abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41903888
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:19 schreef Meki het volgende:
In Bethlehem zijn Palestijnse agenten in burger geposteerd rond alle kerken. In Jenin wordt een katholieke kerk dag en nacht bewaakt door strijders van de Islamitische Jihad.
Dat is heel lief van ze. Nadat ze 's nachts de kerk hebben beschoten.
pi_41904730
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef Monidique het volgende:
Dat is heel lief van ze. Nadat ze 's nachts de kerk hebben beschoten.
dat waren anders nog steeds wat onbekende figuren hoor, welk soort oproerkraaier dat heeft gedaan moet je je ook maar afvragen ..
daarnaast, je gaat toch ook niet de hele nederlandse autochtone samenleving veroordelen omdat een paar mafkezen een basisschool in de fik hebben gestoken ?
pleased to meet you
pi_41904776
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:45 schreef moussie het volgende:

[..]

dat waren anders nog steeds wat onbekende figuren hoor, welk soort oproerkraaier dat heeft gedaan moet je je ook maar afvragen ..
daarnaast, je gaat toch ook niet de hele nederlandse autochtone samenleving veroordelen omdat een paar mafkezen een basisschool in de fik hebben gestolen ?
Ik beweer ook niet dat het dezelfde groepering is geweest, maar oké, daar lijkt het inderdaad wel op.
pi_41904812
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:45 schreef moussie het volgende:

[..]

daarnaast, je gaat toch ook niet de hele nederlandse autochtone samenleving veroordelen omdat een paar mafkezen een basisschool in de fik hebben gestolen ?
Is toch wel iets anders. Die brand hebben ze niet vanuit hun Nederlandschap gedaan. Terwijl moslimterroristen dit wel vanuit hun moslimschap doen.
pi_41904876
Moslims moeten niet zo opgefokt doen. Maar handelen, zoals ze beweren te zijn: Moslim is vrede!

Mooie woorden, maar in de praktijk komt er niks van terecht.
pi_41904953
Het zou toch eigenlijk wel grappig zijn als ie nu plotseling zou oproepen tot een kruistocht. Dan is de cirkel helemaal rond.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_41904954
Op Kruispunt hoorde ik net dat de Paus dit zelf heeft opgeschreven en dus niet met anderen heeft overlegd, ook niet met een aanwezige Islam-geleerde. Normaliter wordt er binnenskamers over uitspraken/redevoeringen overleg gepleegd, dat is dus nu niet gebeurd. Men wijt het aan onervarenheid en het nog niet kunnen inschatten wat voor impact het woord van de Paus (teveel wetenschappelijk benaderd) op de wereld heeft. Zou het zo simpel kúnnen zijn gebeurd?
pi_41904988
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:47 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Is toch wel iets anders. Die brand hebben ze niet vanuit hun Nederlandschap gedaan. Terwijl moslimterroristen dit wel vanuit hun moslimschap doen.

We moeten juist blij zijn dat het wordt bewaakt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 17 september 2006 @ 22:57:48 #189
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41905178
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:52 schreef Suko het volgende:
Op Kruispunt hoorde ik net dat de Paus dit zelf heeft opgeschreven en dus niet met anderen heeft overlegd, ook niet met een aanwezige Islam-geleerde. Normaliter wordt er binnenskamers over uitspraken/redevoeringen overleg gepleegd, dat is dus nu niet gebeurd. Men wijt het aan onervarenheid en het nog niet kunnen inschatten wat voor impact het woord van de Paus (teveel wetenschappelijk benaderd) op de wereld heeft. Zou het zo simpel kúnnen zijn gebeurd?
Een paus die voor zichzelf denkt is juist nodig, net zoals we iedereen die voor zichzelf denkt hard nodig hebben. Die "islam deskundige" van het Vaticaan is namelijk een gediplomeerd dhimmi.

[ Bericht 0% gewijzigd door Finder_elf_towns op 17-09-2006 23:13:12 ]
pi_41905252
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
dhimmi.
Ik dacht dat we besloten hadden dat woord niet meer te gebruiken?
pi_41905367
Dhimmi...hehe...
pi_41905549
Ik googlede er even op, krijg je dit:

Crusader Pig says Don t be a Dhimmi!
pi_41905772
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:06 schreef _The_General_ het volgende:
Ik googlede er even op, krijg je dit:

[afbeelding]

Crusader Pig says Don t be a Dhimmi!
Ik vind dit toch een iets ruimere uitleg hebben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_41905962
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef Autodidact het volgende:
Dhimmi...hehe...
hehe .. het blijft goochelen met woorden .. alleen dat het dan nu googelen heet
pleased to meet you
pi_41906118
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind dit toch een iets ruimere uitleg hebben.
quote:
In ruil voor een speciale belasting (de jizyah) verleent het islamitisch gezag deze groepen bescherming en is de uitoefening van hun religie onder voorwaarden gegarandeerd. Dhimmi's hebben echter beperkte burgerrrechten. Zo kunnen zij doorgaans niet tegen moslims getuigen of in het leger dienen. Dhimmi's zijn vrijgesteld van zakat, een belasting voor moslims.
Wat een idiote auteur

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2006 23:23:19 ]
pi_41906251
quote:
[b]Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De moslimvereniging regelt een spoedmeeting waarbij wordt besloten van de VS te eisen dat ze de terroristen uitleveren, de VS weigert en zegt dat men zonder bewijzen niemand zullen uitleveren, Moslimorganisatie verklaard de oorlog. De moslims bombarderen maandenlang de VS, maar Amerika lijkt niet te penetreren, dat steunen de Moslims China en Rusland en zorgen die 2 landen dat hun kleinere bondgenoten toch mee doen, want je bent of tegen of met de moslims. "Erdogan zegt, "laat de Jihad maar beginnen" Christelijke wereld is geschokt, "Jihad"?. Erdogan corrigeert zich snel en biedt zijn excuses aan, eindelijk valt laatste bolkwerk van de Vs, 2 jaar later wordt ook Brittanie preventief opgeruimd omdat ze massavernietigingswapens zouden hebben
Ongelooflijk, wat ben jij een domme rukker!! (tenminste als dit je post is die je als goede samenvatting ziet van je mening over die discussie).
Misschien nog een paar adviesjes; als je een gebouw tegenkomt waar je naar binnen wilt (niet head first tegen de muur aanlopen. Zoek de deur)
Als je de deur gevonden hebt Niet head first tegen de deur aanlopen, gewoon open doen. Dan voorkom je .
Beide prefentieve tips voorkomen hersenschade. Ik hoop dat het nog op tijd is voor jou.
En hoe voel je je nu eigenlijk Nederlander?
pi_41906293
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:25 schreef siggi het volgende:

[..]

Ongelooflijk, wat ben jij een domme rukker!! (tenminste als dit je post is die je als goede samenvatting ziet van je mening over die discussie).
Misschien nog een paar adviesjes; als je een gebouw tegenkomt waar je naar binnen wilt (niet head first tegen de muur aanlopen. Zoek de deur)
Als je de deur gevonden hebt Niet head first tegen de deur aanlopen, gewoon open doen. Dan voorkom je .
Beide prefentieve tips voorkomen hersenschade. Ik hoop dat het nog op tijd is voor jou.
En hoe voel je je nu eigenlijk Nederlander?
Dude, in welke context denk je dat het geschreven is?
pi_41906415
Weet ik, dat vraag ik jou, had jammer genoeg niet de tijd om de hele discussie te lezen (wat ik normaliter prefereer).
pi_41906475
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:29 schreef siggi het volgende:
Weet ik, dat vraag ik jou, had jammer genoeg niet de tijd om de hele discussie te lezen (wat ik normaliter prefereer).
Misschien dat het toch wel een morele plicht van je is voor je incorrecte aannames maakt gebaseerd op lui zijn.
pi_41906705
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien dat het toch wel een morele plicht van je is voor je incorrecte aannames maakt gebaseerd op lui zijn.
ghehe .. en in dit geval gelukkig alleen verbaal .. tot nu .. maar agressie gebaseerd op een half verhaal dat geheel uit z'n context gerukt is, zo te zien doen niet allen moslims dat
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')