Dan wordt dit zijn moment. No way dat hij haar alleen gaat instoppen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
E10 zocht altijd de zwakkere vrouwtjes uit had ie al ooit verteld
Over E10 heen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:54 schreef schatje het volgende:
Sabrina zal zo wel gaan kotsen.
whahahaha zou ik mooi vinden zoeffffffffffffffff zo het dak uitquote:Op zondag 17 september 2006 22:54 schreef wolferl het volgende:
Als verassing word Hilde de heelal in geschoten in rolstoel.
Melkweg Hilde.
Naar Andréquote:Op zondag 17 september 2006 22:54 schreef wolferl het volgende:
Als verassing word Hilde de heelal in geschoten in rolstoel.
Melkweg Hilde.
Maaaaar ik laat je niet los!quote:Op zondag 17 september 2006 22:55 schreef Verida het volgende:
en tegen eggie, je kunt de ene ziekte niet met de andere vergelijken.
Nee, je hebt echte ziektes, en psychosomatische ziektesquote:Op zondag 17 september 2006 22:55 schreef Verida het volgende:
en tegen eggie, je kunt de ene ziekte niet met de andere vergelijken.
hij gaat hem er alleen instoppenquote:Op zondag 17 september 2006 22:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan wordt dit zijn moment. No way dat hij haar alleen gaat instoppen.
Trollenkoningin Hildequote:Op zondag 17 september 2006 22:56 schreef jessie het volgende:
Hilde zit echt op dr troon nu hoor in die stoel.
Ik schakel net in, hoor Hilde, zie dit soort reacties.... ik neem aan dat het al een tijdje bezig is?quote:Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef Bluezz het volgende:
oh my god wat een vuil valsch loeder
Nu heeft ze voor iedereen respect, gadverdamme![]()
Goed zo Versa, we blijven daar tot het einde mee doorgaan!quote:Op zondag 17 september 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
nieuw topic, nieuwe poging:
Afhankelijk van je verbinding kan het enkele seconden duren voordat de streams werken
duh!!! :
[afbeelding]
verschrikkelijk he...met droge ogen liegt ze zich helemaal gekquote:Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef Day het volgende:
Wat een huichelaar is die Hilde!
Jeroen je hebt humorquote:Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef Verida het volgende:
Hilde tegen jeroen: blijf je humor houden
welke humor
Heb ik gemistquote:Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef Sonique het volgende:
En hoppa een dikke steek inder water naar Saartje
Ja en zijn inbreng in mij, zegt ze letterlijkquote:Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef Verida het volgende:
Hilde tegen jeroen: blijf je humor houden
welke humor
tis/'twas feestquote:Op zondag 17 september 2006 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik schakel net in, hoor Hilde, zie dit soort reacties.... ik neem aan dat het al een tijdje bezig is?
En waarom hebben ze hoedjes op.![]()
Nou, als iemand tegen mij zegt dat ik m'n leven in 1 minuut kan vertellen, is dat in mijn ogen niet echt een compliment ...quote:Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef Bluezz het volgende:
oh my god wat een vuil valsch loeder
Nu heeft ze voor iedereen respect, gadverdamme![]()
Dat mag ze van mij, namens alle streamers in Nederland, doen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef T-lex het volgende:
Ga lachen als Sab nu Hilde onder kotst.....![]()
Zo te horen heb je een dweil nodigquote:Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef BBoon het volgende:
kotssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss mag ik een emmer
Je krijgt Hilde. Goed?quote:Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef BBoon het volgende:
kotssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss mag ik een emmer
ah joh.. dat onthoudt Sabrina vanavond toch nietquote:Op zondag 17 september 2006 22:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, als iemand tegen mij zegt dat ik m'n leven in 1 minuut kan vertellen, is dat in mijn ogen niet echt een compliment ...
Ook graag....quote:Op zondag 17 september 2006 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo te horen heb je een dweil nodig
Hilde gaat euthenasie plegen strax.quote:Op zondag 17 september 2006 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik schakel net in, hoor Hilde, zie dit soort reacties.... ik neem aan dat het al een tijdje bezig is?
En waarom hebben ze hoedjes op.![]()
Je hebt helemaal gelijk, de anderen doen allemaal meer concessies!!!quote:Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef Addi het volgende:
Ik vind tot mijn verbazing Mo het eerlijkste,zowel in haar lichaamstaal als in haar teksten.
Kan een modje even de topic titel veranderen?quote:Op zondag 17 september 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
Afhankelijk van je verbinding kan het enkele seconden duren voordat de streams werken
duh!!! :
[afbeelding]
whahahahahahhaa ...hou op ...ik kan soms niet meer van het lachen van jullie commentarenquote:Op zondag 17 september 2006 22:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hilde gaat euthenasie plegen strax.
Ja maar de kijker wel....quote:Op zondag 17 september 2006 22:59 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
ah joh.. dat onthoudt Sabrina vanavond toch niet
Kots uit je ogenquote:Op zondag 17 september 2006 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Toen bij BB5, bij het afscheidsdiner bij de exit van Ralph, Lieske en Roel - waarin Rob in huilen uitbarstte en Lieske piepiepwapperwapper deed, moest ik ook een traantje wegpinken.
Maar ik geloof dat er kots uit mijn ogen en oren komt nu ik E10 zo hoor![]()
Welke van jou?quote:Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef schizolientje het volgende:
E10 valt mij niet tegen tot mijn eigen verbazing
Ik weet niet of de kijker dit onthoud, hoor. Het is in elk geval niet het meestquote:Op zondag 17 september 2006 23:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja maar de kijker wel....
1 tegen 200000 kijkers?
Reken uit je verlies...
Nou, dat wordt dus seks vanavond.quote:Op zondag 17 september 2006 23:00 schreef arneaux het volgende:
Etiënne biedt zijn excuses aan aan Janine.
duhquote:Op zondag 17 september 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
duh!!! :
[afbeelding]
Wat een wijsheid en zo zelfverzekerd ook, met zijn 19 jaarquote:Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef schizolientje het volgende:
E10 valt mij niet tegen tot mijn eigen verbazing
Mijn pizza klopt op mijn ingewanden van deze gesprekken, die wil er weer uit van ellendequote:Op zondag 17 september 2006 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Alsof onze etjen mensenkennis heeft![]()
![]()
![]()
![]()
OMG wat een triestigheid dit
SOrry voor de slavernij?quote:Op zondag 17 september 2006 23:00 schreef arneaux het volgende:
Etiënne biedt zijn excuses aan aan Janine.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat een wijsheid en zo zelfverzekerd ook, met zijn 19 jaar![]()
Hebben jullie daar ook al last van? Het beeld blijft hangenquote:
Dan geeft de poll via internet de doorslagquote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef GeKa het volgende:
Als het nou 50 %/50 % is morgenavond? Gaan ze dan alletwee?
dan mag jeroen ook vertrekken als bonusquote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef GeKa het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef golfer het volgende:
E-10: Janine, Semih en Rik. Jullie weten dat ik een teringhekel heb aan negers, turken en homo's, maar tegen jullie ben ik aardig want jullie zijn leuke tering-negers, turken en homo's.
Maar verder lieg ik er op los en blijf ik bij mijn mening en waardeer ik jullie allemaal.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
SOrry voor de slavernij?
Typisch denkbeeld van E10
E-10: Janine, Semih en Rik. Jullie weten dat ik een teringhekel heb aan negers, turken en homo's, maar tegen jullie ben ik aardig want jullie zijn leuke tering-negers, turken en homo's.
Maar verder lieg ik er op los en blijf ik bij mijn mening en waardeer ik jullie allemaal.
Dan wachten ze nog even 1 beller af.quote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef GeKa het volgende:
Mocht Hilde het huis uitmoeten, dan heb je altijd stream 3 nog.quote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Hebben jullie daar ook al last van? Het beeld blijft hangen
[afbeelding]
Zo langzamerhand heeft dit grapje wel een enome baard gekregen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee,heeft niemand hier volgens mij.quote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Systeemherstel?quote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef Coos het volgende:
Mensen mijn geluid is ermee opgehouden.
Iemand een tip hoe ik dat zo snel mogelijk op kan lossen?
m.a.w. hoe reactiveer ik mijn geluidskaart.
die blijven we dan ook koesteren tot in lengte van dagenquote:Op zondag 17 september 2006 23:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Mocht Hilde het huis uitmoeten, dan heb je altijd stream 3 nog.
Ik vind het geweldigquote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef mazaru het volgende:
Dit is nou echt Hummie-tv
Laat staan: nicht eerste klassequote:Op zondag 17 september 2006 23:06 schreef Sonique het volgende:
Als niet homo moet je niet tegen een homo 'nicht' zeggen, dat mogen alleen maar andere nichten en vrouwen zoals Madonna en dergelijke.
Tis het zelfde om als blanke een neger ni**er te noemen
En deze week gaan alle2 de genomineerden eruitquote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Dan wachten ze nog even 1 beller af.
Computer even resettenquote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef Coos het volgende:
Mensen mijn geluid is ermee opgehouden.
Iemand een tip hoe ik dat zo snel mogelijk op kan lossen?
m.a.w. hoe reactiveer ik mijn geluidskaart.
Behalve MoniQue!quote:Op zondag 17 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Het moosite zou eik zijn dat als ze zometeen allemaal uitgeluld zijn er een boodschap op het plasmascherm verschijnt...
"bewoners...BB gelooft geen woord van wat jullie allemaal over elkaar vertellen...wij vinden dit totaal respectloos naar onze kijkers en dus mogen jullie het allemaal nog eens over doen maar dan eerlijk!!"![]()
Als dat eens zou gebeuren....dan heb je pas mooie tv.quote:Op zondag 17 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Het moosite zou eik zijn dat als ze zometeen allemaal uitgeluld zijn er een boodschap op het plasmascherm verschijnt...
"bewoners...BB gelooft geen woord van wat jullie allemaal over elkaar vertellen...wij vinden dit totaal respectloos naar onze kijkers en dus mogen jullie het allemaal nog eens over doen maar dan eerlijk!!"![]()
Hij denk nu, noemde hij me nou net een nicht?quote:Op zondag 17 september 2006 23:09 schreef MsInfidelity het volgende:
[afbeelding]
Rik luistert naar E10 en gelooft er niks van..
Ze geniet ervan, ik zit te wachten tot het moment dat ze naar de wc moet.quote:Op zondag 17 september 2006 23:08 schreef Bluezz het volgende:
En maar blijven zitten in die rolstoel he
Wat een triestigheid
kom je daar nu pas achter ?quote:Op zondag 17 september 2006 23:09 schreef yellowfirst het volgende:
E10 is een ontzettende gladjanus........![]()
Of hij denkt: hmmm, ik zou 'm best even willen nemen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:09 schreef MsInfidelity het volgende:
[afbeelding]
Rik luistert naar E10 en gelooft er niks van..
Captain Obvious.quote:Op zondag 17 september 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
Monique is tof.
Je haalt me de woorden uit mijn mond.quote:
same thoughtsquote:Op zondag 17 september 2006 23:11 schreef Addi het volgende:
Hahaha,Tjen; Saar over jou 1 negatief dingetje
Saar; oh Fuck!
(idd)
KLOPTquote:Op zondag 17 september 2006 23:06 schreef Sonique het volgende:
Als niet homo moet je niet tegen een homo 'nicht' zeggen, dat mogen alleen maar andere nichten en vrouwen zoals Madonna en dergelijke.
Tis het zelfde om als blanke een neger ni**er te noemen
Die zal ook wel denken, kut kut kut, ik wil feesten maar ik moet wel blijven zitten. Ze voert in het huis wel een ovetuigende act op als Marcia en Egbert er moeder/vrouw in zien.quote:Op zondag 17 september 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
Let maar op: zometeen staat Hilde weer te swingen.![]()
Jawel, maar je bent dramaqueen of je bent het niet.quote:Op zondag 17 september 2006 23:12 schreef boes667 het volgende:
kan hilde helemaal niet meer lopen of hoe zit dat?
Hilde herrijzt uit rolstoel.quote:Op zondag 17 september 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
Let maar op: zometeen staat Hilde weer te swingen.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, die opblaasbare Hilde van stream 3, kan ik die ergens op de site van Talpa bestellen? Hoeveel gaten heeft ze? Is ze met afwasmiddel te wassen als ik 'klaar' ben?
Nog nooit een politiek debat gevolgd ?quote:Op zondag 17 september 2006 23:12 schreef BBoon het volgende:
ik heb nog nooit in 1 avond zoveel mensen zien en horen liegen.
Haha dat is waar...was ik vergetenquote:Op zondag 17 september 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog nooit een politiek debat gevolgd ?![]()
Je vergeet Jeroen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:13 schreef n1ek het volgende:
Marlies is ook nog zo iemand die al die praat geloofd
quote:Op zondag 17 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Ik hou van je schat:"
Sabrina: "En ik van jou"
[afbeelding]
Dat zou echt geil zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 23:15 schreef BBoon het volgende:
Nu gaan ze een film laten zien met de echte uitspraken whahahahahah
Als ik die Barry toch was.....quote:Op zondag 17 september 2006 23:14 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 gaat z'n slag slaan vannacht met sabje
als ze iemand neersteken zeg jij 'moeten ze maar geen keukenmessen geven'?quote:Op zondag 17 september 2006 23:16 schreef Kinga het volgende:
WTF!!!!! Omdat ze een gat in het plafond hebben gemaakt? dan moeten ze ze die confetti zooi niet geven!!!
Precies, en Janine zag een flits, dus een lamp geraakt?quote:Op zondag 17 september 2006 23:16 schreef Kinga het volgende:
WTF!!!!! Omdat ze een gat in het plafond hebben gemaakt? dan moeten ze ze die confetti zooi niet geven!!!
wat een mietjes daarquote:Op zondag 17 september 2006 23:15 schreef Verida het volgende:
alle drank moet terug, feestje afgelopen
quote:Op zondag 17 september 2006 23:18 schreef Anitra het volgende:
wat hadden ze dan moeten doen, ze op e10 en hilde richten?
Dat vond ik echt debiel van BB.quote:Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu moeten ze eigenlijk Hilde naar de dagboekkamer roepen en Hummie aan Hilde brieven laten voorlezen van gehandicapte mensen...deden ze vorig jaar ook toen Menno zijn tjernobylkapsel kreeg...
Hij moet gewoon heilig verklaart worden zeg ikquote:Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
Ik denk wel dat E10 nu iedereen inclusief dit forum heeft overtuigd dat hij erin moet blijven omdat hij eerlijk is, recht voor zijn raap, goed nadenkt over wat hij zegt en doet en gewoon een mooi persoon is!
Jups want Menno was er toen helemaal kapot van. Stond hier toen te koken van woede..quote:
Ik wil zijn piem0l in mijn oor stoppen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
Ik denk wel dat E10 nu iedereen inclusief dit forum heeft overtuigd dat hij erin moet blijven omdat hij eerlijk is, recht voor zijn raap, goed nadenkt over wat hij zegt en doet en gewoon een mooi persoon is!
Nee,dan barst ze pas goed in huilen uit.quote:Op zondag 17 september 2006 23:20 schreef wolferl het volgende:
Wie schoot er dan?
E10 pakt overigens alleen Sa als ze dronken is. ZWAK hoor lulletje.
Zou ze gaan lachen als ze E10's piemeltje ziet.
die jongen schopt het nog wel tot ridder in de orde blaaablablaquote:Op zondag 17 september 2006 23:21 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hij moet gewoon heilig verklaart worden zeg ik![]()
Dat doe ik ook bij jou Scanman, op de volgende BB fok-meet. Matties for life, eh.quote:Op zondag 17 september 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina blijft Etienne aan een stuk fdoor kusjes geven en blijft heb stevig vasthouden.
en moet hilde dan weg ??quote:Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
Ik dacht nog: hoe onorgineel, 13 in een dozijnquote:Op zondag 17 september 2006 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een waardeloze v-o-l achtige TT
Vooral die GeenStijl we-vorm![]()
Goed he!quote:Op zondag 17 september 2006 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een waardeloze v-o-l achtige TT
Vooral die GeenStijl we-vorm![]()
Ridder in de orde van................. playert ?quote:Op zondag 17 september 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
die jongen schopt het nog wel tot ridder in de orde blaaablabla
Goed planquote:Op zondag 17 september 2006 23:18 schreef Anitra het volgende:
wat hadden ze dan moeten doen, ze op e10 en hilde richten?
Dat is een unterstatement.quote:Op zondag 17 september 2006 23:23 schreef Verida het volgende:
Janine: mensen van mijn leeftijd hebben geen schaamte meer
ze is echt knettergek
ja maar Hilde vertrouw ik net zo ver als ik d'r kan gooien!quote:Op zondag 17 september 2006 23:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
en moet hilde dan weg ??
die heeft net verteld dat ze voor iedereen respect heeft namelijk
Ik hoop zo dat als Sabrina E10 gaat tongen, dat ze dan zijn hele bek onderkotst.quote:Op zondag 17 september 2006 23:23 schreef KonnieKipke het volgende:
WALGELIJK die kusjes van E10.
blijf tot nader order in de loungequote:Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
Er staat een tekst op het scherm (stream 1), kan niet lezen wat erop staat.
Heb je Hilde nu gevolgd vanavond? Ben je er nog steeds van overtuigd dat ze barstte van de pijn en oprecht is?quote:Op zondag 17 september 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina blijft Etienne aan een stuk door kusjes geven en blijft hem stevig vasthouden.
Dit is ernstig !quote:Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef toxikon het volgende:
poe die plofkop knuffelt meer met zn maatje dan ik met mijn vriendin als we geil zijn...
En jawel, hij greep haar borsten.quote:Op zondag 17 september 2006 23:25 schreef BorTheWolf het volgende:
ik voel een onzedelijke betasting aankomen van E10
Nou, ik zie het al de hele avond, de hele tijd "per ongeluk" de hand tegen die tietenquote:Op zondag 17 september 2006 23:25 schreef BorTheWolf het volgende:
ik voel een onzedelijke betasting aankomen van E10
Moet je niets achter zoeken, zo doen maatjes nou eenmaal.quote:Op zondag 17 september 2006 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik zie het al de hele avond, de hele tijd "per ongeluk" de hand tegen die tieten
Die gaat zometeen keihard over d'r huigquote:Op zondag 17 september 2006 23:27 schreef CartWOman het volgende:
Ja hoor, ze is 'zo misselijk als een eekhoorn.'
quote:Op zondag 17 september 2006 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik zie het al de hele avond, de hele tijd "per ongeluk" de hand tegen die tieten
quote:Op zondag 17 september 2006 23:26 schreef BorTheWolf het volgende:
let op die handen van E10 LET OP
Sommige vrouwen vinden dat lekker.quote:Op zondag 17 september 2006 23:28 schreef miraculeus het volgende:
E10: als je over me heen kotst, dan zweer ik je, dan druk ik je met je neus erin
en ze moet haar mond dicht houden,
dominant baasje
In welke volgorde? Ik gok eerst kotsenquote:Op zondag 17 september 2006 23:28 schreef Sonique het volgende:
Sabje gaat zodirect janken en kotsen...
Zag je hetquote:Op zondag 17 september 2006 23:29 schreef BorTheWolf het volgende:
Ja hoor daar ging hij ff langs dr tieten !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |