Denk dat Soetears je nog wel eens kan verassen dan, al weet ik van zijn Rodatijd dat hij idd flink wisselvallig kan zijn!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:30 schreef blueangel_ het volgende:
Goed bezig idd ... maar Genk houd dit nooit een heel seizoen vol, hun grote kracht (de flanken Soetaars en Chatelle) zijn typisch spelers die 2-3 maanden uitblinken en dan totaal inzakken
Smurfen zijn het!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:28 schreef Hrvat het volgende:
Genk is een leuke ploeg én goed bezig ook nog!
Wij zijn (nog) niet goed genoeg, en als Ferrera blijft zonder flanken spelen en Clement en Englebert blijft opstellen zie ik niet snel beterschap. Alhoewel, we spelen toch al wat dominanter de laatste weken, en de mentaliteit lijkt terug in de groep te zittenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:14 schreef Heero87 het volgende:
Anderzijds: dat dachten we van Standard ook vorig jaar natuurlijk.
Veel hangt af van Club Brugge en Anderlecht zelf. Spelen zij op niveau, dan haakt Genk ongetwijfeld af (en Standard vorig seizoen ook), maar gebeurt dat niet, dan kan alles.
Bij Genk hangt het ook af of er intern al dan niet geruzied zal worden. Als ze een team blijven geloof ik in hen hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:30 schreef blueangel_ het volgende:
Goed bezig idd ... maar Genk houd dit nooit een heel seizoen vol, hun grote kracht (de flanken Soetaars en Chatelle) zijn typisch spelers die 2-3 maanden uitblinken en dan totaal inzakken
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:23 schreef Radegast het volgende:
Hup RSCA.
Is er iets?quote:
Het is een wilde gok, maar dat schijnt bij voetbal de bedoeling te zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:28 schreef blueangel_ het volgende:
Elk schot van die nekken gaat gewoon binnen
Gewoon D'Onofrio he.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Had die een clausule in z'n contract ofzo? Of zijn ze bij Standard gewoon oerstom?
Oerstomquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Had die een clausule in z'n contract ofzo? Of zijn ze bij Standard gewoon oerstom?
Oerstom, Tchite had nog een contract voor dit seizoen en ze wilde hem niet zomaar de deur uit laten lopen dus nog vlug effe "cashen"quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:30 schreef Radegast het volgende:
Of zijn ze bij Standard gewoon oerstom?
Waarom zeg je "ze"? Ze maar gerust "hij".quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Oerstom, Tchite had nog een contract voor dit seizoen en ze wilde hem niet zomaar de deur uit laten lopen dus nog vlug effe "cashen"
Je snapt iig wat ik bedoelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:18 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Waarom zeg je "ze"? Ze maar gerust "hij".
Positief was de rentree van de Camargo iig.quote:Vandaag Standard - Roeselare (2-1) gezien. Zeer terechte overwinning, maar wat een kansen hadden ze daarvoor nodig.
Inderdaad, viel wel op. Kan nog heel belangrijk worden voor Standard als ie fit blijft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je snapt iig wat ik bedoel
[..]
Positief was de rentree van de Camargo iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |