Gatverquote:Op maandag 18 september 2006 08:39 schreef buzzer het volgende:
Het schiet inderdaad al op.
mijn kinderen zijjn alweer met sinterklaas bezig
Wat een leuk klein boompje.quote:Op maandag 18 september 2006 01:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie ook al zin in kerst ? !?!
![]()
[afbeelding]
![]()
jah idd zijn ze weer lekker vroeg mee ook al met die pepernotenquote:Op maandag 18 september 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
Ik zag gister al kerstmannen en kerstbomen in de winkels liggen
2 keer per jaar kerst? In Zimbabwe zeker.quote:Op maandag 18 september 2006 09:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
kerst is voor de meeste users hier leuker dan sex, omdat kerst tenminste 2 keer per jaar is.
Eerst Sint Maartenquote:
wel eens van eerst en tweede kerstdag gehoord?quote:Op maandag 18 september 2006 20:12 schreef crackhead het volgende:
[..]
2 keer per jaar kerst? In Zimbabwe zeker.
gothicquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Joene het volgende:
SinterklaasKerst
Oud en Nieuw
Pasen
Hemelvaart en Pinksteren
![]()
quote:
Zijn er speciale sinterklaasprograms dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Eerst Sinterklaas nog.Daar kijk ik altijd naar uit. Ik ben dol op die programma's op TV dan!
![]()
Kreeg je die al of pas?quote:Op maandag 18 september 2006 09:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik kreeg eind augustus al een kerstkaart![]()
Dat is samen 1 keer kerst. Primaat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wel eens van eerst en tweede kerstdag gehoord?
Hier nog 1quote:
toch wel de muppet christmas carol mag ik hopenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:01 schreef Zwaffel het volgende:kerst
![]()
oeh oeh oeh. Heerlijk met warme chocolade melk met slagroom en vriendlief op d ebank zitten scrooge kijken
oeh oeh oeh. Samen uit eten,elkaar heerlijk knuffelen bij een kaarsen verlichte kamer en zachte kerstmuziek op de achtergrond.
Kerst
ja ook. Maar ook die ene film van scrooge!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
toch wel de muppet christmas carol mag ik hopen
Ja, De club van Sinterklaas, Het Sinterklaasjournaal en Dag Sinterklaas.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:43 schreef Nesle het volgende:
[..]
Zijn er speciale sinterklaasprograms dan?
Want niemand kent dat verhaal, fijn dat je t even uitlegtquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja ook. Maar ook die ene film van scrooge!
Kerst is voor Scrooge een tijd dat iedereen uitstel van betaling wil. De gierigaard haat kerstmis en mensen. Dan krijgt hij nachtelijk bezoek van zijn 7 jaar geleden overleden partner die vertelt dat hij 3 geesten op bezoek krijgt die hem tot inkeer moeten brengen.
die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |