Ben je trots op een elftal die vanaf minuut 35 al het publiek nodig heeft omdat ze in het veld weten dat ze de onderliggende partij zijn! En daarbij vanaf minuut 50 beginnen met tijdrekken!quote:Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hard gevochten en de drie punten binnengesleept, chapeau!
Zet aub effe die rode bril af.quote:Op maandag 18 september 2006 07:52 schreef stevengerrard het volgende:
Robben een penalty![]()
, nou jij hebt echt een hele andere wedstrijd gezien want daar was echt niks aan de hand.
Daarom is mijn mening als neutrale in deze de enige juiste!quote:Op maandag 18 september 2006 12:10 schreef Dos37 het volgende:
De ene keek door een rode bril en de ander door een blauwe dat hou je toch.
Alleen in deze?quote:Op maandag 18 september 2006 12:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daarom is mijn mening als neutrale in deze de enige juiste!![]()
Precies, klaar, op naar de volgende speelronde.quote:Op maandag 18 september 2006 12:16 schreef Grimm het volgende:
prima goal van drogba, ballack en sissoko hadden er allebei afgemoeten.
Allebei nog een penalty en an was het 2-1
Nou, als Lampard m weer had genomen...quote:Op maandag 18 september 2006 12:16 schreef Grimm het volgende:
Allebei nog een penalty en an was het 2-1
idd, viel me op dat ze er niets van zeiden op de Beeb, was onnodig doorgaan, had gerust met rood bestraft mogen worden.quote:Op maandag 18 september 2006 12:19 schreef Grimm het volgende:
trouwens schandalige actie van Harewood.
Kom op DG zet jij die Anti - Rode bril maar eens een keer af. Robben in de mangel! laat me niet lachen. Ze gingen alledrie voor de bal en aangezien onze "heldquote:Op maandag 18 september 2006 12:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zet aub effe die rode bril af.
Hij werd gewoon gemangeld.
En ja Sissoko had er van af gemoeten.
Ik ben helemaal niet anti-Pool, einde discussie.quote:Op maandag 18 september 2006 12:45 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Kom op DG zet jij die Anti - Rode bril maar eens een keer af.
Mourinhoquote:'Laten we het er maar op houden dat mijnheer Riley een slechte dag had. We moeten hem een beetje in bescherming nemen en zijn fouten vergeten. Als we zijn prestatie van de eerste tot de laatste minuut zouden analyseren, denk ik dat we hem vermoorden.
i know wou alleen maar ff die bevestigingquote:Op maandag 18 september 2006 12:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti-Pool, einde discussie.
Wat een piemel is het ookquote:
Nog altijd tienmaal liever José Mourinho dan Sir Alex Ferguson en Arsène Wenger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |