quote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
SOrry voor de slavernij?
Typisch denkbeeld van E10
quote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef golfer het volgende:
E-10: Janine, Semih en Rik. Jullie weten dat ik een teringhekel heb aan negers, turken en homo's, maar tegen jullie ben ik aardig want jullie zijn leuke tering-negers, turken en homo's.
Maar verder lieg ik er op los en blijf ik bij mijn mening en waardeer ik jullie allemaal.
E-10: Janine, Semih en Rik. Jullie weten dat ik een teringhekel heb aan negers, turken en homo's, maar tegen jullie ben ik aardig want jullie zijn leuke tering-negers, turken en homo's.
Maar verder lieg ik er op los en blijf ik bij mijn mening en waardeer ik jullie allemaal.
Dan wachten ze nog even 1 beller af.quote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef GeKa het volgende:
Als het nou 50 %/50 % is morgenavond? Gaan ze dan alletwee?
Mocht Hilde het huis uitmoeten, dan heb je altijd stream 3 nog.quote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Hebben jullie daar ook al last van? Het beeld blijft hangen
[afbeelding]
Zo langzamerhand heeft dit grapje wel een enome baard gekregen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee,heeft niemand hier volgens mij.quote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Systeemherstel?quote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef Coos het volgende:
Mensen mijn geluid is ermee opgehouden.
Iemand een tip hoe ik dat zo snel mogelijk op kan lossen?
m.a.w. hoe reactiveer ik mijn geluidskaart.
die blijven we dan ook koesteren tot in lengte van dagenquote:Op zondag 17 september 2006 23:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Mocht Hilde het huis uitmoeten, dan heb je altijd stream 3 nog.
Ik vind het geweldigquote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef mazaru het volgende:
Dit is nou echt Hummie-tv
Laat staan: nicht eerste klassequote:Op zondag 17 september 2006 23:06 schreef Sonique het volgende:
Als niet homo moet je niet tegen een homo 'nicht' zeggen, dat mogen alleen maar andere nichten en vrouwen zoals Madonna en dergelijke.
Tis het zelfde om als blanke een neger ni**er te noemen
En deze week gaan alle2 de genomineerden eruitquote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Dan wachten ze nog even 1 beller af.
Computer even resettenquote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef Coos het volgende:
Mensen mijn geluid is ermee opgehouden.
Iemand een tip hoe ik dat zo snel mogelijk op kan lossen?
m.a.w. hoe reactiveer ik mijn geluidskaart.
Behalve MoniQue!quote:Op zondag 17 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Het moosite zou eik zijn dat als ze zometeen allemaal uitgeluld zijn er een boodschap op het plasmascherm verschijnt...
"bewoners...BB gelooft geen woord van wat jullie allemaal over elkaar vertellen...wij vinden dit totaal respectloos naar onze kijkers en dus mogen jullie het allemaal nog eens over doen maar dan eerlijk!!"![]()
Als dat eens zou gebeuren....dan heb je pas mooie tv.quote:Op zondag 17 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Het moosite zou eik zijn dat als ze zometeen allemaal uitgeluld zijn er een boodschap op het plasmascherm verschijnt...
"bewoners...BB gelooft geen woord van wat jullie allemaal over elkaar vertellen...wij vinden dit totaal respectloos naar onze kijkers en dus mogen jullie het allemaal nog eens over doen maar dan eerlijk!!"![]()
Hij denk nu, noemde hij me nou net een nicht?quote:Op zondag 17 september 2006 23:09 schreef MsInfidelity het volgende:
[afbeelding]
Rik luistert naar E10 en gelooft er niks van..
Ze geniet ervan, ik zit te wachten tot het moment dat ze naar de wc moet.quote:Op zondag 17 september 2006 23:08 schreef Bluezz het volgende:
En maar blijven zitten in die rolstoel he
Wat een triestigheid
kom je daar nu pas achter ?quote:Op zondag 17 september 2006 23:09 schreef yellowfirst het volgende:
E10 is een ontzettende gladjanus........![]()
Of hij denkt: hmmm, ik zou 'm best even willen nemen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:09 schreef MsInfidelity het volgende:
[afbeelding]
Rik luistert naar E10 en gelooft er niks van..
Captain Obvious.quote:Op zondag 17 september 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
Monique is tof.
Je haalt me de woorden uit mijn mond.quote:
same thoughtsquote:Op zondag 17 september 2006 23:11 schreef Addi het volgende:
Hahaha,Tjen; Saar over jou 1 negatief dingetje
Saar; oh Fuck!
(idd)
KLOPTquote:Op zondag 17 september 2006 23:06 schreef Sonique het volgende:
Als niet homo moet je niet tegen een homo 'nicht' zeggen, dat mogen alleen maar andere nichten en vrouwen zoals Madonna en dergelijke.
Tis het zelfde om als blanke een neger ni**er te noemen
Die zal ook wel denken, kut kut kut, ik wil feesten maar ik moet wel blijven zitten. Ze voert in het huis wel een ovetuigende act op als Marcia en Egbert er moeder/vrouw in zien.quote:Op zondag 17 september 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
Let maar op: zometeen staat Hilde weer te swingen.![]()
Jawel, maar je bent dramaqueen of je bent het niet.quote:Op zondag 17 september 2006 23:12 schreef boes667 het volgende:
kan hilde helemaal niet meer lopen of hoe zit dat?
Hilde herrijzt uit rolstoel.quote:Op zondag 17 september 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
Let maar op: zometeen staat Hilde weer te swingen.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, die opblaasbare Hilde van stream 3, kan ik die ergens op de site van Talpa bestellen? Hoeveel gaten heeft ze? Is ze met afwasmiddel te wassen als ik 'klaar' ben?
Nog nooit een politiek debat gevolgd ?quote:Op zondag 17 september 2006 23:12 schreef BBoon het volgende:
ik heb nog nooit in 1 avond zoveel mensen zien en horen liegen.
Haha dat is waar...was ik vergetenquote:Op zondag 17 september 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog nooit een politiek debat gevolgd ?![]()
Je vergeet Jeroen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:13 schreef n1ek het volgende:
Marlies is ook nog zo iemand die al die praat geloofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |