Opgelostquote:Op zondag 17 september 2006 23:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
TT-debacle.
Nee, er staat nog steeds FOK!Radio.quote:
Ik ben werken morgenavondquote:Op zondag 17 september 2006 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi dan kunnen we jou ff bellen
Ah oke, dan neem ik je quote gewoon mee naar de uitzendingquote:
Ah, hier de enquete die ik net wilde posten, geeft me een heel ander beeld van je.quote:Op zondag 17 september 2006 23:27 schreef Biogarde het volgende:
Voor een eventuele enquete:
- Kratje of 2 in de week.
- Ja, met m'n maten.
- Pinda's. Veel pinda's.
- Soms een potje poker, tijdens het bieren.
- Nee, geen vrouwen.
- Ja, een balkon vol lege kratten.
Ik moest lachenquote:Op zondag 17 september 2006 23:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ah, hier de enquete die ik net wilde posten, geeft me een heel ander beeld van je.
Vervoer je vaak dode aapjes?
Doe je dit met meer mensen?
Wat is je sexuele fantasie?
Waar kun je echt niet tegen?
Val je op vrouwen?
Gooi je de dode makaak-apen ook ergens vanaf?
En dat kom je ons ff vertellenquote:Op maandag 18 september 2006 19:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh ja. Ik drink en ik ben stoer.
Ik zou het graag voor je doen, maar ik heb een trauma opgelopen door op Fok! radio te komen.quote:Op maandag 18 september 2006 19:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En dat kom je ons ff vertellen
Oh lieverd, maar ik neem de skype op hoorquote:Op maandag 18 september 2006 19:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zou het graag voor je doen, maar ik heb een trauma opgelopen door op Fok! radio te komen.
Vraag maar aan Nolius.![]()
?quote:Op maandag 18 september 2006 19:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Moemoe wil skypen D_A. Jullie hebben haar nummer.
quote:
Moet ik die ook weer zoekenquote:Op maandag 18 september 2006 20:02 schreef Merel1808 het volgende:
Ja en waar is de speciaal voor svensational-post?
Ja anders kan ik toch niet luisteren. Héb ik helemaal snel doorgekookt, kan ik nog niet luisterenquote:Op maandag 18 september 2006 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet ik die ook weer zoeken
jij ! naar de meet ! komen !quote:Op maandag 18 september 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik luister tegenwooardig altijd als mn computer aanstaat Action Radio, dus nu ook
Oh, en tot vorige week was ik geheelonthouder
nee, blijf maar thuisquote:
wat wie waar hoe wat wanneer hoe waar wie ?quote:Op maandag 18 september 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb 1 oktober een meet in Utrecht, kom je ook?
Dat moet in een aparte postquote:Op zondag 17 september 2006 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ow ja, voor Svensational:
KLIK HIER OM MET WINAMP TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET WINDOWS MEDIA PLAYER TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET AAC+ TE LUISTEREN
Tientonner meeting bij de veemarkthallenquote:Op maandag 18 september 2006 20:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat wie waar hoe wat wanneer hoe waar wie ?
ik kan niet eens zuipenquote:Op maandag 18 september 2006 20:21 schreef Q. het volgende:
Zuipen! Tof! Ik luister niet.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tientonner meeting bij de veemarkthallen
quote:Op maandag 18 september 2006 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tientonner meeting bij de veemarkthallen
nee, moet morgen fit zijnquote:
Je zei: "quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]als ik nou helemaal op auto's zou geilen zou ik daar komen
![]()
komengeilen
![]()
![]()
Er komen ook aanhangwagens. en bouwmachines.quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]als ik nou helemaal op auto's zou geilen zou ik daar komen
![]()
komengeilen
![]()
![]()
Heb je ook traktorbehang enzo?quote:Op maandag 18 september 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er komen ook aanhangwagens. en bouwmachines.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en nog een primeur voor Fok radio: mn lange haar gaat er deze week af
PICS!quote:Op maandag 18 september 2006 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik zie als ik uit mn raam kijk al genoeg tractoren.
En tussendoor post je in BeF?quote:Op maandag 18 september 2006 20:38 schreef Biogarde het volgende:
Even ontopic: Als ik thuis ben, zuip ik me klem. Begin te lallen. Wakker worden in een roes. Veel lamlendigheid, en een stapel statiegeld. Immers.
Tof! Immers. Bier. Slapen. Doeg. Lekker. Bier.quote:Op maandag 18 september 2006 20:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En tussendoor post je in BeF?
Kom eens op IRCquote:Op maandag 18 september 2006 20:43 schreef Tha_T het volgende:
Je hebt Class gepasseerd D_A. Da kan nie he
Mits.quote:Op maandag 18 september 2006 20:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tof! Immers. Bier. Slapen. Doeg. Lekker. Bier.
Maakt toch niks uit?quote:Op maandag 18 september 2006 20:43 schreef Tha_T het volgende:
Je hebt Class gepasseerd D_A. Da kan nie he
Er moeten ook THC-houdende zaken bij, anders doe je iig al 2 mensjes tekort.quote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die moet er ook bij. Anders klopt het niet.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze meet dus: [PMS] ONZ baggermeet. Bier en zaad in het rond. Deel 333.
wat heb ik allemaal gemist?quote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een gezellig praatje met Dingie![]()
.
nu val je vanzelf om door de korzakov?quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
Vroeger toen in nog jong en onbezonnen was zoop ik elke dag tot ik omviel. Nú heb ik geen drank meer nodig.
quote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
nu val je vanzelf om door de korzakov?
Geen idee, waar ging het over?quote:
Kun je nagaan hoe fijn het was toen-ie columns schreef.quote:
Ja, maar het leek er wel opquote:Op maandag 18 september 2006 21:28 schreef SnowDoggg het volgende:
The Matrix toch ook of heb ik dat mis?
Er zijn dagen dat ik niet eens de moeite doe om op te staan.quote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
nu val je vanzelf om door de korzakov?
ik ken dat!quote:Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik niet eens de moeite doe om op te staan.![]()
Ah. Goed onderwerp.quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
over neuken en zuipen de meet enzo
jij bent tofquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is het uberhaupt nog bezig?
wat een slimme opmerking!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:49 schreef MissHobje het volgende:
Is het terug te luisteren ergens ?
Volgens mij nog nietquote:Op woensdag 20 september 2006 01:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat een slimme opmerking!!
zelfde vraag
Ja best wel scherp he van Hobjequote:Op woensdag 20 september 2006 01:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat een slimme opmerking!!
zelfde vraag
Iddquote:Op woensdag 20 september 2006 02:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja best wel scherp he van Hobje![]()
Mee dan de Engelsen? Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 17 september 2006 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het zal je vast niet ontgaan zijn, Nederland is een van de landen met een nogal groot alcoholprobleem. Onze jongeren zuipen het meeste van Europa.
Mja.. Nolius was er niet ?? of juist welquote:Op woensdag 20 september 2006 02:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ehm als iemand het opgenomen heeft wel
Lezen.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:37 schreef Prins-Punika het volgende:
[..]
Mee dan de Engelsen? Kan ik me niet voorstellen![]()
Neen, ik was er weer in de plaats van Noliusquote:Op woensdag 20 september 2006 02:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mja.. Nolius was er niet ?? of juist wel![]()
I don't know mare als het optie 1 is.. dan denk ik van niet
Ik zou het niet weten, ik heb niet geluisterd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:19 schreef Nolius het volgende:
Wast leuk?
Waar is je icoon man?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb niet geluisterd.
Je moet je webicons weer even aanzetten bij je opties. En als je je opties wijzigt dan zet hij dat weer terug.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Waar is je icoon man?
Bij meer mensen trouwens. Is er weer een toffe update van repliek geweest waarbij alles door de shredder is gegaan?
Er zijn nu trouwens wel Quick-PI's!quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Waar is je icoon man?
Bij meer mensen trouwens. Is er weer een toffe update van repliek geweest waarbij alles door de shredder is gegaan?
Ah ja, tofquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet je webicons weer even aanzetten bij je opties. En als je je opties wijzigt dan zet hij dat weer terug.
Ik was er niet nee. Ga komende dagen de terug te luisteren uitzendingen weer even bijwerkenquote:Op woensdag 20 september 2006 02:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mja.. Nolius was er niet ?? of juist wel![]()
I don't know mare als het optie 1 is.. dan denk ik van niet
Het was een erg leuke uitzending Nolius.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:19 schreef Nolius het volgende:
Wast leuk?
Alsof hij iets beters te doen heeftquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh ja, Q. komt niet.
Check!quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh ja, Q. komt niet.
Wow, wat een goed idee van je PDL!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je zou eens een uitzending moeten presenteren, samen met D_A.
Zolang je hem maar niet gaat betasten tijdens de uitzending.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wow, wat een goed idee van je PDL!![]()
![]()
![]()
Zou wel hete dampende radio/webcam stream wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet gaat betasten tijdens de uitzending.
Alsof hij dat erg vindtquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet gaat betasten tijdens de uitzending.
Iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Alsof hij dat erg vindt.
Zal wel een interessante uitzending worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |