Denk je wel aan je bloeddruk? Of moet je een metoprololtar van me hebben?quote:Op zondag 17 september 2006 22:13 schreef CartWOman het volgende:
'Straks jank ik de longen weer uit m'n lijf van de pijn.'
Ze kan haar pijn dus reguleren, knap hoor.
KUTWIJF!!!!
Dat lucht op.![]()
Ik snap ook nooit waarom mensen een polonaise gaan lopen.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 22:20 schreef BBoon het volgende:
Rije rije rijie in een wagentje en als je dan niet rije kan dan draag ik je
Zeg gaan wij nog tequilla zuipen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:20 schreef Kinga het volgende:
Dit is wel leuk!
quote:Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef ruby het volgende:
Hilde zal zo wel weer veel pijn hebben.
Ze heeft nu 80 x gezegd dat ze zoveel heeft gelachen.
Huh? Die is niet eens geweest.quote:Op zondag 17 september 2006 22:22 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer na die Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit
'ik heb zo gelachen - Hilde'quote:Op zondag 17 september 2006 22:22 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer na die Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit
Zag je dat ze zo in zijn armen sprong en maar lekker onschuldig blijven doenquote:Op zondag 17 september 2006 22:22 schreef arneaux het volgende:
Sabrina gaat Etiënne dus échtwel zoenen.
Haha, moet je helemaal naar zuid limburg komen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zeg gaan wij nog tequilla zuipen..
.
dat magquote:Op zondag 17 september 2006 22:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Voordeel van al die drank is dat ze er hardstikke geil van worden
Jazeker.quote:Op zondag 17 september 2006 22:23 schreef Inca het volgende:
[..]
Zag je dat ze zo in zijn armen sprong en maar lekker onschuldig blijven doen
die sabje is behoorlijk in achting gedaald bij mij, de domme bimbo.ik kan me niet voorstellen dat ze hem aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 17 september 2006 22:22 schreef arneaux het volgende:
Sabrina gaat Etiënne dus échtwel zoenen.
quote:Op zondag 17 september 2006 22:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Haha, moet je helemaal naar zuid limburg komen.
Same here. Haar zus daarentegen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
die sabje is behoorlijk in achting gedaald bij mij, de domme bimbo.ik kan me niet voorstellen dat ze hem aantrekkelijk vind.
Omdat ze geen rooie hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef toxikon het volgende:
waarom zit hilde in die gele stoel?
Micheline begint en de grijns is als sneeuw voor de zon verdwenenquote:Op zondag 17 september 2006 22:26 schreef Kinga het volgende:
Check die gemaakte grijns van Hillie.
quote:Op zondag 17 september 2006 22:27 schreef Snoet123 het volgende:
Die kop van Hilde , die voelt al nattigheid![]()
![]()
Idd. Echt supersnel.quote:
Would you?quote:Op zondag 17 september 2006 22:29 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ze laten niet het achterste van hun tong zien
Sja, ze willen de avond enigszins leuk laten verlopen waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 september 2006 22:29 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ze laten niet het achterste van hun tong zien
stelletje judassen zijn hetquote:Op zondag 17 september 2006 22:30 schreef natronic het volgende:
wat zijn ze lief voor elkaar
Uit de grond van zijn hartquote:Op zondag 17 september 2006 22:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
rik over Hillie: Je bent de grootste kansloze takketakketrol die er bestaat
![]()
Het was idd jammer dat het rik was, maar zelfs hij ken toch ook wel eens wat nuttigs toevoegen aan dit programmaquote:Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uit de grond van zijn hartmaar dan dat neeee hoor
![]()
Toch betwijfel ik dat, ze kan gewoon niet goed luisteren, een serieus gesprek voeren kan ze ook niet. Ze gedraagt zich erg nerveus ook.quote:Op zondag 17 september 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
Sabrina is echt zat zeg. Jezus mina.
haiderquote:Op zondag 17 september 2006 22:34 schreef Marrije het volgende:
Hahahaha, die Tijn over Etjen: ik zou blij zijn als je weggaat omdat je met je 19 iets teveel praat als de keizer van Oostenrijk![]()
Ow, puuulliieeesss!!!!quote:Op zondag 17 september 2006 22:34 schreef ruby het volgende:
Moet Jeroen nu huilen?
Haar ogen rollen enorm. Maar ja, dat heeft Hilde ook.quote:Op zondag 17 september 2006 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toch betwijfel ik dat, ze kan gewoon niet goed luisteren, een serieus gesprek voeren kan ze ook niet. Ze gedraagt zich erg nerveus ook.
Enorm respectloos.
Nee hij is zichzelfquote:Op zondag 17 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
Jeroen is strontlazerus?
Dat gaat niet zonder ruggegraatquote:
Hij doet wel lang over zijn verhaal.quote:Op zondag 17 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
Jeroen is strontlazerus?
quote:Op zondag 17 september 2006 22:36 schreef toxikon het volgende:
welke gek heeft dit kringgesprek verzonnen?
hummie weer?
Ik vind het superquote:Op zondag 17 september 2006 22:36 schreef toxikon het volgende:
welke gek heeft dit kringgesprek verzonnen?
hummie weer?
ik zie net dat ie tegenwoordig andere zaken doet, ook weer net als e10, purnoquote:
(quote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jeroen is echt lam
Zij kent geen schuldgevoel want ze is een feeks!quote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef arneaux het volgende:
Jeroen maakt een diepe buiging voor Hilde. Wat moet Hilde zich nu schuldig voelen als ze dit faked.
quote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Kinga het volgende:
Heeft sabrina al iets over E10 gezegd?
Ja dat vol is vol wat je zei, ja ik weet dat je dat niet meende.quote:Op zondag 17 september 2006 22:40 schreef CartWOman het volgende:
Ooow wat heb ik de pest aan Sabrina nu.
Ja, hij is gewoon grappig!quote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Kinga het volgende:
Heeft sabrina al iets over E10 gezegd?
quote:Op zondag 17 september 2006 22:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Als sjaan een wortel wil dan moet ze Jeroen is proberen vannacht, die is zo week als een lammetje![]()
![]()
dat was platonisch bedoeldquote:Op zondag 17 september 2006 22:41 schreef Snoet123 het volgende:
slijmmmmmmmmmmm......kwijlllllllllllllllll................ik ben zo gek op je..............bladiebladiebla.....
Sabrina![]()
Ze moet toch wat.quote:Op zondag 17 september 2006 22:42 schreef Marrije het volgende:
Oh nee, dit meent Marlies niet: ik voel me heel fijn bij jou, je bent een beetje een mama.
![]()
bamquote:Op zondag 17 september 2006 22:40 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Sab: "Ik vind E10 echt de BAM"
The bomb? de bom?
Blijkbaar heeft die niet zoveel kennis en is ze stukken minder zelfverzekerdquote:Op zondag 17 september 2006 22:43 schreef Kinga het volgende:
Jezus wat is dat toch met 19-jarige gedoe....Micheline is toch 20? Alsof dat veel verschil maakt...
Dat 19 is tenminste nog waar... Maar waar ze dat over kennis vandaan halen?? Ik heb iets gemist denk ikquote:Op zondag 17 september 2006 22:43 schreef Kinga het volgende:
Jezus wat is dat toch met 19-jarige gedoe....Micheline is toch 20? Alsof dat veel verschil maakt...
dit word een boeiend avondje, ik proef het...quote:Op zondag 17 september 2006 22:43 schreef Marrije het volgende:
Sab kan Milica niet aanhoren over Etjen.
Idd. Stuur haar naar bed.quote:Op zondag 17 september 2006 22:44 schreef schatje het volgende:
Monique, geef je zus een klap in het gezicht.
Het zal eens nietquote:Op zondag 17 september 2006 22:44 schreef Kinga het volgende:
Milica jankt ook.
Nee.quote:Op zondag 17 september 2006 22:45 schreef Day het volgende:
Even tussendoor, is Janine al geweest?
quote:
ze mogen toch niet schrijven, want dit lijkt allemaal opgelezen, staat de tekst op dat scherm ofzoquote:Op zondag 17 september 2006 22:49 schreef Marrije het volgende:
Dit is gewoon een wedstrijd wie het beste kan liegen![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 22:50 schreef arneaux het volgende:
Sabrina gaat neuken met Etienne dat kan bijna niet anders.
En dan morgen zeggen ik was dronkenquote:Op zondag 17 september 2006 22:50 schreef arneaux het volgende:
Mee eens !quote:Op zondag 17 september 2006 22:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Mo zegt de beste dingen van iedereen.
Ik hoop dat Barry die toko bestormd dan, want die gaat gewoon over dat hek als ik het goed begrepen heb, hoe die in mekaar steekt danquote:Op zondag 17 september 2006 22:50 schreef arneaux het volgende:
Zeker weten, het beste verwoord.quote:Op zondag 17 september 2006 22:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Mo zegt de beste dingen van iedereen.
om te neuqen heb je een piemel nodigquote:Op zondag 17 september 2006 22:50 schreef arneaux het volgende:
Precies. Daar moet hij voor uit kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 22:50 schreef Bocaj het volgende:
Monique bedoelt dus dat e10 foute vriendjes heeft
Dit ziet er toch uit alsof ze net van de Henri Dunant afgereden is.quote:
Die weet niet eens meer wat voor en achter is.quote:Op zondag 17 september 2006 22:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Sa zit te huilen en te lachen door elkaar.
Het dekt wel de lading jaquote:Op zondag 17 september 2006 22:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies. Daar moet hij voor uit kijken.
Goed gezegd van Monique.
E10 zocht altijd de zwakkere vrouwtjes uit had ie al ooit verteldquote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef wolferl het volgende:
Sabrina is een klein kind. Even volgieten met drank en ze kan geneukert worden.
tell me about itquote:Op zondag 17 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
Hilde kan het niet meer aanhoren en loopt gewoon weg !![]()
[afbeelding]
volgens mij is dat nepquote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef arneaux het volgende:
Die Sabrina blijft maar janken.
Precies de doelgroep van Etjenquote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef wolferl het volgende:
Sabrina is een klein kind. Even volgieten met drank en ze kan geneukert worden.
True that. t Zou me niet verbazen als zij en Etiënne gaan liggen vozen in bed.quote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef CartWOman het volgende:
Sabrina moet naar bed, ze zet zichzelf volledig voor gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |