quote:Op zondag 17 september 2006 21:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is nu te donker om een foto te maken![]()
Je eerste surveillance fiets dus?quote:Op zondag 17 september 2006 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Van je nieuwe fiets tot de oude fiets waar je het op geleerd hebt![]()
[afbeelding]
Zoietsquote:
dat wou ik nou net zeggenquote:Op zondag 17 september 2006 21:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is nu te donker om een foto te maken![]()
Mooie fietsquote:Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
Nou toch even snel een foto gemaakt. Daar achterin de tuin staat mijn zwarte oma fiets!![]()
Nee dat is een lichtvlekquote:Op zondag 17 september 2006 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooie fietsZie ik een mandje voor op zitten ?
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 21:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee dat is een lichtvlek![]()
Had de sluitertijd op 30 sec gezet maar dan stoort die lantaarnpaal die net buiten beeld staat een beetje.
Ik woon in Ermelo daar kan je 's nachts nog je deur open laten staanquote:Op zondag 17 september 2006 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tis wel een hele luxe fiets hoor. Word hij niet snel gejat daar?
wat een mooie fiets...Hoe kom je eraan?quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef GizartFRL het volgende:
Dit is mijn fiets, zonet opgehaald.
[afbeelding]
Je hebt er zelfs licht opquote:Op zondag 17 september 2006 21:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nou vooruit dan maar ik heb wat meer moeite gedaan (jas aan en naar buiten gaan).
[afbeelding]
[..]
Ik woon in Ermelo daar kan je 's nachts nog je deur open laten staan![]()
Je weet dat er een beest in je fietskar zit?quote:
Claus ben jij het ?quote:Op zondag 17 september 2006 22:11 schreef Sjakie01 het volgende:
Mijn oude fiets waar ik het op geleerd heb:
[afbeelding]
zeker!! Das mijn lieve Rubi!quote:Op zondag 17 september 2006 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs licht op![]()
[..]
Je weet dat er een beest in je fietskar zit?![]()
Orangequote:Op zondag 17 september 2006 22:50 schreef Ruuub het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha! [afbeelding] ik post iets wat geen ONZ is in ONZ 13.gif
goed gezien gastquote:Op zondag 17 september 2006 23:23 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
Orange
//of zit ik er naast
Nja, achterbrug deed me aan een agentx orange denken..
Zie die oosterse dude met dat grijze shirt en armen over elkaar zo boven het voorwiel.quote:Op maandag 18 september 2006 14:54 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Te koop:stevige fiets
quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar je fiets was wel mooi
![]()
Kan je er op fietsen?quote:Op maandag 18 september 2006 17:47 schreef Devvie het volgende:
[afbeelding]
Valt dit onder de categorie fietsen?![]()
praat je altijd zo?quote:Op maandag 18 september 2006 17:43 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=o0WoapjMZto
Hij staat naast me brommer !
En die van mijn moeder is ook te zien
Hij dikte het in het filmpje een beetje aan zei hijquote:Op maandag 18 september 2006 17:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
praat je altijd zo?
en dan dat accent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |