Meer aantrekkelijk van binnen dan ik dacht ja. Overigens vind ik hem ook wel een knappe vent ja.quote:Op maandag 18 september 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus jij vind jeroen aantrekkelijk????![]()
Als jij mijn moeder een hoer zou noemen, zou ik me daar echt niet druk over kunnen maken. Wat is dat nou voor een loze opmerking....quote:Op maandag 18 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat iets marokkaans??? Hmmm, ik ben anders precies hetzelfde.
denk eerder dat hij de waarschuwing kreegquote:Op maandag 18 september 2006 00:56 schreef arneaux het volgende:
Hij geeft zn vriendin een "waarschuwing". Wtf. Je geeft je vriendin toch geen "waarschuwing", tis godver je kind niet.
Ik vroeg jou meningquote:Op maandag 18 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens zijn toespraak over Hilde brak hij en begon te huilen.
Maar goed, volgens sommigen zal dat wel nep zijn geweest enzo.
Het was zo echt als ik weet niet wat, maar omdat het om Hilde en E10 ging was het erg om te lachen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens zijn toespraak over Hilde brak hij en begon te huilen.
Maar goed, volgens sommigen zal dat wel nep zijn geweest enzo.
http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/quote:Op maandag 18 september 2006 00:53 schreef BorTheWolf het volgende:
Offtopic
weet iemand hoe je poll maakt in een nieuwe topic ?
I see your point.quote:Op maandag 18 september 2006 00:58 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Het was zo echt als ik weet niet wat, maar omdat het om Hilde en E10 ging was het erg om te lachen.
dan noemen ze me maar marokkaan. er is drie keer wat gezegd over mijn moeder en 2 keer liep dat af met een proces verbaal wegens openbare geweldpleging...kan het niet helpen....moeders zijn heilig!quote:Op maandag 18 september 2006 00:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jij laat je moeder naar de tering uitschelden?
'quote:Op maandag 18 september 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Alle streams plat behalve stream 4?
Hier ook.quote:Op maandag 18 september 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Reken er maar op dat veel Nederlanders zich daar wel druk om maken, en terrecht.quote:Op maandag 18 september 2006 00:57 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Als jij mijn moeder een hoer zou noemen, zou ik me daar echt niet druk over kunnen maken. Wat is dat nou voor een loze opmerking....
Een heel ander onderwerp, maar waarom zou je je ook maar een reet aantrekken als iemand die jij niet kent wat over je moeder zegt...quote:Op maandag 18 september 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan noemen ze me maar marokkaan. er is drie keer wat gezegd over mijn moeder en 2 keer liep dat af met een proces verbaal wegens openbare geweldpleging...kan het niet helpen....moeders zijn heilig!
(overigens noem ik ook niet iemand anders zijn moeder een hoer behalve de moeder van milica misschien in de nabije toekomst!)
3 (quote:Op maandag 18 september 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
hier ookquote:Op maandag 18 september 2006 01:00 schreef wolferl het volgende:
Alles bij mij is plat.
Juist niet. Maar goed, Etienne kan niets goeds doen, dus laat maar.quote:Op maandag 18 september 2006 00:59 schreef mamapan het volgende:
Als je E10 nou zo gehoord hebt, dan ga je toch bidden dat Hilde alsjeblieft mag blijven?
Scanmans nobele strijd voor E10.quote:Op maandag 18 september 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist niet. Maar goed, Etienne kan niets goeds doen, dus laat maar.
jahahaha Moon's man is weer boos.quote:Op maandag 18 september 2006 01:02 schreef Henk_de_Vries het volgende:
alle streams zwart
Als je Hilde vandaag gezien hebt hé, dan ga je toch bidden dat Etienne alsjeblieft mag blijven? Ja toch?quote:Op maandag 18 september 2006 00:59 schreef mamapan het volgende:
Als je E10 nou zo gehoord hebt, dan ga je toch bidden dat Hilde alsjeblieft mag blijven?
gewoon heel simpel...moeders zijn heilig....quote:Op maandag 18 september 2006 01:00 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Een heel ander onderwerp, maar waarom zou je je ook maar een reet aantrekken als iemand die jij niet kent wat over je moeder zegt...
quote:Op maandag 18 september 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist niet. Maar goed, Etienne kan niets goeds doen, dus laat maar.
quote:Op maandag 18 september 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Alle streams plat nu....
quote:Op maandag 18 september 2006 01:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
nergens last van![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 01:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
nergens last van![]()
Nou ben ik het soms heel oneens met de heer scanman maar ik kom ook wel eens op voor Etienne.quote:Op maandag 18 september 2006 01:02 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Scanmans nobele strijd voor E10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |