Jep, dat het bij wielrennen dus het meeste voorkomt.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]Atletiek is zuiver? Wielrennen is de meest gecontroleerde sport.......... dat wil wat zeggen.
Zoetemelk heeft het grootste jaarlijkse sportevenement van de wereld gewonnen. En ook nog eens zes maal tweede in die wedstrijd. Dat is niet iedereen gegeven.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jep, dat het bij wielrennen dus het meeste voorkomt.
Atletiek is idd ook niet de meest zuivere sport maar ik vraag me af of in de tijd van Fanny Blankers-Koen er al zoiets als doping bestond.
En anders mag zij er ook niet bij staan
Zoals ik al zei: Als je uitblinkt in een sport waar gewoon met grote letters "doping" bij staat, zou ik je niet terug willen zien in een rijtje met Cruijf en Geesink.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zoetemelk heeft het grootste jaarlijkse sportevenement van de wereld gewonnen. En ook nog eens zes maal tweede in die wedstrijd. Dat is niet iedereen gegeven.
Bij dat laatste schandaal was er een lijst van meer dan 200 namen waarvan er 150 geen wielrenners waren, maar voetballers, basketbalspelers, tennissers, atleten,...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Als je uitblinkt in een sport waar gewoon met grote letters "doping" bij staat, zou ik je niet terug willen zien in een rijtje met Cruijf en Geesink.
Geesinkquote:Op woensdag 20 september 2006 23:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Als je uitblinkt in een sport waar gewoon met grote letters "doping" bij staat, zou ik je niet terug willen zien in een rijtje met Cruijf en Geesink.
Daarnaast is wielrennen overrated
terecht als je in je top prof sporten nauwelijks controlelerdquote:Op donderdag 21 september 2006 00:12 schreef tong80 het volgende:
In Amerika is denk ik 90 van de sporters gedoped. Het IOC mag dan ook Amrerika niet in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |