teringjantje.. ik sop van mijn stoel af hierzoquote:Op woensdag 20 september 2006 00:17 schreef Kentaro het volgende:
More Lech![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou heb ik ooit eens, via Sportura was dat, een gewone wintersport (nouja, het was all-inclusivequote:Op dinsdag 19 september 2006 17:48 schreef Niek. het volgende:
De FOK! Wintersport Week, me zn allen een bus huren en 1 week ergens heen gaan:P
Heb even gekeken op hun website, grote kans dat als ik ga, ik met sportura ga, lekker goedkoop:Pquote:Op woensdag 20 september 2006 10:48 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Nou heb ik ooit eens, via Sportura was dat, een gewone wintersport (nouja, het was all-inclusive) geboekt, en daar waren uiteindelijk ook een paar FOK!-ers mee gegaan. Dat was best helemaal goed gekomen (lees: m'n meest legendarische wintersport tot nu toe), dus dat zou ik je best kunnen aanraden...
Voor je werk in de winter of op vakantie?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:46 schreef XL het volgende:
Ik ben in gesprek voor Mayrhofen Komakie.
Werk, maar het is verre van zeker hoor. Er is best felle concurrentie voor baantjes waar ik interesse in heb. Ik ben wel op meerdere paarden aan het wedden, uiteraard.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voor je werk in de winter of op vakantie?
Onafhankelijk van wat het wordt kunnen we wel ff meeten. Mayr is niet zo ver van mij. Maar 45 minuten ofzo met de bus/trein
Het zou vet zijn als je in de buurt zit.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:02 schreef XL het volgende:
[..]
Werk, maar het is verre van zeker hoor. Er is best felle concurrentie voor baantjes waar ik interesse in heb. Ik ben wel op meerdere paarden aan het wedden, uiteraard.
Wel jammer dat ze die aanbieding niet meer hebben gehad de laatste tijd...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:48 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Nou heb ik ooit eens, via Sportura was dat, een gewone wintersport (nouja, het was all-inclusive) geboekt, en daar waren uiteindelijk ook een paar FOK!-ers mee gegaan. Dat was best helemaal goed gekomen (lees: m'n meest legendarische wintersport tot nu toe), dus dat zou ik je best kunnen aanraden...
Ik denk dat ze niet hadden gedacht dat we het zo all-inclusive zouden maken. Denk niet dat ooit nog mexxen toestaan in een all-inclusive arrangement.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:13 schreef beerke het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze die aanbieding niet meer hebben gehad de laatste tijd...
Ik doel er vooral op dat het Mexxen nogal duur geweest moet zijn voor ze. Daar gingen nogal wat bladen bier doorheen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:40 schreef beerke het volgende:
Jawel man, dat mexxen was geniaal voor het groepsgevoel. En dat ze daarna de bar onder ook nog open gooien.
Je kon toch gewoon offline msn-enquote:Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef beerke het volgende:
Zo mooi als je om 20:59 twee bladen halve liters ging halen en het barvrouwtje met een half oog naar de klok keek en dacht: "wat een uitzuigers.".
Maar ouwe, kom es ff online... anders wordt het echt een slowchat hier. Zelfs Rnej, reageert niet op het moment. Is er iets gebeurt in het land?
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef beerke het volgende:
Zelfs Rnej, reageert niet op het moment. Is er iets gebeurt in het land?
Ja, je bent dan 24dec. terug, leek mij wel ideaalquote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef ForumGek het volgende:
Ik denk ook wel dat er dan sneeuw ligt idd, ben je dan voor de kerst terug? Net die dag ervoor of niet?
Rnej zoekt namelijk ook nog een vakantie voor in die periode, en ik misschien ook wel. Kunnen we wat regelen misschien. Val Thorens it is dan, ¤350 is niet duur iig. !
Waarom zou je dan niet een weekje weg kunnen....?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:51 schreef Mirri het volgende:
Dit jaar kan ik helemaal niet op wintersport, ik zit in mijn examenjaar...![]()
Omdat ik al een week weg ga in de kerstvakantie.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet een weekje weg kunnen....?
Klinkt logischquote:Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Omdat ik al een week weg ga in de kerstvakantie.
En die groepsreizen vallen meestal buiten de vakantie.![]()
Ik moet me beperken tot Snowworld Zoetermeerquote:Op woensdag 20 september 2006 21:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Klinkt logischIk heb nu geluk dat ik stage loop en 3 weken vrij mag nemen waneer ik dat wil
(helaas moet ik alle andere weken 40uur werken...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |