Hij zag geen klap en stootte zijn hoofdquote:Op maandag 18 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
en nou gaat die randdebiel gewoon weer braaf onder dr liggen, terwijl ie dr net nog helemaal zat was![]()
Hij moet toch ergens slapen ejquote:Op maandag 18 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
en nou gaat die randdebiel gewoon weer braaf onder dr liggen, terwijl ie dr net nog helemaal zat was![]()
Nee, was het echt zo erg?quote:Op maandag 18 september 2006 03:22 schreef BorTheWolf het volgende:
sooooooooooo hoorde je malica schijten OMFG
nog welquote:
Ik zou wel willen, maar ik ben geen mod. Althans, niet hier.quote:Op maandag 18 september 2006 03:22 schreef Jammie het volgende:
Stereotomy, doe die andere ff sluiten svp.
Ik gooi 'em wel even dicht.quote:Op maandag 18 september 2006 03:22 schreef Jammie het volgende:
Stereotomy, doe die andere ff sluiten svp.
Jij moet nieuwe filmpjes maken voor je sitequote:
Is dit on-topic?quote:Op maandag 18 september 2006 03:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij moet nieuwe filmpjes maken voor je site![]()
Komen APK en Karn ooit nog bij mekaar?
Wie kaatst....quote:Op maandag 18 september 2006 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zoek maar op in de FAQ
ONTOPIC: Ze slapen nog![]()
Nee, maar dat mag nietquote:
Nee.quote:
Morwseltjequote:Op maandag 18 september 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar dat mag nietDus APK
![]()
Ze slapen trouwens![]()
Hee gast, of je doet lekker mee, of je gaat slapen, goed?quote:
Welke kale, die neger op stream 1?quote:Op maandag 18 september 2006 03:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee.
Die kale moet gewoon verder rukken.![]()
Omdat we dat willenquote:Op maandag 18 september 2006 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom?
Ontopic: ze slapen nog.
Uitlokpostquote:Op maandag 18 september 2006 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom?
Ontopic: ze slapen nog.
E10 draait zich on. Addi spelling.quote:Op maandag 18 september 2006 03:49 schreef Addi het volgende:
Tijn komt eruit....ontopic
ooit:) (stereotomy-hunor)
Blijf je katten? why?quote:Op maandag 18 september 2006 03:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
E10 draait zich on. Addi spelling.
Belasting over Toegevoegde Waarde?quote:Op maandag 18 september 2006 03:55 schreef Addi het volgende:
[..]
Blijf je katten? why?
btw qua spelling is het dan voor jou Etiënne als je zo correct wilt zijn,Amice.
Nee, da's offtopic.quote:Op maandag 18 september 2006 03:59 schreef Addi het volgende:
Mag ik u vragen waarom u mij zo vijandig te woord staat?
Ploffie had een blauwtje bij Sabrina gelopen. Toen was hij boos in de woonkamer gaan zitten, waar Milica ook bij kwam zitten, en zei hij tegen Milica dat "Sabrina dood kon vallen" en "kon stikken" en dat het wat hem betreft "echt niet meer hoeft".quote:Op maandag 18 september 2006 04:00 schreef toxikon het volgende:
wat heb ik gemist met ploffie, kan in sv niks terug vinden
Ben jij daar dan ookquote:Op maandag 18 september 2006 04:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, da's offtopic.
Kom naar de SC!
ah thanks, dat had ik wel willen zien.quote:Op maandag 18 september 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ploffie had een blauwtje bij Sabrina gelopen. Toen was hij boos in de woonkamer gaan zitten, waar Milica ook bij kwam zitten, en zei hij tegen Milica dat "Sabrina dood kon vallen" en "kon stikken" en dat het wat hem betreft "echt niet meer hoeft".
Overdreven gelul, hij slaapt er nu wel onder.
Ik zet het wel even in de SV
Hilde kan echt bijna niet meer lopen van de pijn hè?quote:Op maandag 18 september 2006 04:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
En hij was nog wel zo lief voor Hilde
[afbeelding]
Mede met dank aan caps van Jammie, Morwen en MsInfidelity
Milica.quote:Op maandag 18 september 2006 04:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie ligt hier zo raar te slapen? Is dat Rik die hoopt dat hij nachtelijk bezoek krijgt?![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |