Onder het motto "gedeelde smart is halve smart" gaat dat wel lukkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ikke ookach gewoon even erdoorheen bijten
tsk.. je bent nr 3quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee ik ga lekker verder tv kijken, girly series enzo
ja maar nu is de gilmore girlsquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsk.. je bent nr 3is Grey's anatomy al afgelopen?
tja, toen ik daar kwam stond haar moeder ook te wachten. en we hebben een afspraakje gemaakt voor morgen. Tevens heeft ze zojuist nog ff gebeld.... het klopt dus niet altijd wat je zegtquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:24 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Leuke actieje kent niet het spreekwoord "geen reactie = laten rusten en verdergaan"?
![]()
-OT-
Ziek, nog steedsBen het na een week echt zat
![]()
Verder nerveus, ben er nog niet uit of ik het wel of niet moet doen...![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 07:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd best goed geslapen, ik voel me dus, ondanks het tijdstip, best uitgeslapen.
Dat doe je goed, hier is het weer niet geregeld zoals gewoonlijk... En iets met vergaderingen van bargroepen, een café en rode wijn...quote:Op woensdag 20 september 2006 09:06 schreef scrub_nurse het volgende:
beterrrrrr! de oogarts was ziek, dus geen operaties vandaag ! juhuj!!ik mocht naar huis!
![]()
same here, zou ook het liefst me bed weer inkruipenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:42 schreef poepeneesje het volgende:
*Zucht* vandaag eventjes helemaal geen zin.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |