quote:Op zondag 17 september 2006 15:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Veel indruk heeft ze er niet mee gemaakt. Ze kreeg het mes nieteens ingeklapt
Eensch.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef rompompom het volgende:
Betere OP dit.
Je vergeet sex.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
De hele meet samengevat in 1 TT.
Geen quotes die niet hier zijn gemaaktquote:Op zondag 17 september 2006 15:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, je hebt de quotes al doorgelezen?
OMGquote:Op zondag 17 september 2006 15:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, je hebt de quotes al doorgelezen?
Maar geen foto's.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
De hele meet samengevat in 1 TT.
Zo'n beetje iedereen van hier was ook daar.quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen quotes die niet hier zijn gemaakt
Zeur. het gebeurde toch op een officieeleee BeF-meet.quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen quotes die niet hier zijn gemaakt
Je bedoelt die van "Als ik nu seks heb kots ik hem helemaal onder!"?quote:Op zondag 17 september 2006 15:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
OMG!
gelukkig had je die Rpp's verjaardag quote er niet in gezet.
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen van hier was ook daar.
Wat was datquote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef mcDavid het volgende:
Jesh, ik zie de posts in dit topic even niet meer!
We hebben dat nooit gedaan. Quotes van de vorige meet in Stairway zijn er ook weer uitgehaald. Daar was ook half BeF bij.quote:
Och, dan haal je hem toch weer weg!quote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
We hebben dat nooit gedaan. Quotes van de vorige meet in Stairway zijn er ook weer uitgehaald. Daar was ook half BeF bij.
Ik ook, dus daar ligt het niet aan.quote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
Ik zie alles gewoon. Foksilver n00bs
Op zich heeft hij een punt hoor. De quotes van de vorige meet zijn ook weggehaald. Anders blíjf je bezig met quotes toevoegen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, dan haal je hem toch weer weg!
Silver rulez man,kan toch niet op een topscherm met z'on pauper Fok versie gaan zittenquote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
Dark is kei lelijkquote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
Da's ook het idee van die quotes!quote:Op zondag 17 september 2006 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Anders blíjf je bezig met quotes toevoegen.
Silver roeleert in leijkheid en saaiheid jaquote:Op zondag 17 september 2006 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Silver rulez man,kan toch niet op een topscherm met z'on pauper Fok versie gaan zitten
Nee het past precies bij mn moderne settingquote:Op zondag 17 september 2006 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Silver roeleert in leijkheid en saaiheid ja
Ah, dus jij bent ook lelijk en saai?quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee het past precies bij mn moderne setting
Of jij een ouderwetse hippiequote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent ook lelijk en saai?
Lijk jij op je pc danquote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent ook lelijk en saai?
O, ik niet. Ik heb alleen een schwanz van een halve meter.quote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lijk jij op je pc dan,ik ben natuurlijk woestaantrekkelijk,net als iedereen op het net.
Sararaats?quote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lijk jij op je pc dan,ik ben natuurlijk woestaantrekkelijk,net als iedereen op het net.
Neuken op afstand.quote:Op zondag 17 september 2006 16:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, ik niet. Ik heb alleen een schwanz van een halve meter.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, ik niet. Ik heb alleen een schwanz van een halve meter.
Getverdemme david ik had bijna mijn trauma verwerkt.quote:
HAHA!quote:Op zondag 17 september 2006 16:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Getverdemme david ik had bijna mijn trauma verwerkt.
Volgende keer ben jij er ook bij?quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Damn Brownie's op de meet?
Mac?
Het klinkt niet beroerd opzich
Welja, er waren nog niet genoeg blauwen.quote:
Zeg jij ging toch in de trein zitten?quote:
Ik stalk jou stiekum,quote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Welja, er waren nog niet genoeg blauwen.
Waarom? Je hebt de .rar toch al?quote:
Irl schijn je nog leuker te zijn.quote:
Vroegâh waren we al blij als jij er was en de TT kon aanpassenquote:
Van welke onbetrouwbare bron heb je dat nou weer?quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Irl schijn je nog leuker te zijn.
Ik was al blauw voor ik naar een meet ging.quote:Op zondag 17 september 2006 16:40 schreef rompompom het volgende:
Ik ga echt niet meer naar meets, iedereen die er komt wordt blauw, lijkt wel. Op David na dan
Dead Doll!quote:Op zondag 17 september 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van welke onbetrouwbare bron heb je dat nou weer?
*ookquote:Op zondag 17 september 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik was al blauw voor ik naar een meet ging..
Minimeets included?quote:Op zondag 17 september 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik was al blauw voor ik naar een meet ging..
Ik was het niet!quote:Op zondag 17 september 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
Van welke onbetrouwbare bron heb je dat nou weer?
Pff, whehe, die kutgothic!quote:
+2 Scherp!quote:
Okay, okay. Toen had ik JD, Killswitch en Mt. al wel gemeet. En nog een paar mensen buiten BeF. Maar dat telt niet!quote:
Vast niet!quote:
Ja maar goed inmiddels komt ze nietmeer onlinequote:
Kom op, ik praat toch zeker niet met PUB-volkquote:
Ze durft het niet aan omdat ze bang is dat ze zichzelf niet in de hand heeft als haar MSN na vijf seconden weer uitvalt.quote:Op zondag 17 september 2006 16:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja maar goed inmiddels komt ze nietmeer online
Oh nee? En Renesite dan? Hm? Nou?quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Kom op, ik praat toch zeker niet met PUB-volk.
Ah dus ze is nu aan het dood bloeden thuisquote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze durft het niet aan omdat ze bang is dat ze zichzelf niet in de hand heeft als haar MSN na vijf seconden weer uitvalt..
Ah, ik dacht dat ze zich kapot gekrast had.quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze durft het niet aan omdat ze bang is dat ze zichzelf niet in de hand heeft als haar MSN na vijf seconden weer uitvalt..
Da's immers haar hobby.quote:Op zondag 17 september 2006 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah dus ze is nu aan het dood bloeden thuis
Ja nee duh, dat was toen mijn collega.quote:
Ook dat.quote:Op zondag 17 september 2006 16:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze zich kapot gekrast had.
Tof idee, wel!quote:Op zondag 17 september 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
Ik stel voor dat ik vanavond een meet ga houden met mezelf.
Puik! Dus waar, en hoe laat?quote:
Foto'squote:Op zondag 17 september 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
Ik stel voor dat ik vanavond een meet ga houden met mezelf.
A'dam, goed plan.quote:
20.00 @ mijn huis?quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 16:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
20.00 @ mijn huis?. Don't worry, de condooms liggen in het nachtkastje.
.
quote:
Whehe, ik flans wel wat in elkaar met photoshop.quote:
Da's keiver, mên, en ik heb geen OV. Oh, en jij gaat neuken met Liszle. Hoorde ik.quote:
Nee hoor, er is meer plekquote:Op zondag 17 september 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Da's keiver, mên, en ik heb geen OV. Oh, en jij gaat neuken met Liszle. Hoorde ik.
Ik wil geen tri0 met jou en Liszle!quote:
Ach dan kom jij bij mij in bed en gooien we lisszle op de grondquote:Op zondag 17 september 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil geen tri0 met jou en Liszle!
quote:Op zondag 17 september 2006 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach dan kom jij bij mij in bed en gooien we lisszle op de grond
Pino?quote:Op zondag 17 september 2006 17:02 schreef cerreur het volgende:
"Pluizig en blaaauuuuuwwww"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |