Inderdaad. Dat 'ingrijpen' van Deschacht bij de derde goal van Genk bijvoorbeeld. Lachwekkend...quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Indien Anderlecht achteraan met matige mensen als Deschacht en Van Damme blijft spelen, gaat dit nog vaker gebeuren uiteraard.
Bwah, 5de , 3de , 4de , 6de de laatste jaren, Genk deed het daarin niet beter dan Standard hoor ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen mogen we Genk wel gaan beschouwen als de derde grote ploeg van Belgie, Standard verdient dat eigenlijk niet meer.
Eén, Twee en Drie zijn Vlaamse ploegen dus .....quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Indien Anderlecht achteraan met matige mensen als Deschacht en Van Damme blijft spelen, gaat dit nog vaker gebeuren uiteraard.
Ondertussen mogen we Genk wel gaan beschouwen als de derde grote ploeg van Belgie, Standard verdient dat eigenlijk niet meer.
Eén is een Brusselse ploeg ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:25 schreef Ippon het volgende:
[..]
Eén, Twee en Drie zijn Vlaamse ploegen dus .....
De laatste 10 jaar 2 keer kampioen en 2 keer de beker. Standard de laatste 10 helemaal niets. Ja, sporadisch eens europees spelen en daarbij België nog eens volledig belachelijk maken door reusachtige thuisnederlagen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bwah, 5de , 3de , 4de , 6de de laatste jaren, Genk deed het daarin niet beter dan Standard hoor ...
O ja, da's waar ook. Ik denk altijd dat Anderlecht Vlaams is omdat ze daar Nederlands spreken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eén is een Brusselse ploeg ...
Met de Nederlander Temmink "welke Portugees op het veld heb ik nog geen geel gegeven" als scheidsrechter ...quote:
Ow oke, is x2.30 je inleg. maar lijkt me wel een leuke wed voor 1-2 euro en dan live volgen op de radioquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Westerlo verliest natuurlijk thuis zelden. Maar of ik met Verbist als scheids mijn geld op hen zou zetten, mmm
Waar Martens hem ook had mogen krijgen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de potjes bij Standard koken weer over. Concecao eerder al ontsnapt en nu Rapajic rood ...
Ga je nu bij elke wedstrijd waarop je geld inzet dit hier vermelden?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had ik maar meer dan 2 euro ingezet![]()
Is er nu eens een Chinees die op voorhand laat weten waar er geld op ingezet is ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ga je nu bij elke wedstrijd waarop je geld inzet dit hier vermelden?
Vraag 'm eens waar Zubeldia zitquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ga je nu bij elke wedstrijd waarop je geld inzet dit hier vermelden?
Als je het over heel FOK VBL leest wordt het irritant.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:24 schreef Saviola het volgende:
Mag dat niet ?
Je zal er meer mensen Frans horen spreken dan Nederlands me dunkt...quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef Ippon het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook. Ik denk altijd dat Anderlecht Vlaams is omdat ze daar Nederlands spreken.
Bij Anderlecht zit er inderdaad heel wat bourgoisie die in kostuum naar het "Stade Constant Vanden Stock" trekt, gaat "mangeren" in het Saint-Guidon clubrestaurant met zijn ster uit de Guide Michelin en daarna plaatsnemen op "Les Business Seats"quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:57 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Je zal er meer mensen Frans horen spreken dan Nederlands me dunkt...
En zulte waregem een goalquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Westerlo weer een loepzuivere strafschop ontnomen schijnt het ...
Als ze het hebben over dat gevalletje tegen het einde aan (weet niet meer precies welke minuut; ergens in de laatste twintig), dan was het absoluut niet zo. De rest van de wedstrijd niet gezien (en blijkbaar weer niks gemist.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Westerlo weer een loepzuivere strafschop ontnomen schijnt het ...
geen idee, ik hoor het ook maar van iemand die de match gezien heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als ze het hebben over dat gevalletje tegen het einde aan (weet niet meer precies welke minuut; ergens in de laatste twintig), dan was het absoluut niet zo. De rest van de wedstrijd niet gezien (en blijkbaar weer niks gemist.)
jullie nr 1 keeperquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
geen idee, ik hoor het ook maar van iemand die de match gezien heeft.
Op sport.be is het volgende terug te vinden:
71' Mennes gaat neer in de grote rechthoek na een trap van Gvozdenovic. Verbist staat er dicht bij en fluit niet.
Enfin, los daarvan, Club ontsnapt toch weer als je die slotfase zag ... Stijnen![]()
Ah, da's dus de fase waar ik het over had. Je kan zeggen dat ik bevooroordeeld ben, maar in die fase was er niet eens contact.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
geen idee, ik hoor het ook maar van iemand die de match gezien heeft.
Op sport.be is het volgende terug te vinden:
71' Mennes gaat neer in de grote rechthoek na een trap van Gvozdenovic. Verbist staat er dicht bij en fluit niet.
Enfin, los daarvan, Club ontsnapt toch weer als je die slotfase zag ... Stijnen![]()
Kan gebeuren. Hij zag er vandaag (en vooral donderdag in de Uefa-beker) niet goed uit, maar hij blijft top. Het was zijn eerste foutje in ruim één jaar. Voor de rest heeft hij misschien op z'n eentje al meer dan 20 punten gepakt voor Club.quote:
Nee, inderdaad niet. En hopelijk voor hen haalt Vercauteren het weer niet in z'n stomme kop om te gaan roteren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog tot na de winterstop, geloof ik. Maar zoals Zitka keept zie ik hem nog niet meteen die plaats terug opeisen eigenlijk.
jullie liedjes beginnen marginaler met de dag te worden ...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:10 schreef blueangel_ het volgende:
Was weer gezellig in het Kuipje
"eeeeeeen op sporting ist ramadan"![]()
Alsof het bij Ibrahim Salou en Mustapha Diallo géén ramadan is ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:10 schreef blueangel_ het volgende:
Hij is er nog trots op ook.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:10 schreef blueangel_ het volgende:
LOL .. bij Anderlecht hoor je elke wedstrijd dingen als "het is de hoer van FCB" als de scheids eens tegen hun fluitquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:35 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jullie liedjes beginnen marginaler met de dag te worden ...Trouwens als ik naar Anderlecht ga tegen bvb Westerlo hoor ik de rsca-fans zelden tegen Club Brugge zingen, terwijl die van Brugge elke match tegen Anderlecht zingen, het zit blijkbaar erg diep
![]()
Als dergelijke ludieke spreekkoren ook al niet meer mogen ... zullen we anders stilletjes op ons stoeletje gaan zitten en apatisch 5 secondjes in de handen klappen als ons Clubtje een doelpunt scoort?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:35 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jullie liedjes beginnen marginaler met de dag te worden ...Trouwens als ik naar Anderlecht ga tegen bvb Westerlo hoor ik de rsca-fans zelden tegen Club Brugge zingen, terwijl die van Brugge elke match tegen Anderlecht zingen, het zit blijkbaar erg diep
![]()
Geen idee ... na 25 pagina's in de gazet over de ramadan van die paarse lijers was er waarschijnlijk geen plek meer om nog iets over onze jongens te schrijvenquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof het bij Ibrahim Salou en Mustapha Diallo géén ramadan is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |