quote:Op maandag 18 september 2006 00:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan morgen weer :"Ooh, die boer had ik nooit moeten laten, dat had ik nooit moeten doen."
Op dit moment interesseert dat haar volgens mij geen reet, al staat er een oerwoud op.quote:Op maandag 18 september 2006 00:44 schreef teamlead het volgende:Sjaan gaat niet in bed liggen met een man die net zo kaal is als zij
right....
Mo is ook niet weg te slaan uit de badkamer anders.quote:Op maandag 18 september 2006 00:46 schreef itsme het volgende:
volgens mij geilt sjaan erg op tijn.
quote:Op maandag 18 september 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
Wat zit Etiënne nou weer voor betoog af te steken. Pff. Ik hoop niet dat hij ooit succes krijgt in Duitsland.
quote:Op maandag 18 september 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
milica gaat op jeroen zijn spies!
Volgens mij vind Milicia jeroen eigenlijk geen moer aan. Maar goed hij hoorde bij hun groepje.quote:Op maandag 18 september 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
milica gaat op jeroen zijn spies!
Hij liet vanavond zien dat hij best een gevoelig type is en misschien vindt Milica dat wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 18 september 2006 00:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij vind Milicia jeroen eigenlijk geen moer aan. Maar goed hij hoorde bij hun groepje.
Bijna een Marokkaan, als je wat over zijn moeder zegt.quote:Op maandag 18 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Zeg nooit iets negatiefs over mensen waar ik veel voor vioel, want dan heb je aan mij een verkeerde"
Ziek, echt ziek gewoon.quote:Op maandag 18 september 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
Etiënne heeft zijn vriendin aan haar nek over de straat getrokken.
Is dat iets marokkaans??? Hmmm, ik ben anders precies hetzelfde.quote:Op maandag 18 september 2006 00:53 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Bijna een Marokkaan, als je wat over zijn moeder zegt.
Dat heb ik gemist scan.quote:Op maandag 18 september 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij liet vanavond zien dat hij best een gevoelig type is en misschien vindt Milica dat wel aantrekkelijk.
Hij is bij mij ook flink gestegen daardoor
Jij laat je moeder naar de tering uitschelden?quote:Op maandag 18 september 2006 00:53 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Bijna een Marokkaan, als je wat over zijn moeder zegt.
dus jij vind jeroen aantrekkelijk????quote:Op maandag 18 september 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij liet vanavond zien dat hij best een gevoelig type is en misschien vindt Milica dat wel aantrekkelijk.
Hij is bij mij ook flink gestegen daardoor
Tijdens zijn toespraak over Hilde brak hij en begon te huilen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist scan.
Was het echt? Hij lijkt me namelijk nu niet een gevoelig typetje als ik eerlijk ben.
of had hij alcohol op?
Ik ook, ben een schatje (janine mode) maar kom niet aan mijn ouders.quote:Op maandag 18 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat iets marokkaans??? Hmmm, ik ben anders precies hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |