quote:Op zondag 17 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Ik hou van je schat:"
Sabrina: "En ik van jou"
[afbeelding]
Dat zou echt geil zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 23:15 schreef BBoon het volgende:
Nu gaan ze een film laten zien met de echte uitspraken whahahahahah
Als ik die Barry toch was.....quote:Op zondag 17 september 2006 23:14 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 gaat z'n slag slaan vannacht met sabje
als ze iemand neersteken zeg jij 'moeten ze maar geen keukenmessen geven'?quote:Op zondag 17 september 2006 23:16 schreef Kinga het volgende:
WTF!!!!! Omdat ze een gat in het plafond hebben gemaakt? dan moeten ze ze die confetti zooi niet geven!!!
Precies, en Janine zag een flits, dus een lamp geraakt?quote:Op zondag 17 september 2006 23:16 schreef Kinga het volgende:
WTF!!!!! Omdat ze een gat in het plafond hebben gemaakt? dan moeten ze ze die confetti zooi niet geven!!!
wat een mietjes daarquote:Op zondag 17 september 2006 23:15 schreef Verida het volgende:
alle drank moet terug, feestje afgelopen
quote:Op zondag 17 september 2006 23:18 schreef Anitra het volgende:
wat hadden ze dan moeten doen, ze op e10 en hilde richten?
Dat vond ik echt debiel van BB.quote:Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu moeten ze eigenlijk Hilde naar de dagboekkamer roepen en Hummie aan Hilde brieven laten voorlezen van gehandicapte mensen...deden ze vorig jaar ook toen Menno zijn tjernobylkapsel kreeg...
Hij moet gewoon heilig verklaart worden zeg ikquote:Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
Ik denk wel dat E10 nu iedereen inclusief dit forum heeft overtuigd dat hij erin moet blijven omdat hij eerlijk is, recht voor zijn raap, goed nadenkt over wat hij zegt en doet en gewoon een mooi persoon is!
Jups want Menno was er toen helemaal kapot van. Stond hier toen te koken van woede..quote:
Ik wil zijn piem0l in mijn oor stoppen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
Ik denk wel dat E10 nu iedereen inclusief dit forum heeft overtuigd dat hij erin moet blijven omdat hij eerlijk is, recht voor zijn raap, goed nadenkt over wat hij zegt en doet en gewoon een mooi persoon is!
Nee,dan barst ze pas goed in huilen uit.quote:Op zondag 17 september 2006 23:20 schreef wolferl het volgende:
Wie schoot er dan?
E10 pakt overigens alleen Sa als ze dronken is. ZWAK hoor lulletje.
Zou ze gaan lachen als ze E10's piemeltje ziet.
die jongen schopt het nog wel tot ridder in de orde blaaablablaquote:Op zondag 17 september 2006 23:21 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hij moet gewoon heilig verklaart worden zeg ik![]()
Dat doe ik ook bij jou Scanman, op de volgende BB fok-meet. Matties for life, eh.quote:Op zondag 17 september 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina blijft Etienne aan een stuk fdoor kusjes geven en blijft heb stevig vasthouden.
en moet hilde dan weg ??quote:Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |