quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar je fiets was wel mooi
![]()
Kan je er op fietsen?quote:Op maandag 18 september 2006 17:47 schreef Devvie het volgende:
[afbeelding]
Valt dit onder de categorie fietsen?![]()
praat je altijd zo?quote:Op maandag 18 september 2006 17:43 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=o0WoapjMZto
Hij staat naast me brommer !
En die van mijn moeder is ook te zien
Hij dikte het in het filmpje een beetje aan zei hijquote:Op maandag 18 september 2006 17:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
praat je altijd zo?
en dan dat accent
Bij deze: Ik heb ook een fiets!!quote:Op maandag 18 september 2006 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je er op fietsen?![]()
Zoja dan valt het onder een fiets![]()
Niet jong, ik had het over het G-star truitje, zoals itn filmpje praat ik itn echt ook ongeveer jaquote:Op maandag 18 september 2006 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij dikte het in het filmpje een beetje aan zei hijMaar hij praat in het echt ook zo ja
![]()
Niet ik vroeg het je toen ik de filmpjes + de vergeten filmpjes enzo gekeken hadquote:Op maandag 18 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet jong, ik had het over het G-star truitje, zoals itn filmpje praat ik itn echt ook ongeveer ja
tinypic.comquote:Op maandag 18 september 2006 19:18 schreef master_X het volgende:
waar kan je normaal plaatjes uploaden heb even op google gekeken maar overal regestratie ...
quote:
Die ben je zo kwijt als die niet op slot staatquote:Op maandag 18 september 2006 19:22 schreef master_X het volgende:
[..]
bedankt
[afbeelding]
is de mijne![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |