Maar het is niet sentiment ofzo, het is het stukje van de waarheid dat iedereen verkiest te negerenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
En dat ik gezond ben, en mensen om me heen heb die van me houden en nog meer van die sentimentele crap
Los daarvan: nee.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:56 schreef Scorpie het volgende:
Nou dan gaan we hier maar verder he
negeren niet, maar er elke ochtend bij stilstaan lijkt me lichtelijk overdrevenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:58 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Maar het is niet sentiment ofzo, het is het stukje van de waarheid dat iedereen verkiest te negeren![]()
iets met gezondheidquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik zie de zin des leves helemaal niet. Fok!en misschien
tja ff als je wakker bent denken: ha, toch weer wakker gewordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
negeren niet, maar er elke ochtend bij stilstaan lijkt me lichtelijk overdreven
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:29 schreef muhammad_ali het volgende:
haha, dat kun je nog vaak heen en weer gaan
inkoppertje
Huilie. Ga lekker met Vista spelen, of moet je daar je pc weer voor upgradenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:29 schreef muhammad_ali het volgende:
haha, dat kun je nog vaak heen en weer gaan
inkoppertje
Heb je de mac al teruggebracht?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Huilie. Ga lekker met Vista spelen, of moet je daar je pc weer voor upgraden
Nee hoor, ik heb hier een aardige laptop staan die het trekt maar ik wacht op de Final eigenljkquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn Vaio is Vista capable.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |