Hij zag geen klap en stootte zijn hoofdquote:Op maandag 18 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
en nou gaat die randdebiel gewoon weer braaf onder dr liggen, terwijl ie dr net nog helemaal zat was![]()
Hij moet toch ergens slapen ejquote:Op maandag 18 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
en nou gaat die randdebiel gewoon weer braaf onder dr liggen, terwijl ie dr net nog helemaal zat was![]()
Nee, was het echt zo erg?quote:Op maandag 18 september 2006 03:22 schreef BorTheWolf het volgende:
sooooooooooo hoorde je malica schijten OMFG
nog welquote:
Ik zou wel willen, maar ik ben geen mod. Althans, niet hier.quote:Op maandag 18 september 2006 03:22 schreef Jammie het volgende:
Stereotomy, doe die andere ff sluiten svp.
Ik gooi 'em wel even dicht.quote:Op maandag 18 september 2006 03:22 schreef Jammie het volgende:
Stereotomy, doe die andere ff sluiten svp.
Jij moet nieuwe filmpjes maken voor je sitequote:
Is dit on-topic?quote:Op maandag 18 september 2006 03:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij moet nieuwe filmpjes maken voor je site![]()
Komen APK en Karn ooit nog bij mekaar?
Wie kaatst....quote:Op maandag 18 september 2006 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zoek maar op in de FAQ
ONTOPIC: Ze slapen nog![]()
Nee, maar dat mag nietquote:
Nee.quote:
Morwseltjequote:Op maandag 18 september 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar dat mag nietDus APK
![]()
Ze slapen trouwens![]()
Hee gast, of je doet lekker mee, of je gaat slapen, goed?quote:
Welke kale, die neger op stream 1?quote:Op maandag 18 september 2006 03:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee.
Die kale moet gewoon verder rukken.![]()
Omdat we dat willenquote:Op maandag 18 september 2006 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom?
Ontopic: ze slapen nog.
Uitlokpostquote:Op maandag 18 september 2006 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom?
Ontopic: ze slapen nog.
E10 draait zich on. Addi spelling.quote:Op maandag 18 september 2006 03:49 schreef Addi het volgende:
Tijn komt eruit....ontopic
ooit:) (stereotomy-hunor)
Blijf je katten? why?quote:Op maandag 18 september 2006 03:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
E10 draait zich on. Addi spelling.
Belasting over Toegevoegde Waarde?quote:Op maandag 18 september 2006 03:55 schreef Addi het volgende:
[..]
Blijf je katten? why?
btw qua spelling is het dan voor jou Etiënne als je zo correct wilt zijn,Amice.
Nee, da's offtopic.quote:Op maandag 18 september 2006 03:59 schreef Addi het volgende:
Mag ik u vragen waarom u mij zo vijandig te woord staat?
Ploffie had een blauwtje bij Sabrina gelopen. Toen was hij boos in de woonkamer gaan zitten, waar Milica ook bij kwam zitten, en zei hij tegen Milica dat "Sabrina dood kon vallen" en "kon stikken" en dat het wat hem betreft "echt niet meer hoeft".quote:Op maandag 18 september 2006 04:00 schreef toxikon het volgende:
wat heb ik gemist met ploffie, kan in sv niks terug vinden
Ben jij daar dan ookquote:Op maandag 18 september 2006 04:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, da's offtopic.
Kom naar de SC!
ah thanks, dat had ik wel willen zien.quote:Op maandag 18 september 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ploffie had een blauwtje bij Sabrina gelopen. Toen was hij boos in de woonkamer gaan zitten, waar Milica ook bij kwam zitten, en zei hij tegen Milica dat "Sabrina dood kon vallen" en "kon stikken" en dat het wat hem betreft "echt niet meer hoeft".
Overdreven gelul, hij slaapt er nu wel onder.
Ik zet het wel even in de SV
Hilde kan echt bijna niet meer lopen van de pijn hè?quote:Op maandag 18 september 2006 04:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
En hij was nog wel zo lief voor Hilde
[afbeelding]
Mede met dank aan caps van Jammie, Morwen en MsInfidelity
Milica.quote:Op maandag 18 september 2006 04:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie ligt hier zo raar te slapen? Is dat Rik die hoopt dat hij nachtelijk bezoek krijgt?![]()
[afbeelding]
Hij ligt nu heel overdreven te ademen, snurkgeluiden maken enzo. Aandachtstrekker supreme.quote:Op maandag 18 september 2006 04:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
'k Lig op mijn kussen stil te dromen.....![]()
[afbeelding]
Heb jij de streams nog aan danquote:Op maandag 18 september 2006 04:49 schreef NorthernStar het volgende:
Hij ligt nu heel overdreven te ademen, snurkgeluiden maken enzo. Aandachtstrekker supreme.
Valt me nog mee dat ie niet aan het slaapwandelen gaat, want het kan (hoop ik) zijn laatste nacht zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 04:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij ligt nu heel overdreven te ademen, snurkgeluiden maken enzo. Aandachtstrekker supreme.
Ik zette ze net aan, even kijken.quote:
Is hij met zijn golf'sticks' gaan slapenquote:Op maandag 18 september 2006 04:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga zo, nog ff streamen, maar ik zie alleen maar stokken in bed
Dat zal je geraden zijn ookquote:Op maandag 18 september 2006 04:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zette ze net aan, even kijken.
Ik zie hem er voor aan inderdaad. Eerder op de avond toen ie zijn spullen kwam halen stootte hij zich 'per ongeluk' steeds aan het bed en dan steeds "Auw verdomme" roepen. De zusjes gaven geen krimp hehehe.quote:Op maandag 18 september 2006 04:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ie niet aan het slaapwandelen gaat, want het kan (hoop ik) zijn laatste nacht zijn.
Ik snap je associativieteit, maar nee, mijn nordickwalkje ligt echtquote:Op maandag 18 september 2006 04:56 schreef PC eend het volgende:
Is hij met zijn golf'sticks' gaan slapen
HAHA is Tijn al open.... Hoelaat sluit hij weer??quote:Op maandag 18 september 2006 08:36 schreef T-lex het volgende:
Moguh...
De Tijn is al ff open...maar nu ziet Tijn het ook op de plasma...dus die gaat de boel ff wakker maken denk ik.
Klopt...de griezel was zwaar gepiekeerd.quote:Op maandag 18 september 2006 09:31 schreef Sonique het volgende:
Ik lees net de streamverslagen, en is het werkelijk waar dat e10 boos was en zei dat Sabrina dood kon vallen omdat hij niet aan haar mocht zitten van Monique.
Wat een triest figuur is dat toch die e10!
bigbrother.fok.nl, tjek dat.quote:
Zie de foto's bij het streamverslag van vannacht.quote:
Dit noem ik aanranden.quote:Op maandag 18 september 2006 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie de foto's bij het streamverslag van vannacht.
Een heer in actie volgens bommie![]()
Joh!quote:Op maandag 18 september 2006 03:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het zou me nix verbazen als ie zich zo in de broek van Milica probeert te lullen![]()
Dat liegen maakte die actie helemaal af ja.quote:Op maandag 18 september 2006 10:45 schreef CartWOman het volgende:
Ze was wel wakker begrijp ik, hij heeft haar wakker gemaakt, maar ze was nog wel van de wereld en zeker niet nuchter.
En later tegen Milica staan liegen dat Sabrina hém had wakker gemaakt.
Ik vind Sabrina een domme, naïeve muts, maar dit was duidelijk misbruik maken van de situatie, vooral omdat hij zgn. een schurfthekel heeft aan dronken vrouwen.
Beetje in haar tieten gaan knijpen...![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 10:45 schreef CartWOman het volgende:
Ik vind Sabrina een domme, naïeve muts, maar dit was duidelijk misbruik maken van de situatie, vooral omdat hij zgn. een schurfthekel heeft aan dronken vrouwen.
quote:Op maandag 18 september 2006 10:45 schreef CartWOman het volgende:
Ze was wel wakker begrijp ik, hij heeft haar wakker gemaakt, maar ze was nog wel van de wereld en zeker niet nuchter.
En later tegen Milica staan liegen dat Sabrina hém had wakker gemaakt.
Beetje in haar tieten gaan knijpen...![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie de foto's bij het streamverslag van vannacht.
Een heer in actie volgens bommie![]()
Dat is het ook, maar mutsje Sabrina vindt het allemaal prima want Etiënne doet nooit iets verkeerd. Excusez, maar die zou een verkrachting door hem als zodanig nog niet herkennenquote:
Uitlokkertquote:
Eng en agressief kereltje. Dat agressieve gaf hij trouwens ook toe aan Jeroen vannacht, terwijl hij eerder vertelde dat dat iets van vroeger was. In een dronken bui zomaar iemand op z'n bek slaan.quote:Op maandag 18 september 2006 10:50 schreef arneaux het volgende:
[..]. Kijk initiatief tonen is 1 ding, maar als de andere partij uitgeteld en nog half dronken voor pampus ligt, tja, dan word t lastiger.
Hij had t voordat hij naar bed ging ook al over zijn dronken vriendin waaraan hij een hekel had. Volgens eigen zeggen heeft hij haar eerst 5 keer gewaarschuwd, en toen ze niet luisterde, aan de nek over de grond getrokken. Hij sloot af met :"De benen waren kapot hoor!". Oja, en toen ze de volgende ochtend wakker werd en aan Etiënne vroeg wat er gebeurd was, wilde hij haar bijna weer een stomp verkopen, maarrrr hij had zich ingehouden.
Ik bedoel. Hoe debiel kun je zijn.
Verklaren: ja.quote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef Trus het volgende:
misschien was Etjen dronken en verklaart dat zijn gedrag?
quote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef Trus het volgende:
misschien was Etjen dronken en verklaart dat zijn gedrag?
thanx Wimpiequote:. Is goed Marcel.
Die jongen denkt dat hij Don Corleone / Tony Montana is. Hij heeft altijd van die toffe verhalen hoe hij iedereen in Zwolle kent, en dat iedereen in Zwolle bang voor hem is. Hij is echt een blaaskaak 1ste klas zeg, ongelofelijk.quote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eng en agressief kereltje. Dat agressieve gaf hij trouwens ook toe aan Jeroen vannacht, terwijl hij eerder vertelde dat dat iets van vroeger was. In een dronken bui zomaar iemand op z'n bek slaan.
das natuurlijk grote bullshit! Haar treft geen blaam omdat zij niet naar zijn doppie zit te graaien, hem treft wel blaam omdat hij wel zit te grabbeltonnen!quote:Op maandag 18 september 2006 11:02 schreef Trus het volgende:
[..]
thanx Wimpie
idd lijkt het gedrag van Etjen nergens op, maar het stoort me dat nie muts geen blaam treft omdat ze dronken was. Zou andersom ook moeten gelden dan.
quote:Op maandag 18 september 2006 11:04 schreef D.Rose het volgende:
zegt Hilde nou 'gadverdamme' over een volle asbak?
Ik weet niet welke stream jij gezien hebt, maar Sabrina lag te slapen. Al eerder had Etiënne geprobeerd haar wakker te maken, hij klom half bij haar in bed en gaf aan kusjes. Toen dat niet werkte is hij maar weer afgetaaid. Sabrina treft helemaal geen blaam vind ik, volgens mij had ze 't amper door wat er gebeurde.quote:Op maandag 18 september 2006 11:02 schreef Trus het volgende:
[..]
thanx Wimpie
idd lijkt het gedrag van Etjen nergens op, maar het stoort me dat nie muts geen blaam treft omdat ze dronken was. Zou andersom ook moeten gelden dan.
nee...bommenleggertquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 11:04 schreef D.Rose het volgende:
zegt Hilde nou 'gadverdamme' over een volle asbak?
Wat een onzin. Als je zo'n mannetje van 19 vier weken lang zit op te geilen, je laat hem overdag aan je kont en tieten zitten 's-nacht laat je hem in je broekje grabbelen. Vind je het dan heel gek dat hij zijn laatste nacht nog een poging waagd?quote:Op maandag 18 september 2006 11:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
das natuurlijk grote bullshit! Haar treft geen blaam omdat zij niet naar zijn doppie zit te graaien, hem treft wel blaam omdat hij wel zit te grabbeltonnen!
Ze kon gister anders opeens wel uit r bed komen toen bleek dat er een afscheidsdiner zou zijn voor haar en Etiënne. Daarvoor lag ze rillend en huilend in bed en zei ze dat niets of niemand haar mocht aanraken. Dit was dus in minder dan een uur.quote:Op maandag 18 september 2006 11:05 schreef wolferl het volgende:
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Hilde der ziekte echt niet faked.
maar hem heel de avond aflebberen en zeggen hoeveel ze wel niet van hem houdt ................quote:Op maandag 18 september 2006 11:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weet niet welke stream jij gezien hebt, maar Sabrina lag te slapen. Al eerder had Etiënne geprobeerd haar wakker te maken, hij klom half bij haar in bed en gaf aan kusjes. Toen dat niet werkte is hij maar weer afgetaaid. Sabrina treft helemaal geen blaam vind ik, volgens mij had ze 't amper door wat er gebeurde.
Kom op zeg? Een poging waagt? Daarvan is slechts sprake, en alleen dan, als Sabrina zelf ook wakker was en dus zélf beslissingen kan nemen.quote:Op maandag 18 september 2006 11:08 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je zo'n mannetje van 19 vier weken lang zit op te geilen, je laat hem overdag aan je kont en tieten zitten 's-nacht laat je hem in je broekje grabbelen. Vind je het dan heel gek dat hij zijn laatste nacht nog een poging waagd?
Als hij nu later nog eens aan haar had gezeten nadat hem duidelijk was dat Sab niet van zijn akties gedient was dan had ik jullie gelijk gegeven. maar van meer dan dommigheid kan ik hem deze keer niet beschuldigen.
Maar. Zowel Etiënne als Sabrina beweren toch dat ze alleen 'maatjes' zijn. En Etiënne heeft toch zon hekel aan zatte vrouwen? Bovendien, het gaat er niet om wat Sabrina heel de avond doet, het gaat erom of Etiënne een beetje fatsoen in zn donder heeft.quote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar hem heel de avond aflebberen en zeggen hoeveel ze wel niet van hem houdt ................
dronken of niet, vind ik echt geen excuus
begrijp me goed, E10 mag er van mij uitvliegen vanavond, maar ik vind dat sabrina wel degelijk blaam terft
Sabrina kan er niets aan doen, die heeft het iq van een ........ *quote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar hem heel de avond aflebberen en zeggen hoeveel ze wel niet van hem houdt ................
dronken of niet, vind ik echt geen excuus
begrijp me goed, E10 mag er van mij uitvliegen vanavond, maar ik vind dat sabrina wel degelijk blaam terft
ingevroren visstick?quote:Op maandag 18 september 2006 11:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sabrina kan er niets aan doen, die heeft het iq van een ........ *
* = vul hier iets in met een heel laag iq
Fatsoen heeft hij niet veel, maar mensen die het over aanranding hebben zijn nog dommer dan de 2 zusjes bij elkaar opgeteld.quote:Op maandag 18 september 2006 11:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar. Zowel Etiënne als Sabrina beweren toch dat ze alleen 'maatjes' zijn. En Etiënne heeft toch zon hekel aan zatte vrouwen? Bovendien, het gaat er niet om wat Sabrina heel de avond doet, het gaat erom of Etiënne een beetje fatsoen in zn donder heeft.
Ach. Aanranding wordt misschien gebruikt om de verontwaardiging wat kracht bij te zetten.quote:Op maandag 18 september 2006 11:16 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Fatsoen heeft hij niet veel, maar mensen die het over aanranding hebben zijn nog dommer dan de 2 zusjes bij elkaar opgeteld.
Ja, als het koud is gaat de hersenactiviteit omlaag.quote:
Ach dat zijn gewoon wat stopwoorden van een gefrustreerde tiener. Straks volgt hij haar weer braaf door heel het huis heen.quote:Op maandag 18 september 2006 11:18 schreef Snoet123 het volgende:
Hmz....zet mn streams aan en wat zie ik....een zuchtende,steunende en klagende Hilde....![]()
Goeiemorgen iedereen btw![]()
Heb ff de sv vd afgelopen nacht doorgespit, en Wat hoop ik van harte dat Sabrina zéér binnenkort met die uitspraken van E10 geconfronteerd gaat worden !!!![]()
( met zn sterf
)
Hij zit niet eens onder haar truitje. is echt niet de eerste keer dat hij aan d'r tieten zit hoor. Normaal gesproken heeft ze er ook geen moeite mee.quote:Op maandag 18 september 2006 11:20 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vies goor ventje is het toch, ik snap niet dat BB hier ingrijpt, dit is pure aanranding.
quote:Op maandag 18 september 2006 11:20 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ach dat zijn gewoon wat stopwoorden van een gefrustreerde tiener. Straks volgt hij haar weer braaf door heel het huis heen.
een wegrottend lijk is nog een stuk fitter en energieker.quote:Op maandag 18 september 2006 11:22 schreef Snoet123 het volgende:
Zie der nou eens zitten....mn oma van 84 is een stuk fitter en energieker![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 11:20 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Straks volgt hij haar weer braaf door heel het huis heen.
Niet eens onder haar truitje? Is dat een maatstaaf dan? Dan ga ik drek ff wat studiegenotes aan de tieten voelen en als ze dan boos worden zeg ik :"Ho-ho, ik zit niet onder je truitje he!".quote:Op maandag 18 september 2006 11:22 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Hij zit niet eens onder haar truitje. is echt niet de eerste keer dat hij aan d'r tieten zit hoor. Normaal gesproken heeft ze er ook geen moeite mee.
aan·ran·den (ov.ww.)quote:Op maandag 18 september 2006 11:16 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Fatsoen heeft hij niet veel, maar mensen die het over aanranding hebben zijn nog dommer dan de 2 zusjes bij elkaar opgeteld.
ik ben al lang geen tiener meer maar val toch kapot komt geregeld uit mijn mond.quote:Op maandag 18 september 2006 11:22 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik ben nog niet zo heel erg lang geleden tiener geweest en ik heb nog nooit iemand de dood ingewenst hoor, zeker niet nadat ik ze half aanrandde.
Mo is gewoon jalours dat ze Tijn niet meer aan kan randen en dat ze het nu zonder mannelijke aandacht moet doen.quote:Op maandag 18 september 2006 11:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
aan·ran·den (ov.ww.)
met slechte bedoelingen te lijf gaan
Als het zulke goed bedoelingen hadden geweest had Mo er ook geen bezwaar tegen gehad denk ik.
Misschien zegt dat iets over jouw communicatieve vaardigheden? Tuurlijk, iedereen zegt t wel eens, maar t gaat om de context waarin het gezegd is.quote:Op maandag 18 september 2006 11:24 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
ik ben al lang geen tiener meer maar val toch kapot komt geregeld uit mijn mond.
Omdat ze niet genomineerd wil worden?quote:Op maandag 18 september 2006 11:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien zegt dat iets over jouw communicatieve vaardigheden? Tuurlijk, iedereen zegt t wel eens, maar t gaat om de context waarin het gezegd is.
Ik vind het wel apart dat Monique haar zussie met een smoesje weglokte? Waarom zei ze niet gewoon dat Etiënne op moest bokken?!
quote:Op maandag 18 september 2006 11:24 schreef arneaux het volgende:
Niet eens onder haar truitje? Is dat een maatstaaf dan? Dan ga ik drek ff wat studiegenotes aan de tieten voelen en als ze dan boos worden zeg ik :"Ho-ho, ik zit niet onder je truitje he!".
idd.....me dunkt zeg....quote:Op maandag 18 september 2006 11:22 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik ben nog niet zo heel erg lang geleden tiener geweest en ik heb nog nooit iemand de dood ingewenst hoor, zeker niet nadat ik ze half aanrandde.
Ik denk om de vrede te bewaren, ze heeft natuurlijk niet gezien dat hij haar lag te betasten, anders was het wel anders gelopen...quote:Op maandag 18 september 2006 11:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien zegt dat iets over jouw communicatieve vaardigheden? Tuurlijk, iedereen zegt t wel eens, maar t gaat om de context waarin het gezegd is.
Ik vind het wel apart dat Monique haar zussie met een smoesje weglokte? Waarom zei ze niet gewoon dat Etiënne op moest bokken?!
Denk je echt dat Etiënne haar gaat nomineren? Ze is de-zus-van he? Het laatste wat je zou willen is die het huis uittrappen.quote:Op maandag 18 september 2006 11:27 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Omdat ze niet genomineerd wil worden?
Etiënne heeft toch wel vaker 'legaal' bij Sabrina in bed gelegen? Dat vond Monique ook prima. Ik denk dat ze wel degelijk iets vermoedde.quote:Op maandag 18 september 2006 11:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk om de vrede te bewaren, ze heeft natuurlijk niet gezien dat hij haar lag te betasten, anders was het wel anders gelopen...
quote:Op maandag 18 september 2006 11:27 schreef schizolientje het volgende:
Het roken en sigaretje vast houden levert toch geen problemen op
Zijn gedrag en uitlatingen afschuiven op het 'puber-zijn' zou getuigen van een grove inschattingsfout.quote:Op maandag 18 september 2006 11:28 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
idd.....me dunkt zeg....![]()
Sommige uitspraken van E10 ( kogel door zn kop, sterf) vooral gecombineerd met zn vieze gluiperige sneaky gedrag vind ik om te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan en wil ik niet door de vingers zien puur en alleen omdat hij nog een "puber" is![]()
En dan vooral te bedenken dat hij in discussies (probeert) voor te komen alsof hij de wijsheid in pacht heeft![]()
Fouter dan fout
Voor 1x ben ik het met klaagmiep eensquote:Op maandag 18 september 2006 11:29 schreef Verida het volgende:
Hilde: dit zal niet leuk voor nederland zijn
duh
Vermoedde ja, maar niet zeker weten, daarom koos ze voor een smoesje.quote:Op maandag 18 september 2006 11:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Etiënne heeft toch wel vaker 'legaal' bij Sabrina in bed gelegen? Dat vond Monique ook prima. Ik denk dat ze wel degelijk iets vermoedde.
Daar heeft hij zijn hander eerder wel gehad, ik wilde er maar mee aangeven dat het niet zo ernstig is naar mijn mening.quote:Op maandag 18 september 2006 11:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet eens onder haar truitje? Is dat een maatstaaf dan? Dan ga ik drek ff wat studiegenotes aan de tieten voelen en als ze dan boos worden zeg ik :"Ho-ho, ik zit niet onder je truitje he!".
Toen was Sabrina wakker en nuchter, dat maakt het wel iets anders vind je niet?quote:Op maandag 18 september 2006 11:33 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Daar heeft hij zijn hander eerder wel gehad, ik wilde er maar mee aangeven dat het niet zo ernstig is naar mijn mening.
En ze heeft het weer voor elkaar.quote:Op maandag 18 september 2006 11:34 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde maakt gewoon misbruik van haar eigen dochter
Mo probeerd haar zus voor dezelfde fout als zij heeft gemaakt te behoeden. ik denk dat ze bang was dat ze op de avances van E10 in zou gaan en zo haar relatie op het spel zou zetten. Als je het vermoeden hebt dat iemand misbruik van je zusje probeert te maken reageer je toch wel iets anders neem ik aan.quote:Op maandag 18 september 2006 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
wat was het heerlijk geweest als Sabrina een gezellige elleboog in e10 gezich had gepoot. Had ik wel eens willen horen wat dán zijn uitleg was. Alleen al vanwege het feit dat ze hem na het gesprek met monique uit bed stuurt zegt toch al dat ze er niet van gediend was.
No shit, Sherlock.quote:Op maandag 18 september 2006 11:34 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde maakt gewoon misbruik van haar eigen dochter
Dat zeg ik als ze het nuchter ook goed vind wat is er dan aan de hand? Behalve dat ze zich nuchter in de hand heeft en als ze gedronken heeft zich misschien zou laten gaan.quote:Op maandag 18 september 2006 11:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Toen was Sabrina wakker en nuchter, dat maakt het wel iets anders vind je niet?
Fouten kun je pas maken als je wakker bent.quote:Op maandag 18 september 2006 11:37 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Mo probeerd haar zus voor dezelfde fout als zij heeft gemaakt te behoeden. ik denk dat ze bang was dat ze op de avances van E10 in zou gaan en zo haar relatie op het spel zou zetten. Als je het vermoeden hebt dat iemand misbruik van je zusje probeert te maken reageer je toch wel iets anders neem ik aan.
BB denkt na die show van gisteravond ook van: bekijk het maar.quote:Op maandag 18 september 2006 11:35 schreef pullup het volgende:
Kom op zeg zoals ze er nu bijzit moet Hilde per direct naar het ziekenhuis.
Ze krijgt haar benen niet eens opgetild op het krukje.
BB doe wat, dit kan zo geen minuut langer.
Ze lag te slaaaaahaaapen!quote:Op maandag 18 september 2006 11:40 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Dat zeg ik als ze het nuchter ook goed vind wat is er dan aan de hand? Behalve dat ze zich nuchter in de hand heeft en als ze gedronken heeft zich misschien zou laten gaan.
Heeft ze een dag of drie geleden geschoren(droog) zittend op het bankje van de badkamer, de afgeschoren haren heeft ze gewoon van het mes af op de grond geblazen. het is te goor voor woordenquote:Op maandag 18 september 2006 11:39 schreef Anitra het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je als je zoveel pijn hebt en je zo moeilijk kan bewegen aan gladgeschoren benen komt?
Je moest eens weten hoe snel je vochtophopingen krijgt als je niet beweegt.quote:Op maandag 18 september 2006 11:42 schreef Marrije het volgende:
Hilde d'r benen zijn inderdaad wat aan de dikke kant![]()
Oh bah jakkes, dit zijn dingen die eigenlijk niet wil weten zo op de maandagquote:Op maandag 18 september 2006 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft ze een dag of drie geleden geschoren(droog) zittend op het bankje van de badkamer, de afgeschoren haren heeft ze gewoon van het mes af op de grond geblazen. het is te goor voor woorden
ok hij heeft haar zwaar misbruikt het arme kind zou ze ooit over dit trauma heenkomen? misschien dat die zusjes nu eens gaan inzien dat hun akties ook consequenties kunnen hebben.quote:
en ook als je niet voldoende water drinkt, tegenover elk glas alcohol of elke kop koffie moet je eigenlijk een glas water drinkenquote:Op maandag 18 september 2006 11:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe snel je vochtophopingen krijgt als je niet beweegt.
Maar ik denk niet dat je daar op doelt.![]()
Bagataliseren is zo PVDA.quote:Op maandag 18 september 2006 11:46 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
ok hij heeft haar zwaar misbruikt het arme kind zou ze ooit over dit trauma heenkomen? misschien dat die zusjes nu eens gaan inzien dat hun akties ook consequenties kunnen hebben.
Ja, laat Big-Brother haar steunkousen geven en dan moet plofkop ze aantrekken. Kan hij toch nog aan een vrouw zitten.quote:Op maandag 18 september 2006 11:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe snel je vochtophopingen krijgt als je niet beweegt.
Maar ik denk niet dat je daar op doelt.![]()
Het is weer verkiezingstijd, alles voor de stemmen.quote:Op maandag 18 september 2006 11:49 schreef Snoet123 het volgende:
Zelfs de stem van Hilde klinkt nu anders...
Dreinerig,huilerig,zwakjes![]()
Hilde had sowieso al verschillende soorten stemgeluid naar gelang de persoon waar ze mee sprak.quote:Op maandag 18 september 2006 11:49 schreef Snoet123 het volgende:
Zelfs de stem van Hilde klinkt nu anders...
Dreinerig,huilerig,zwakjes![]()
met die dikke korte varkenspootjesquote:
Er is maar 1 ding wat Hilde moet doen en dat is een psycholoog opzoeken.quote:Op maandag 18 september 2006 11:54 schreef Marrije het volgende:
Hilde moet gewoon goed aan de wandel.
Straks hebben ze het nog gedaan ook. E10 moet gewoon lekker op het kerkhof z'n vriendinnetjes gaan zoeken....die freak die zou nog een dood schaap sufneuken.quote:Op maandag 18 september 2006 11:46 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
ok hij heeft haar zwaar misbruikt het arme kind zou ze ooit over dit trauma heenkomen? misschien dat die zusjes nu eens gaan inzien dat hun akties ook consequenties kunnen hebben.
quote:Op maandag 18 september 2006 04:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met een wijntje op zou het waarschijnlijk zo zijn gegaan
"Hilde ga je mee? Er staat weer wijn in de koelkast..."
[afbeelding]
Ze weet dan ook alleen wat Etienne vertelde... en dat was exact wat hij haar heeft verteld.quote:Op maandag 18 september 2006 11:57 schreef Verida het volgende:
Milica is het helemaal met etienne eens, hij had alleen maar haar hand gepakt heeft hij verteld,
En hij werd er door mo uitgeknikkerd en hij was heel zielig daardoor
Dit is de versie van milica tegen hilde
Klopt. Milicia treft hier geen blaam.quote:Op maandag 18 september 2006 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze weet dan ook alleen wat Etienne vertelde... en dat was exact wat hij haar heeft verteld.
dus als ik slaap en iemand betast me had ik maar wakker moeten blijven?quote:Op maandag 18 september 2006 11:46 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Hoe ze over Monique sprak. Die ander.quote:Op maandag 18 september 2006 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze weet dan ook alleen wat Etienne vertelde... en dat was exact wat hij haar heeft verteld.
Nee, sliep niet. Was nog wel enigszins slaapdronken, maar toen ze naar de kamer ging was ook daar al niets meer van te merken. Etienne vroeg eerst of hij bij Sabrina kon liggen en daar reageerde ze al op, dus sliep niet. En duwde ook zijn hand weg toen hij haar borst beet had.quote:Op maandag 18 september 2006 11:59 schreef itsme het volgende:
wat ik me afvraag.
Is het 100% zeker dat Sabrine sliep toen Etienne haar aan raakte vannacht?
Jij spreekt mijn woordenquote:Op maandag 18 september 2006 09:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klopt...de griezel was zwaar gepiekeerd.![]()
Hopelijk blijft Hilde....krijg het bijna niet uit m'n strot. Had tot gisteren zoiets van...1 van bijde weg is prima.
Maar na de beelden van gisteren moeten we (omdat ze het zelf niet ziet) Sabrina maar in bescherming nemen denk ik. En E10 lozen....Waag er wel ff een sms'je aan vanavond.
![]()
Maar waarom zegt hij dan tegen Milicia dat Sabrina dood kan vallen, als hij dat allemaal zomaar mocht?quote:Op maandag 18 september 2006 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, sliep niet. Was nog wel enigszins slaapdronken, maar toen ze naar de kamer ging was ook daar al niets meer van te merken. Etienne vroeg eerst of hij bij Sabrina kon liggen en daar reageerde ze al op, dus sliep niet. En duwde ook zijn hand weg toen hij haar borst beet had.
Thanks. Kijk dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 18 september 2006 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, sliep niet. Was nog wel enigszins slaapdronken, maar toen ze naar de kamer ging was ook daar al niets meer van te merken. Etienne vroeg eerst of hij bij Sabrina kon liggen en daar reageerde ze al op, dus sliep niet. En duwde ook zijn hand weg toen hij haar borst beet had.
Ik sluit me hier ook bij aan, ondanks dat Hilde op dit moment een crime is om naar te kijken.quote:Op maandag 18 september 2006 12:02 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Jij spreekt mijn woordenIk denk er net zo over.
Er is maar 1 ding wat Hilde moet doen en dat is haar koffers pakken en opzouten. E10 moet nog even blijven, misschien dat Mo n.a.v. vannacht een grondige hekel aan hem gaat krijgen, en ook Tijn ....quote:Op maandag 18 september 2006 11:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat Hilde moet doen en dat is een psycholoog opzoeken.
Nee Etiënne moet echt vertrekken. Ik gun die jongen het licht in zn ogen niet. Hilde moet nog even blijven, al was t alleen maar dat ze op die manier door de mand kan vallen.quote:Op maandag 18 september 2006 12:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat Hilde moet doen en dat is haar koffers pakken en opzouten. E10 moet nog even blijven, misschien dat Mo n.a.v. vannacht een grondige hekel aan hem gaat krijgen, en ook Tijn ....
Wie zegt dat hij het mocht? Hij was al een beetje aan het praten met Sabrina toen hij echt naast haar kroop. Er kwam niet veel duidelijks uit Sabrina, maar wakker was ze wel. Eerst streelde hij een beetje over haar heup heen en dat vond ze nog wel okee. Ze reageerde daar in ieder geval niet op. Toen hij iets lager wilde, duwde ze hem weg. Toen legde hij zijn hand op haar borst en reageerde Sabrina: "Zit je nou aan mijn tiet?" en duwde hem weer weg. Toen kwam Monique zo'n beetje binnen en was bang dat haar zus te ver zou gaan omdat ze enigszins dronken was. Ze stuurde Etienne uit bed en daar wrd hij kwaad van. Hij vond denk ik dat Sabrina dat best kon beslissen, ook omdat ze maar 3 drankjes had gehad en later in de keuken ook weer helemaal nuchter leek..quote:Op maandag 18 september 2006 12:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar waarom zegt hij dan tegen Milicia dat Sabrina dood kan vallen, als hij dat allemaal zomaar mocht?
Okay. Al met al mogen we dus concluderen dat ze het niet wilde.quote:Op maandag 18 september 2006 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het mocht? Hij was al een beetje aan het praten met Sabrina toen hij echt naast haar kroop. Er kwam niet veel duidelijks uit Sabrina, maar wakker was ze wel. Eerst streelde hij een beetje over haar heup heen en dat vond ze nog wel okee. Ze reageerde daar in ieder geval niet op. Toen hij iets lager wilde, duwde ze hem weg. Toen legde hij zijn hand op haar borst en reageerde Sabrina: "Zit je nou aan mijn tiet?" en duwde hem weer weg. Toen kwam Sabrina zo'n beetje binnen en was bang dat haar zus te ver zou gaan omdat ze enigszins dronken was. Ze stuurde Etienne uit bed en daar wrd hij kwaad van. Hij vond denk ik dat Sabrina dat best kon beslissen, ook omdat ze maar 3 drankjes had gehad en later in de keuken ook weer helemaal nuchter leek..
Helemaal mee eens. Hilde is toch echt alleen maar saaaaaaaaaai.quote:Op maandag 18 september 2006 12:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat Hilde moet doen en dat is haar koffers pakken en opzouten. E10 moet nog even blijven, misschien dat Mo n.a.v. vannacht een grondige hekel aan hem gaat krijgen, en ook Tijn ....
..die lag toch al in bed???quote:Op maandag 18 september 2006 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het mocht? Hij was al een beetje aan het praten met Sabrina toen hij echt naast haar kroop. Er kwam niet veel duidelijks uit Sabrina, maar wakker was ze wel. Eerst streelde hij een beetje over haar heup heen en dat vond ze nog wel okee. Ze reageerde daar in ieder geval niet op. Toen hij iets lager wilde, duwde ze hem weg. Toen legde hij zijn hand op haar borst en reageerde Sabrina: "Zit je nou aan mijn tiet?" en duwde hem weer weg. Toen kwam Sabrina zo'n beetje binnen en was bang dat haar zus te ver zou gaan omdat ze enigszins dronken was. Ze stuurde Etienne uit bed en daar wrd hij kwaad van. Hij vond denk ik dat Sabrina dat best kon beslissen, ook omdat ze maar 3 drankjes had gehad en later in de keuken ook weer helemaal nuchter leek..
Klopt. En dat kon ze best zelf beslissen en had ze Monique niet voor nodig. Ik denk dat Etienne vooral kwaad op Monique is.quote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Okay. Al met al mogen we dus concluderen dat ze het niet wilde.
Dat denk ik dus niet. Sabrina kijkt wel heel erg op tegen Monique.quote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef Verida het volgende:
bovendien, als sabrina niet had gewild dat haar zus ingreep had ze ook daar wel wat van gezegd,
Getverdemme zegquote:Op maandag 18 september 2006 12:00 schreef Verida het volgende:
En ze heeft ook nog een ontsteking in haar doos???
gadver
Maar hij wil dat Sabrina doodgaat, zo vertelde hij tegen Milicia.quote:Op maandag 18 september 2006 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. En dat kon ze best zelf beslissen en had ze Monique niet voor nodig. Ik denk dat Etienne vooral kwaad op Monique is.
Dat zei hij inderdaad een paar maalquote:Op maandag 18 september 2006 12:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar hij wil dat Sabrina doodgaat, zo vertelde hij tegen Milicia.
Waarom denk je dat tie dat wil....dan is het helemaal een makkelijke prooi.quote:Op maandag 18 september 2006 12:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet meer gehoord. Dit staat op een ander forum:quote:Op maandag 18 september 2006 12:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 september 2006 12:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Waarom denk je dat tie dat wil....dan is het helemaal een makkelijke prooi.![]()
Weet je, het gaat er niet eens meer zozeer om wat hij precies gezegd heeft, het is gewoon een hele foute jongen.quote:Op maandag 18 september 2006 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet meer gehoord. Dit staat op een ander forum:
"Milica is ook wakker en vraagt waarom E10 daarvoor ligt. E10 zegt dat ie geen zin heeft om op z'n kamer te slapen. Milica vraagt zich af wat er is gebeurd. E10 verteld tegen Milica dat ie schijtziek wordt van Sabrina. Ze sliep niet, pakte z'n hand vast toen ie de kamer op kwam en toe is ie maar even ernaast gaan liggen. () Totdat Monique er wat van zei. Wat Monique wil dat gebeurd, volgens E10 "Ik ben geen hond! Sterf maar! Stik er maar in!""
ja, dan kan ze geen nee meer zeggen natuurlijk.....quote:Op maandag 18 september 2006 12:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 september 2006 12:18 schreef arneaux het volgende:
Weet je, het gaat er niet eens meer zozeer om wat hij precies gezegd heeft, het is gewoon een hele foute jongen.
Wat me overigens stom lijkt, en zeker om relatieadviezen van uitgerekend Mo aan te nemenquote:Op maandag 18 september 2006 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Sabrina kijkt wel heel erg op tegen Monique.
dit jaar niet, harder dan ooit, dus zeker goed eten tot woensdag,quote:Op maandag 18 september 2006 12:22 schreef Snoet123 het volgende:
Wanneer gaat dat karige noodrantsoen precies in? Dinsdag?
Normaal gesproken moeten alle etenwaren toch gelijk ingeleverd worden als blijkt dat de weekopdracht niet gehaald is?
Volgens mij gaattie pas donderdag in.quote:Op maandag 18 september 2006 12:22 schreef Snoet123 het volgende:
Wanneer gaat dat karige noodrantsoen precies in? Dinsdag?
Normaal gesproken moeten alle etenwaren toch gelijk ingeleverd worden als blijkt dat de weekopdracht niet gehaald is?
da's nou weer slap gelul, als de woorden van E10 waren geweest "ik hoop dat sabrine dood gaat", dan hadden jullie om het hardst deze woorden aangegrepen in deze discussiequote:Op maandag 18 september 2006 12:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet je, het gaat er niet eens meer zozeer om wat hij precies gezegd heeft, het is gewoon een hele foute jongen.
zijn net zulke populistische uitspraken als vol = volquote:
Ze weet niet wat ze aan wil, maar zoals ze zelf al zegt: ze gaat toch zo weer naar bed.quote:Op maandag 18 september 2006 12:27 schreef CartWOman het volgende:
Hilde, hou op.
Maar toen zát ze, nu heeft ze er een halve marathon opzitten.quote:Op maandag 18 september 2006 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
zijn hilde d'r kaakspieren nu ook al aangetast?? ze mompelt alleen nog maar......
net met janine ging het een stuk beter.....
Een koffer inpakt?? Neehoor, ze staat alleen maar toe te kijken hoe haar dochter haar kleding paktquote:Op maandag 18 september 2006 12:29 schreef BBoon het volgende:
Jeetje zet je je streams aan en het eerste wat je hoort is zucht steun piep kraak...pfff ik denk ze zijn aan het sporten. Nee het is Hilde die een koffer inpakt.
HAHA zie het nu pas. Ik dacht echt dat ze actief was.quote:Op maandag 18 september 2006 12:30 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Een koffer inpakt?? Neehoor, ze staat alleen maar toe te kijken hoe haar dochter haar kleding pakt
En ze doet niks goed.quote:Op maandag 18 september 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
Hilde moet echt weg. Milica is zo alleen nog maar verzorgster in dat huis
Uit Cos 278 pagina 10 en 11 om meer verslagen te lezenquote:Op maandag 18 september 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik schakel net weer in, waarom mag Sabrina stikken?
En sterven zelfs
ik zag laatst een cap van hilde met d'r string.... verklaart een hoopquote:Op maandag 18 september 2006 12:30 schreef BBoon het volgende:
Die kan vanavond weer haar koffer niet dragen...net als vorige week. Heb ik me ook zo aan geergert dat Marcel dat hele kleine koffertje voor haar moest dragen Ikdacht mijn god , wat zit er in dan.
Lijkt me echt een bevrijding voor milica als die ouwe trekzeug weg is!quote:
Geheel mee eenschquote:Op maandag 18 september 2006 12:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee Etiënne moet echt vertrekken. Ik gun die jongen het licht in zn ogen niet. Hilde moet nog even blijven, al was t alleen maar dat ze op die manier door de mand kan vallen.
Jeetje Millica is strengquote:Op maandag 18 september 2006 12:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja hallo, Hilde moest van Milica zélf haar kleding uitkiezen![]()
Volgens mij is het Nu al zover,Milica gaat haar nu al helpen met douchen meen ik.quote:Op maandag 18 september 2006 12:32 schreef schizolientje het volgende:
Nog even en dan laat ze zich baden door Millica
quote:Op maandag 18 september 2006 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/ScreenHunter_008.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 18 september 2006 12:04 schreef MadMaster het volgende:
Owwwwww...
Ahhhhhhhhhhhhhh...
Eeuuuhhhhhhhhh...
Eeeehhhhhhhhhhhh...
Bbbbrrrrrrrrr...
De highlights van Hilde zojuist...
Zo onzichtbaar vind ik Hilde nou ook weer nietquote:Fibromyalgia is often referred to as an "invisible" illness or disability due to the fact that generally there are no outward indications of the illness or its resulting disabilities. The invisible nature of the illness, as well as its relative rarity and the lack of understanding about its pathology, often has psychosocial complications for those that have the syndrome.
Ben ik nu een populist?quote:Op maandag 18 september 2006 12:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
zijn net zulke populistische uitspraken als vol = vol![]()
Etjen vangt d'r wel weer op bij de deurquote:Op maandag 18 september 2006 12:35 schreef BBoon het volgende:
Is Hilde nu helemaal alleen naar de wc?? Zitten daar wel beugels om je aan vast te houden dan?? en een noodbel??
Ik snap ook niet hoe ze haar moeder dat aan kan doen. Wat een slechte dochter zeg.quote:Op maandag 18 september 2006 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, béétje dochter bespaart haar moeder dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |