Het was idd jammer dat het rik was, maar zelfs hij ken toch ook wel eens wat nuttigs toevoegen aan dit programmaquote:Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uit de grond van zijn hartmaar dan dat neeee hoor
![]()
Toch betwijfel ik dat, ze kan gewoon niet goed luisteren, een serieus gesprek voeren kan ze ook niet. Ze gedraagt zich erg nerveus ook.quote:Op zondag 17 september 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
Sabrina is echt zat zeg. Jezus mina.
haiderquote:Op zondag 17 september 2006 22:34 schreef Marrije het volgende:
Hahahaha, die Tijn over Etjen: ik zou blij zijn als je weggaat omdat je met je 19 iets teveel praat als de keizer van Oostenrijk![]()
Ow, puuulliieeesss!!!!quote:Op zondag 17 september 2006 22:34 schreef ruby het volgende:
Moet Jeroen nu huilen?
Haar ogen rollen enorm. Maar ja, dat heeft Hilde ook.quote:Op zondag 17 september 2006 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toch betwijfel ik dat, ze kan gewoon niet goed luisteren, een serieus gesprek voeren kan ze ook niet. Ze gedraagt zich erg nerveus ook.
Enorm respectloos.
Nee hij is zichzelfquote:Op zondag 17 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
Jeroen is strontlazerus?
Dat gaat niet zonder ruggegraatquote:
Hij doet wel lang over zijn verhaal.quote:Op zondag 17 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
Jeroen is strontlazerus?
quote:Op zondag 17 september 2006 22:36 schreef toxikon het volgende:
welke gek heeft dit kringgesprek verzonnen?
hummie weer?
Ik vind het superquote:Op zondag 17 september 2006 22:36 schreef toxikon het volgende:
welke gek heeft dit kringgesprek verzonnen?
hummie weer?
ik zie net dat ie tegenwoordig andere zaken doet, ook weer net als e10, purnoquote:
(quote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jeroen is echt lam
Zij kent geen schuldgevoel want ze is een feeks!quote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef arneaux het volgende:
Jeroen maakt een diepe buiging voor Hilde. Wat moet Hilde zich nu schuldig voelen als ze dit faked.
quote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Kinga het volgende:
Heeft sabrina al iets over E10 gezegd?
Ja dat vol is vol wat je zei, ja ik weet dat je dat niet meende.quote:Op zondag 17 september 2006 22:40 schreef CartWOman het volgende:
Ooow wat heb ik de pest aan Sabrina nu.
Ja, hij is gewoon grappig!quote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Kinga het volgende:
Heeft sabrina al iets over E10 gezegd?
quote:Op zondag 17 september 2006 22:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Als sjaan een wortel wil dan moet ze Jeroen is proberen vannacht, die is zo week als een lammetje![]()
![]()
dat was platonisch bedoeldquote:Op zondag 17 september 2006 22:41 schreef Snoet123 het volgende:
slijmmmmmmmmmmm......kwijlllllllllllllllll................ik ben zo gek op je..............bladiebladiebla.....
Sabrina![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |