abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2006 @ 20:37:59 #181
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_42098274
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Van het leven genieten

Gewoon werken in nederland. Baantje zoeken voor de maanden dat ik in nederland ben en zo veel mogelijk proberen te sparen zodat je in oostenrijk niet zo hard hoeft te werken

ik werk nu in een ziekenhuis als ICT'er. Kwam toevallig op me pad dus ben ik dat gaan doen. Anders had ik misschien wel iets anders gedaan. maar ja, nog iets meer dan 2 maanden werken en dan ben ik weer een vrij man (ik heb een contract tot 1dec)
Wauw, wat fantastisch.

Ik ga eerst studeren in Utrecht, en daar wonen...en dan zie ik wel of ik ook zoiets kan doen als wat jij doet.
  zondag 24 september 2006 @ 20:48:41 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42098517
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:37 schreef Mirri het volgende:

[..]

Wauw, wat fantastisch.

Ik ga eerst studeren in Utrecht, en daar wonen...en dan zie ik wel of ik ook zoiets kan doen als wat jij doet.
Je hebt iig al de goeie stad gekozen.
Mooiste stad van het land

Misschien als je het rustig aan kunt doen met je studie ofzo? Ik ken nog een paar mensen die daar zit (of gezeten hebben) die studeren en die ondertussen wel 3 maanden weg zijn.
Zal niet met elke studie kunnen maar met bepaalde wel denk ik...

btw, de eerste opleiding van snowboardleraar (anwarter) is niet zo heel moeilijk. Het belangrijkste is dat je een beetje netjes een berg af komt en dat je een basisbocht goed kunt uitleggen en voor kunt doen. Het is minder zwaar dan het lijkt. Tenminste, je bent 10 dagen fuckin hard bezig met boarden (8h in de lift naar boven, 14h naar beneden, 16h theorie tot 19h ofzo en daarna eten en slapen) maar de materie is makkelijker dan de meeste mensen denken. Zelfs Rnej moet het kunnen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 24 september 2006 @ 20:55:05 #183
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42098698
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:48 schreef Komakie het volgende:
Tenminste, je bent 10 dagen fuckin hard bezig met boarden (8h in de lift naar boven, 14h naar beneden, 16h theorie tot 19h ofzo en daarna eten en slapen) maar de materie is makkelijker dan de meeste mensen denken. Zelfs Rnej moet het kunnen
Nog makkelijker!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 24 september 2006 @ 20:56:53 #184
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_42098752
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je hebt iig al de goeie stad gekozen.
Mooiste stad van het land

Misschien als je het rustig aan kunt doen met je studie ofzo? Ik ken nog een paar mensen die daar zit (of gezeten hebben) die studeren en die ondertussen wel 3 maanden weg zijn.
Zal niet met elke studie kunnen maar met bepaalde wel denk ik...

btw, de eerste opleiding van snowboardleraar (anwarter) is niet zo heel moeilijk. Het belangrijkste is dat je een beetje netjes een berg af komt en dat je een basisbocht goed kunt uitleggen en voor kunt doen. Het is minder zwaar dan het lijkt. Tenminste, je bent 10 dagen fuckin hard bezig met boarden (8h in de lift naar boven, 14h naar beneden, 16h theorie tot 19h ofzo en daarna eten en slapen) maar de materie is makkelijker dan de meeste mensen denken. Zelfs Rnej moet het kunnen
Heb je de opleiding snowboardleraar gevolgd in Oostenrijk?

Ik ga natuurkunde studeren, ik denk dat het dan heel lastig wordt om er 3 maanden tussenuit te knijpen

Utrecht is fantastisch, het is al helemaal mijn stad, ik ken er ook al heel wat mensen en ga er regelmatig uit. Nu nog een kamer vinden. Waar woon jij in?
pi_42098793
quote:
Op zondag 24 september 2006 16:06 schreef XL het volgende:

[..]

Misschien is een Burton Air 161 voor jou een leuke plank om mee te beginnen. Die ligt bij Duijvenstein in Den Haag met 50% korting. Daar hebben ze ook nog een hele rits goede schoenen met diezelfde korting.
hey XL,
jij was dit weekend daar dus langsgeweest he. Hadden ze nog meer leuke aanbiedingen naast die Air? Op hun site lees ik trouwens dat die aanbiedingen maar tot 24-9 gelden, vandaag dus
  zondag 24 september 2006 @ 21:02:54 #186
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42098887
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:58 schreef RichardX het volgende:

[..]

hey XL,
jij was dit weekend daar dus langsgeweest he. Hadden ze nog meer leuke aanbiedingen naast die Air? Op hun site lees ik trouwens dat die aanbiedingen maar tot 24-9 gelden, vandaag dus
Ligt er een beetje aan wat je zoekt en of je een sterke merkenvoorkeur hebt. Ik denk dat ze nog wel even blijven stunten hoor. Die prijzen van oude boardjes gaan morgen echt niet ineens omhoog.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_42099508
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:02 schreef XL het volgende:

[..]

Die prijzen van oude boardjes gaan morgen echt niet ineens omhoog.
He, nee dat geloof ik ook niet. Maar ik vraag me altijd af wat nou de beste periode is om een board te kopen. Ik ben trouwens geen beginner meer. Heb al die jaren op een huurbordje geboard maar wel vorig seizoen eindelijk in mn eigen boots gestaan. Huurbordjes zijn altijd prima bevallen maar hoor om me heen toch dat eenmaal je eigen bord zoveel beter kan zijn dat ik dat eindelijk ook wel eens wil voelen. Ik ben dus niet op zoek naar het goedkoopste bord, maar wil natuurlijk wel een goeie prijs/kwaliteitverhouding. Het blijft lastig om een keuze te maken want boards vergelijken zonder er op te staan is nogal erg lastig.

Maar misschien moet ik gewoon niet te moeilijk doen en gewoon de winkel instappen, beetje advies vragen en een keuze maken..
  zondag 24 september 2006 @ 21:46:14 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42099576
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:56 schreef Mirri het volgende:

[..]

Heb je de opleiding snowboardleraar gevolgd in Oostenrijk?

Ik ga natuurkunde studeren, ik denk dat het dan heel lastig wordt om er 3 maanden tussenuit te knijpen

Utrecht is fantastisch, het is al helemaal mijn stad, ik ken er ook al heel wat mensen en ga er regelmatig uit. Nu nog een kamer vinden. Waar woon jij in?
In een huis... (sorry, te makkelijk)
utrecht is geweldig. Als je tenminste van het studentensfeertje houdt en een grote stad die net weer niet zo groot is dat hij onpersoonlijk wordt. Tenminste, dat heb ik dan
Ik woon in Rijnsweerd. Tussen de stad en de Uithof in. Vlakbij het stadion.

Officieel moet je een snowboardlerarenopleiding gevolgd hebben in Oostenrijk om er te mogen lesgeven. Sommige scholen trekken er niet zo hard aan en kun je ook met een nederlandse opleiding terecht. Maar met een oostenrijkse opleiding kun je ook in nederland terecht dus waarom niet daar doen?
Alleen is de opleiding wel helemaal in het duits dus je moet wel een beetje duits kunnen praten (hoeft niet helemaal vloeiend foutloos te zijn, maar hoe beter je het kunt, hoe makkelijker )
Je hebt een aantal verschillende opleidingen in Oostenrijk. Het is een beetje lastig uit te leggen maar elke provincie heeft bijna zijn eigen opleiding en ze erkennen niet allemaal elkaar. Ze zijn bijna allemaal ongeveer hetzelfde maar ze willen elkaar niet erkennen. Het is net zoiets als Feyenoord en Ajax. Ze voetballen allebij en gebruiken dezelfde regels, maar ze kunnen elkaar niet luchten.

btw, net nog ff nieuwe beanie gekocht:
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_42099607
even een vraag, hoelang gaan schoenen mee? (misschien domme vraag...) mn voeten groeien toch niet meer dus lijkt het me wel fijn om eigen schoenen te hebben, als je daar in ieder geval vele jaartjes mee door zou kunnen, het gaat mij hier alleen om hoelang ze meegaan/hoeveel weken want ik hoef niet de meest hippe persoon op de piste te zijn
  zondag 24 september 2006 @ 21:48:21 #190
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42099610
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:42 schreef RichardX het volgende:

[..]

He, nee dat geloof ik ook niet. Maar ik vraag me altijd af wat nou de beste periode is om een board te kopen. Ik ben trouwens geen beginner meer. Heb al die jaren op een huurbordje geboard maar wel vorig seizoen eindelijk in mn eigen boots gestaan. Huurbordjes zijn altijd prima bevallen maar hoor om me heen toch dat eenmaal je eigen bord zoveel beter kan zijn dat ik dat eindelijk ook wel eens wil voelen. Ik ben dus niet op zoek naar het goedkoopste bord, maar wil natuurlijk wel een goeie prijs/kwaliteitverhouding. Het blijft lastig om een keuze te maken want boards vergelijken zonder er op te staan is nogal erg lastig.

Maar misschien moet ik gewoon niet te moeilijk doen en gewoon de winkel instappen, beetje advies vragen en een keuze maken..
Nu is de keuze het kleinste en de prijs het laagste.
Over enkele weken is de prijs het hoogste en de keuze het grootste.
In maart heb je redelijke keuze tegen redelijke prijzen.

Als er iets voor je ligt en je hoeft niet het nieuwste spul, dan is dit de tijd van het jaar om een board te kopen. Die K2 van mij was dus maar 215 euro ofzo.
  zondag 24 september 2006 @ 21:55:47 #191
71115 Rnej
I walk the line
pi_42099712
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:26 schreef Mirri het volgende:

[..]

Ben jij ook iemand die net als Komakie de hele winter aan het snowboarden is?
ik sta heel veel indoor op de baan
  zondag 24 september 2006 @ 21:57:46 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42099756
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:42 schreef RichardX het volgende:

[..]

In Duijvestein mag je soms wel boards testen. maar ik weet niet of ze dat ook bij aanbiedingen doen.
pi_42099872
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:48 schreef XL het volgende:

[..]

Nu is de keuze het kleinste en de prijs het laagste.
Dat klinkt goed dan ja. Ik ga deze week eens kijken of er wat leuks ligt.
Bedankt voor de tip!
  zondag 24 september 2006 @ 22:09:49 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42099951
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:48 schreef Niek. het volgende:
even een vraag, hoelang gaan schoenen mee? (misschien domme vraag...) mn voeten groeien toch niet meer dus lijkt het me wel fijn om eigen schoenen te hebben, als je daar in ieder geval vele jaartjes mee door zou kunnen, het gaat mij hier alleen om hoelang ze meegaan/hoeveel weken want ik hoef niet de meest hippe persoon op de piste te zijn
Afhankelijk van je eisen en de prijs.
Als je het lekker vind om met slappe schoenen te rijden dan kun je heel lang met schoenen doen. Langer dan wanneer je stijf wilt rijden. Omdat slappe schoenen niet stijver worden maar omgekeerd wel.
Wil niet zeggen dat stijve schoenen heel snel slap worden.

Maar als je een paar goeie schoenen hebt, dan kun je er wel een week of 10/15 mee rijden.
Wat trouwens super scheelt is als je niet gaat apres skien met je snowboardschoenen aan. Eerst schoenen uittrekken, daarna zuipen
  zondag 24 september 2006 @ 22:10:09 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42099953
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:55 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik sta heel veel indoor op de baan
Nog steeds niet vergelijkbaar met het eggie

zondag 24 september 2006 @ 23:04:49 #196
71115 Rnej
I walk the line
pi_42100829
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nog steeds niet vergelijkbaar met het eggie

nee, echte bergervaring is vereist.. maar die heb ik genoeg om anwarter te halen .... (ok, ze vragen 4 weken, ik heb 2 weken... maar die andere 2 weken compenseer k wel )
pi_42101638
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:23 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik doe t pas 1,5 jaar...

en kga mijn diploma in oktober halen alst goed is...

5 jaar of 10 jaar zegt nix, ken lui die 2x per jaar 10 jaar lang zijn gegaan en nog niets kunnen en ken mensen die 3 maanden vrieskist op hun naam hebben en alles eruit rijden....

fanatisme is een bepalende factor
Wat versta jij onder niks kunnen vraag ik me soms wel eens af. Aangezien je een koelkastboarder bent kan het niet anders dan dat je veel freestyled. Een onderdeel binnen het snowboarden dat mij tot op heden nog absoluut niet interesseert. Kan ik er dan ook niks van?

Iemand met drie maanden ervaring in een vrieskist zal de eerste keren op een berg echt niet alles en iedereen eruit rijden. Ze zullen het misschien leuk doen in het plaatselijk parkje, maar zullen elders op de berg echt wel wat meer tegenstand krijgen. Ik hoop dat ze in die eerste drie maanden in de koelkast ook een beetje op hun techniek hebben gelet. Dan zouden ze het spoor van mij en de rest in dit topic misschien nog kunnen vinden.

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb niks tegen de indoorhallen. Als er hier een op fietsafstand zou zitten zou ik er ook een paar keer per maand vertoeven. Maar na vier of vijf bochten ben je beneden en de omstandigheden zijn constant. Het komt niet eens in de buurt van een berg. Daarom ook dat het interessanter is om daar lekker te gaan freestylen. Ziet er veel gaver uit en je hoeft er niet eens een bochtje voor te kunnen carven.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  zondag 24 september 2006 @ 23:57:20 #198
71115 Rnej
I walk the line
pi_42102063
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:38 schreef beerke het volgende:

[..]

Wat versta jij onder niks kunnen vraag ik me soms wel eens af. Aangezien je een koelkastboarder bent kan het niet anders dan dat je veel freestyled. Een onderdeel binnen het snowboarden dat mij tot op heden nog absoluut niet interesseert. Kan ik er dan ook niks van?

Iemand met drie maanden ervaring in een vrieskist zal de eerste keren op een berg echt niet alles en iedereen eruit rijden. Ze zullen het misschien leuk doen in het plaatselijk parkje, maar zullen elders op de berg echt wel wat meer tegenstand krijgen. Ik hoop dat ze in die eerste drie maanden in de koelkast ook een beetje op hun techniek hebben gelet. Dan zouden ze het spoor van mij en de rest in dit topic misschien nog kunnen vinden.

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb niks tegen de indoorhallen. Als er hier een op fietsafstand zou zitten zou ik er ook een paar keer per maand vertoeven. Maar na vier of vijf bochten ben je beneden en de omstandigheden zijn constant. Het komt niet eens in de buurt van een berg. Daarom ook dat het interessanter is om daar lekker te gaan freestylen. Ziet er veel gaver uit en je hoeft er niet eens een bochtje voor te kunnen carven.
ik freestyle niet eens zoveel

maargoed, in theorie zou je dat dus denken (dat vrieskistkoters op een echte berg nix klaarspelen)
het tegendeel is dus bij veel (vooral jongere koters) waar

ikzelf kwam op een berg en kon vrij weinig, maar na 3 dagen les had ik vrij veel door.. en is het gewoon een kwestie van wennen aan de hogere snelheden...

mijn 2e keer op wintersport reed ik dus vrij leuk naar beneden, echt niet meer als rutschende beginner

dus je krijgt gewoon een groot deel boardgevoel en techniek mee, en de snelheid is gewoon wennen en durven.. is mijn eigen ervaring..
  maandag 25 september 2006 @ 08:39:29 #199
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42106401
Ach... dat je een bochtje kan leren draaien in een koelkast dat geloof ik nog wel. Wat je er niet kan leren en wat mijn inziens essentieel is als leraar, is het overzicht wat je op een piste nodig hebt. Drie pistes die bij elkaar komen en verder gaan op 1 pad waarvoor je als snowboarder snelheid moet hebben. In Les Deux Alpes waar je in december naartoe gaat zul je dat gaan zien en het is maar 1 simpel voorbeeldje van onoverzichtelijkheid.

Nederlandse koelkastboarders kan ik je zo aanwijzen in Frankrijk. Perfect gestyled volgens Burton.com, lage snelheid bij drukte, erg luidruchtig en technisch gebrekkig. Meerdere keren met zulke knapen in de lift gezeten en het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik denk van niet
  maandag 25 september 2006 @ 09:38:25 #200
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42106977
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:39 schreef XL het volgende:
Ach... dat je een bochtje kan leren draaien in een koelkast dat geloof ik nog wel. Wat je er niet kan leren en wat mijn inziens essentieel is als leraar, is het overzicht wat je op een piste nodig hebt. Drie pistes die bij elkaar komen en verder gaan op 1 pad waarvoor je als snowboarder snelheid moet hebben. In Les Deux Alpes waar je in december naartoe gaat zul je dat gaan zien en het is maar 1 simpel voorbeeldje van onoverzichtelijkheid.

Nederlandse koelkastboarders kan ik je zo aanwijzen in Frankrijk. Perfect gestyled volgens Burton.com, lage snelheid bij drukte, erg luidruchtig en technisch gebrekkig. Meerdere keren met zulke knapen in de lift gezeten en het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik denk van niet
Gestyled volgens Burton niet. Ze zijn meestal beetje anti-Burton.
Niet helemaal fair. Want als Demi de Jong straks weer goed resultaat haalt staan we allemala te schreeuwen en hij komt ook uit de koelkast.
Tuurlijk is indoor anders maar ze kunnen echt wel wat hoor. Niks voor niks is Nederland bij de beste landen op rail gebied.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 25 september 2006 @ 09:42:40 #201
71115 Rnej
I walk the line
pi_42107031
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:39 schreef XL het volgende:

dat is dus iets wat je in een weekje wintersport wel kan leren hoor.. overzicht op de piste?

wat ikzelf in oostenrijk had was t wennen aan de veel hogere snelheid... en nja, ik ben met de voorjaarsvakantie gegaan (teringdruk..) maar dan nog heb je meer ruimte dan in de koelkast hoor... dus die drukte als er paden bij elkaar kwamen enzo.. mwoh .. weinig last van.. tis een weekje wennen... maar veel achterstand heb je niet...

tis natuurlijk een persoonlijke ervaring... en ik ben technisch echt niet de meest perfecte boarder, maar je kan aan mij no way zien dat ik een koelkastkoter ben hoor, na maar 2 weken ervaring op een berg...
  maandag 25 september 2006 @ 14:13:27 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42112163
Dat ligt er maar helemaal aan.
Ik weet iig nu al dat jou definitie van "goede techniek" een heel stuk lager ligt dan die van mij. Als je de opleiding gedaan hebt zul je daar ook wat meer inzicht in krijgen. Nu vallen je veel fouten nog niet op, daarna veel meer. Als je landes gedaan hebt dan ga je je gewoon ergeren aan de hoeveelheid goede boarders op de berg (zijn er bar weinig)
  maandag 25 september 2006 @ 14:35:29 #203
154880 Bolter
Awesomeness
pi_42112845
Lekker boeiend, zolang die mensen geen gevaar opleveren voor anderen is er toch niets aan de hand. Wat maakt het uit dat iemand een wat mindere techniek heeft, je hoeft toch niet overal supergoed in te zijn?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 25 september 2006 @ 15:14:18 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42113280
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:35 schreef Bolter het volgende:
Lekker boeiend, zolang die mensen geen gevaar opleveren voor anderen is er toch niets aan de hand. Wat maakt het uit dat iemand een wat mindere techniek heeft, je hoeft toch niet overal supergoed in te zijn?
Dat is helemaal niet het idee achter de discussie. Wel een btje opletten he...
  maandag 25 september 2006 @ 15:32:29 #205
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42113882
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:01 schreef Mirri het volgende:

[..]

Ik zou alleen degenen op dit topic willen verzoeken om niet zo lullig te doen over stilteretraites, want het betekent voor mij wel veel, dus hou er alsjeblieft mee op als je niet weet wat het inhoudt.
Sorry hoor, maar dit topic is niet de juiste plek om je levensovertuiging tentoon te spreiden. Het is een snowboardtopic zoals de titel al doet vermoeden. Niet gaan huilen als er een grapje wordt gemaakt.
pi_42114005
We moeten natuurlijk wel eerlijk blijven en het aspect "techniek" in het juiste perspectief zien. Iemand die twee weken heeft doorgebracht op een snowboard zal technisch lang niet zo goed zijn als iemand die er per seizoen vijftien weken op een berg vertoefd.

Maar het feit dat je nog zoveel mensen met hun achterste been ziet schoppen. Niet eens de moeite nemen om echt bochten te leren rijden, lees carven, is wel heel schrikbarend. Dat heeft niks meer te maken ergens niet supergoed in zijn. Dat is basis van het snowboarden onder de knie hebben.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  maandag 25 september 2006 @ 15:51:42 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42114383
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:37 schreef beerke het volgende:
We moeten natuurlijk wel eerlijk blijven en het aspect "techniek" in het juiste perspectief zien. Iemand die twee weken heeft doorgebracht op een snowboard zal technisch lang niet zo goed zijn als iemand die er per seizoen vijftien weken op een berg vertoefd.

Maar het feit dat je nog zoveel mensen met hun achterste been ziet schoppen. Niet eens de moeite nemen om echt bochten te leren rijden, lees carven, is wel heel schrikbarend. Dat heeft niks meer te maken ergens niet supergoed in zijn. Dat is basis van het snowboarden onder de knie hebben.
Schoppen, tegen roteren, open stand snowboarden terwijl je duck staat, heupfout, kniefouten, armfouten, heupknikfouten. 90% van de snowboarders die ik zie rijden op een berg (of in snowworld) heeft wel 1 van deze fouten.

Techniek moet je misschien in het goede perspectief zien, maar iemand die 2 weken board en nog veel fouten maakt kan dan niet zeggen dat hij een goeie techniek heeft (nofi Rnej. hier bedoel ik niet per definitie jou mee)
pi_42114786
Daarom is het ook zo jammer dat iedereen tegenwoordig roept dat ze zo goed kunnen snowboarden. En dat baseren ze voornamelijk op het feit dat ze over een rail heen kunnen grinden.

Maar even tussendoor, Komakie. Hoe goed is de service en aflevering van The Hot Zone. Wel eerlijk zijn he. Ze lezen hier toch niet
  maandag 25 september 2006 @ 16:19:52 #209
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42115027
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Schoppen, tegen roteren, open stand snowboarden terwijl je duck staat, heupfout, kniefouten, armfouten, heupknikfouten. 90% van de snowboarders die ik zie rijden op een berg (of in snowworld) heeft wel 1 van deze fouten.

Techniek moet je misschien in het goede perspectief zien, maar iemand die 2 weken board en nog veel fouten maakt kan dan niet zeggen dat hij een goeie techniek heeft (nofi Rnej. hier bedoel ik niet per definitie jou mee)
Maar denkt iedereen niet die 2 weken geboard heeft dat ie vet goed is.
Ik had het wel. Dacht ik het gewoon goed kon na 2 weken maar daarna kom je erachter dat alles nog beter kan.
Het hoeft van mij niet perfect te gaan. Ik hoef geen shaun white te zijn. (als kon ruilen had wel meteen gedaan natuurlijk )

Zeg eens eerlijk Komakie. Jij dacht ook dat je vet goed was na 2 weken.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 25 september 2006 @ 16:23:19 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42115076
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:09 schreef beerke het volgende:
Daarom is het ook zo jammer dat iedereen tegenwoordig roept dat ze zo goed kunnen snowboarden. En dat baseren ze voornamelijk op het feit dat ze over een rail heen kunnen grinden.

Maar even tussendoor, Komakie. Hoe goed is de service en aflevering van The Hot Zone. Wel eerlijk zijn he. Ze lezen hier toch niet
Eerlijk: ik heb 1x wat bij ze online besteld en dat kwam goed aan.
Voor de rest nooit wat besteld online. Ik ga altijd gewoon naar de shop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')