Ajax-stadion van zal (kunnen/willen) maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |