Verdere bronnen?quote:Op zondag 17 september 2006 19:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Al-Qaeda: paus moet vermoord worden
Het originele bericht is van de Elsevier.quote:Op zondag 17 september 2006 20:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Verdere bronnen?![]()
Ik heb dit bericht nergens bevestigd gezien.
hey ringo, wat een film he!?quote:Op zondag 17 september 2006 20:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Verdere bronnen?![]()
Ik heb dit bericht nergens bevestigd gezien.
Zelfs dat snappen de moslims niet!quote:Op zondag 17 september 2006 18:03 schreef Hathor het volgende:
De Paus heeft dus GEEN excuses aangeboden, was net op het nieuws.![]()
Hm ja, las weer niet genoeg naar achteren.quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het originele bericht is van de Elsevier.
Ja dat was niet wat je noemt een geruststellende boodschap.quote:Op zondag 17 september 2006 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
hey ringo, wat een film he!?
misschien "zolang het maar om maximaal 40% gaat"?quote:Op zondag 17 september 2006 21:01 schreef Ringo het volgende:
Ja dat was niet wat je noemt een geruststellende boodschap.![]()
Een bombardement aan beeldfragmenten maar goeie research en ik vond dat ze mooi van binnenuit probeerden te berichten. Niet te geloven hoeveel brainwashing er aan de gang is in de Arabische media.
Hoelang kunnen we het ons eigenlijk nog permitteren niet bang te zijn voor de macht van dat godgeleide fascisme?
ehhh welk filmpje precies?quote:Op zondag 17 september 2006 21:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien "zolang het maar om maximaal 40% gaat"?![]()
duurt 1.40 uurquote:
leuk... linkje graag?quote:
Abrahamistische Wars #01quote:
WEE!quote:Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef _The_General_ het volgende:
Islam is vrede,
Dat blijkt maar wee!
En gesloten door mot Aliceyquote:Op zondag 17 september 2006 18:35 schreef Akkersloot het volgende:
Vreemd om oorlogen naar een sprookjesfiguur te noemen.
Hebben Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan ?
Je hebt ook het IQ van een tafelpoot niet?quote:
Hij vraagt er wel zelf een beetje om.quote:Op zondag 17 september 2006 21:23 schreef _The_General_ het volgende:
Dit kan nog lelijk escaleren als men bezig blijft met het demoniseren van de Paus!
Vandaag wel.quote:Op zondag 17 september 2006 21:23 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je hebt ook het IQ van een tafelpoot niet?
Ik denk dat we al over het hoogtepunt van deze rel heen zijn.quote:Dit kan nog lelijk escaleren als men bezig blijft met het demoniseren van de Paus!
Nou nee, je hebt dus net zoals de Moslims zijn toespraak niet begrepen!quote:Op zondag 17 september 2006 21:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij vraagt er wel zelf een beetje om.
"[Z]oals de Moslims"?quote:Op zondag 17 september 2006 21:32 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nou nee, je hebt dus net zoals de Moslims zijn toespraak niet begrepen!
quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef _The_General_ het volgende:
Als ik Hitler citeer die slecht spreekt over de Joden, dan deel ik direct die mening?
Ieder Heilig boek ( Sprookjesboeken imo ) kun je op meerdere manieren uitleggen.
Feit is helaas dat een zeer groot gedeelte van de huidige Moslimwereld een uitleg van de Koran krijgt/leest die niet bepaald vredelievend is. Dit in tegenstelling tot prachtige bloei en momenten van vrede die de Islam gekend heeft in bijv. het land van de Moren.
Momenteel is het bij het Christendom net andersom. De bijbel is eeuwenlang gebruikt als excuus voor kruistochten, machtsmisbruik etc. Gelukkig legt het merendeel van de Christenen momenteel de bijbel op een positieve manier uit.
Het zal nog wel eeuwen duren eer alle geloven de meest vreedzame uitleg van hun geloof willen en kunnen accepteren. Maar misschien hebben ze het geloof dan niet meer nodig?
De Paus bedoeld juist dat met zijn toespraak, dat de Koran verkeerd gebruikt (misbruikt) wordt!
De Paus zal nu iig wel doorkrijgen dat hij heel voorzichtig moet zijn met uitspraken over de Islam aangezien er elementen zijn die er politiek gewin uit proberen te halen door zijn uitspraken bewust verkeerd te Interpreteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |