quote:Hello Verkoper,
Dank voor uw vlugge reactie, ben ik geinteresseerd in uw punt, zou ik
het in uw huis moeten opgeraapt hebben maar ik ben weldra uit het Land
op een officiële taak aan ENGELAND en het zal één of andere maand
vergen alvorens ik aan NETHERLAND'S zal terugkomen aangezien ik in
HOODLAND leef dit punt voor mijn fiance is die met me hier in ENGELAND
de van wie Verjaardag rond de hoek is zodat ik wil het punt als
verrassingspakket voor hem juist is zodat zal ik zeer gratefull zijn
als u me met het verschepen kon helpen van het punt aan hem in welk ik
voor de kosten verantwoordelijk zal zijn.
Ik zal u 40euro meer voor het shiping via AANGETEKEND in het
postkantoor TPG (door een GEREGISTREERD postkantoor) met de snelste
levering betalen, zodat heb ik twee opties om uw snelste en snelste
betaling te verrichten die door PAYPAL of door OVER TE BRENGEN van de
BANK is.
Maar als het door PAYPAL snelste betaling is, zal ik uw paypal
geregistreerd e-mailadres nodig hebben dat u één recht bij hun website
www.paypal.nl kunt daar registreren of als het door BANK die, ik uw
VOLLEDIGE NAAM, BANK/ACCOUNT nodig zal hebben OVERBRENGT, als u AANTAL
IBAN, BIC-CODE, uw NAAM VAN DE BANK, ADRES van de BANK en andere
relevantie hebt die ik zal moeten om de betaling voorbereiden.
Gelieve naar uw te verzenden me wat van uw betaling zodat ik kan de
betaling onmiddellijk verrichten Ga ook zo spoedig mogelijk naar me
terug zodat ik de betaling aan u kan verrichten en de totale
hoeveelheid berekenen het shiping van kosten en het punt kostte en het
terug naar me in uw reactie verzendt.
DANK EN DE GOD ZEGENEN U.
omg en hier zouden mensen in moeten trappen ?quote:Op zondag 17 september 2006 14:19 schreef SuperRogier het volgende:
Owh ik kreeg nog een heel interessant mailtje van een "koper"
[..]![]()
Nja paypal is wel betrouwbaar, maar ze hebben je naam en handtekening, en na een paar dagen ook al je geldquote:Op zondag 17 september 2006 14:26 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
omg en hier zouden mensen in moeten trappen ?Ik snap d'r echt compleet niks van
omgquote:Op zondag 17 september 2006 14:19 schreef SuperRogier het volgende:
[..]![]()
Ik zeg toch niet dat je ongelijk hebt. Maar mijn ervaring is dat de meeste helemaal niks van zich laten horen. Dat is veel irritanter omdat je dan ook nog voor de kat zijn kut thuis blijft.quote:Op zondag 17 september 2006 14:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dag.
Als je een afspraak maakt moet je die nakomen, en niet een paar uur voor de afspraak met een lullig kutsmoesje afbellen. Als je er het geld niet aan uit wil geven had je dat ook eerder kunnen bedenken.
hij is er dan toch niet met weggeredenquote:Op zondag 17 september 2006 14:19 schreef Ipho het volgende:
Ik ook, gister avond de Man hier die de fiets kwam ophalen. Nou hij wou er nog even een stukje op fietsen, dat mocht.
Komt die terug, ja het lijkt niet echt op me oude fiets. Dus het gaat niet door.
Vroeger net als rooi vaak perfect spullen verkocht, maar het gaat er op achter uit inderdaad.
Precies, als je ook de namen ziet van die bieders, en hun prijzenquote:Op zondag 17 september 2006 14:52 schreef junkiexp het volgende:
Ik bied ook nooit op ad's.
Ik bel gelijk op en gooi ze gelijk voor het blok om een prijs te noemen waarvoor ik het gelijk meeneem.
Werkt 9 v/d 10 keer wel.
Inderdaad, vind dat wel onbeschoftquote:Op zondag 17 september 2006 15:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je had best even een mailtje kunnen sturen dat je al een andere oplossing gevonden had. Die vrouw rekent gewoon op een reactie van je, zo moeilijk is dat toch niet?
HAHA jij bent nou precies het soort persoon waar we in dit topic op kotsenquote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef Djeez het volgende:
Laatst op een commode geboden omdat de andere tijdens verhuizing kapot was gegaan. Toch maar op een andere manier opgelost, dmv een plank en ladenkastje. Word ik nu via de mail gestalkt door dat wijf, of we nog belangstelling hebben voor die commode van haar. Ja hallo, als ik niet terug reageerd moge het toch duidelijk zijn dat we niet meer geïnteresseerd zijn ?! Nouja, na gisteren weer een mailtje te hebben ontvangen, maar eens terug gemaild met dat we een andere oplossing hebben gevonden. Wijf mailt terug, met dat ze het toch wel erg jammer vindt da het niet doorgaat. Sneu jankwijf, het ging maar om dertig euro!
Klinkt als een bablefish-vertaling.quote:Op zondag 17 september 2006 14:19 schreef SuperRogier het volgende:
[..]![]()
Heb je hem nog?quote:Op maandag 18 september 2006 08:49 schreef tonks het volgende:
Had ik ook met mijn iPod mini.. maak alles netjes in orde formateren netjes inpakken belt die gay opeens op "Ja ik was gister jarig ik heb er al 1 gekregen" yeah right.
Ik mail altijd met de aanbieder, na 2 mail geen antwoord plaats ik ook een veel te hoog bodquote:Op maandag 18 september 2006 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n dodo had ik vorige week ook al ja. 250 euro op een vraagprijs van 150 euro. Bod maar meteen verwijderd.
quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef Djeez het volgende:
Laatst op een commode geboden omdat de andere tijdens verhuizing kapot was gegaan. Toch maar op een andere manier opgelost, dmv een plank en ladenkastje. Word ik nu via de mail gestalkt door dat wijf, of we nog belangstelling hebben voor die commode van haar. Ja hallo, als ik niet terug reageerd moge het toch duidelijk zijn dat we niet meer geïnteresseerd zijn ?! Nouja, na gisteren weer een mailtje te hebben ontvangen, maar eens terug gemaild met dat we een andere oplossing hebben gevonden. Wijf mailt terug, met dat ze het toch wel erg jammer vindt da het niet doorgaat. Sneu jankwijf, het ging maar om dertig euro!
Gestalkt? Jij krijgt zeker niet vaak mail, of wel?quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef Djeez het volgende:
Word ik nu via de mail gestalkt door dat wijf, of we nog belangstelling hebben voor die commode van haar.
Wat kost het om een mailtje te sturen? Inderdaad. Niksquote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef Djeez het volgende:
quote:NCRV-Dokument: Alles te koop
2-delige Documentaire
Op de sites van Marktplaats, Speurders of eBay is van alles te koop, van kunstgebitten tot renpaarden. Frans Bromet gaat op zoek naar het bijzondere verhaal achter de advertenties.
# Klaas uit Gauw is een verzamelfreak. Zo verzamelt hij pennen; hij heeft er ruim 13.000, waarvan 400 dubbele die hij wil verkopen.
# Lot uit Malden wil van haar auto af: een Volvo 164 (‘Amazone’) uit 1973. Wat ooit een grote liefde was is een sta-in-de-weg geworden. Haar man Cees heeft haar al gewaarschuwd: de auto eruit, of jij eruit.
# En de heer en mevrouw Blom uit Nederhorst den Berg. Zij zijn allebei op leeftijd en willen daarom hun 23 jaar oude zeilboot verkopen. Het gaat ze aan het hart, want de boot is bijna even oud als hun relatie is.
Onbeschoft dat je niet eens de moeite neemt om die vrouw even te mailen zeg.quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef Djeez het volgende:
wat hij zegtquote:Op zondag 17 september 2006 14:42 schreef cheqy het volgende:
Wees blij dat ie afzegt, negen van de tien blijft gewoon weg.![]()
nou niet alleen in dit topic hoorquote:Op zondag 17 september 2006 15:59 schreef chiren het volgende:
[..]
HAHA jij bent nou precies het soort persoon waar we in dit topic op kotsen![]()
Ik had ooit op iets geboden op marktplaats. Maar heb er toen toch van af moeten zien, mailtje gestuurd naar de verkoper etc waarom ik er van af zag. (echte reden, geen smoesjequote:Op maandag 18 september 2006 13:04 schreef BobbyB het volgende:
Daarom is eBay zo fijn, dat zitten ze er gewoon aan vast.
Als maar 30 eu is waarom heb je dan gewoon niet betaald?quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef Djeez het volgende:
De commode kon niet uit elkaar, dus paste die nooit in mijn auto, laat staan dat ik hem de trap op kreeg.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:31 schreef wonko het volgende:
[..]
Als maar 30 eu is waarom heb je dan gewoon niet betaald?
Als je serieus biedt is dat irritant ja. Maar de meesten bieden maar raak en als puntje bij paaltje komt geven ze niet thuis. Heb nu mijn motor op marktplaats staan en heb er bij gezet dat er vanaf 3900 geboden kan worden. Heb nu drie biedingen staan onder de 3500; die moeten nu natuurlijk geen reactie gaan verwachtenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:14 schreef Sheriam het volgende:
Als je niet op biedingen reageert, zet je advertentie dan op 'accepteert geen biedingen', da's wel zo duidelijk, gewoon biedingen laten plaatsen en ze dan negeren is net zo lomp als wanneer iemand van de koop afziet. Ik heb pas een fiets gekocht via Marktplaats en vond het behoorlijk hinderlijk dat ik niets hoorde nadat ik een bod uitbracht, heb dus dat bod ingetrokken na ongeveer een week, en heb een prima fiets van iemand anders gekocht, die wel reageerde. En nee, bellen kon niet want er stond geen tel nr bij.
Ja, logisch, als ze onder 't minimum bieden. Maar mijn voorbeeld had juist specifiek vermeld 'bieden vanaf 60 euro' en dat bood ik-en hoorde vervolgens niks. Er is een optie om directe biedingen uit te schakelen; wil je geen directe biedingen, kruis gewoon effe dat vakje aan. En als je een minimum vermeld, reageer dan WEL op degenen die dat bieden (of hoger natuurlijk). Ik blijf er bij, een bod vragen & vervolgens niet reageren is net zo lomp als bieden en niet thuis geven.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:40 schreef Hork het volgende:
[..]
Als je serieus biedt is dat irritant ja. Maar de meesten bieden maar raak en als puntje bij paaltje komt geven ze niet thuis. Heb nu mijn motor op marktplaats staan en heb er bij gezet dat er vanaf 3900 geboden kan worden. Heb nu drie biedingen staan onder de 3500; die moeten nu natuurlijk geen reactie gaan verwachten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |