quote:She was made an Officer of the Order of the British Empire in 1970, and was created Dame of Order of the British Empire in 1988.
Niet fout, maar niet volledigquote:Op zondag 17 september 2006 23:56 schreef Met-Yvana het volgende:
De koningin?
de ,, Weduwe-koningin" ? Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden....quote:
Ja, maar ze had ook een - bekende - naam, die wil ik graag horen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
de ,, Weduwe-koningin" ? Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden....
quote:Op zondag 17 september 2006 23:59 schreef Schorpioen het volgende:
Queen Victoria.
Hij heeft evenveel haren als ogen, 2 ?quote:Op maandag 18 september 2006 00:03 schreef Schorpioen het volgende:
Wat is er bijzonder aan het haar en de oren van Homer Simpson?
(kijken naar mijn icon is toegestaan)
Tja, ik wou zo snel mogelijk zijn, anders pakte misschien iemand anders mijn punten afquote:Op maandag 18 september 2006 00:12 schreef wyccie het volgende:
Oh aha. Vond zijn eerste antwoord al zo dom
Michael Jackson!!!quote:Op maandag 18 september 2006 00:14 schreef Grim. het volgende:
Welke bekende persoon moet dit voorstellen?
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06381/JohnFkennedy.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Trap daar niet in, er is vandaag al iemand door de mand gevallen daardoorquote:Op maandag 18 september 2006 00:17 schreef Met-Yvana het volgende:
John F kennedy !
Schorpioen +1quote:
Ja , jij quote de link, dan kan ik er toch ook niets aan doen dat ik het zie ?quote:Op maandag 18 september 2006 00:18 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Trap daar niet in, er is vandaag al iemand door de mand gevallen daardoor
Oeh vertelquote:Op maandag 18 september 2006 00:18 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Wie dan? Begrijp ook niet dat jij bij de bron gaat kijken... en waarom geef je zoiets weg?quote:Op maandag 18 september 2006 00:18 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Oh bah, je hebt gelijk.....denk ikquote:Op maandag 18 september 2006 00:26 schreef dartfanaat het volgende:
Petrus verloochende Jezus. De haan maakte het geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |