quote:Op zondag 17 september 2006 15:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Veel indruk heeft ze er niet mee gemaakt. Ze kreeg het mes nieteens ingeklapt
Eensch.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef rompompom het volgende:
Betere OP dit.
Je vergeet sex.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
De hele meet samengevat in 1 TT.
Geen quotes die niet hier zijn gemaaktquote:Op zondag 17 september 2006 15:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, je hebt de quotes al doorgelezen?
OMGquote:Op zondag 17 september 2006 15:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, je hebt de quotes al doorgelezen?
Maar geen foto's.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
De hele meet samengevat in 1 TT.
Zo'n beetje iedereen van hier was ook daar.quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen quotes die niet hier zijn gemaakt
Zeur. het gebeurde toch op een officieeleee BeF-meet.quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen quotes die niet hier zijn gemaakt
Je bedoelt die van "Als ik nu seks heb kots ik hem helemaal onder!"?quote:Op zondag 17 september 2006 15:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
OMG!
gelukkig had je die Rpp's verjaardag quote er niet in gezet.
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen van hier was ook daar.
Wat was datquote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef mcDavid het volgende:
Jesh, ik zie de posts in dit topic even niet meer!
We hebben dat nooit gedaan. Quotes van de vorige meet in Stairway zijn er ook weer uitgehaald. Daar was ook half BeF bij.quote:
Och, dan haal je hem toch weer weg!quote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
We hebben dat nooit gedaan. Quotes van de vorige meet in Stairway zijn er ook weer uitgehaald. Daar was ook half BeF bij.
Ik ook, dus daar ligt het niet aan.quote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
Ik zie alles gewoon. Foksilver n00bs
Op zich heeft hij een punt hoor. De quotes van de vorige meet zijn ook weggehaald. Anders blíjf je bezig met quotes toevoegen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, dan haal je hem toch weer weg!
Silver rulez man,kan toch niet op een topscherm met z'on pauper Fok versie gaan zittenquote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
Dark is kei lelijkquote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
Da's ook het idee van die quotes!quote:Op zondag 17 september 2006 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Anders blíjf je bezig met quotes toevoegen.
Silver roeleert in leijkheid en saaiheid jaquote:Op zondag 17 september 2006 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Silver rulez man,kan toch niet op een topscherm met z'on pauper Fok versie gaan zitten
Nee het past precies bij mn moderne settingquote:Op zondag 17 september 2006 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Silver roeleert in leijkheid en saaiheid ja
Ah, dus jij bent ook lelijk en saai?quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee het past precies bij mn moderne setting
Of jij een ouderwetse hippiequote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent ook lelijk en saai?
Lijk jij op je pc danquote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent ook lelijk en saai?
O, ik niet. Ik heb alleen een schwanz van een halve meter.quote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lijk jij op je pc dan,ik ben natuurlijk woestaantrekkelijk,net als iedereen op het net.
Sararaats?quote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lijk jij op je pc dan,ik ben natuurlijk woestaantrekkelijk,net als iedereen op het net.
Neuken op afstand.quote:Op zondag 17 september 2006 16:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, ik niet. Ik heb alleen een schwanz van een halve meter.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, ik niet. Ik heb alleen een schwanz van een halve meter.
Getverdemme david ik had bijna mijn trauma verwerkt.quote:
HAHA!quote:Op zondag 17 september 2006 16:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Getverdemme david ik had bijna mijn trauma verwerkt.
Volgende keer ben jij er ook bij?quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Damn Brownie's op de meet?
Mac?
Het klinkt niet beroerd opzich
Welja, er waren nog niet genoeg blauwen.quote:
Zeg jij ging toch in de trein zitten?quote:
Ik stalk jou stiekum,quote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Welja, er waren nog niet genoeg blauwen.
Waarom? Je hebt de .rar toch al?quote:
Irl schijn je nog leuker te zijn.quote:
Vroegâh waren we al blij als jij er was en de TT kon aanpassenquote:
Van welke onbetrouwbare bron heb je dat nou weer?quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Irl schijn je nog leuker te zijn.
Ik was al blauw voor ik naar een meet ging.quote:Op zondag 17 september 2006 16:40 schreef rompompom het volgende:
Ik ga echt niet meer naar meets, iedereen die er komt wordt blauw, lijkt wel. Op David na dan
Dead Doll!quote:Op zondag 17 september 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van welke onbetrouwbare bron heb je dat nou weer?
*ookquote:Op zondag 17 september 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik was al blauw voor ik naar een meet ging..
Minimeets included?quote:Op zondag 17 september 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik was al blauw voor ik naar een meet ging..
Ik was het niet!quote:Op zondag 17 september 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
Van welke onbetrouwbare bron heb je dat nou weer?
Pff, whehe, die kutgothic!quote:
+2 Scherp!quote:
Okay, okay. Toen had ik JD, Killswitch en Mt. al wel gemeet. En nog een paar mensen buiten BeF. Maar dat telt niet!quote:
Vast niet!quote:
Ja maar goed inmiddels komt ze nietmeer onlinequote:
Kom op, ik praat toch zeker niet met PUB-volkquote:
Ze durft het niet aan omdat ze bang is dat ze zichzelf niet in de hand heeft als haar MSN na vijf seconden weer uitvalt.quote:Op zondag 17 september 2006 16:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja maar goed inmiddels komt ze nietmeer online
Oh nee? En Renesite dan? Hm? Nou?quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Kom op, ik praat toch zeker niet met PUB-volk.
Ah dus ze is nu aan het dood bloeden thuisquote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze durft het niet aan omdat ze bang is dat ze zichzelf niet in de hand heeft als haar MSN na vijf seconden weer uitvalt..
Ah, ik dacht dat ze zich kapot gekrast had.quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze durft het niet aan omdat ze bang is dat ze zichzelf niet in de hand heeft als haar MSN na vijf seconden weer uitvalt..
Da's immers haar hobby.quote:Op zondag 17 september 2006 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah dus ze is nu aan het dood bloeden thuis
Ja nee duh, dat was toen mijn collega.quote:
Ook dat.quote:Op zondag 17 september 2006 16:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze zich kapot gekrast had.
Tof idee, wel!quote:Op zondag 17 september 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
Ik stel voor dat ik vanavond een meet ga houden met mezelf.
Puik! Dus waar, en hoe laat?quote:
Foto'squote:Op zondag 17 september 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
Ik stel voor dat ik vanavond een meet ga houden met mezelf.
A'dam, goed plan.quote:
20.00 @ mijn huis?quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 16:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
20.00 @ mijn huis?. Don't worry, de condooms liggen in het nachtkastje.
.
quote:
Whehe, ik flans wel wat in elkaar met photoshop.quote:
Da's keiver, mên, en ik heb geen OV. Oh, en jij gaat neuken met Liszle. Hoorde ik.quote:
Nee hoor, er is meer plekquote:Op zondag 17 september 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Da's keiver, mên, en ik heb geen OV. Oh, en jij gaat neuken met Liszle. Hoorde ik.
Ik wil geen tri0 met jou en Liszle!quote:
Ach dan kom jij bij mij in bed en gooien we lisszle op de grondquote:Op zondag 17 september 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil geen tri0 met jou en Liszle!
quote:Op zondag 17 september 2006 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach dan kom jij bij mij in bed en gooien we lisszle op de grond
Pino?quote:Op zondag 17 september 2006 17:02 schreef cerreur het volgende:
"Pluizig en blaaauuuuuwwww"
Het is een gave.quote:Op zondag 17 september 2006 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
En er komt zo'n beffer in ons toic Chowi, gelijk verneukt
Je bent het gelukkig zelfbewustquote:
We moeten hem op slot zetten zodat alleen de toffe mods erin kunnen posten.quote:Op zondag 17 september 2006 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je maakt trouwens zelf de fout om hier een link te dumpen, wat had je gedacht dat er zou gebeuren?quote:Op zondag 17 september 2006 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh, ze is zenuwachtig.quote:Op zondag 17 september 2006 17:27 schreef Chowi het volgende:
Zal ik alvast uitzoeken welke kleren ik aan moet doen?
quote:Op zondag 17 september 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
D_A en ik gaan meeten. Op 30 oktober 2016.
Dat is toch menselijk?quote:
Whehe. Jij bent grappig.quote:
Wat doe je aan?quote:Op zondag 17 september 2006 17:27 schreef Chowi het volgende:
Zal ik alvast uitzoeken welke kleren ik aan moet doen?
Mijn zwarte beehaa met sokvullingen en daar overheen een doorschijnend truitje, hihi.quote:
Hoe kom je aan zulke grote sokken dan?quote:Op zondag 17 september 2006 17:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn zwarte beehaa met sokvullingen en daar overheen een doorschijnend truitje, hihi..
Oehquote:Op zondag 17 september 2006 17:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn zwarte beehaa met sokvullingen en daar overheen een doorschijnend truitje, hihi..
Ik weet nog wel een goed topic in ONZ. iets met een hutje.quote:Op zondag 17 september 2006 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Baggernewbies in dit topic. Dan nog liever AE.
Zeg ik van niet dan?quote:
Bij de grotevoetenwinkel.quote:Op zondag 17 september 2006 17:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zulke grote sokken dan?
Nou hup, maak er iets van.quote:Op zondag 17 september 2006 17:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goed topic in ONZ. iets met een hutje.
Downloaden is voor cheapskate eikels die denken dat ze alles maar moeten mogen hebben zonder ervoor te betalen, neem een baan en kies wat je wil hebben en ga hier níet patsen met je downloads.quote:Op zondag 17 september 2006 17:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oeh, The Da Vinci Code Retail DVD.torrent is binnen.
Bezig, maar goed ze miepen om slotjesquote:
Ja.quote:Op zondag 17 september 2006 17:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Downloaden is voor cheapskate eikels die denken dat ze alles maar moeten mogen hebben zonder ervoor te betalen, neem een baan en kies wat je wil hebben en ga hier níet patsen met je downloads.
Download jij dan helegaar niks? Ik ben trouwens op zoek naar een baan, alleen wil het nog niet zo vlotten.quote:Op zondag 17 september 2006 17:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Downloaden is voor cheapskate eikels die denken dat ze alles maar moeten mogen hebben zonder ervoor te betalen, neem een baan en kies wat je wil hebben en ga hier níet patsen met je downloads.
Dan download je niet, of wel maar dan ben je gewoon een dief en ben je nog minder waard dan een verschrompelde naaktslak in een stuk versteende lava.quote:
Films downloaden mag.quote:Op zondag 17 september 2006 17:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan download je niet, of wel maar dan ben je gewoon een dief en ben je nog minder waard dan een verschrompelde naaktslak in een stuk versteende lava.
Nope. Alles van mij is legaal en gekocht. Je jat toch ook geen brood omdat je het wil hebben? Of een auto? MP3 speler?quote:Op zondag 17 september 2006 17:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Download jij dan helegaar niks? Ik ben trouwens op zoek naar een baan, alleen wil het nog niet zo vlotten.
Sjeeeezus, Brein-moraalridder!quote:Op zondag 17 september 2006 17:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan download je niet, of wel maar dan ben je gewoon een dief en ben je nog minder waard dan een verschrompelde naaktslak in een stuk versteende lava.
Neen!quote:
Whehehequote:Op zondag 17 september 2006 17:09 schreef Misstique het volgende:
Lits en c_c nog bedankt trouwens voor de brownie met kaarsjes, echt liev.
Ik dacht dat jullie stiekem gingen blowen in dat hoekje..
Tief op kutkleuter, ga danoontje in iemands haar smeren ofzo.quote:
Bewijst eensch.quote:
Seks met dieren ook, aangezien jij dingen doet die wettelijk gezien mogen maar moreel verwerpelijk zijn kunnen we er dus gevoeglijk van uitgaan dat je schapen neukt?quote:
En wat dan nog.quote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Seks met dieren ook, aangezien jij dingen doet die wettelijk gezien mogen maar moreel verwerpelijk zijn kunnen we er dus gevoeglijk van uitgaan dat je schapen neukt?
Nee. Maar da's diefstal. Illegaal downloaden niet, want als ik een album download is er niemand die wat mist daarna!quote:Op zondag 17 september 2006 17:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope. Alles van mij is legaal en gekocht. Je jat toch ook geen brood omdat je het wil hebben? Of een auto? MP3 speler?
Legaliteitquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 17:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee. Maar da's diefstal. Illegaal downloaden niet, want als ik een album download is er niemand die wat mist daarna!
Nee, maar even serieus, waarom ben jij zo tegen downloaden?quote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Seks met dieren ook, aangezien jij dingen doet die wettelijk gezien mogen maar moreel verwerpelijk zijn kunnen we er dus gevoeglijk van uitgaan dat je schapen neukt?
Ja dat snap ik ook niet he!quote:Op zondag 17 september 2006 17:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Overigens betaal je voor iedere lege CD of DVD die je koopt een bepaald bedrag aan auteursrechten. Als je je film dus brandt heb je al meebetaald aan de rechten.
Henk zou mij missen!quote:Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand zal je missen als je dood bent, spring dan voorover van een flatgebouw.
LIjkt me best wel een idee.quote:Op zondag 17 september 2006 18:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet he!
Ze sturen toch ook niet alle autobezitters een boete omdat iedereen wel eens te hard rijdt?
Gebaseerd op een wet gemaakt in de tijd dat de enige manier om muziek te kopiëren was door de blaadjes met noten over te schrijven. Bril-fucking-jant.quote:Op zondag 17 september 2006 17:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Legaliteit
Net als bij muziek is het downloaden van films legaal. Het uploaden, dus aanbieden, van films is illegaal. Het verkopen / weggeven of ruilen van je downloads is ook illegaal. Overigens betaal je voor iedere lege CD of DVD die je koopt een bepaald bedrag aan auteursrechten. Als je je film dus brandt heb je al meebetaald aan de rechten.
He verdikkie.
Correct, maar goed. Het aanbieden van is dus illegaal.quote:Op zondag 17 september 2006 18:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gebaseerd op een wet gemaakt in de tijd dat de enige manier om muziek te kopiëren was door de blaadjes met noten over te schrijven. Bril-fucking-jant.
Het blijft diefstal, hoe je het ook wendt of keert, maar goed, da's nog een kwestie van tijd.
Als ik iets wil hebben dat iemand anders gemaakt heeft dan ben ik bereid om daarvoor te betalen, of het nu een brood, auto, film, boek, schilderij of wat dan ook is.quote:Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, waarom ben jij zo tegen downloaden?
Ik wil best betalen voor wat mensen maken, mits niet minstens de helft naar de filmmaatschappij en andere onzin gaat. Bovendien is het toch van de zotte dat je minimaal 20 euro betaalt voor een film van nog geen twee en een half uur?quote:Op zondag 17 september 2006 18:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik iets wil hebben dat iemand anders gemaakt heeft dan ben ik bereid om daarvoor te betalen, of het nu een brood, auto, film, boek, schilderij of wat dan ook is.
Jij blijkbaar niet, jij wil gratis van dingen genieten omdat je vindt dat dat je recht is. Jji denkt alleen maar aan jezelf en je eigen plezier en bent dus niet meer dan een egoïstische klootzak.
Rare vergelijking, sowieso in dit land waar iedereen elkaar de beste tips geeft om te hard te rijden, het is van den zotte dat op de radio tips worden gegeven waar je je wél aan de snelheid moet houden omdat er geflitst wordt. Die DJ's moeten gearresteerd worden wegens aanzetten tot wetsovertredingen.quote:Op zondag 17 september 2006 18:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet he!
Ze sturen toch ook niet alle autobezitters een boete omdat iedereen wel eens te hard rijdt?
Die mensen werken er niet voor? Zonder de maatschappijen zijn er geen films, hoe dom ben jij eigenlijk dat je dat niet ziet?quote:Op zondag 17 september 2006 18:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik wil best betalen voor wat mensen maken, mits niet minstens de helft naar de filmmaatschappij en andere onzin gaat. Bovendien is het toch van de zotte dat je minimaal 20 euro betaalt voor een film van nog geen twee en een half uur?
Ga naar PUB waar je spelfouten niet opvallen of leer Nederlands.quote:Op zondag 17 september 2006 18:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dago is befaamt en bekend om zijn subtiliteit!
Uiteraard werken ze ervoor, maar als je de helft krijgen van wat ze nu krijgen krijgen ze nog steeds meer dan zat, je weet toch hoe rijk die bedrijven zijn?quote:Op zondag 17 september 2006 18:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die mensen werken er niet voor? Zonder de maatschappijen zijn er geen films, hoe dom ben jij eigenlijk dat je dat niet ziet?
Tof doe ik!quote:Op zondag 17 september 2006 18:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga naar PUB waar je spelfouten niet opvallen of leer Nederlands.
Jij hebt geen enkel idee hoe duur films zijn om te maken? En wat is er mis met rijk worden van je werk? Bedrijven mogen geen geld verdienen? Laat me raden, je stemt CPN? De Sovjetunie lijkt je het meest ideale land?quote:Op zondag 17 september 2006 18:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Uiteraard werken ze ervoor, maar als je de helft krijgen van wat ze nu krijgen krijgen ze nog steeds meer dan zat, je weet toch hoe rijk die bedrijven zijn?
Nee. Zoals ik al zei, bij diefstal haal je iets weg. Bij het downloaden van muziek of films of whatever maak je slechts een kopie.quote:Op zondag 17 september 2006 18:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gebaseerd op een wet gemaakt in de tijd dat de enige manier om muziek te kopiëren was door de blaadjes met noten over te schrijven. Bril-fucking-jant.
Het blijft diefstal, hoe je het ook wendt of keert, maar goed, da's nog een kwestie van tijd.
Buiten het feit dat ik nog niet stemgerechtigd ben vind ik het uiteraard niet erg dat mensen geld verdienen met hun werk. Het gaat mij ook niet om dat ze ermee verdienen, maar de hoeveelheid geld die ze verdienen, en dat vind ik gewoon erg veel. Ik zou veel meer films kopen als ze een beetje schappelijke prijs waren. Ik koop meestal ook een DVD of CD als hij me erg bevalt, dus zoveel lopen ze op mij niet mis.quote:Op zondag 17 september 2006 18:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkel idee hoe duur films zijn om te maken? En wat is er mis met rijk worden van je werk? Bedrijven mogen geen geld verdienen? Laat me raden, je stemt CPN? De Sovjetunie lijkt je het meest ideale land?
Precies. Als brood ineens 2x zo duur wordt bij bakker 1 ga je toch ook naar een andere bakker, ondanks dat ook bakker 1 er net zo hard voor werkt?quote:Op zondag 17 september 2006 18:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik nog niet stemgerechtigd ben vind ik het uiteraard niet erg dat mensen geld verdienen met hun werk. Het gaat mij ook niet om dat ze ermee verdienen, maar de hoeveelheid geld die ze verdienen, en dat vind ik gewoon erg veel. Ik zou veel meer films kopen als ze een beetje schappelijke prijs waren. Ik koop meestal ook een DVD of CD als hij me erg bevalt, dus zoveel lopen ze op mij niet mis.
Dan koop je het godverdomme niet? Ga je dood zónder die muziek? Kan je niet zonder? Maak keuzes met wat je met je geld doet, als je het echt wil hebben dan koop je de CD, zo niet dan wil je het dus niet. Het is geen verplichting om die film of CD te hebben en je kan prima leven zonder.quote:Op zondag 17 september 2006 18:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik al zei, bij diefstal haal je iets weg. Bij het downloaden van muziek of films of whatever maak je slechts een kopie.
Schending van auteursrechten, dát misschien wel!
Maar dan nog blijf ik lekker downloaden. Moeten ze die cd's maar niet zo pauperduur maken. En de band wat sponsoren vind ik echt niet erg, maar ik heb geen zin om 40 euro te lappen voor een cd waarvan dan 1 euro naar de band gaat.
Vrije marktwerking is dat, maar wat heeft dat met het stelen van een brood te maken?quote:Op zondag 17 september 2006 18:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies. Als brood ineens 2x zo duur wordt bij bakker 1 ga je toch ook naar een andere bakker, ondanks dat ook bakker 1 er net zo hard voor werkt?
The McDavid Code?quote:Op zondag 17 september 2006 18:13 schreef mcDavid het volgende:
En als bakker 2 ook 2x zo duur wordt, sjah dan ga ik zelf broodbakken. Zo werkt dat.
Als het te duur is dan verkopen ze het niet, maar dat is alsnog geen vrijbrief om het dan maar gewoon te nemen. Ik vind ook dat Spyker teveel rekent voor hun auto's, dat geeft mij nog niet het recht om het dan maar te nemen. Ik vind dat mijn huur te hoog is, maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar moet mogen kraken.quote:Op zondag 17 september 2006 18:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het gaat mij ook niet om dat ze ermee verdienen, maar de hoeveelheid geld die ze verdienen, en dat vind ik gewoon erg veel.
Is er bewezen dat er nu minder CD's verkocht worden dan 10 jaar geleden?quote:Op zondag 17 september 2006 18:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan koop je het godverdomme niet? Ga je dood zónder die muziek? Kan je niet zonder? Maak keuzes met wat je met je geld doet, als je het echt wil hebben dan koop je de CD, zo niet dan wil je het dus niet. Het is geen verplichting om die film of CD te hebben en je kan prima leven zonder.
Als de band meer geld wil hebben dan moeten ze óf beter worden óf betere contracten afsluiten, hoe het geld verdeelt wordt (en je vergeet de produktie, promotie enz kosten) is niet van belang, van belang is dat je gewoon te beroerd bent om te betalen voor wat je wil en je van mening bent dat alles gratis moet zijn omdat jij het wil hebben. Wake up, zo werkt het niet in de wereld.
Veel muziek kén ik alleen maar omdat ik het gedownload heb. En nu ik heb gehoord hoe tof het klinkt denk ik er toch hard over een concertkaartje te kopen!quote:Op zondag 17 september 2006 18:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan koop je het godverdomme niet? Ga je dood zónder die muziek? Kan je niet zonder? Maak keuzes met wat je met je geld doet, als je het echt wil hebben dan koop je de CD, zo niet dan wil je het dus niet. Het is geen verplichting om die film of CD te hebben en je kan prima leven zonder.
Als de band meer geld wil hebben dan moeten ze óf beter worden óf betere contracten afsluiten, hoe het geld verdeelt wordt (en je vergeet de produktie, promotie enz kosten) is niet van belang, van belang is dat je gewoon te beroerd bent om te betalen voor wat je wil en je van mening bent dat alles gratis moet zijn omdat jij het wil hebben. Wake up, zo werkt het niet in de wereld.
Nee. Ik bak het gewoon volgens het recept van bakker 1 dat ik van internet heb gehaald. Eigen schuld dikke bult.quote:
Yup.quote:Op zondag 17 september 2006 18:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is er bewezen dat er nu minder CD's verkocht worden dan 10 jaar geleden?
Naar wat ik las is het net andersom, omdat muziek zo veel meer mensen bereikt en dus bekender wordt en meer mensen het kennen en dus kopen.quote:
Een hoop bandjes die ik ken zijn zo groot geworden idd! Kreeg je op de vraag of ze ook een CD hadden consequent het antwoord "Zoek maar op internet!"quote:Op zondag 17 september 2006 18:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Naar wat ik las is het net andersom, omdat muziek zo veel meer mensen bereikt en dus bekender wordt en meer mensen het kennen en dus kopen.
"Groot"?quote:Op zondag 17 september 2006 18:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een hoop bandjes die ik ken zijn zo groot geworden idd! Kreeg je op de vraag of ze ook een CD hadden consequent het antwoord "Zoek maar op internet!"
Zorg eerst maar eens dat mensen het uberhaupt willen hebben. En dan mag ik hópen voor je dat ze zo vriendelijk zijn al hun kennissen een kopietje te geven, zodat die je ook leren kennen!quote:Op zondag 17 september 2006 18:20 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Diegene die later mijn muziek steelt schop ik tegen een grafzerk. Dago, help me.
Ik voel me op mijn pik getrapt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat mensen het uberhaupt willen hebben. En dan mag ik hópen voor je dat ze zo vriendelijk zijn al hun kennissen een kopietje te geven, zodat die je ook leren kennen!
Onder.quote:Op zondag 17 september 2006 18:20 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Diegene die later mijn muziek steelt schop ik tegen een grafzerk. Dago, help me.
Daar gaat in Nederland echt belachelijk weinig geld in om, hoor. Er zijn maar een handvol Nederlandse bands die er van kunnen leven. Echt, meer dan een stuk of vijf zullen het niet zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 18:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Op het punt staan landelijk door te breken bijvoorbeeld.
De wetten veranderen ook, maar ja, in dit land worden zulke dingen meteen weggelachen omdat autoriteit een vies woord is. Wat wil je als op de radio de politie voor schut gezet wordt, rechters beslissen dat middelvingers naar de politie opsteken niet onder belediging valt en we eigenlijk vinden dat we allemaal maar moeten kunnen doen waar we zelf zin in hebben zonder die regering met haar domme regeltjes.quote:Op zondag 17 september 2006 18:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bovendien, als het écht een probleem was geweest had de muziekindustrie er vele malen erger tegen opgetreden.
Jij hebt je stufi geweigerd?quote:Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De wetten veranderen ook, maar ja, in dit land worden zulke dingen meteen weggelachen omdat autoriteit een vies woord is. Wat wil je als op de radio de politie voor schut gezet wordt, rechters beslissen dat middelvingers naar de politie opsteken niet onder belediging valt en we eigenlijk vinden dat we allemaal maar moeten kunnen doen waar we zelf zin in hebben zonder die regering met haar domme regeltjes.
Behalve waar het Marokkanen betreft natuurlijk, die moeten zwaar bewaakt worden en dan is de politie opeens wel goed voor iets.
Ik snap werkelijk waar niet waarom iemand überhaupt nog agent zou willen worden, je wordt aan alle kanten uitgekotst.
Iedereen in dit land gaat er vanuit dat dingen in hun schoot geworpen moeten worden, voornamelijk studenten die gratis geld krijgen, OV kaart, en dat is allemaal niet genoeg, alles moet gratis. Tief op, sterf of zoek een baan en koop je spullen. Mij om het even.
Wat is dan betreffende die wet veranderd?quote:Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De wetten veranderen ook, maar ja, in dit land worden zulke dingen meteen weggelachen omdat autoriteit een vies woord is. Wat wil je als op de radio de politie voor schut gezet wordt, rechters beslissen dat middelvingers naar de politie opsteken niet onder belediging valt en we eigenlijk vinden dat we allemaal maar moeten kunnen doen waar we zelf zin in hebben zonder die regering met haar domme regeltjes.
Behalve waar het Marokkanen betreft natuurlijk, die moeten zwaar bewaakt worden en dan is de politie opeens wel goed voor iets.
Ik snap werkelijk waar niet waarom iemand überhaupt nog agent zou willen worden, je wordt aan alle kanten uitgekotst.
Iedereen in dit land gaat er vanuit dat dingen in hun schoot geworpen moeten worden, voornamelijk studenten die gratis geld krijgen, OV kaart, en dat is allemaal niet genoeg, alles moet gratis. Tief op, sterf of zoek een baan en koop je spullen. Mij om het even.
Nope, maar ik heb nooit geklaagd dat het te weinig was, heb nooit gevonden dat ik m'n OV kaart langer moest kunnen houden dan ik ertoe gerechtigd was. Wat ik te kort kwam werkte ik erbij en als dat betekende dat ik niet op een zaterdag in een kroeg bier kon gaan drinken dan niet, of wel, maar dan kon ik andere dingen niet.quote:
Over dat eerste zeur ik ook niet. Zolang het mag van de wet ga ik er ook niet mee kappen, en als ik het tof vindt dan koop ik het toch wel.quote:Op zondag 17 september 2006 18:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb nooit geklaagd dat het te weinig was, heb nooit gevonden dat ik m'n OV kaart langer moest kunnen houden dan ik ertoe gerechtigd was. Wat ik te kort kwam werkte ik erbij en als dat betekende dat ik niet op een zaterdag in een kroeg bier kon gaan drinken dan niet, of wel, maar dan kon ik andere dingen niet.
Bijvoorbeeld naar de film.
Ik zit hier ook te soppen.quote:Op zondag 17 september 2006 18:18 schreef nikky het volgende:
Heerlijk als Dago zo dominant is
Raak er helemaal opgewonden van
Gelukkig. Ik zeik ook niet dat het te weinig is. Gegeven paarden moet je niet in de bek kijken. En als je tekort komt ga je maar werken idd. Of je zorgt dat je handig wordt in het goedkoop/gratis regelen van dingen. En dan heb ik het níét over downloaden.quote:Op zondag 17 september 2006 18:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb nooit geklaagd dat het te weinig was, heb nooit gevonden dat ik m'n OV kaart langer moest kunnen houden dan ik ertoe gerechtigd was. Wat ik te kort kwam werkte ik erbij en als dat betekende dat ik niet op een zaterdag in een kroeg bier kon gaan drinken dan niet, of wel, maar dan kon ik andere dingen niet.
Bijvoorbeeld naar de film.
En dan ben ik, samen met tien miljoen andere Nederlanders, inderdaad een egoïstische klootzak.quote:Op zondag 17 september 2006 18:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Over dat eerste zeur ik ook niet. Zolang het mag van de wet ga ik er ook niet mee kappen, en als ik het tof vindt dan koop ik het toch wel.
Ieder voor zich, en godDanny voor ons allen!quote:Op zondag 17 september 2006 18:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En dan ben ik, samen met tien miljoen andere Nederlanders, inderdaad een egoïstische klootzak.
Och, die twee vrouwen in het bankje naast ons waren elkaar ook aan het droogneuken.quote:Op zondag 17 september 2006 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Graaag gedaan Mt. We wilden nog doen alsof we heftige sex hadden, ter afleiding. Maar ik weet niet of de Stairway dat leuk had gevonden.
Oh, dat is me niet opgevallen. Wel laatst in de trein mogen aanschouwen. Pottenseks is zó niet geil als het lelijke potten betreft.quote:Op zondag 17 september 2006 18:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Och, die twee vrouwen in het bankje naast ons waren elkaar ook aan het droogneuken.
Was die linkse ook een vrouw dan?quote:Op zondag 17 september 2006 18:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Och, die twee vrouwen in het bankje naast ons waren elkaar ook aan het droogneuken.
Paragrafen.quote:Op zondag 17 september 2006 18:40 schreef ehqo het volgende:
Wat veel letter, zinnen, alinea's en paragraven.
Heb jij ooit een boodschap gehad?quote:Op zondag 17 september 2006 19:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah, eindelijk mijn boodschap gevonden?
quote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Heb jij ooit een boodschap gehad?
quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 19:37 schreef killswitch het volgende:
(tegen Killswitch) "Zóóóóó, jij heb écht een lange! ...Hihi, niet achter in mijn keel joh!" © Bizznitch![]()
![]()
Tja de waarheid moet gezegd worden hequote:
dquote:Op zondag 17 september 2006 19:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
Tja de waarheid moet gezegt worden he
Dan zit ik dus op fok.quote:Op zondag 17 september 2006 18:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
...en als dat betekende dat ik niet op een zaterdag in een kroeg bier kon gaan drinken dan niet, of wel, maar dan kon ik andere dingen niet.
Oh. Daar ging het over. Aha.quote:Op zondag 17 september 2006 19:55 schreef ehqo het volgende:
Het was best lange friet ja.
Tofquote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef Q. het volgende:
Ja, dat ben ik.
Jij wil niet meer.quote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef Q. het volgende:
Ja, dat ben ik.
Das opzich wel een punt, jammergenoegquote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef Q. het volgende:
Nee, ik ben nimmer laat, de rest is gewoon vroeg. Te vroeg.
Oh ja. Dat was het. Ik wist het niet meer. Maar er zijn nog genoeg zwarte BeFfers toch?quote:
mensen zouden nog gaan denken dat dit het algemene inlik topic isquote:Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Dat was het. Ik wist het niet meer. Maar er zijn nog genoeg zwarte BeFfers toch?
Nee, nogsteeds niet.quote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Is die andere mod van klb al bekend trouwens?
Hoezoquote:Op zondag 17 september 2006 21:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
mensen zouden nog gaan denken dat dit het algemene inlik topic is
Pizza.quote:Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef cerreur het volgende:
Pindanootjes!
"Waarschuwing, dit product wordt gemaakt in een fabriek waar ook noten worden verwerkt."quote:Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef cerreur het volgende:
Pindanootjes!
Das kut, als je net die nootjes zit te eten en je dan bedenkt dat je allergisch bent voor nootjes.quote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
"Waarschuwing, dit product wordt gemaakt in een fabriek waar ook noten worden verwerkt."
Wel lachen voor je gezelschap.quote:Op zondag 17 september 2006 22:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Das kut, als je net die nootjes zit te eten en je dan bedenkt dat je allergisch bent voor nootjes.
Pleonasme.quote:Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef cerreur het volgende:
Pindanootjes!
Einde van de wereld zoals we die kennen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef Janetje het volgende:Gódver..
Ik heb net een champignon op.Die zouden er niet in zitten.
gore eikels bij die pizzaria.
quote:Op zondag 17 september 2006 22:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Einde van de wereld zoals we die kennen.
Ga je nu opzetten, paars kleuren en schuimbekken?quote:Op zondag 17 september 2006 22:33 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik ben allergisch voor champignons..
Neuh.. als ik er weinig van op hebquote:Op zondag 17 september 2006 22:35 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ga je nu opzetten, paars kleuren en schuimbekken?
Anders had je ze nu mooi in de kaart gespeeld.quote:Op zondag 17 september 2006 22:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
'K ga er niet dood van..
Iets wat velen zullen betreuren.
Ach, twee doodsverwensingen so far..quote:Op zondag 17 september 2006 22:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Anders had je ze nu mooi in de kaart gespeeld.
Blauw bevalt dus?quote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, twee doodsverwensingen so far..
*voor zich ziet hoe twee mensen zitten te huilen achter hun pc..
Champignons zijn lekkerquote:Op zondag 17 september 2006 22:33 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik ben allergisch voor champignons..
Jup, best wel.quote:
Dan word ik ook maar blauw.quote:Op zondag 17 september 2006 22:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup, best wel.
Jullie laten dit topic wel doodvallen zeg..![]()
Nee, ik ben misselijk.quote:
Ja, dat lijkt me prettig.quote:Op zondag 17 september 2006 23:20 schreef mcDavid het volgende:
warme kruik ofzo
Nu de lotto nog, dan wordt het misschien nog wat!quote:Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef ehqo het volgende:
Je hebt bijna haar hart gewonnen McD.
Whehehe, +2 "scherp"!quote:
Ga van die computer weg, nerdquote:Op zondag 17 september 2006 23:34 schreef Slarioux het volgende:
Groeten van Litso @ Slari's verjaardag
Feli!quote:Op zondag 17 september 2006 23:34 schreef Slarioux het volgende:
Groeten van Litso @ Slari's verjaardag
Wat hij zegt.quote:Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef ehqo het volgende:
Je hebt bijna haar hart gewonnen McD.
Ja zeg, ik ga hier meteen alle details posten zekerquote:
niet?quote:Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ga hier meteen alle details posten zeker.
You might as well. Het wordt door die vrouwen toch wel uit je gepeuterd op MSN anders.quote:Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Begint het met een L?quote:Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Nope, al zit er wel een L in.quote:
Oh, die foto van d'r moest ik voor me houden?quote:Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Minder lettersquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, die foto van d'r moest ik voor me houden?.
Oeh, had ik (Lits) je al die foto gestuurd van haar met zonnebril?quote:Op zondag 17 september 2006 23:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
euhm.. Astlid? (op zijn chinees)
[..]
5 euro voor een foto van Mer om te chanteren.
quote:
2 minuten. Hele prestatie!quote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef JDude het volgende:
Alsof ik dat een dag volhoud.
Kenkeurbende nog altijd dan.quote:Op maandag 18 september 2006 00:05 schreef cerreur het volgende:
Kankerbende.
Nee!!quote:Op maandag 18 september 2006 00:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oeh, had ik (Lits) je al die foto gestuurd van haar met zonnebril?
Oh ja!quote:
Dude, je zit daar achter de pc?quote:Op maandag 18 september 2006 00:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oeh, had ik (Lits) je al die foto gestuurd van haar met zonnebril?
Jij hebt zooo geen recht van sprekenquote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, je zit daar achter de pc?.
"Hij ging even bier halen".quote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij pakt hem heus niet van je af hoor mer.quote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar. Ik zit erachter omdat het saai is bij jou!quote:Op maandag 18 september 2006 00:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jij hebt zooo geen recht van spreken
Hij kán ook z'n voorhuid eraf snijden en opeten. Kán.quote:Op maandag 18 september 2006 00:20 schreef mcDavid het volgende:
Voeg mij eens toe op Slarioux' msn, litso! Kun je ff die foto sturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |