eensch is.quote:Op zondag 17 september 2006 21:37 schreef ma_jojo het volgende:
Algemeen bekend
Er is nog nooit een statistiek aangereden door een vrouw.quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef SuperRogier het volgende:
En toch zouden vrouwen beter rijden volgens de statistieken..
Vrouwen denken telkens aan wat anders als ze schakelen. Dat zorgt voor gevaarlijke zakenquote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef Snoepie85 het volgende:
waarom kunnen vrouwen geen auto rijden?
misschien omdat het mannelijke geslacht het zover heeft gebracht dat nu iedereen denkt dat er een vrouw achter het stuur zit als er iets fout gaat.
daar worden vrouwen onzeker van en dus zenuwachtig, en tja dan ga je wel eens de fout in.
wel beetje jammer dat je als vrouw zegt dat vrouwen geen auto kunnen rijden btw
Ik heb een automaatquote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vrouwen denken telkens aan wat anders als ze schakelen. Dat zorgt voor gevaarlijke zaken
Rustig maar meisje, nooit van zelfspot gehoord?quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef karientje het volgende:
Wat een bullshit dat vrouwen niet kunnen rijden!! slaat echt nergens op. Jij kan misschien niet autorijden, maar dat geldt dus niet voor alle vrouwen!!!!!
Als je goed begrijpend leest zegt ze niks meer dan dat het vooroordeel voor haar wél geldt.quote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef Snoepie85 het volgende:
misschien omdat het mannelijke geslacht het zover heeft gebracht dat nu iedereen denkt dat er een vrouw achter het stuur zit als er iets fout gaat.
daar worden vrouwen onzeker van en dus zenuwachtig, en tja dan ga je wel eens de fout in.
zelfspot is bespottelijkquote:Op zondag 17 september 2006 21:45 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Rustig maar meisje, nooit van zelfspot gehoord?
En je deed hem bijna in z'n achteruit terwijl je hem in zijn 5 wilde zetten??? WTF!!!??? ben je wel helemaal 100?quote:
Neeeeee dat was natuurlijk een andere auto!quote:Op zondag 17 september 2006 21:46 schreef Inorbit het volgende:
[..]
En je probeerde hem in zijn achteruit te krijgen??? WTF!!!??? ben je wel helemaal 100?
Er is een verschil tussen niet kunnen rijden en het aantal ongelukken dat de beider geslachten veroorzaken.quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef SuperRogier het volgende:
Inderdaad, er zijn vrouwen die wel kunnen rijden. Sommige zelfs heel goed. Ik ken er zelfs een paar!quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef karientje het volgende:
Wat een bullshit dat vrouwen niet kunnen rijden!! slaat echt nergens op. Jij kan misschien niet autorijden, maar dat geldt dus niet voor alle vrouwen!!!!!
Ik ook! Michael Schumacher, Alonso, Albers net als al die andere vrouwelijke kornuiten uit de F1, toch?quote:Op zondag 17 september 2006 22:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn vrouwen die wel kunnen rijden. Sommige zelfs heel goed. Ik ken er zelfs een paar!
slk? schoonzus? paaltje?quote:Op zondag 17 september 2006 21:54 schreef 2609 het volgende:
of niet vrouwengister heeft mn schoonzus met dr slk tegen een paaltje aangereden achteruit
hoe dom kan je zijn
In 1 keer geslaagd!quote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef karientje het volgende:
[..]
Nou je zet jezelf aardig voor lul, heb jij je rijbewijs "gekregen"????]
quote:Op zondag 17 september 2006 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
* checkt fotoboek
De examinator heeft het hele examen naar jou gekeken en niet naar je rijstijl.
(nofi)
Zo ver ben ik nog niet. Ik wil geen mensen bij mij in de auto, ik heb geen eens radio aan, daarvan gaat mijn concentratie alleen maar achteruit.quote:Op zondag 17 september 2006 22:25 schreef BobbyB het volgende:
Sommige kunnen het wel goed, maar die denken dat ze het zo goed kunnen dat ze ondertussen even de hele make-up tas erbij pakken om hun make-up te doen waardoor ze dus kut gaan rijden. Het ouwehoeren met vriendinnen waardoor ze niet opletten laat ik verder maar even buitenwegen.
quote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef RijstNatie het volgende:
je hebt wel mooie ogen en een gruwlijke super sized kat, dus dat compenseerd...
Gelukkig maarquote:Op zondag 17 september 2006 22:28 schreef Knoekie het volgende:
Niet alleen vrouwen hoor
Rijden met handrem erop
quote:Op zondag 17 september 2006 22:27 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
slk? schoonzus? paaltje?
nooooooooo..
Damn, dat is wel heel erg! Zo leer je het nooit!quote:Op zondag 17 september 2006 22:38 schreef Lollifant het volgende:
Zo ver ben ik nog niet. Ik wil geen mensen bij mij in de auto, ik heb geen eens radio aan, daarvan gaat mijn concentratie alleen maar achteruit.
Iddquote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef karientje het volgende:
Niet "hmm ja".quote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan wel autorijden, het is immers onderdeel van mijn bijbaan...
Maar af en toe zie ik vrouwen in het verkeer de meest rare dingen doen, waarvan je denkt.. hmm ja
quote:
Jouw bier hoeft zeker ook niet in een glas omdat het er al inzit?quote:Op maandag 18 september 2006 00:31 schreef Jugaros het volgende:
vrouw aan het stuur, Bloed aan de muur
Vertel eens?quote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vrouwen denken telkens aan wat anders als ze schakelen. Dat zorgt voor gevaarlijke zaken
Vrouwen kunnen het gewoonweg niet.quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef karientje het volgende:
Knap!quote:Op maandag 18 september 2006 14:03 schreef DarkElf het volgende:
ik ben vrouw en kan fileparkeren en achteruit in parkeren als de beste
jaja zinloze bijdrage
Nou ja, vrouwen maken minder brokken, maar wekken wel veel ergernis op bij kerels die dan weer opgefokter gaan rijden en dan ergens tegenaan knallen. Vrouwen zijn mindere chauffeurs als het gaat om inzicht en vooral meegaan in het verkeer. Er zijn naar mijn mening trouwens ook zat kerels die niet kunnen rijden, in absolute aantallen zelfs meer dan vrouwen denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef SuperRogier het volgende:
Niet de juiste verlichting voeren en de sleutels in de auto achterlaten hebben met de volgens jou slechte combinatie auto's en vrouwen niets te maken Misschien moet je je eens iets meer concentreren als je met een activiteit bezig bent.quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef Lollifant het volgende:
... ik tenminste niet.![]()
Ik heb al heel veel domme dingen uitgehaald met de auto, zoals:
- Midden in de nacht met stadslicht op rijden, en niet snappen waarom mensen seintjes geven
- Gas intrappen ipv rem
- Midden op de snelweg de auto in z'n achteruit willen zetten ipv de 5e versnelling (gelukkig is dat beveiligd)
- Achteruit tegen een boompje aanrijden
En toen net:
- Even wat langsbrengen met iemand in de stad, de auto aan laten staan met de sleutels er nog inKwam ik gelukkig na 5 minuten al achter, toen stond hij er gelukkig nog
- De hele weg naar huis rijden met de handrem er nog op![]()
Mijn klacht: vrouwen en auto's zijn een slechte combinatie.![]()
Onze auto werd aangereden door een man die achteruit reed bij een winkelcentrum, een vriend van me werd door een man aangereden die hem over het hoofd had gezien, reed hem zo van z'n motor. De buurman schatte de afstand verkeerd in en reed onze zijkant aan gort, flinke schade, alles moest gespoten. Een jongetje uit de buurt die net had leren fietsen viel om en het stuurtje van zijn fiets maakte een diepe pit in de zijkant van onze nieuwe auto. Shit happensquote:Op maandag 18 september 2006 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen het gewoonweg niet.
Ik heb een knalgele auto, die kan je gewoonweg niet missen, echt niet.
Die heb ik nu een maand of 10 en in die 10 maanden ben ik 2 keer aangereden, 2x in dezelfde maand nog wel, door een vrouw...
De eerste keer zat ze niet op te letten toen ik afsloeg en zij er met ongeveer 30 er achter op...
Tweede keer was in de file....![]()
De domme doos zat ook niet op te letten en reed me ook aan van achter...
hehe vorige keer stond ik dubbel geparkeerd kwam er een vrouw met zo een dubbele bus langs.. die glipte er zo tussendooor.... 5 minuten later een vent in zo een enkele bus die ging stil staan.. seinen.. die durfde er niet langs...quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:49 schreef laika het volgende:
vrouwen kunnen wel degelijk autorijden... ik heb zelfs mijn busrijbewijs in 1x gehaald, dus wie zegt dat vrouwen niet kunnen rijden..![]()
Tnx voor de tipquote:Op dinsdag 19 september 2006 07:26 schreef woniya het volgende:
[..]
Niet de juiste verlichting voeren en de sleutels in de auto achterlaten hebben met de volgens jou slechte combinatie auto's en vrouwen niets te maken Misschien moet je je eens iets meer concentreren als je met een activiteit bezig bent.
Misschien laat je ook de borden uit je handen vallen als je de afwas doet en sluit je jezelf buiten als de buitendeur dichtvalt omdat je de sleutel bent vergeten? Concentratie en als komt goed![]()
Ja maar wie bewijs hier dat JIJ een vrouw ben ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:49 schreef laika het volgende:
vrouwen kunnen wel degelijk autorijden... ik heb zelfs mijn busrijbewijs in 1x gehaald, dus wie zegt dat vrouwen niet kunnen rijden..![]()
hoe loopt die zin?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:57 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ja maar wie bewijs hier dat JIJ een vrouw ben ?
gek, als ik (als man) onzeker en zenuwachtig ben, rij ik zelden of nooit mijn auto is puin.quote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef Snoepie85 het volgende:
Dat vink echt bsquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:49 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
gek, als ik (als man) onzeker en zenuwachtig ben, rij ik zelden of nooit mijn auto is puin.
mischien moeten we het vooroordeel dan maar veranderen van: vrouwen kunnen niet autorijden naar: vrouwen kunnen niet met onzekerheid en zenuwen omgaan.
OT: ik vind het wel tof dat TS het toegeeft. vrouwen rijden zeker niet onveiliger, maar het kan niet ontkent worden dat mannen over het algemeen wat meer feeling hebben voor het voertuig, en er wat handiger mee omgaan.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:55 schreef DarkElf het volgende:
wat een gelul zegniet alle vrouwen rijden slecht net zoals niet alle mannen boven de 65 met bijziendheid goed rijden
dat is een feit!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:49 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
maar het kan niet ontkent worden dat mannen over het algemeen wat meer feeling hebben voor het voertuig, en er wat handiger mee omgaan.
whahhahahahhahaha je wist dat ik dat ging zeggen he !!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een feit!!!
sjerren je hoeft hier niet op te reageren door te zeggen dat ik al 3 voertuigen total loss heb gereden
We hebben er ook over dat vrouwen niet kunnen rijden. Volgens mij is nog nergens gezegd dat wij, mannen wel kunnen rijdenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:55 schreef DarkElf het volgende:
wat een gelul zegniet alle vrouwen rijden slecht net zoals niet alle mannen goed rijden
ik he !!quote:Op maandag 18 september 2006 11:54 schreef rival het volgende:
maar ik ken een meisje, die rijd als schumacher! (uitzondering bevestigt de regel)
ik ken je ondertussen een beetje!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:21 schreef sjerren het volgende:
[..]
whahhahahahhahaha je wist dat ik dat ging zeggen he !!!!
en dan heb ik et nog nie eens over een eend...en een motorquote:
nou mijn achter naam in t duits uitgesproken is toch heus wel schumacher heurquote:
dan begin ik erover! die eend zat midden op de weg net toen ik die bmw in had gehaald! en ik ga geen rare acties uithalen voor dat beest! (vrouw ontwijkt kat maar rijd zichzelf dood tegen boom lees ik weleens) dus die nam ik op de grillquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:31 schreef sjerren het volgende:
[..]
en dan heb ik et nog nie eens over een eend...en een motor
ach daar waar jij woont spreken jullie al half duits!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:33 schreef sjerren het volgende:
[..]
nou mijn achter naam in t duits uitgesproken is toch heus wel schumacher heur![]()
mss omdat wij aan de duitse grens zitten ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
ach daar waar jij woont spreken jullie al half duits!![]()
Wat doet je drukgroep dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:07 schreef sjerren het volgende:
Fijn dat je eerlijk toe geeft dat je er niets van bakt ... maar spreek dan niet in meervoud .. Ik vind het namelijk wel een beetje beledigend aangezien ik dus wel kei goed rij ... Geen problemen met nix niets, ben niet bang, weet volledig hoe mijn auto werkt, wat ik er mee kan, en hoe ik er mee om moet gaan ... Ik weet precies waar ik op moet letten en jaahaaa .. ik rijdt zelfs veels te hard... in en uitparkeren gaat perfect, achterwaarts inparkeren ook, etc. alles wat je met je examen moest kunnen benk nog steeds een kei in
En nee .. geen ongelukken what so ever ... Dus er zijn VROUWEN die wel rijden kunnen..
okay dan zeg ik het wel:quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een feit!!!
sjerren je hoeft hier niet op te reageren door te zeggen dat ik al 3 voertuigen total loss heb gereden
quote:
jamaar 1 daarvan was niet mijn eigen schuld!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:42 schreef Dibbl het volgende:
[..]
okay dan zeg ik het wel:
Rival heeft al 3 voertuigen totall loss gereden hoor
ghehehe 1 maar?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar 1 daarvan was niet mijn eigen schuld!![]()
de golf was toch het stoeprandje verhaal? of iets dergelijksquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
en 1 is een dubieus gevalletje!
de golf.... ach... daar hebben we het niet meer over!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:27 schreef Dibbl het volgende:
[..]
de golf was toch het stoeprandje verhaal? of iets dergelijks
1 stoeprand? maak er maar 5 van!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:27 schreef Dibbl het volgende:
[..]
de golf was toch het stoeprandje verhaal? of iets dergelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |