Daarom ook dat ze wekelijks een klein bedragje storten ... is dat probleem van de scheids ook weeral opgelostquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:49 schreef Saviola het volgende:
[..]
LOL .. bij Anderlecht hoor je elke wedstrijd dingen als "het is de hoer van FCB" als de scheids eens tegen hun fluit![]()
wat zit er diep ? Dat Anderlecht altijd de grootste van Belgie blijft ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:11 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Als dergelijke ludieke spreekkoren ook al niet meer mogen ... zullen we anders stilletjes op ons stoeletje gaan zitten en apatisch 5 secondjes in de handen klappen als ons Clubtje een doelpunt scoort?![]()
en in Brussel hoor je wekelijks anti-brugse spreekkoren, en jah het zit diep ... heel erg diep zelfs
Kortzichtig, heel erg kortzichtigquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wat zit er diep ? Dat Anderlecht altijd de grootste van Belgie blijft ?
Trouwens, dat liedje is inderdaad wel ludiek ja, maar als je de achtergrond van vele clubfans bekijkt weet je dat het minder ludiek bedoeld is. Vele clubfans (en dan bedoel ik deze uit de 'spionkop' of harde kern vooral) zijn zo extreemrechts als iets.
Je moet het natuurlijk ook in zijn context bekijken. Het is zeker zo dat je veel extreem-rechtsen bij Club zal vinden, maar de grote meerderheid is nog altijd 'normaal'.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wat zit er diep ? Dat Anderlecht altijd de grootste van Belgie blijft ?
Trouwens, dat liedje is inderdaad wel ludiek ja, maar als je de achtergrond van vele clubfans bekijkt weet je dat het minder ludiek bedoeld is. Vele clubfans (en dan bedoel ik deze uit de 'spionkop' of harde kern vooral) zijn zo extreemrechts als iets.
Wat werd er dan geroepen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:16 schreef Heero87 het volgende:
Maar goed, ik betreur zulke belachelijke spreekkoren, maar er valt bitter weinig aan te doen vrees ik. Zo is onze samenleving tegenwoordig nu eenmaal.
Het is heus niet zo dat er elke week 90 minuten lang racistische taal wordt geuit. Maar het valt jammer genoeg wel eens voor dat bepaalde supporterskernen spelers van islamtische oorsprong of spelers met een andere huidskleur onder vuur nemen.quote:
Maar is daar niet meer welkom in de tribune(s) ...quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:16 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Trouwens, geheel terzijde: Philippe De Winter is een supporter van... Cercle.
quote:Meer toeschouwers bij KVM-RAFC dan in eerste klasse
Afgelopen weekend werd in tweede klasse de derby tussen KV Mechelen en Antwerp gespeeld. Heel wat supporters woonden die wedstrijd bij. Een veel gehoorde commentaar voor, tijdens en na de wedstrijd was dat beide teams eigenlijk in eerste klasse thuishoren. Wat betreft het aantal supporters is die kritiek in ieder geval terecht.
De derby tussen de twee Antwerpse ploegen lokte in totaal zo'n 10.700 toeschouwers. Dat is alvast boven het niveau van heel wat eersteklassers zo blijkt. Het afgelopen weekend trok in de hoogste afdeling namelijk enkel de topper tussen Anderlecht en Racing Genk meer volk. In het Constant Vanden Stock stadion kwamen er 24.000 mensen kijken.
Bron: Voetbalkrant
Serieus?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar is daar niet meer welkom in de tribune(s) ...
Men heeft hem dat daar begin jaren '90 eens duidelijk gemaakt blijkbaar. Sindsdien is hij er nooit meer komen opdagen. (al zei hij onlangs nog in een interview dat hij Cercle-supporter is, geloof ik)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:30 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Knap. Ik zou ook niet als clubbestuur met zo'n man geassocieerd willen worden.
Foutje bedanktquote:
uit naar Besiktas toch?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:43 schreef blueangel_ het volgende:
Jezus, wat een moordgroep :moop:
Thuis tegen Besiktas ... D'hooghe zal weer lachen :cab:
We zijn natuurlijk verre van favoriet, maar zeker tegen het Tottenham in zijn huidige vorm is er wel een kansje. Ze staan tegenwoordig ergens in de rechterkolom denk ik. Maar goed, zij zijn duidelijk de grote favoriet.quote:Leverkusen thuis: Moeten we van winnen, maar is imo de sterkste ploeg in de poule ... voordeel is wel dat we een grote zak geld gaan krijgen van de ZDF]/quote]
Da's niet helemaal zeker. ARD en ZDF kondigden vorig jaar aan flink minder te investeren in Uefa-bekerwedstrijden en vooral het aantal uitwedstrijden terug te schroeven. Gelukkig zijn Schalke 04 en Hertha Berlijn al uitgeschakeld, dat maakt de kans op een televisie-uitzending toch een stuk groter.
[quote]Tottenham uit: Schitterende verplaatsing, dit wordt weer zo'n tripje met 3.000 Club supporters oid ... nadeel is dat we officieel gaan moeten reizen, en met onze reputatie dus als vee gaan behandeld worden. Onofficieel is niet mogelijk denk 'k, Spurs zit altijd vol. Sportief: geen schijn van kans.
Klopt niet. Dinamo vloog er vorig jaar al in de groepsfase uit. Het was Steaua dat de halve finale bereikte, en Rapid de kwartfinale. Maar goed, een team dat in de eigen competitie 30 op 30 pakt, is uiteraard sterk.quote:Dinamo thuis: Financieel een ramp, en tegen de halve finalist van vorig jaar ... moeilijk, heel moeilijk
Ach, niet overdrijven. Besiktas is opnieuw favoriet, maar het is zeker niet onmogelijk om hier punten te halen. Besiktas is normaal gezien het minste van de drie Istanbul-teams. Standard haalde hier twee jaar geleden vrij simpel een puntje. Is te doen, maar zeker geen evidentie.quote:Besiktas uit: Sportief bijna niet te doen, en kga er moeten lopen voor m'n leven denk 'k
kunnen jullie lekker iets zingen over turken en enkele auto's aanvallenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:43 schreef blueangel_ het volgende:
Jezus, wat een moordgroep :moop:
Thuis tegen Besiktas ... D'hooghe zal weer lachen :cab:
Wiljan Vloet als trainer aanstellen, die maakt er 5 verdedigers en 4 verdedigende middenvelders van. En eventueel ook nog een spits die op de middellijn acteert.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef blueangel_ het volgende:
Who cares? :cab:
We kunnen niet scoren zegt m'n ... wat wil je ook met 4 verdedigers en 4 verdedigende middenvelders?
Ach, waar is de tijd van Raymond Goethals : "wablieft, defensief? Maar joeng toch, we spelen met vier spitsen ! vier ! " (dat hij ze op het middenveld posteerde vertelde hij er gemakshalve nooit bijquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wiljan Vloet als trainer aanstellen, die maakt er 5 verdedigers en 4 verdedigende middenvelders van. En eventueel ook nog een spits die op de middellijn acteert.
je vaderland mist straks weer een EKquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef blueangel_ het volgende:
We kunnen niet scoren zegt m'n ... wat wil je ook met 4 verdedigers en 4 verdedigende middenvelders?
Vlaanderen is m'n vaderland, maar Engeland is al sinds kindsaf aan m'n voetballandquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je vaderland mist straks weer een EK
Maar de organisatie staat er welquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wiljan Vloet als trainer aanstellen, die maakt er 5 verdedigers en 4 verdedigende middenvelders van. En eventueel ook nog een spits die op de middellijn acteert.
Van mijn part blijftquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je vaderland mist straks weer een EK
was op papier voor een verplaatsing naar Servie zeker geen slechte opstelling. Waar je die 4 verd midv haalt is me een raadsel. Ze hebben genoeg kansen gehad om te scoren overigens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef blueangel_ het volgende:
zo'n typisch antwoord voor een clubsupporterquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:24 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Vlaanderen is m'n vaderland, maar Engeland is al sinds kindsaf aan m'n voetballand
Geraerts, Simons en Mudingayi ... en Goor is sinds hij terug bij de joden speelt ook meer verdedigend ingesteld dan aanvallendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:04 schreef BramKVO het volgende:
[..]
was op papier voor een verplaatsing naar Servie zeker geen slechte opstelling. Waar je die 4 verd midv haalt is me een raadsel. Ze hebben genoeg kansen gehad om te scoren overigens.
Maar jij wilt liever Bicky Maertens, Englebert of Clement id ploeg zeker![]()
Typisch debiele reactie voor een Oostende supporter ... tis plezant in 2de klasse zeker?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zo'n typisch antwoord voor een clubsupporter![]()
hehequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:41 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Typisch debiele reactie voor een Oostende supporter ... tis plezant in 2de klasse zeker?![]()
heel plezant. Ik blijf fan van Oostende, of ze nu in 1ste of 4de zitten, en ben geen successupquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:41 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Typisch debiele reactie voor een Oostende supporter ... tis plezant in 2de klasse zeker?![]()
De club van mijn stad (Aalst) speelt in 4de en als Club niet speelt ben ik daar regelmatig te vindenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:04 schreef BramKVO het volgende:
[..]
heel plezant. Ik blijf fan van Oostende, of ze nu in 1ste of 4de zitten, en ben geen successup. En ik supporter voor de club van m'n eigen stad ipv gemakshalve voor een topclub te kiezen zoals zovelen. In het door jou zo geliefde Engeland zijn de mensen ook meestal voor de club van hun stad trouwens, zelfs al is dat een derdeklasser
![]()
In mijn opinie kiest een club jou op een bepaalde manier, tis een gevoel en dat is niet te kiezenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:04 schreef BramKVO het volgende:
En ik supporter voor de club van m'n eigen stad ipv gemakshalve voor een topclub te kiezen zoals zovelen.
Dat valt nog vies tegen over de breedte.quote:In het door jou zo geliefde Engeland zijn de mensen ook meestal voor de club van hun stad trouwens, zelfs al is dat een derdeklasser![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:41 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
quote:Spelersmakelaar Pietro Allatta haalt in Humo deze week ook fors uit naar Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck. Zo beweert Allatta dat Herman Van Holsbeeck een procentje voor zichzelf wou bij de overgang van doelman Proto. "Waarom ben ik niet langer welkom op Anderlecht? Omdat ik hem niks heb gegeven." "Ze hebben nu 12 miljoen euro betaald voor 4 Argentijnse imbecielen. Dat is 1 grote witwasoperatie, waarbij hij vanalles in zijn zakken steekt." Bovendien beweert Allatta dat Ander- lecht "gesjoemeld heeft in de slotmatch van het seizoen '99-2000. Het speelde toen 1-1 bij Charleroi. "Anderlecht was al wekenlang kampioen, ze hadden een akkoord. 1 aspect daarvan was dat Charleroi in eerste zou blijven." Tenslotte houdt Allatta staande dat er binnenkort "een bom" zal vallen. "Het is mijn geheime wapen. Als de bom ooit ontploft, zal het Anderlecht en heel Belgie heel veel pijn doen." "Ik heb bewijzen. Ah, bien sur: keiharde bewijzen. Anderlecht gaat vallen. Zoals Juventus. Let op mijn woorden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |