Inderdaad ja.. Eerst IK Startquote:Op zondag 17 september 2006 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Ajax heeft het echt aan zichzelf te danken hoor, als ze zo zouden spelen tegen een echte topploeg zouden ze geslacht worden..
Blij dat we geen CL spelen.
Idd zegquote:Op zondag 17 september 2006 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Ajax heeft het echt aan zichzelf te danken hoor, als ze zo zouden spelen tegen een echte topploeg zouden ze geslacht worden..
Blij dat we geen CL spelen.
Helaas maar waar. Dit Ajax kan geen potten breken tegen IK start en Roda (met alle respect) dus tegen een Arsenal wil ik het al helemaal niet weten dan.....quote:
dat dacht ik over Kopenhagen ookquote:Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou dat Noorse campingeltal moet nog wel lukken hoor.
Je hebt Arsenal nog niet gezien dit jaar?quote:Op zondag 17 september 2006 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas maar waar. Dit Ajax kan geen potten breken tegen IK start en Roda (met alle respect) dus tegen een Arsenal wil ik het al helemaal niet weten dan.....
Waarom loopt het nou niet?? De spelers zijn er, de coach die we willen, goeie acties van het bestuur, geld zat.....
als jaquote:Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef Roeni3 het volgende:
Als de 1-1 erin gaat, gaat Ajax er overheen.
Misschien wel, maar ik zie ze niet scorenquote:Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef Roeni3 het volgende:
Als de 1-1 erin gaat, gaat Ajax er overheen.
Ben bang van niet . Nog iets meer dan een half uurquote:Op zondag 17 september 2006 13:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Denk dat Ajax nog wel wint hoor.
Dat is focking 1/3 van de wedstrijd man. Wat lul je !!!quote:Op zondag 17 september 2006 13:43 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ben bang van niet . Nog iets meer dan een half uur
Ja ok. Maar wat hebben ze 2/3 laten zien?quote:Op zondag 17 september 2006 13:44 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Dat is focking 1/3 van de wedstrijd man. Wat lul je !!!
Straks weer zo'n blamage van Heerenveen?quote:Op zondag 17 september 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Het gaat een hele leuke competitie worden. Dat is het eigenlijk al.
Blijft jammer van dat gare play off systeem.
schot op de paal van Sneijder !!!!!quote:Op zondag 17 september 2006 13:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ja ok. Maar wat hebben ze 2/3 laten zien?
Ik ook. Maar toch houdt iets mij tegenquote:Op zondag 17 september 2006 13:45 schreef Roeni3 het volgende:
Ik probeer gewoon positief te blijven, mensen.![]()
Maar dat telt nietquote:Op zondag 17 september 2006 13:45 schreef piertje2 het volgende:
[..]
schot op de paal van Sneijder !!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |