Stargate was leuk. Atlantis ruled!quote:Op zondag 17 september 2006 19:37 schreef PsyCha het volgende:
Neeh Open. Stargate is leuk. En ook Atlantis. Die is zelfs leuker.
ja zonder RDA is het minder.quote:Op zondag 17 september 2006 19:41 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Stargate was leuk. Atlantis ruled!
Ja superslechte serie, daarom zijn er ook maar 10 seizoenen van gemaakt.quote:Op zondag 17 september 2006 19:56 schreef Frits het volgende:
De film ging nog wel maar het is sowieso een kansloze serie. Echt slecht.
Als je niets nuttigs te zeggen hebt, hou je dan gewoon buiten het topicquote:
SG1+SGA AHAHAquote:Op zondag 17 september 2006 19:59 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja superslechte serie, daarom zijn er ook maar 10 seizoenen van gemaakt.
10? uhmm... moet ik ff kijken... ik heb 9 al uit..., maar van 10 wist ik niks!quote:Op zondag 17 september 2006 19:59 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja superslechte serie, daarom zijn er ook maar 10 seizoenen van gemaakt.
Kan ik me voorstellen, maar hij was echt erg grappig. En het type "shoot first, ask questions later".quote:Op maandag 18 september 2006 15:08 schreef ToYDoLL het volgende:
Ik heb nooit de moeite genomen om te kijken, omdat ik wist dat McGuyver d'r in zat
Dan ben je te laat, hij is er al weer uitquote:Op maandag 18 september 2006 15:08 schreef ToYDoLL het volgende:
Ik heb nooit de moeite genomen om te kijken, omdat ik wist dat McGuyver d'r in zat
Er is ook zo een 'making off'/'behind the scene' dingetje met hilarische interviewsquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:03 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Dan ben je te laat, hij is er al weer uit
Aflevering 200 was de shit"My lead backed out, what am I gonna do?" "Simple, just bring in a character to replace him!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:14 schreef switchboy het volgende:
Na seizoen 8 is het qua spanning echt hard achteruit gegaan.Ja, ze waren ook van plan om te stoppen na aflevering 8, en toen ze doorgingen moesten ze ineens een nieuwe vijand hebben, dat was wel een beetje raar ineens. En de Ori zijn ook niet zo koel als de Goa'uld, maar t is toch nog steeds vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De Lowdownquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Er is ook zo een 'making off'/'behind the scene' dingetje met hilarische interviews"The most important thing about playing an alien is: buttocks!"
SciFi wel ja, maar er is altijd nog een kans dat een andere zender de serie wel aankooptquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:34 schreef wolfrolf het volgende:
TS heb jij even mazzelSeizoen 10 is het laatste seizoen, Sci-Fi channel heeft de serie gecancelled
Het word beter....quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef nexhil het volgende:
echt die atlantis crap... ik kan er niet aan wennen.
Hoe kun je SG-1 nu missen, terwijl die er nog gewoon op is hier in nederland?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef nexhil het volgende:
Ik mis de orginele serie nu al
[afbeelding]
jack o'neal en tealc![]()
Die hebben we al gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:19 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Hoe kun je SG-1 nu missen, terwijl die er nog gewoon op is hier in nederland?
Je hebt harstikke gelijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef nexhil het volgende:
Ik mis de orginele serie nu al
[afbeelding]
jack o'neal en tealc![]()
Inderdaad, ik lag echt dubbel gewoonquote:Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef PsyCha het volgende:
Leukste afl. was toen O'Neill vast zat in een timeloop. O, wat heb ik toen gelachen.
Welke seizoen/episode was dat?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef PsyCha het volgende:
Leukste afl. was toen O'Neill vast zat in een timeloop. O, wat heb ik toen gelachen.
Seizoen 4, afl 6, Window of Opportunityquote:Op woensdag 20 september 2006 20:54 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Welke seizoen/episode was dat?
Die was echt prachtigquote:Op woensdag 20 september 2006 19:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, ik lag echt dubbel gewoon![]()
van: http://www.gatenet.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=286&Itemid=254quote:Ook jij kan helpen om SG-1 te redden!
ImageDinsdag 29 augustus 2006 - Zoals iedereen nu wel weet is de serie Stargate SG-1 door Sci-Fi Channel stopgezet, zonder dat ze er ook maar aan denken om de serie te vernieuwen of om op hun contract terug te komen (waarschijnlijk door de nog steeds ontzettend tegenvallende kijkcijfers). Door dit contract is het onmogelijk om de serie in Amerika door een andere zender te laten bekostigen. Nu is het natuurlijk een gemene streek, maar aan dit feit is weinig te doen. Maar wat kan de fan dan wel doen?
Fans wereldwijd zijn op het idee gekomen om ervoor te zorgen dat andere buitenlandse zenders alleen of samen met anderen de serie gaan bekostigen. Hoewel de business nergens zo groot is als in Amerika, ziet MGM dit wel als een optie. Maar dan moet dit wel onder de aandacht van de buitenlandse zenders komen en hier kan jij als fan je steentje bijdragen!
Voor de mensen die goed zijn in Engels: stuur een mail naar BBC UK. Dit is een van de ontzettend weinige zenders in de wereld die niet naar de kijkcijfers kijkt, ook al gaf Sci-Fi niet toe dit te doen is dit waarschijnlijk wel de achterliggende reden. Een van de mensen van savestargatesg1.com heeft een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat dit naar de vergaderkamer gaat. Hun beslissing om de serie te steunen kan meer in ons voordeel komen door ontzettend veel verzoeken van de andere miljoenen fans. Om de aandacht te trekken, moeten er dus veel mails binnenkomen bij de BBC. Wil jij helpen? Doe dan het volgende:
Stap 1: Schrijf een mailtje met de volgende punten erin (in het engels natuurlijk):
- Sci-Fi channel heeft de door MGM geproduceerde serie Stargate SG-1 stopgezet.
- Je zou graag willen dat de BBC de rechten in handen krijgt en nieuwe afleveringen besteld.
- Je snapt dat dit geld kost en stelt dus voor om met andere (buitenlandse) zenders samen te werken.
- Je weet dat de BBC eerder samen heeft gewerkt met andere zenders om series te redden, zoals voorbeeld de serie Due South.
Stap 2: Ga naar deze site: http://www.bbc.co.uk/info/contactus/form.shtml
Stap 3: Klik op “make a suggestion”
Stap 4: Klik op “Television Programmes”
Stap 5: Kies “General TV als je tv channel” optie, vul de naam in van het programma, vul de datum in en vul je mail in bij “Your Feedback”
Stap 6: Vul de persoonlijke gegevens in
Stap 7: Klik op “submit”
Maar je kan meer (makkelijkere) dingen doen. Zoals? Vraag aan Veronica of ze hieraan mee willen werken!
Stap 1: Ga naar deze link: http://savestargatesg1.com/news/?cat=34
Stap 2: Kopieer de brief, print uit en stuur op
En duimen dat het lukt natuurlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |