eensch is.quote:Op zondag 17 september 2006 21:37 schreef ma_jojo het volgende:
Algemeen bekend
Er is nog nooit een statistiek aangereden door een vrouw.quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef SuperRogier het volgende:
En toch zouden vrouwen beter rijden volgens de statistieken..
Vrouwen denken telkens aan wat anders als ze schakelen. Dat zorgt voor gevaarlijke zakenquote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef Snoepie85 het volgende:
waarom kunnen vrouwen geen auto rijden?
misschien omdat het mannelijke geslacht het zover heeft gebracht dat nu iedereen denkt dat er een vrouw achter het stuur zit als er iets fout gaat.
daar worden vrouwen onzeker van en dus zenuwachtig, en tja dan ga je wel eens de fout in.
wel beetje jammer dat je als vrouw zegt dat vrouwen geen auto kunnen rijden btw
Ik heb een automaatquote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vrouwen denken telkens aan wat anders als ze schakelen. Dat zorgt voor gevaarlijke zaken
Rustig maar meisje, nooit van zelfspot gehoord?quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef karientje het volgende:
Wat een bullshit dat vrouwen niet kunnen rijden!! slaat echt nergens op. Jij kan misschien niet autorijden, maar dat geldt dus niet voor alle vrouwen!!!!!
Als je goed begrijpend leest zegt ze niks meer dan dat het vooroordeel voor haar wél geldt.quote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef Snoepie85 het volgende:
misschien omdat het mannelijke geslacht het zover heeft gebracht dat nu iedereen denkt dat er een vrouw achter het stuur zit als er iets fout gaat.
daar worden vrouwen onzeker van en dus zenuwachtig, en tja dan ga je wel eens de fout in.
zelfspot is bespottelijkquote:Op zondag 17 september 2006 21:45 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Rustig maar meisje, nooit van zelfspot gehoord?
En je deed hem bijna in z'n achteruit terwijl je hem in zijn 5 wilde zetten??? WTF!!!??? ben je wel helemaal 100?quote:
Neeeeee dat was natuurlijk een andere auto!quote:Op zondag 17 september 2006 21:46 schreef Inorbit het volgende:
[..]
En je probeerde hem in zijn achteruit te krijgen??? WTF!!!??? ben je wel helemaal 100?
Er is een verschil tussen niet kunnen rijden en het aantal ongelukken dat de beider geslachten veroorzaken.quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef SuperRogier het volgende:
Inderdaad, er zijn vrouwen die wel kunnen rijden. Sommige zelfs heel goed. Ik ken er zelfs een paar!quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef karientje het volgende:
Wat een bullshit dat vrouwen niet kunnen rijden!! slaat echt nergens op. Jij kan misschien niet autorijden, maar dat geldt dus niet voor alle vrouwen!!!!!
Ik ook! Michael Schumacher, Alonso, Albers net als al die andere vrouwelijke kornuiten uit de F1, toch?quote:Op zondag 17 september 2006 22:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn vrouwen die wel kunnen rijden. Sommige zelfs heel goed. Ik ken er zelfs een paar!
slk? schoonzus? paaltje?quote:Op zondag 17 september 2006 21:54 schreef 2609 het volgende:
of niet vrouwengister heeft mn schoonzus met dr slk tegen een paaltje aangereden achteruit
hoe dom kan je zijn
In 1 keer geslaagd!quote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef karientje het volgende:
[..]
Nou je zet jezelf aardig voor lul, heb jij je rijbewijs "gekregen"????]
quote:Op zondag 17 september 2006 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
* checkt fotoboek
De examinator heeft het hele examen naar jou gekeken en niet naar je rijstijl.
(nofi)
Zo ver ben ik nog niet. Ik wil geen mensen bij mij in de auto, ik heb geen eens radio aan, daarvan gaat mijn concentratie alleen maar achteruit.quote:Op zondag 17 september 2006 22:25 schreef BobbyB het volgende:
Sommige kunnen het wel goed, maar die denken dat ze het zo goed kunnen dat ze ondertussen even de hele make-up tas erbij pakken om hun make-up te doen waardoor ze dus kut gaan rijden. Het ouwehoeren met vriendinnen waardoor ze niet opletten laat ik verder maar even buitenwegen.
quote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef RijstNatie het volgende:
je hebt wel mooie ogen en een gruwlijke super sized kat, dus dat compenseerd...
Gelukkig maarquote:Op zondag 17 september 2006 22:28 schreef Knoekie het volgende:
Niet alleen vrouwen hoor
Rijden met handrem erop
quote:Op zondag 17 september 2006 22:27 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
slk? schoonzus? paaltje?
nooooooooo..
Damn, dat is wel heel erg! Zo leer je het nooit!quote:Op zondag 17 september 2006 22:38 schreef Lollifant het volgende:
Zo ver ben ik nog niet. Ik wil geen mensen bij mij in de auto, ik heb geen eens radio aan, daarvan gaat mijn concentratie alleen maar achteruit.
Iddquote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef karientje het volgende:
Niet "hmm ja".quote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan wel autorijden, het is immers onderdeel van mijn bijbaan...
Maar af en toe zie ik vrouwen in het verkeer de meest rare dingen doen, waarvan je denkt.. hmm ja
quote:
Jouw bier hoeft zeker ook niet in een glas omdat het er al inzit?quote:Op maandag 18 september 2006 00:31 schreef Jugaros het volgende:
vrouw aan het stuur, Bloed aan de muur
Vertel eens?quote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vrouwen denken telkens aan wat anders als ze schakelen. Dat zorgt voor gevaarlijke zaken
Vrouwen kunnen het gewoonweg niet.quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef karientje het volgende:
Knap!quote:Op maandag 18 september 2006 14:03 schreef DarkElf het volgende:
ik ben vrouw en kan fileparkeren en achteruit in parkeren als de beste
jaja zinloze bijdrage
Nou ja, vrouwen maken minder brokken, maar wekken wel veel ergernis op bij kerels die dan weer opgefokter gaan rijden en dan ergens tegenaan knallen. Vrouwen zijn mindere chauffeurs als het gaat om inzicht en vooral meegaan in het verkeer. Er zijn naar mijn mening trouwens ook zat kerels die niet kunnen rijden, in absolute aantallen zelfs meer dan vrouwen denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef SuperRogier het volgende:
Niet de juiste verlichting voeren en de sleutels in de auto achterlaten hebben met de volgens jou slechte combinatie auto's en vrouwen niets te maken Misschien moet je je eens iets meer concentreren als je met een activiteit bezig bent.quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef Lollifant het volgende:
... ik tenminste niet.![]()
Ik heb al heel veel domme dingen uitgehaald met de auto, zoals:
- Midden in de nacht met stadslicht op rijden, en niet snappen waarom mensen seintjes geven
- Gas intrappen ipv rem
- Midden op de snelweg de auto in z'n achteruit willen zetten ipv de 5e versnelling (gelukkig is dat beveiligd)
- Achteruit tegen een boompje aanrijden
En toen net:
- Even wat langsbrengen met iemand in de stad, de auto aan laten staan met de sleutels er nog inKwam ik gelukkig na 5 minuten al achter, toen stond hij er gelukkig nog
- De hele weg naar huis rijden met de handrem er nog op![]()
Mijn klacht: vrouwen en auto's zijn een slechte combinatie.![]()
Onze auto werd aangereden door een man die achteruit reed bij een winkelcentrum, een vriend van me werd door een man aangereden die hem over het hoofd had gezien, reed hem zo van z'n motor. De buurman schatte de afstand verkeerd in en reed onze zijkant aan gort, flinke schade, alles moest gespoten. Een jongetje uit de buurt die net had leren fietsen viel om en het stuurtje van zijn fiets maakte een diepe pit in de zijkant van onze nieuwe auto. Shit happensquote:Op maandag 18 september 2006 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen het gewoonweg niet.
Ik heb een knalgele auto, die kan je gewoonweg niet missen, echt niet.
Die heb ik nu een maand of 10 en in die 10 maanden ben ik 2 keer aangereden, 2x in dezelfde maand nog wel, door een vrouw...
De eerste keer zat ze niet op te letten toen ik afsloeg en zij er met ongeveer 30 er achter op...
Tweede keer was in de file....![]()
De domme doos zat ook niet op te letten en reed me ook aan van achter...
hehe vorige keer stond ik dubbel geparkeerd kwam er een vrouw met zo een dubbele bus langs.. die glipte er zo tussendooor.... 5 minuten later een vent in zo een enkele bus die ging stil staan.. seinen.. die durfde er niet langs...quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:49 schreef laika het volgende:
vrouwen kunnen wel degelijk autorijden... ik heb zelfs mijn busrijbewijs in 1x gehaald, dus wie zegt dat vrouwen niet kunnen rijden..![]()
Tnx voor de tipquote:Op dinsdag 19 september 2006 07:26 schreef woniya het volgende:
[..]
Niet de juiste verlichting voeren en de sleutels in de auto achterlaten hebben met de volgens jou slechte combinatie auto's en vrouwen niets te maken Misschien moet je je eens iets meer concentreren als je met een activiteit bezig bent.
Misschien laat je ook de borden uit je handen vallen als je de afwas doet en sluit je jezelf buiten als de buitendeur dichtvalt omdat je de sleutel bent vergeten? Concentratie en als komt goed![]()
Ja maar wie bewijs hier dat JIJ een vrouw ben ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:49 schreef laika het volgende:
vrouwen kunnen wel degelijk autorijden... ik heb zelfs mijn busrijbewijs in 1x gehaald, dus wie zegt dat vrouwen niet kunnen rijden..![]()
hoe loopt die zin?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:57 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ja maar wie bewijs hier dat JIJ een vrouw ben ?
gek, als ik (als man) onzeker en zenuwachtig ben, rij ik zelden of nooit mijn auto is puin.quote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef Snoepie85 het volgende:
Dat vink echt bsquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:49 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
gek, als ik (als man) onzeker en zenuwachtig ben, rij ik zelden of nooit mijn auto is puin.
mischien moeten we het vooroordeel dan maar veranderen van: vrouwen kunnen niet autorijden naar: vrouwen kunnen niet met onzekerheid en zenuwen omgaan.
OT: ik vind het wel tof dat TS het toegeeft. vrouwen rijden zeker niet onveiliger, maar het kan niet ontkent worden dat mannen over het algemeen wat meer feeling hebben voor het voertuig, en er wat handiger mee omgaan.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:55 schreef DarkElf het volgende:
wat een gelul zegniet alle vrouwen rijden slecht net zoals niet alle mannen boven de 65 met bijziendheid goed rijden
dat is een feit!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:49 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
maar het kan niet ontkent worden dat mannen over het algemeen wat meer feeling hebben voor het voertuig, en er wat handiger mee omgaan.
whahhahahahhahaha je wist dat ik dat ging zeggen he !!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een feit!!!
sjerren je hoeft hier niet op te reageren door te zeggen dat ik al 3 voertuigen total loss heb gereden
We hebben er ook over dat vrouwen niet kunnen rijden. Volgens mij is nog nergens gezegd dat wij, mannen wel kunnen rijdenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:55 schreef DarkElf het volgende:
wat een gelul zegniet alle vrouwen rijden slecht net zoals niet alle mannen goed rijden
ik he !!quote:Op maandag 18 september 2006 11:54 schreef rival het volgende:
maar ik ken een meisje, die rijd als schumacher! (uitzondering bevestigt de regel)
ik ken je ondertussen een beetje!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:21 schreef sjerren het volgende:
[..]
whahhahahahhahaha je wist dat ik dat ging zeggen he !!!!
en dan heb ik et nog nie eens over een eend...en een motorquote:
nou mijn achter naam in t duits uitgesproken is toch heus wel schumacher heurquote:
dan begin ik erover! die eend zat midden op de weg net toen ik die bmw in had gehaald! en ik ga geen rare acties uithalen voor dat beest! (vrouw ontwijkt kat maar rijd zichzelf dood tegen boom lees ik weleens) dus die nam ik op de grillquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:31 schreef sjerren het volgende:
[..]
en dan heb ik et nog nie eens over een eend...en een motor
ach daar waar jij woont spreken jullie al half duits!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:33 schreef sjerren het volgende:
[..]
nou mijn achter naam in t duits uitgesproken is toch heus wel schumacher heur![]()
mss omdat wij aan de duitse grens zitten ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
ach daar waar jij woont spreken jullie al half duits!![]()
Wat doet je drukgroep dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:07 schreef sjerren het volgende:
Fijn dat je eerlijk toe geeft dat je er niets van bakt ... maar spreek dan niet in meervoud .. Ik vind het namelijk wel een beetje beledigend aangezien ik dus wel kei goed rij ... Geen problemen met nix niets, ben niet bang, weet volledig hoe mijn auto werkt, wat ik er mee kan, en hoe ik er mee om moet gaan ... Ik weet precies waar ik op moet letten en jaahaaa .. ik rijdt zelfs veels te hard... in en uitparkeren gaat perfect, achterwaarts inparkeren ook, etc. alles wat je met je examen moest kunnen benk nog steeds een kei in
En nee .. geen ongelukken what so ever ... Dus er zijn VROUWEN die wel rijden kunnen..
okay dan zeg ik het wel:quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een feit!!!
sjerren je hoeft hier niet op te reageren door te zeggen dat ik al 3 voertuigen total loss heb gereden
quote:
jamaar 1 daarvan was niet mijn eigen schuld!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:42 schreef Dibbl het volgende:
[..]
okay dan zeg ik het wel:
Rival heeft al 3 voertuigen totall loss gereden hoor
ghehehe 1 maar?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar 1 daarvan was niet mijn eigen schuld!![]()
de golf was toch het stoeprandje verhaal? of iets dergelijksquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
en 1 is een dubieus gevalletje!
de golf.... ach... daar hebben we het niet meer over!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:27 schreef Dibbl het volgende:
[..]
de golf was toch het stoeprandje verhaal? of iets dergelijks
1 stoeprand? maak er maar 5 van!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:27 schreef Dibbl het volgende:
[..]
de golf was toch het stoeprandje verhaal? of iets dergelijks
fietspad dat de weg kruist. voetpad dat de weg kruist....quote:
Dat vind ik knap! Weinig mensen die je dat na kunnen doen!quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef Lollifant het volgende:
- De hele weg naar huis rijden met de handrem er nog op![]()
waarom reed je daar dan uberhaupt op?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
fietspad dat de weg kruist. voetpad dat de weg kruist....
dus eerst heb je stoep.. daar kwam ik zijwaarts op. toen hield de stoep op voor fietspad. toen begon hij weer.. toen stopte hij weer voor voetpad... toen begon hij weer voor de weg!
dus op, af, op, af en weer erop!![]()
generaliseringquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:24 schreef dJ-Zcore het volgende:
Goed topic!
En vrouwen kunnen inderdaad niet goed autorijden.
ik had net nieuwe pirelli banden voorop. vette grip! en ik was onderweg naar de garage om achterop ook die banden te laten zetten! ik vergat echter dat de banden die nu nog achterop zaten niet zo een vette grip haddenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
waarom reed je daar dan uberhaupt op?![]()
Er is altijd uitzondering op de regel...Zo zijn er genoeg vrouwen die goed rijden en genoeg mannen die slecht rijden (petjesvolk, bejaarden, etc, generaliserenquote:
Whhehhehe, pwnd!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:44 schreef sjerren het volgende:
[..]
Dat vormt een verbinding tussen motor en de versnellingsbak
en et zorgt er voor dat de koppelingsplaat en het vliegwiel een niet slippende verbinding vormen
Maar kheb nie beweerd dak monteur ben,
bedoelde met die zin te zeggen, dat ik weet hoe ie rijdt, wat ik moet doen om m goed op te laten trekken, hoe en wanneer te schakelen ivm snelheid etc. wat ie wel en niet hebben kan.
Sprak onze plaatselijke vrouwenhater.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:01 schreef illusions het volgende:
Vrouwen zijn gewoon achterlijk. Dat ze niet kunnen autorijden is een bijkomstigheid daarvan, denk maar niet dat dat alles is.. er is nog veel meer niet in de haak bij die pikloze figuren.
*eensch isquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:51 schreef MaJo het volgende:
Vind dit altijd zo triest, dat alle vrouwen niet kunnen rijdenOké, ik geef toe, er zijn echt vrouwen achter het stuur die een drama zijn en ik zit ook wel eens te vloeken op vrouwen achter het stuur. Maar ik rijd menig man eruit
kan het kloppen dat dit alles ook bij een nog acceptabele snelheid gebeurde?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik had net nieuwe pirelli banden voorop. vette grip! en ik was onderweg naar de garage om achterop ook die banden te laten zetten! ik vergat echter dat de banden die nu nog achterop zaten niet zo een vette grip hadden
dus ik de bocht uit en overdwars de stoep op en dan de rest van het verhaal!
Het gaat niet om de mannen waar ik mee omga maar mannen die ik op de weg zie. Zo ben ik altijd sneller weg bij het stoplichtquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
weet ik niet met wat voor mannen jij omgaat!![]()
zo maar dat is me ff vet stoer zegquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mannen waar ik mee omga maar mannen die ik op de weg zie. Zo ben ik altijd sneller weg bij het stoplicht
ahaa, maar dat je auto sneller is wilt niet zeggen dat je menig man eruit rijdt!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mannen waar ik mee omga maar mannen die ik op de weg zie. Zo ben ik altijd sneller weg bij het stoplicht
Het is maar een voorbeeldjequote:Op dinsdag 19 september 2006 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
ahaa, maar dat je auto sneller is wilt niet zeggen dat je menig man eruit rijdt!
dan is de auto gewoon sneller. want een 180 graden afrit zie ik je niet maken met 160 km/uur
wat voor auto rijdt je dan? er ooit aan gedacht dat die kerels misschien gewoon een langzame bak hebben of geen zin hadden om te racen tegen een dame die ze liever van achteren zienquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nissan X-Trail, maar met een VW-Golf diesel reed ik ze er ook uitquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:20 schreef verliefdekloon het volgende:
[..]
wat voor auto rijdt je dan? er ooit aan gedacht dat die kerels misschien gewoon een langzame bak hebben of geen zin hadden om te racen tegen een dame die ze liever van achteren zien
trouwens is jouw auto rood? rode auto's zijn namelijk sneller dan andere kleuren
oke oke! en van dat sneller bij het stoplicht heb ik nog 1 ding te zeggen. vaak als er een dame naast ons staat letten we plotseling wat minder op het stoplichtquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeldjeIk ben ook goed in inparkeren, fileparkeren, achteruit inparkeren. Maar ik rij dan ook wel veel.
Haha, dat is me al opgevallen jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
oke oke! en van dat sneller bij het stoplicht heb ik nog 1 ding te zeggen. vaak als er een dame naast ons staat letten we plotseling wat minder op het stoplicht
die ene foto in je profiel onthult al een mooi figuurtje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha, dat is me al opgevallen jaIk kijk ook altijd terug maar blijf wel opletten zodat ik snel weer weg ben
Wat zijn mannen toch oppervlakkigquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef verliefdekloon het volgende:
[..]
die ene foto in je profiel onthult al een mooi figuurtje.
ik kan je uit ervaring vertellen dat een man liever naast jou blijft rijden en fantaseerd over wat hij met die dame op de motorkap zou willen doen dan dat hij een wedstrijdje gaat racen.
de enigste scheurpartij die een kerel dan wil zien is in jouw druipgrotje![]()
LOLquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:20 schreef verliefdekloon het volgende:
[..]
trouwens is jouw auto rood? rode auto's zijn namelijk sneller dan andere kleuren
dat heb ik ook.... het kleinste plekje zonder problemen in 1 keer!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:57 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LOL
Trouwens ben ik de enigste die het inparkeren met vlagen echt briljant kan, gewoon in één keer in het krapste plekje in de straat en echt het volgende moment 30x moet insteken en dan alsnog een ander plekje moet zoeken. Zal wel aan mn bui liggen ofzo.
gokje? 14, eerste schaamhaar ontdekt en nu al een echte internet-cassanova?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef verliefdekloon het volgende:
[..]
die ene foto in je profiel onthult al een mooi figuurtje.
ik kan je uit ervaring vertellen dat een man liever naast jou blijft rijden en fantaseerd over wat hij met die dame op de motorkap zou willen doen dan dat hij een wedstrijdje gaat racen.
de enigste scheurpartij die een kerel dan wil zien is in jouw druipgrotje![]()
nope, gewoon lekker sexistisch.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
gokje? 14, eerste schaamhaar ontdekt en nu al een echte internet-cassanova?
Sexyquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:03 schreef verliefdekloon het volgende:
[..]
nope, gewoon lekker sexistisch.
trouwens jij versiert vrouwen via internet?
ik snap dat trouwens nog steeds niet dat mensen daaraan doen maar misschien kun jij het mij uitleggen.
trouwen nog een beetjes succes gehad met de curcus: "versier vrouwen met een gitaar en rock-look" ?
Daarom heb ik ook 60 lessen gehad: om 100% zeker te zijn dat ik met een goed gevoel en goede vaardigheden achter het stuur kruip en kan rijden als een manquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:15 schreef verliefdekloon het volgende:
Het klopt toch echt wel dat vrouwen slechter rijden.
dit word ook door mijn neef bevestigd.
mijn neef is al 8 jaar examinator. (daarvoor instructeur).
hij heeft gewoon geconstateerd dat vrouwen niet met auto's kunnen omgaan.
bejaarde vrouwen zijn helemaal een ramp.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:49 schreef Lollifant het volgende:
Het is wel waar dat bejaarden nog 1000x zo erg zijn!![]()
En vrouwen die wel goed kunnen rijden: good for you!![]()
Beetje generaliseren moet kunnen.
kortom, soort zoekt soortquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef verliefdekloon het volgende:
[..]
bejaarde vrouwen zijn helemaal een ramp.
ik heb trouwens ontzettende slechte ervaringen met vrouwen die net hun rijbewijs hebben.
1e keer: laat een ex in mijn auto rijden. die meid trok zo hard aan de pook dat ze de knop in handen had.
(en ja, in het echt hield ze ook van ruig). positief was dat ze wel lekker hard scheurde, zo hard dat ik toch wel ff benauwd werd
2e keer: meisje had sochtends rijbewijs gehaald. ik had haar beloofd dat ze dan een keer in mijn auo mocht rijden.
ze reed net 100 meter en nadert een voorrangsweg.
auto's van links maar ze nam ff voorrang. een audi a6 vol in de ankers en er links omheen gestuurd![]()
scheelde dus niks
4e keer: meisje net haar rijbewijs en zat op te scheppen dat ze zo goed kon rijden en dat wij niet normaal rijden. ze rijdt een parkeerplaats uit en maakt een paar mooie stripings via een metalen paaltje waarop we haar zelfs nog hadden gewezen
5e keer:
vorige week kwam een vriendin trots vertellen dat ze rijbewijs had. kwam me ophalen voor een ritje. in een tochtje van 5 minuten laat ze 6 keer auto afslaan, vergeet ze de handrem, vergeet ze hem in de een te zetten en is zo onzeker als de neten.
kortom, vrouwen zouden geen rijbewijs mogen hebben.
nou !! duidelijk wel !!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:17 schreef Dibbl het volgende:
[..]
zo maar dat is me ff vet stoer zeg
Jullie zijn gewoon jaloersquote:
nee joh ! heb je wel gelezen wat ze zei ??? ze rijdt eerder weg bij t stoplicht heur !quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:04 schreef Dibbl het volgende:
[..]
nee hoor want sjer rijdt jou er zo uit![]()
jij sharon schumacher die is heus nie eerder als jou weg bij stoplichtquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:04 schreef sjerren het volgende:
[..]
nee joh ! heb je wel gelezen wat ze zei ??? ze rijdt eerder weg bij t stoplicht heur !
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:05 schreef Dibbl het volgende:
[..]
jij sharon schumacher die is heus nie eerder als jou weg bij stoplicht
je bedoeld die moeder die mij heeft ingerolen voor jou?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:07 schreef sjerren het volgende:
[..]
oowww jeweeelll
pssttt mensen in hun waarde laten dibbl .. heeft uw moeder u dat nooit geleerd ?
uhuh totdat je een eend of stoeprandje tegenkomtquote:
met die eend ben ik nog naar huis gereden hoor! die kwam er in de wasbox vanafquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:11 schreef Dibbl het volgende:
[..]
uhuh totdat je een eend of stoeprandje tegenkomt![]()
wordt weer tijd voor een ongelukje dusquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:12 schreef rival het volgende:
[..]
met die eend ben ik nog naar huis gereden hoor! die kwam er in de wasbox vanaf
en ben al een heel jaar schadevrij *klopt af klopt af klopt af*
ja die moeder jahquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:10 schreef Dibbl het volgende:
[..]
je bedoeld die moeder die mij heeft ingerolen voor jou?
*is nog steeds aan het mompelen over satan en dochter van enzquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:14 schreef sjerren het volgende:
[..]
ja die moeder jah
Maar even serieus ...
ff klappen voor dat meisje ... ik zie t nie vaak da ze eerst bij t stoplicht wegrijden ..
wij blijven allemaal voor t stoplicht staan enzo, want wij durven niet als eerstes te rijden
respect !![]()
Hou nou eens op !! geen grapjes meer maken!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:32 schreef Dibbl het volgende:
[..]
*is nog steeds aan het mompelen over satan en dochter van enz
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:08 schreef MaJo het volgende:
Jeetje hoe verkeerd kun je een opmerking interpreteren, het zit jullie blijkbaar wel hoogHet eerste weg bij een stoplicht als er meerdere banen zijn uiteraard. En ik kom alleen maar op voor de vrouwelijke chaufeurs in dit topic
Laten we eerder de mannen gaan uitlachen die denken dat ze zo goed rijden maar er eigenlijk niks van bakken
jij zag ons niet tegen/over rival bezig?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:08 schreef MaJo het volgende:
Jeetje hoe verkeerd kun je een opmerking interpreteren, het zit jullie blijkbaar wel hoogHet eerste weg bij een stoplicht als er meerdere banen zijn uiteraard. En ik kom alleen maar op voor de vrouwelijke chaufeurs in dit topic
Laten we eerder de mannen gaan uitlachen die denken dat ze zo goed rijden maar er eigenlijk niks van bakken
En een snelle auto hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:16 schreef DarkElf het volgende:
*grin, toch heb ik vandaag weer feilloos geparkeerd en lekker door gereden....
oh ja en ik ben heel vaak als eerste weg bij een stoplicht, gewoon een kwestie van opletten en snel reageren
Wat kan haar het schelen? Het is toch haar bus niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omg!
Vandaag had ik een vrouwelijke busschauffeur en daar was ik echt niet over te spreken.
Maar dan heb ik het nog niet over de mannelijke chauffeurs gehad![]()
's Ochtends in de bus zijn is al geen feest, maar wat een rijstijl had dat mens.
Keihard optrekken, over de rotonde ipv eromheen en uiteraard keihard remmen.
De hele bus stond tot de nok toe vol...
Er rijdt ook nog een bejaarde vrouw op diezelfde lijn en die neemt de hele weg alle stoepranden mee..
Dat rijdt ook niet echt comfortabel...
Thanksquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi MaJo
Ik moet eerlijk bekennen, helaas ken ik veel meer vrouwelijke bestuurders dan mannelijke die niet kunnen autorijden. Althans, niet mijn stijl. Maar MaJo rijdt in mijn ogen echt als een man excuse the expressionen goed.
![]()
hmm ligt t nu aan mij of lees ik alleen maar " blaat "quote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef maartena het volgende:
Eens met topicstarter.
Tijdje terug had ik ook weer zo'n griet..... Staat voor me bij het stoplicht, met de telefoon op de schouder (mag hier nog tot 2008), lippestift in de hand proberen haar lippen te verven, en dan van schrik de telefoon laten vallen als ik toeter omdat het al 10 seconden groen was..... En dan ook nog eens eerst de telefoon willen zoeken ipv gaan rijden!
Inparkeren is helemaal een ramp bij vrouwen. Hij staat nooit goed.... stukje naar voren, stuur helemaal omgooien, dan weer te vroeg ingestuurd, stukje naar achteren, nog niet goed, stukje naar voren, helemaal scheef.... nee, dan maar weer helemaal eruit en opnieuw proberen. Als je gratis vertier wil moet je op een straat gaan staan waar veel ingeparkeerd worden.
Parkeren zal ook wel iets genetisch zijn denk ik dan..... immers, mannen weten hoe men iets langwerpigs netjes in een krappe ruimte moet plaatsen, dat is niet de taak van vrouwen natuurlijk.
Ook irritant is de verdwaalde vrouw. Die komen dan heel verbaasd bij een kruispunt en komen dan tot de ontdekking dat ze niet weten welke kant ze op moeten. Niet "hee, in de verte zie ik een kruispunt, even kijken op de route beschrijving" maar meer.... "hee! Ik sta opeens bij een kruispunt! Waar moet ik nu heen?" En dan duurt het ook nog eens 2 minuten voordat ze een besluit maken...... Sowieso kun je vrouwen de weg 3 keer uitleggen, en de 4e keer bellen ze weer op..... "ik ben verdwaald".![]()
Richtingaangeving lijkt helemaal taboe te zijn bij vrouwen... dat komt waarschijnlijk omdat ze onderweg met alles en iedereen moeten kwebbelen aan de telefoon..... zelfs met headsetje in. Of ze zitten hun gezicht nog te bewerken met make-up, want de openbare weg is daar natuurlijk veel beter voor geschikt dan thuis voor de spiegel. En dan moet er uiteraard ook nog uitgebreid met het haar gespeeld worden, want je moet natuurlijk wel mooi zijn voor die lekkere kerel die naast je rijdt in de file.
En natuurlijk heb je van die vrouwen die het verschil tussen een rijbaan en tramrails niet helemaal hebben begrepen:
Vrouw rijdt over tramrails met auto
Vooral dit filmpje zegt heel veel! http://flaptit.mine.nu/amsterdam/Video(422).3gp
Je leest gewoon de waarheid. En de waarheid is hard.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:32 schreef sjerren het volgende:
[..]
hmm ligt t nu aan mij of lees ik alleen maar " blaat "
![]()
jij leest blaat, ik geef henm groot gelijk. het gros van de vrouwen valt gewoon onder het verhaal van die gast!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:32 schreef sjerren het volgende:
[..]
hmm ligt t nu aan mij of lees ik alleen maar " blaat "
![]()
Hm, met dit punt ben ik het niet eens. Ik heb véél auto's niet zien knipperen, en tot nu toe zitten daar áltijd lakse mannen achter het stuur die gewoon té lui zijn om even langs die richtingaanwijzer te strijken om aan te geven dat ze een baantje op willen schuiven. Ik kan er absoluut niet tegen als er geen richting aan wordt gegeven, dus daar let ik goed op, maar dat zijn écht bijna altijd mannen.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef maartena het volgende:
Richtingaangeving lijkt helemaal taboe te zijn bij vrouwen... dat komt waarschijnlijk omdat ze onderweg met alles en iedereen moeten kwebbelen aan de telefoon..... zelfs met headsetje in. Of ze zitten hun gezicht nog te bewerken met make-up, want de openbare weg is daar natuurlijk veel beter voor geschikt dan thuis voor de spiegel. En dan moet er uiteraard ook nog uitgebreid met het haar gespeeld worden, want je moet natuurlijk wel mooi zijn voor die lekkere kerel die naast je rijdt in de file.
als ik van baan verwissel (om in te halen of om weer terug te gaan) en er is geen verkeer vlak achter me. dan geef ik ook geen richting aan. ik geef richting aan als er verkeer in de buurt is, dan is het ook eigenlijk pas nodig!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hm, met dit punt ben ik het niet eens. Ik heb véél auto's niet zien knipperen, en tot nu toe zitten daar áltijd lakse mannen achter het stuur die gewoon té lui zijn om even langs die richtingaanwijzer te strijken om aan te geven dat ze een baantje op willen schuiven. Ik kan er absoluut niet tegen als er geen richting aan wordt gegeven, dus daar let ik goed op, maar dat zijn écht bijna altijd mannen.
Mannen kunnen er anders ook wat van.quote:Op maandag 18 september 2006 11:54 schreef rival het volgende:
de meeste vrouwen kunnen idd echt niet rijden.
een vriendin van mij (erg mooi) die kon na het behalen van haar rijbewijs nog niet eens inparkeren. toen ze de auto in zijn achteruit zette vroeg zij mij (ik zweer het) welke kant moet ik nu sturen om het vak in te gaan????
nou ik weet wel hoe zij der rijbewijs heeft gehaald.... mondje open en
maar ik ken een meisje, die rijd als schumacher! (uitzondering bevestigt de regel)
Okee, en welk gedeelte van "je kunt niet zonder ze" begreep je dus niet ?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik kan best zonder ze hoor
Alleen een paar keer per week niet
Omdat je dan geen richting aangeeft doe je het niet consequent en vergeet je het ook gemakkelijker als er wél verkeer is. Jij zet zeker overdag je licht ook niet aan?quote:Op woensdag 20 september 2006 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
als ik van baan verwissel (om in te halen of om weer terug te gaan) en er is geen verkeer vlak achter me. dan geef ik ook geen richting aan. ik geef richting aan als er verkeer in de buurt is, dan is het ook eigenlijk pas nodig!
en uiteraard geef ik richting aan op de rotondes
ik vergeet het niet als er wel verkeer is. daar durf ik op te zweren! ik ben namelijk 1 van de weinigen die wel rekening houd met het overige verkeer. (behalve dan de linksrijders, die zou ik het liefst nog van de weg rijdenquote:Op woensdag 20 september 2006 10:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Omdat je dan geen richting aangeeft doe je het niet consequent en vergeet je het ook gemakkelijker als er wél verkeer is. Jij zet zeker overdag je licht ook niet aan?
oke voortaan doe ik altijd richting aan!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:22 schreef 2609 het volgende:
bij alles je richtingaangevendat is zooo rijlesachtig
Gelukkig !quote:Op woensdag 20 september 2006 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik vergeet het niet als er wel verkeer is. daar durf ik op te zweren! ik ben namelijk 1 van de weinigen die wel rekening houd met het overige verkeer. (behalve dan de linksrijders, die zou ik het liefst nog van de weg rijden)
en nee, mijn lichten gaan pas aan wanneer de lantaarns aan gaan!
je neemt me niet serieus?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Gelukkig !
Al die andere mensen die over zichzelf zeggen dat ze geen rekening houden met het overig verkeer
Het gaat erom dat zelfs als jij per ongeluk een andere verkeersdeelnemer niet gezien hebt (een fietser rechts achter je bijvoorbeeld),quote:Op woensdag 20 september 2006 10:22 schreef 2609 het volgende:
bij alles je richtingaangevendat is zooo rijlesachtig
Nouja, dan mag je blij zijn. Als ik jou ooit zie rijden en je knippert niet ga ik op mn claxon, deal?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik vergeet het niet als er wel verkeer is. daar durf ik op te zweren! ik ben namelijk 1 van de weinigen die wel rekening houd met het overige verkeer. (behalve dan de linksrijders, die zou ik het liefst nog van de weg rijden)
en nee, mijn lichten gaan pas aan wanneer de lantaarns aan gaan!
Dude, je rijdt in een ford escort met sjonnie-velgen.... neem jij jezelf serieus ?quote:
het gaat erom dat niemand ooit toe zal geven geen rekening met overig verkeer te houdenquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef GizartFRL het volgende:
En niet eens blond.
Gewoon even nadenken voordat je iets doet.
sjonnie velgen? jij snapt er niet al teveel van. de dag dat jij die velgen kan betalen moet nog komen!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:33 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dude, je rijdt in een ford escort met sjonnie-velgen.... neem jij jezelf serieus ?
je mag altijd naar me claxoneren hoor!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nouja, dan mag je blij zijn. Als ik jou ooit zie rijden en je knippert niet ga ik op mn claxon, deal?
Verder vind ik (maar da's persoonlijk, het is immers niet verplicht) het onverantwoord om zonder licht te rijden. Er zijn zóveel momenten waarbij het licht niet aan hóéft, maar het zoveel overzichtelijker zou zijn als je het wél doet. Zo zat ik laatst in een énorme plensbui op de snelweg, waarbij er auto's in de vluchstrook gaan staan omdat ze niet meer durven rijden enzo, en dan blijven er ook mensen rijden zonder licht... officieel hoeft het niet, maar no way dat iemand je ziet. Mijn lichtjes staan mooi wel altijd aan, tis één draaibeweging en het scheelt heel wat ongelukjes.
je bent minderjarig en laat je tieten zien in je FoBo, en jij durft iets over een ander te zeggen?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:33 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dude, je rijdt in een ford escort met sjonnie-velgen.... neem jij jezelf serieus ?
wat een onzin zegquote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef maartena het volgende:
Hij kan en mag tenminste autorijden, wat heeft het ermee te maken dat het een ford escort is.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:33 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Maar ik lees hierboven dat je na het inhalen niet terug naar rechts knippert. Dat worden veel toeters voor jouquote:Op woensdag 20 september 2006 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
je mag altijd naar me claxoneren hoor!![]()
maar als je me daar op betrapt mag jij dat ja!
Meestal oude mensen ja !quote:Op woensdag 20 september 2006 10:57 schreef HenkieSpankie het volgende:
Heren! Let eens voor de grap op welke automobilisten er meestal achter vrachtwagens blijven rijden
ik haal in met zo een groot snelheidsverschil dat die auto dus niet meer in de buurt is als ik terug ga naar rechtsquote:Op woensdag 20 september 2006 10:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Maar ik lees hierboven dat je na het inhalen niet terug naar rechts knippert. Dat worden veel toeters voor jou![]()
Och, ik associeer dat nou eenmaal met een bepaald type mensen die vaak ook een bepaalde rijstijl hebben - en hij bevestigt dat 'vooroordeel' helemaalquote:Op woensdag 20 september 2006 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij kan en mag tenminste autorijden, wat heeft het ermee te maken dat het een ford escort is.![]()
Dat mag je natuurlijk altijd denken.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Och, ik associeer dat nou eenmaal met een bepaald type mensen die vaak ook een bepaalde rijstijl hebben - en hij bevestigt dat 'vooroordeel' helemaal
En ik denk dat ik beter auto rijd dan de meesten hier - kart-, rally- en circuitHet is nogal een hobby van me
en je bent 16quote:Op woensdag 20 september 2006 11:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Och, ik associeer dat nou eenmaal met een bepaald type mensen die vaak ook een bepaalde rijstijl hebben - en hij bevestigt dat 'vooroordeel' helemaal
En ik denk dat ik beter auto rijd dan de meesten hier - kart-, rally- en circuitHet is nogal een hobby van me
omdat ik niet altijd knipper weet jij meteen wat voor ik ben? doe je goed!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
dan weet je dus ook niet hoe je normaal auto zou rijden. Als jij gaat karten op de openbare weg... nouja, laat ook maarquote:Op woensdag 20 september 2006 11:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Daarom rij ik ook niet op de openbare weg.
So ?
Nee, omdat je in een ford escort rijdt met sjonnie velgen doe ik een gok over je rijgedrag en je bevestigt dat zelf direct door te roepen dat je niet knippertquote:Op woensdag 20 september 2006 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
omdat ik niet altijd knipper weet jij meteen wat voor ik ben? doe je goed!
jij ookal?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
hey, toen ik 16 was wist ik ook al dat ik beter kon rijden dan het gros van de mensen hoor!![]()
sorry, ik kart nou eenmaal al sinds me 12e ofzo.... dat was echt mijn grootste hobby!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Nu wordt je wel een beetje patserig hoor Rival...
Ik denk inderdaad dat 90% van de weggebruikers niet half zoveel controle over hun auto heeft - of slip-ervaring - als ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
hey, toen ik 16 was wist ik ook al dat ik beter kon rijden dan het gros van de mensen hoor!![]()
sssshhhhhhtquote:Op woensdag 20 september 2006 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij ookal?ben je cloon van kitless?
![]()
zei ik dat ik niet knipper? ik knipper niet als het niet nodig is! daar zit een verschil in. maar dat ga je vanzelf wel merken als je ooit je rijbewijs haalt!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:12 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee, omdat je in een ford escort rijdt met sjonnie velgen doe ik een gok over je rijgedrag en je bevestigt dat zelf direct door te roepen dat je niet knippert
Whahahaquote:Op woensdag 20 september 2006 11:14 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat 90% van de weggebruikers niet half zoveel controle over hun auto heeft - of slip-ervaring - als ik.
De meeste mensen halen nou eenmaal hun rijbewijs en rijden daarna hoogstens elke dag naar hun werk en/of naar de supermarkt, that's it![]()
Ik ga mee.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:16 schreef zoeperzazke het volgende:
het niveau van dit topic daalt trouwens wel met de seconde. Van een eerlijke, goedbeargumenteerde discussie over het al dan niet fatsoenlijk rijden door leden van het vrouwelijk geslacht naar het feit of kiteless en rival op jonge leeftijd al op de hoogte waren van hun aanstormende rijtalentIk ga een bakje koffie halen denk ik.
hey, toen ik vroeger zo een auto had die je zelf voort moest bewegen met je voeten op de grond wist ik het al ja!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:16 schreef zoeperzazke het volgende:
het niveau van dit topic daalt trouwens wel met de seconde. Van een eerlijke, goedbeargumenteerde discussie over het al dan niet fatsoenlijk rijden door leden van het vrouwelijk geslacht naar het feit of kiteless en rival op jonge leeftijd al op de hoogte waren van hun aanstormende rijtalentIk ga een bakje koffie halen denk ik.
Mja, je mag geen mening over het rijgedrag van anderen hebben als je zelf beter auto rijdt dan de meesten alleen nog niet oud genoeg bent voor een papiertjequote:Op woensdag 20 september 2006 11:16 schreef zoeperzazke het volgende:
in mijn geval gaat dat gelukkig niet op, al ken ik wel veel vriendinnen die na hun rijbewijs helemaal niet meer gereden hebben. Rijbewijs, studeren, kamers, OV, en dan na 5 jaar weer eens willen rijden...quote:Op woensdag 20 september 2006 11:14 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat 90% van de weggebruikers niet half zoveel controle over hun auto heeft - of slip-ervaring - als ik.
De meeste mensen halen nou eenmaal hun rijbewijs en rijden daarna hoogstens elke dag naar hun werk en/of naar de supermarkt, that's it![]()
Als je het niet eens bent met die stelling wil je dus beweren dat 90% van de verkeersdeelnemers heel goed kunnen rijden, veel rijervaring hebben en niet hun auto slechts gebruiken voor woon-werk-supermarktverkeer ?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Whahaha![]()
ik begin je steeds lachwekkender te vinden.
dat soort dingen willen we hier pas horen als je 18 bent!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:18 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Mja, je mag geen mening over het rijgedrag van anderen hebben als je zelf beter auto rijdt dan de meesten alleen nog niet oud genoeg bent voor een papiertje
Ik ga wel weer ergens in een hoekje met mezelf zitten spelen ofzo
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
dat soort dingen willen we hier pas horen als je 18 bent!![]()
wat het probleem is is dat je het hier tegen de overige 10 procent hebt!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:20 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met die stelling wil je dus beweren dat 90% van de verkeersdeelnemers heel goed kunnen rijden, veel rijervaring hebben en niet hun auto slechts gebruiken voor woon-werk-supermarktverkeer ?
right
kippesoepie! thnx!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
![]()
Intussen koffie, thee, cup-a-soup en ranja rond laat gaan
De 10% die voor geen meter kunnen rijden ?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
wat het probleem is is dat je het hier tegen de overige 10 procent hebt!![]()
als je dat denken wilt!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:24 schreef Kiteless het volgende:
[..]
De 10% die voor geen meter kunnen rijden ?
ik ben degene die over kartbekers begon en ik rij auto en motor en ben 24!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:28 schreef Sebash het volgende:
Volgens mij halen de 16 jarigen hier die goed denken te rijden 2 dingen door elkaar.
Een auto besturen: controle, slippen, feeling voor de auto (waar ze allicht goed in zullen zijn, getuige ALhun kartbekers)
Auto rijden: kijk gedrag(!), gedrag van medeweggebruikers inschatten en anticiperen, waar ze nog 0 komma 0 mee te maken hebben gehad.
En dat, maakt je een goed bestuurder...
Now flame me
Jij vertrouwt op statistieken?quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef SuperRogier het volgende:
Jij kent duidelijk elke fok!ker.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:24 schreef Kiteless het volgende:
[..]
De 10% die voor geen meter kunnen rijden ?
My badquote:Op woensdag 20 september 2006 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben degene die over kartbekers begon en ik rij auto en motor en ben 24!(denk dat jij dus ook 2 dingen door elkaar haalt
)
Een goede bestuurder is iemand die goed kan autorijden.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:28 schreef Sebash het volgende:
Volgens mij halen de 16 jarigen hier die goed denken te rijden 2 dingen door elkaar.
Een auto besturen: controle, slippen, feeling voor de auto (waar ze allicht goed in zullen zijn)
Auto rijden: kijk gedrag(!), gedrag van medeweggebruikers inschatten en anticiperen, waar ze nog 0 komma 0 mee te maken hebben gehad.
En dat, maakt je een goed bestuurder...
Now flame me
bange mensen in het verkeer zijn not done!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:21 schreef Garisson72 het volgende:
ik vind types als Rival en Kiteless maar eng.
Nix gevaarlijker dan verkeersdeelnemers die zo overtuigd zijn van hun eigen kwaliteiten.
men, wat heb jij een fotoboek.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:41 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Een goede bestuurder is iemand die goed kan autorijden.
Een goede verkeersdeelnemer is iemand die zich netjes aan de regels houdt.
En je hebt als fietser nooit te maken met automobilisten die geen richting aangeven of door rood rijden ?
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:40 schreef verliefdekloon het volgende:
[..]
men, wat heb jij een fotoboek.
normaal neuk ik niet iets onder de 18 maar als een 16-jarig meisje genomen wil worden als een pornosterretje dan maak ik een uitzondering
maar rijden in een auto zul je nooit kunnen
jij mag best even wat moeite doen om te doorgronden wat ik met mijn opmerking bedoelde.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
bange mensen in het verkeer zijn not done!![]()
ik denk dat ik al vaker in een auto ben heb 'gereden' dan jijquote:Op woensdag 20 september 2006 12:40 schreef verliefdekloon het volgende:
[..]
men, wat heb jij een fotoboek.
normaal neuk ik niet iets onder de 18 maar als een 16-jarig meisje genomen wil worden als een pornosterretje dan maak ik een uitzondering
maar rijden in een auto zul je nooit kunnen
Ik ben niet zozeer overtuigd van mijn eigen kwaliteiten alswel van het gebrek aan kwaliteiten van de rest van de weggebruikers.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:21 schreef Garisson72 het volgende:
Nix gevaarlijker dan verkeersdeelnemers die zo overtuigd zijn van hun eigen kwaliteiten.
Dus de mogelijkheid bestaat, dat jou kwaliteiten net zo gebrekkig zijn als die van de rest van de weggebruikers.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:16 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik ben niet zozeer overtuigd van mijn eigen kwaliteiten alswel van het gebrek aan kwaliteiten van de rest van de weggebruikers.
![]()
dat zal gerust mogen! maar daar heb ik geen behoefte aan! jij weet het allemaal al toch!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jij mag best even wat moeite doen om te doorgronden wat ik met mijn opmerking bedoelde.![]()
Tuurlijk bestaat die mogelijkheid, net zoals de mogelijkheid bestaat dat ik even goed ben, of beter.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus de mogelijkheid bestaat, dat jou kwaliteiten net zo gebrekkig zijn als die van de rest van de weggebruikers.![]()
Mochten die gebreken echt gegrond zijn.
mensen denken ook altijd dat ik mezelf zie als 's werelds beste bestuurder... dat doe ik zeker niet.. maar je komt nou eenmaal zoveel mongolen tegen op de weg! mensen in de file die op de ene baan gaan remmen. omdat ze op de andere baan remlichten zien! of... ach zo kan ik jaren doorgaan!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:24 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat die mogelijkheid, net zoals de mogelijkheid bestaat dat ik even goed ben, of beter.
Alleen denk ik dat ik - qua autobeheersing - wat meer ervaring heb dan de meeste weggebruikers - net zoals Rival dat van zichzelf denkt.
Dat wil niet zeggen dat ik overtuigd ben dat ik perfect ben, alleen dat ik misschien wat minder slecht ben dan een hoop zondagsrijders.
Zo goed of zullen we er nog 30 posts over doorgaan ?
Het meest irritante vind ik automobilisten die denken dat een zebrapad gewoon versiering is.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
mensen denken ook altijd dat ik mezelf zie als 's werelds beste bestuurder... dat doe ik zeker niet.. maar je komt nou eenmaal zoveel mongolen tegen op de weg! mensen in de file die op de ene baan gaan remmen. omdat ze op de andere baan remlichten zien! of... ach zo kan ik jaren doorgaan!![]()
dat is bij mij zo lachwekkend, ik ben een associale rijder maar ik stop altijd netjes bij zebrapaden.....quote:Op woensdag 20 september 2006 13:29 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Het meest irritante vind ik automobilisten die denken dat een zebrapad gewoon versiering is.
Komen ze met 80 erop afrijden terwijl je over wilt steken.
Mooi da'k er voor stap, dat wordt vol in de remmen of een Kiteless-vormige deuk in je auto
Kijk dat klinkt al een heel stuk redelijker.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:16 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik ben niet zozeer overtuigd van mijn eigen kwaliteiten alswel van het gebrek aan kwaliteiten van de rest van de weggebruikers.
![]()
Hoho, ik heb mijn standpunt dus niet veranderd, jij interpreteert het nu alleen andersquote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt al een heel stuk redelijker.![]()
En ik kan het er alleen maar helemaal mee eens zijn. Je hoeft maar een stukje te rijden in het hedendaags verkeer om een aantal voorbeelden te zien van types die gewoon preventief geweerd zouden moeten worden uit het verkeersbeeld...
En ik zie hierboven dat Rival ook al een heel eind bijgedraaid is en wat redelijkere taal uitslaat. Goed bezig!![]()
ja verdomme, dan zeg je weer zoiets, met nadat ik je in mijn vorige post nog heb gecomplimenteerd!!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat is bij mij zo lachwekkend, ik ben een associale rijder maar ik stop altijd netjes bij zebrapaden.....
moet je die ouwe mensjes eens zien kijken als ik vol in de handrem duik maar wel netjes stop voor het zebrapad, weten ze niet of ze moeten schelden omdat ze zo schrokken of bedanken omdat ik ze voor laat!
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:38 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hoho, ik heb mijn standpunt dus niet veranderd, jij interpreteert het nu alleen anders
vooroordelen! ik doe aan bumperkleven ja! maar dat doe ik niet omdat ik denk dat een ongeluk mij nooit zou kunnen gebeuren! maar ik ga het je niet eens uitleggen... want je hebt je oordeel toch al klaar!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja verdomme, dan zeg je weer zoiets, met nadat ik je in mijn vorige post nog heb gecomplimenteerd!!![]()
dit wekt dus de indruk dat je zo'n type bent die op de snelweg wel bumpersticker kan gaan spelen bij de voorligger, want hij is zo'n goede chauffeur dat een ongeluk hem nooit zou kunnen gebeuren...![]()
Nee lieve schat, je zei nu duidelijk iets anders dan wat je hiervoor hebt gepost:quote:Op woensdag 20 september 2006 13:38 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hoho, ik heb mijn standpunt dus niet veranderd, jij interpreteert het nu alleen anders
jezelf op de borst kloppen met je chauffeurs-capaciteiten omdat je een kart op het circuit de baas kunt... daar word ik beperkt enthousiast van. Daarom viel het me nu op dat je wat redelijkere taal bezigde.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:03 schreef Kiteless het volgende:
monneer, u bent lichtelijk sneu.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
vooroordelen! ik doe aan bumperkleven ja! maar dat doe ik niet omdat ik denk dat een ongeluk mij nooit zou kunnen gebeuren! maar ik ga het je niet eens uitleggen... want je hebt je oordeel toch al klaar!![]()
dat mag jij gerust denken! op de momenten dat ik bumperkleef weet ik dat het op dat moment niet fout zal gaan!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
monneer, u bent lichtelijk sneu.
ik ken je niet eens, maar ik weet toch behoorlijk zeker dat je zelf heel goed weet wat er schort aan je autorijkunsten. Alleen al het feit dat je bij voorbaat al twee keer weigert je gedrag te verklaren...![]()
kijk jij ook om de minuut of er al een reactie terug is, zodat je daar weer op kan duiken? IK OOK!!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
dat mag jij gerust denken! op de momenten dat ik bumperkleef weet ik dat het op dat moment niet fout zal gaan!
maar ik kan je met geen mogelijkheid daar hetzelfde over laten denken! want jij hebt je oordeel al klaar!![]()
ik klik de godganse dag op My Active Topics zodat ik z.s.m. weer kan reageren!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kijk jij ook om de minuut of er al een reactie terug is, zodat je daar weer op kan duiken? IK OOK!!![]()
tenzij je aan het bumperkleven bent, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik klik de godganse dag op My Active Topics zodat ik z.s.m. weer kan reageren!![]()
euhh, ik bedoel natuurlijk, nee ik ben hard aan het werk
straks weer! zit ik zeker minder dan een meter op me voorligger!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
tenzij je aan het bumperkleven bent, natuurlijk.
Lijkt me een mooie aanvulling op de wetjes: verplicht gas loslaten als iemand bumperkleeft bij je - tis immers een gevaarlijke situatie die je voorkomt door snelheid te minderen!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
dat mag jij gerust denken! op de momenten dat ik bumperkleef weet ik dat het op dat moment niet fout zal gaan!
maar ik kan je met geen mogelijkheid daar hetzelfde over laten denken! want jij hebt je oordeel al klaar!![]()
dus ik ben dan gevaarlijk bezig? of de persoon die zonder reden zijn vaart verminderd? (voor hem is het leeg en heeft dus geen reden om vaart te verminderen, die persoon maakt dan juist een gevaarlijke situatie)quote:Op woensdag 20 september 2006 14:08 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie aanvulling op de wetjes: verplicht gas loslaten als iemand bumperkleeft bij je - tis immers een gevaarlijke situatie die je voorkomt door snelheid te minderen!
Vind hard rijden best oke, maar dat bumperkleven, links rijden en afsnijden/voordringen is zooo van BC zeg maar. Stel primaten.
Echt de retoriek van een duif met zo'n stompie als poot (omdat ie toch een keer op die bovenleiding bleef zittenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
dus ik ben dan gevaarlijk bezig? of de persoon die zonder reden zijn vaart verminderd? (voor hem is het leeg en heeft dus geen reden om vaart te verminderen, die persoon maakt dan juist een gevaarlijke situatie)
je geeft zelf al aan dat linksrijden not done is, zonder onnodig linksrijders ook geen bumperklevers meer hoor!
Met haar eigen (lijn)bus is ze natuurlijk voorzichtigerquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:31 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Wat kan haar het schelen? Het is toch haar bus niet.
Nogmaals, begrijpend lezen...quote:Op woensdag 20 september 2006 13:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee lieve schat, je zei nu duidelijk iets anders dan wat je hiervoor hebt gepost:
[..]
jezelf op de borst kloppen met je chauffeurs-capaciteiten omdat je een kart op het circuit de baas kunt... daar word ik beperkt enthousiast van. Daarom viel het me nu op dat je wat redelijkere taal bezigde.
ja vastquote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef Snoepie85 het volgende:
als iemand gewoon inhaalt ga ik niet kleven! wat jij zegt dat je na het inhalen meteen naar rechts gaat (of misschien 2 tellen wilt) is toch prima? zo hoort het toch? dan zullen wij elkaar niet dwars zitten. maar als diegene na het inhalen niet naar rechts gaat... dan ga ik me irriteren en irritant gedrag vertonen! want ik wil er voorbij, en rechts mag ik er niet voorbij dus zal die persoon naar rechts moeten eer ik er legaal voorbij kan.....quote:Op woensdag 20 september 2006 14:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Echt de retoriek van een duif met zo'n stompie als poot (omdat ie toch een keer op die bovenleiding bleef zitten).
Nee sufdwaas, op 1 meter achter me rijden is normaal? Krijg lekker de #$%#$% denk ik dan, als ik netjes aan de regels aan het inhalen ben of wat dan ook.. hop.. gas los.
Echt, als ik naar rechts kan doen ik het meteen voor je, heb dan ook even 2 tellen geduld tot het zover is.
Overigens, over dat linksrijden, het zijn juist die bumperfuckers die dat veroorzaken.. ga maar eens netjes rechts rijden en kijken of je er nog tussenkomt. Dus rijd iedereen alvast maar links..
Eigen schuld dus..
Oh, heb ik ongelijk? Rijd eens door zo'n trajectcontrole buitenaards wezen, dan zul je een wereld van vriendelijk weggedrag ontdekken.. iedereen rijd dan in ene netjes rechts etc. Heerlijk. Ik ben voor trajectcontroles op alle wegen - alleen al om die reden (jep, zelfs het hardrijden lever ik er met liefde voor in).
Ja, jij bent gevaarlijk bezig.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
dus ik ben dan gevaarlijk bezig? of de persoon die zonder reden zijn vaart verminderd? (voor hem is het leeg en heeft dus geen reden om vaart te verminderen, die persoon maakt dan juist een gevaarlijke situatie)
je geeft zelf al aan dat linksrijden not done is, zonder onnodig linksrijders ook geen bumperklevers meer hoor!
voor de 3e keer vraag ik dan.... vertel daar eens iets over.. wat heb je gerallyd? waar heb je geraced? wat doe je? (als ik vragen mag)quote:Op woensdag 20 september 2006 14:34 schreef Kiteless het volgende:
[..]
, telt rallyrijden in het buitenland en circuit-racen niet mee ?
ik hou van gevaar!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:39 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, jij bent gevaarlijk bezig.
En ja, zonder onnodig-linksrijders zijn er ook genoeg eikels op andere banen die bumperkleven.
Zat er ook een marokkaan tussen?quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef Lollifant het volgende:
- Achteruit tegen een boompje aanrijden
Mijn klacht: vrouwen en auto's zijn een slechte combinatie.![]()
In de US met m'n vader (hij heeft een 'ouwe' toyota celica en is lid van de NASA), amateur-rally in Frazier Park.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
voor de 3e keer vraag ik dan.... vertel daar eens iets over.. wat heb je gerallyd? waar heb je geraced? wat doe je? (als ik vragen mag)
[lolbroekmode]de nasa? is je vader in die celica de aarde rond gevlogenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:54 schreef Kiteless het volgende:
[..]
In de US met m'n vader (hij heeft een 'ouwe' toyota celica en is lid van de NASA), amateur-rally in Frazier Park.
Van wie ben jij trouwens de quasi intelligente emo-kloon?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:34 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nogmaals, begrijpend lezen...
Ik zei dat ik denk dat ik beter ben dan de meesten.
Daarmee heb ik niet gezegd dat ik mezelf goed vind; ik heb je onderhand vaak genoeg laten weten dat ik de rest gewoon slecht vind !
En je leest selectief als je het alleen over karten hebt, telt rallyrijden in het buitenland en circuit-racen niet mee ?
Nou ja, het boeit me verder bijzonder weinig wat je van me denkt hoor, ik heb er alleen een hekel aan als mensen hun meningen baseren op hun eigen interpretatie-fouten, lees-luiheid en verkeerde aannames
van ijsmeis nou goedquote:Op woensdag 20 september 2006 14:57 schreef Domai het volgende:
[..]
Van wie ben jij trouwens de quasi intelligente emo-kloon?![]()
ze doet ook alles voor de cam jorquote:Op woensdag 20 september 2006 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
je bent minderjarig en laat je tieten zien in je FoBo, en jij durft iets over een ander te zeggen?![]()
ow dan moet ik der msn ff regelen!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:09 schreef Dibbl het volgende:
[..]
ze doet ook alles voor de cam jor![]()
ik heb dus bij rival in de auto gezetenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:21 schreef Garisson72 het volgende:
Dat beweerde ik ook altijd. Tot ik achteruit tegen een betonnen paal opreed, op de zelfde dag dat een vriendin van me slaagde voor haar praktijkquote:Vrouwen kunnen niet autorijden
Dat heb ik al voor dr gedaan!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou je je tietenfoto wel in een .zip gezet hebben!![]()
dat horen jullie nu van een vrouw he!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef Dibbl het volgende:
[..]
ik heb dus bij rival in de auto gezeten
kan zeggen dat die man heus wel goed op het overige verkeer let en goed rijdt![]()
Ah, weten we gelijk van wie Dibbl een kloon isquote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
dat horen jullie nu van een vrouw he!![]()
ik heb een kloon met dikke tieten!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah, weten we gelijk van wie Dibbl een kloon is
weet ik toch lieverdquote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb een kloon met dikke tieten!![]()
dibbl mond houden ze hoeven niet te weten wie mijn kloon is!![]()
Verschuilen achter een kloon is voor kneuzen.....quote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef rival het volgende:
dibbl mond houden ze hoeven niet te weten wie mijn kloon is!![]()
wie verschuilt zich achter een kloon?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:36 schreef maartena het volgende:
[..]
Verschuilen achter een kloon is voor kneuzen.....
okee, dan is alles weer goed.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef Dibbl het volgende:
[..]
ik heb dus bij rival in de auto gezeten
kan zeggen dat die man heus wel goed op het overige verkeer let en goed rijdt![]()
Jaja, tis allemaal weer goed zei ik toch al!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
dat horen jullie nu van een vrouw he!![]()
Heb je de OP gelezen, of niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:30 schreef maartena het volgende:
Tis trouwens wel opvallend dat de topicstarter een vrouw is!
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:46 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |