Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
oh...quote:Op maandag 18 september 2006 02:13 schreef boem-dikkie het volgende:
da tmag je zelf doen. in de Wiki en niet het NB teken verneuken !
MAAR JE kunt rechtsboven bij de Nquote:
Eerst dacht je wat een klootzak en nu denk je wat een kutwijf?quote:
quote:
Fok! manquote:Op maandag 18 september 2006 02:08 schreef murp het volgende:
[..]
o... geen tijd?? benb je nu druk bezig dan?
Nou vooruit danquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 02:16 schreef PrintScreen het volgende:
Eerst dacht je wat een klootzak en nu denk je wat een kutwijf?
dat is toch sebasser?quote:Op maandag 18 september 2006 02:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
MAAR JE kunt rechtsboven bij de N![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 02:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eerst dacht je wat een klootzak en nu denk je wat een kutwijf?
[..]Erop
[..]
Fok! man
[..]
Nou vooruit dan
Deze posts zijn in willekeurige volgorde beantwoord
?quote:Op maandag 18 september 2006 02:18 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ga loes trouwens tot morgeen!
Ik wist hetquote:
Trusten b-dquote:Op maandag 18 september 2006 02:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik ga loes trouwens tot morgeen!
ik ga weg.quote:
laat maar zitten danquote:Op maandag 18 september 2006 02:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gewoon rechts ernaast dan is het zo'n n:
* * *
* * *
* * *
* * *
* *
daaaaaagquote:Op maandag 18 september 2006 02:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ga weg.
DoegPS en doeeeeeeg Murp
nu zijn we alleen..ben een beetje verlegen nu.... ik ben nog nooit alleen met een mooie vrouw geweest.....quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 02:23 schreef murp het volgende:
[..]
nu zijn we alleen..ben een beetje verlegen nu.... ik ben nog nooit alleen met een mooie vrouw geweest.....
ik hoop dan dat je een lelijk wijf ben... dan heb ik dat wat minder
murp verlegenquote:Op maandag 18 september 2006 02:23 schreef murp het volgende:
[..]
nu zijn we alleen..ben een beetje verlegen nu.... ik ben nog nooit alleen met een mooie vrouw geweest.....
ik hoop dan dat je een lelijk wijf ben... dan heb ik dat wat minder
over de 70?quote:Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
murp verlegen![]()
Ik weet niet of ik lelijk ben (denk dat het wel meevalt) maar ik ben iig heeeeeeel erg oud
quote:Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
murp verlegen![]()
Ik weet niet of ik lelijk ben (denk dat het wel meevalt) maar ik ben iig heeeeeeel erg oud
Dat net nog nietquote:Op maandag 18 september 2006 02:32 schreef murp het volgende:
[..]
over de 70?
en ja, ik ben verlegen... zo veel zie je me ook niet op fok!... al die mensen... brrrrr
Oud zonder heeeeel?quote:
maar hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 18 september 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat net nog niet
Ik durf ook alleen 's nachts verder dan MEN
Fok! is tof
quote:
Ssssstttquote:
Nu alleen -SL- nog dumpenquote:
Ik ben 12quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef murp het volgende:
[..]
ik geloof alles, en oja... ik ben gewoon mn post aan het opkrikken.... hoe oud ben jij dan?
En nog naiefquote:Op maandag 18 september 2006 02:38 schreef murp het volgende:
18.... ach ja.... wat lief...
al die afkortingen van jou...quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu alleen -SL- nog dumpen
Hij is een verrader![]()
Maar wel
Maakt het mij een pedo als ik als 18 jarige jouw als 12 jarige erg geil te vinden?quote:
ik zit nu met 2 meiden in een topic...... ik zit de hele dag al tussen de meiden...... kssst ga eens weg uit mijn naamtopic!!!!quote:
ja, dat is viesquote:Op maandag 18 september 2006 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maakt het mij een pedo als ik als 18 jarige jouw als 12 jarige erg geil te vinden?
Niks afkortingenquote:
Dat ik nu minder weet dan over 2 jaarquote:
Nee johquote:Op maandag 18 september 2006 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maakt het mij een pedo als ik als 18 jarige jouw als 12 jarige erg geil te vinden?
vast niet..quote:Op maandag 18 september 2006 02:44 schreef murp het volgende:
sl is dat sea of love?]
dat klopt en je kan dus nog heeeeel veeeel lerenquote:Op maandag 18 september 2006 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat ik nu minder weet dan over 2 jaar
Dan zou ik SoL zeggenquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 18 september 2006 02:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee joh.
weet jij nou hoe oud ik ben eigenlijk of niet?![]()
oja... tvpquote:Op maandag 18 september 2006 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks afkortingen
HJ = Hertog Jan
DP = Dubbel posten
MP = Multiposten
-SL- Is een username
Dat ben ik dan ook wel van planquote:Op maandag 18 september 2006 02:45 schreef murp het volgende:
[..]
dat klopt en je kan dus nog heeeeel veeeel leren
alleen of met hulp?quote:Op maandag 18 september 2006 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook wel van plan
#490 -SL- 16992quote:
Terug vind Postquote:
Ik kan alles nog zelfquote:
Proost alvast.quote:Op maandag 18 september 2006 02:48 schreef murp het volgende:
oja... drinken pakken....droge bek nu... bedankt
fipo enzoquote:
oh..quote:
tis alweer op...quote:
3o is leuker..quote:Op maandag 18 september 2006 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
kwartet?
quote:
Als je mij toch niet had hequote:Op maandag 18 september 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is soms best moeilijk zo zonder jou
Duhuh... ik kan niet eens meer een MP doenquote:Op maandag 18 september 2006 02:50 schreef NanKing het volgende:
Je kunt niet te snel achterelkaar posten blablanla
Duhuh... ik kan niet eens meer een MP doenquote:Op maandag 18 september 2006 02:50 schreef NanKing het volgende:
Je kunt niet te snel achterelkaar posten blablanla
Wat alle Ns daar doenquote:
Of opelkaarquote:
Yepz... ze zijn nogal opdringerig.quote:
Vrouwen onderling dus hé?quote:
Vandaar dat het de meest voorkomende letter isquote:Op maandag 18 september 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz... ze zijn nogal opdringerig.
quote:Op maandag 18 september 2006 02:55 schreef NanKing het volgende:
[..].
Ik moest lachendoch voelde ik een tinteling
.
Wie niet?quote:
Is dat niet de E?quote:Op maandag 18 september 2006 02:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vandaar dat het de meest voorkomende letter is.
Heb ik niet fanatiek gevolgdquote:Op maandag 18 september 2006 02:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whoops heeft al lang een nieuwe extensie toch?
quote:Op maandag 18 september 2006 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is dat niet de E?
Die is op mijn toetsenbord niet meer te zien namelijk
Hoi, op niet alles kankerende kankerkloonquote:Op maandag 18 september 2006 02:59 schreef cerreur het volgende:
HA! En Fons ook!
wtf...quote:Op maandag 18 september 2006 03:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoi, op niet alles kankerende kankerkloon![]()
net de hulkquote:Op maandag 18 september 2006 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
Jakkes... je bent groen murp.
Ook die spieren?quote:
Ik heb precies genoeg knopjes om te Fok!kenquote:Op maandag 18 september 2006 03:01 schreef NanKing het volgende:
Die QQ doet 't niet als je extra knopjes hebt.
Althans dan heb je geen invoeren knop meer ofzo.
gaat het?quote:Op maandag 18 september 2006 03:02 schreef Biogarde het volgende:
Ben zo geil als een beer!111!!!!!!!!!!11111111111![]()
Dat is wel heul lief zegquote:Op maandag 18 september 2006 03:02 schreef cerreur het volgende:
Ik ben lief.
Net als necrose bij een baby.
Als ik rook, rook ik binnen, anders rook ik niet.quote:Op maandag 18 september 2006 03:04 schreef murp het volgende:
tis al laat... wie gaat er mee effe een peuk buiten roken?
lekker saai, dan sta ik alleen buiten....quote:Op maandag 18 september 2006 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik rook, rook ik binnen, anders rook ik niet.
quote:
Moet je mijn kleinzoon van 8 weken eens ruiken als die een windje laatquote:
kleinzoon.......quote:Op maandag 18 september 2006 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet je mijn kleinzoon van 8 weken eens ruiken als die een windje laat
Kleinkindquote:
Mijn neefje liet op die leeftijd al net zo harde scheten als zijn vaderquote:Op maandag 18 september 2006 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet je mijn kleinzoon van 8 weken eens ruiken als die een windje laat
Deze als zijn opaquote:Op maandag 18 september 2006 03:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn neefje liet op die leeftijd al net zo harde scheten als zijn vader.
.
And proudquote:
Nu nog zorgen dat hun trots op mij kunnen zijnquote:
Oma als topposter op FOK!quote:Op maandag 18 september 2006 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu nog zorgen dat hun trots op mij kunnen zijn
quote:Op maandag 18 september 2006 03:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oma als topposter op FOK!.
Wie wil dat nou niet joh.
Ja liefie... het was het beste wat me ooit is overkomen.quote:Op maandag 18 september 2006 03:19 schreef NanKing het volgende:
Oma oma. Heeft u een lesbische verhouding gehad?
Wa zegt opa daar van oma?
Hij kwam daarna toch met kleinzoon?quote:Op maandag 18 september 2006 03:23 schreef NanKing het volgende:
Was roken toch?
Misschien wel een sigaret van een meter?
jaquote:Op maandag 18 september 2006 03:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij kwam daarna toch met kleinzoon?
Nou jah.... misschien ben ik opeens eng
Oh jaquote:Op maandag 18 september 2006 03:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij kwam daarna toch met kleinzoon?
Nou jah.... misschien ben ik opeens eng
ja wat je antwoord betreft of ja dat ik eng benquote:
Ik moet misschien maar weg danquote:
Heul nietquote:Op maandag 18 september 2006 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik moet misschien maar weg dan
Ja maar.... users vinden mij engquote:
Dat dwingt alleen maar respect afquote:Op maandag 18 september 2006 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja maar.... users vinden mij eng
Zoveel respect dat ze niet meer posten?quote:Op maandag 18 september 2006 03:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat dwingt alleen maar respect af.
Het zijn gewoon mietjes, allemaal mietjesquote:Op maandag 18 september 2006 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zoveel respect dat ze niet meer posten?
HOMOtopic maar eens bezoeken danquote:Op maandag 18 september 2006 03:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mietjes, allemaal mietjes.
liever een warm mietje dan een koude bikkelquote:Op maandag 18 september 2006 03:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mietjes, allemaal mietjes.
helemaal niet.... ik ken je net..quote:Op maandag 18 september 2006 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja maar.... users vinden mij eng
nee, weer terug...quote:Op maandag 18 september 2006 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
murp weg?
Ik ben er af en toe tussen het werk doorquote:Op maandag 18 september 2006 03:49 schreef murp het volgende:
ik ben dus niet alleen hier?
ben je er wel?quote:Op maandag 18 september 2006 03:52 schreef NanKing het volgende:
Mijn icoon gaat zo snel dat je 'm niet eens ziet bewegen.
o okee...quote:Op maandag 18 september 2006 03:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik ben er af en toe tussen het werk door
als je morgen PS ziet, geef die oma maar een vlinke lebber van me...quote:Op maandag 18 september 2006 03:52 schreef NanKing het volgende:
Mijn icoon gaat zo snel dat je 'm niet eens ziet bewegen.
dat heb ik nou 5 van de 7 avonden per weekquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:28 schreef The_Terminator het volgende:
Wel jammer dat ik morgen moet werken trouwensNu kan ik niet zo lang baggeren
![]()
Dat is dan weer ergquote:Op maandag 18 september 2006 03:54 schreef murp het volgende:
[..]
als je morgen PS ziet, geef die oma maar een vlinke lebber van me...
murpquote:
Hier niet hoorquote:
Nan....quote:
Lief zo een blos op je wangenquote:
ik ga zo naar bed..... me meissie lonkte net naar me.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lief zo een blos op je wangen
Omdatquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ja...wel een mooi icoontje...maar niets voor jou.
Dank je... Nan is de eerste die het niets vindquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:05 schreef murp het volgende:
[..]
ik ga zo naar bed..... me meissie lonkte net naar me.....
is de mijne wel mooi?quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben nogal pro icoontjevastheid denk ik.
Ik heb de mijne al vanaf dag 1 hier... vond dat ik aan nieuwe toe was.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben nogal pro icoontjevastheid denk ik.
Ik wen er vast wel aanquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al vanaf dag 1 hier... vond dat ik aan nieuwe toe was.
Ik heb echt mezelf wezenloos gezocht naar een plaatje wat ik vond dat bij mij past en ik ook mooi vind
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:08 schreef murp het volgende:
[..]
ze is douchen....
ik krijg een lange zware nacht......
ahhhhquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg ook een lange zware nacht... ik ben helemaal alleen thuis
Nu maar hopen dat ik er ook aan wenquote:
gelukkig...quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooi is anders.
Maar ik herken je er wel aan.
En daarnet liep er een keigrote zwarte spin in de wcquote:
huh, pure ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
Ik blij met mijn nieuwe avatar en dan zijn Nan en jij dat niet
Wennen maar, net als ik eraan moet wennen
Ik hou ook van jou Sebassertje
Pure cola?
Cola zonder rum ofzoquote:
Je bent er dus nog ff ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh ja
Cola om wakker te blijven
Dan ga ik er geen drank in stoppen
Nu ff de Senseo
Klopt, ik heb liever ook andere koffie.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent er dus nog ff ?
Senseo.. das geen echte koffie
quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt, ik heb liever ook andere koffie.
Maar ik heb al de sterkste soort senseo, en dan doe ik 2 pads voor 1 kopje..
En ja, ik ben er nog ff.
Heb morgen nog een heleboel te doen
geen maagklachten nee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]2 pads voor 1 kopje
En dan heb je geen maagklachten?
Zoals?
Wat je morgen zoal te doen hebtquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
geen maagklachten nee.
En hoe bedoel je "Zoals"
Oh, nou.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat je morgen zoal te doen hebt
Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:00 schreef Biogarde het volgende:
Sla je weer een nacht over Sebas?
Druk dagje dusquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, nou.
School.
Daarna nog een stuk stad.
En dan rond half 7 pas thuis.
Dat red ik niet zonder pepzooi
Kom net uit mn werkquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk
Ik moet toch echt eens wat aan mijn ritme gaan doen..
En jij ?
Wat doe jij nog op?
Pinda's..quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kom net uit mn werk![]()
Nu bier en pinda's![]()
Verse, van de pindaboerquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pinda's..
Dan wel lekkere hoop ik, en niet van die keiharde ongezouten shit
hey wtf, ik lees jumbo'squote:Op dinsdag 19 september 2006 04:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verse, van de pindaboerGezouten jumbo's
![]()
Ik was in een ander topicquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:18 schreef PrintScreen het volgende:
ik ben slapen
Het is me iets te stil hier
Al gezien, ik sta er ook tussenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:18 schreef murp het volgende:
http://www.angelfire.com/ab7/dollenhond/Week22-html.html
zo, pak aan!
ik ga nu echt slapen.... naakt achter de pc zitten is ook niet allesquote:Op woensdag 20 september 2006 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Al gezien, ik sta er ook tussen
...zie ik zo net..quote:Op woensdag 20 september 2006 01:05 schreef murp het volgende:
wis je dat als je dun ben, je lul groter lijkt?
dan lijkt ie nog groter...trouwens... ik voel me bekeken......quote:Op woensdag 20 september 2006 01:07 schreef murp het volgende:
moet je het wel scheren enzo...
Welterustenquote:Op woensdag 20 september 2006 01:11 schreef murp het volgende:
nou slaap lekker people, en tot morgen...
We liggen op de loer, idd!quote:Op woensdag 20 september 2006 01:13 schreef murp het volgende:
[..]
verdomme, als ik weg ga wordt er wel gepost... huigelaars zijn jullie....
Werkenquote:
Dan heb ik vakantiequote:Op woensdag 20 september 2006 01:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
OeiIk moet overmorgen pas weer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |