de hele islam is misleidend wat is je puntquote:Op zondag 17 september 2006 20:03 schreef -skippybal- het volgende:
Misleidende TT....
Goede mensen zijn sowieso zeldzaam.quote:Op zondag 17 september 2006 20:05 schreef GewoneMan het volgende:
die goeie moslims zijn he;laas vrij zeldzaam.
Als ik jou zo hoor ben je zelf ook een lekker ventje.quote:Op zondag 17 september 2006 20:05 schreef GewoneMan het volgende:
die goeie moslims zijn he;laas vrij zeldzaam.
het is een religie die alles wil oplossen met geweld, die moslims halen vrede en haat door elkaar. ze moorden elkaar zelfs uit als de interpretatie van de islam niet helemaal strookt![]()
vredelievend mijn aars![]()
Elk geloof is misleidend. Punt.quote:Op zondag 17 september 2006 20:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de hele islam is misleidend wat is je punt![]()
Als iedereen die gelooft nou eens gaat beseffen dat geloof iets persoonlijks is en dat je anderen er niet mee lastig hoeft te vallen, zijn we ook van het gezeik af.quote:Op zondag 17 september 2006 20:27 schreef Vampier het volgende:
er wordt teveel waarde aan het geloof gehecht... als we het geloof afschilderen als een psychice afwijking zijn we daar ook allemaal vanaf.... mensen met denkbeeldige vriendjes
ik heb een baan. heb geen strafblad en doe geen illigale dingen. ik betaal mijn belasting en ben voor een multiculterele sameleving alleen dan wel zonder de islam.quote:Op zondag 17 september 2006 20:21 schreef Mainport het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor ben je zelf ook een lekker ventje.
Anders onderbouw ik de mening wel. Je gooit het hier direct op de Islam.quote:Op zondag 17 september 2006 20:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb een baan. heb geen strafblad en doe geen illigale dingen. ik betaal mijn belasting en ben voor een multiculterele sameleving alleen dan wel zonder de islam.
kan je je mening misschien ook onderbouwen? of vraag ik dan teveel![]()
jah duhhh waar moet ik het anders op gooienquote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Anders onderbouw ik de mening wel. Je gooit het hier direct op de Islam.
Waarom niet meteen alle geloven? Zoals ik een post hierboven zei: geloof is iets persoonlijks, val anderen er niet mee lastig en weet dat niemand rekening met jouw geloof hoeft te houden.
daar ging het MSN gesprek van de TS over. ik kan het niet anders zien dan dat de islam met hun lange teentjes weer de foute is.quote:Op zondag 17 september 2006 20:01 schreef Monidique het volgende:
Paus: "De Islam wordt verspreid via het zwaard."
Al-Kaida: "Een belediging! De Paus moet dood!"
misschien moet jij het nieuws eens beter volgen. en mocht je je vervelen. lees de koran eens je zal je verbazenquote:Op zondag 17 september 2006 21:11 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Stop eens met mensen in vakken te plaatsen kerel.
Denk je dat Al-Qaida iedere moslim op aarde vertegenwoordigt ofzo?
De christenen hebben het geloof ook met het zwaard verspreid, dus de paus had nooit zulke uitspraken mogen doen.quote:Op zondag 17 september 2006 21:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jah duhhh waar moet ik het anders op gooien![]()
even een post van Monidique erbij gehaald
[..]
daar ging het MSN gesprek van de TS over. ik kan het niet anders zien dan dat de islam met hun lange teentjes weer de foute is.
Lees mijn vorige post eens opnieuw, blijf het lezen totdat je het snapt. Plaats mensen niet in vakken. Wie zegt dat die Koran die jij gelezen hebt iets te maken heeft met iedere moslim?quote:Op zondag 17 september 2006 21:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
misschien moet jij het nieuws eens beter volgen. en mocht je je vervelen. lees de koran eens je zal je verbazen![]()
Ehm, jij had mij geadd hoorquote:Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef remlof het volgende:
Neem eens een normale nick op msn dWc, je bent de enige in m'n lijst die zich voordoet als een breezah
Je kunt niet alles vergoeilijken door het zwarte humor te noemen. Ik heb vrienden die destijds uit Bosnië hebben moeten vluchten en die erg verdrietig worden van dit soort "grappen". Pijnlijk, erg pijnlijk.quote:Op zondag 17 september 2006 22:34 schreef _The_General_ het volgende:
Wat een overtrokken reactie's hier
Jammer dat er weinig mensen zijn die ware zwarte humor kunnen waarderen
zwarte humor, das toch geen stand up comedy hequote:Op zondag 17 september 2006 22:34 schreef _The_General_ het volgende:
Wat een overtrokken reactie's hier
Jammer dat er weinig mensen zijn die ware zwarte humor kunnen waarderen
ach ja, openbaar forum enzo, je niet kleinzerig opstellen.. zo moeilijk is het niet he.quote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je kunt niet alles vergoeilijken door het zwarte humor te noemen. Ik heb vrienden die destijds uit Bosnië hebben moeten vluchten en die erg verdrietig worden van dit soort "grappen". Pijnlijk, erg pijnlijk.
Nou nee, die foto zijn oorlogsgraven in Frankrijk, maar ik denk dat je de link zelf wel kan leggen. Zo dom ben je nou ook weer niet.quote:Op zondag 17 september 2006 22:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zie je mij ergens iets over Bosnie zeggen ?
Eeh, voordat ik je add weet ik toch niet wat voor een nick je hebtquote:Op zondag 17 september 2006 22:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ehm, jij had mij geadd hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |