Inderdaad. Dat 'ingrijpen' van Deschacht bij de derde goal van Genk bijvoorbeeld. Lachwekkend...quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Indien Anderlecht achteraan met matige mensen als Deschacht en Van Damme blijft spelen, gaat dit nog vaker gebeuren uiteraard.

Bwah, 5de , 3de , 4de , 6de de laatste jaren, Genk deed het daarin niet beter dan Standard hoor ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen mogen we Genk wel gaan beschouwen als de derde grote ploeg van Belgie, Standard verdient dat eigenlijk niet meer.

Eén, Twee en Drie zijn Vlaamse ploegen dus .....quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Indien Anderlecht achteraan met matige mensen als Deschacht en Van Damme blijft spelen, gaat dit nog vaker gebeuren uiteraard.
Ondertussen mogen we Genk wel gaan beschouwen als de derde grote ploeg van Belgie, Standard verdient dat eigenlijk niet meer.

Eén is een Brusselse ploeg ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:25 schreef Ippon het volgende:
[..]
Eén, Twee en Drie zijn Vlaamse ploegen dus .....

De laatste 10 jaar 2 keer kampioen en 2 keer de beker. Standard de laatste 10 helemaal niets. Ja, sporadisch eens europees spelen en daarbij België nog eens volledig belachelijk maken door reusachtige thuisnederlagen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bwah, 5de , 3de , 4de , 6de de laatste jaren, Genk deed het daarin niet beter dan Standard hoor ...

O ja, da's waar ook. Ik denk altijd dat Anderlecht Vlaams is omdat ze daar Nederlands spreken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eén is een Brusselse ploeg ...

Met de Nederlander Temmink "welke Portugees op het veld heb ik nog geen geel gegeven" als scheidsrechter ...quote:

Ow oke, is x2.30 je inleg. maar lijkt me wel een leuke wed voor 1-2 euro en dan live volgen op de radioquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Westerlo verliest natuurlijk thuis zelden. Maar of ik met Verbist als scheids mijn geld op hen zou zetten, mmm

Waar Martens hem ook had mogen krijgen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de potjes bij Standard koken weer over. Concecao eerder al ontsnapt en nu Rapajic rood ...

Ga je nu bij elke wedstrijd waarop je geld inzet dit hier vermelden?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had ik maar meer dan 2 euro ingezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |